למידה מהצלחה ומכישלון בזיקה לאקלים הארגוני הבלתי פורמלי במועצת נוער רשותית
מרצה
מחברות המאמר חקרו מועצות נוער רשותיות ובחנו בהן את הקשר בין למידה מהצלחות ומכישלונות לבין האקלים הארנוני. ממצאי החוקרות מעידים את תרומתם של מאפייני החינוך הבלתי פורמלי למועצות ועל החשיבות של למידה מהתהליך (ולא רק מתוצרי הפעילות).
עמרם אשרוב, ע'., וגרוס ז'. (2023). למידה מהצלחה ומכישלון בזיקה לאקלים הארגוני הבלתי פורמלי במועצת נוער רשותית. מתוך ח' קליבנסקי, א' הישראלי וא' שפר (עורכים), התבוננות מחודשת בחינוך הבלתי פורמלי, (עמ' 91-106). [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשפ"ד/2023]
מילות מפתח
תאריך עדכון אחרון : 22/01/2025