תזות ודיסרטציות
שנה | סטודנט/ית | מנחה | ||
---|---|---|---|---|
1992 | כיצד נתפס הרדוקציוניזם הפיסיקו-כימי בביולוגיה על ידי מדענים, מכשירי מורים לביולוגיה, פרחי הוראה בביולוגיה ותלמידים? | MA | ממלוק רחל | ד"ר אברהם זלקין ד"ר יוסף נוסבוים |
1984 | לימוד המקרא כלימוד משמעותי בסמינר ממלכתי למורים: דרך לקרוב הלומד לתרבות ישראל | MA | תומר עפרה | ד"ר אברהם זלקין |
1983 | מדרשי אגדה כמקור להכרת משנתם החינוכית של חז"ל | MA | הכהן בלה | ד"ר אברהם זלקין |
1975 | קיבוץ תלמידים בבית-הספר היסודי בתהליך ההוראה-למידה | MA | צ'רנוב חוה | ד"ר אברהם זלקין |