תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
1992 כיצד נתפס הרדוקציוניזם הפיסיקו-כימי בביולוגיה על ידי מדענים, מכשירי מורים לביולוגיה, פרחי הוראה בביולוגיה ותלמידים? MA ממלוק רחל ד"ר אברהם זלקין
ד"ר יוסף נוסבוים
1984 לימוד המקרא כלימוד משמעותי בסמינר ממלכתי למורים: דרך לקרוב הלומד לתרבות ישראל MA תומר עפרה ד"ר אברהם זלקין
1983 מדרשי אגדה כמקור להכרת משנתם החינוכית של חז"ל MA הכהן בלה ד"ר אברהם זלקין
1975 קיבוץ תלמידים בבית-הספר היסודי בתהליך ההוראה-למידה MA צ'רנוב חוה ד"ר אברהם זלקין