שיף, ר', וסאיג-חדאד, א' (2023). בחינת פערים בקרב ילדי בית הספר היסודי במגזר הערבי בתקופת הקורונה: מחקר אורך לבדיקת ההשפעה של התערבות רב-רכיבית ממוקדת-דיגלוסיה בגיל הגן (שנה לפני הקורונה) על הישגים האורייניים של התלמידים בכיתה ג’ (שנתיים אחרי הקורונה) : דו"ח סופי. משרד החינוך: לשכת המדען הראשי. https://meyda.education.gov.il/files/LishcatMadaan/research/diglossia-p…;
שיטות הוראה שתופיות והשגים למודיים של תלמידים בכתות הטרוגניות.
עבודת מחקר לתואר שני, בית הספר לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן, רמת-גן.
ההישגים בלשון הכתובה בבית-הספר התיכון הדתי. הלכה למעשה בתכנון לימודים , 2, 97-111