חינוך גבוה

  • מברך, ז' (2013)

    ייעודה של אוניברסיטה דתית: היבטים חינוכיים ומעשיים. בתוך י' עירם, י' פרידלנדר וש' אוחיון (עורכים), ייעודה של אוניברסיטה דתית (עמ' 83-91). רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן

  • מברך, ז' (2013)

    ייעודה של אוניברסיטה דתית: היבטים חינוכיים ומעשיים. בתוך י' עירם, י' פרידלנדר וש' אוחיון (עורכים), ייעודה של אוניברסיטה דתית (עמ' 83-91). רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן

  • עירם, י', פרידלנדר, י' ואוחיון, ש' (2013)

    ייעודה של אוניברסיטה דתית. רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן

  • עירם, י', פרידלנדר, י' ואוחיון, ש' (2013)

    ייעודה של אוניברסיטה דתית. רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן

  • עירם, י' (2013)

    אוניברסיטאות דתיות בעולם: היבט השוואתי. בתוך י' עירם, י' פרידלנדר וש' אוחיון (עורכים), ייעודה של אוניברסיטה דתית (עמ' 119-127). רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן

  • עירם, י' (2013)

    אוניברסיטאות דתיות בעולם: היבט השוואתי. בתוך י' עירם, י' פרידלנדר וש' אוחיון (עורכים), ייעודה של אוניברסיטה דתית (עמ' 119-127). רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן

  • קליין, י'  (1996)

    ‫ הקשר בין רמת השכלה אקדמית ותחום ההתמחות לבין היכולת הקוגניטיבית בתהליך קבלת החלטות .

    ‬עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 1 (1), 131-146

  • קליין, י'  (1996)

    ‫ הקשר בין רמת השכלה אקדמית ותחום ההתמחות לבין היכולת הקוגניטיבית בתהליך קבלת החלטות .

    ‬עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 1 (1), 131-146