עיצוב מרחב למידה על פי עקרונות של פדגוגיה פמיניסטית לפיתוח החוסן הפדגוגי של מתכשרות להוראה
מרצה
מחקר זה עקב אחר תהליך התפתחותו של החוסן הפדגוגי של מתכשרות להוראה בשנה הראשונה ללימודיהן. חוסן פדגוגי נקשר ליכולת לבסס סמכות מקצועית, ועל כן נודעת לו חשיבות רבה לניהול משא ומתן מגוון, נחוש, פורה ומותאם לנסיבת עם תלמידים, עם הורים ועם אנשי צוות. המאמר מתאר חוויות של סטודנטיות בשנת הלימודים הראשונה במסלול להוראה לבית הספר היסודי. החוויות שעברו במהלך השנה תועדו בסוף השנה באמצעות ראיונות מובנים למחצה, והצביעו על האפשרות שמרחב למידה, תנאי למידה ותכנים המבוססים על עקרונות של פדגוגיה פמיניסטית סייעו לסטודנטיות אלו לפתח חוסן פדגוגי וסמכות פדגוגית.
אופנהיים שחר, ס' (2020)
עיצוב מרחב למידה על פי עקרונות של פדגוגיה פמיניסטית לפיתוח החוסן הפדגוגי של מתכשרות להוראה. דפים, 73, 11-33
תאריך עדכון אחרון : 04/02/2021