שביעות רצון

  • סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)

    שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438

  • סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)

    שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438

  • סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)

    שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438

  • סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)

    שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438

  • מסלובטי, נ' וגזיאל, ח' (1999).

    המורים בחנוך הממלכתי דתי: רקע, פעיליות, התעניניות ושביעות רצון מרכיבים שונים בעבודת ההוראה. תל-אביב: הסתדרות המורים.

  • מסלובטי, נ' וגזיאל, ח' (1999).

    המורים בחנוך הממלכתי דתי: רקע, פעיליות, התעניניות ושביעות רצון מרכיבים שונים בעבודת ההוראה. תל-אביב: הסתדרות המורים.