שיטות הוראה

  •  רזאל, מ', אונגר, ל'  וקליין  פ"ש (2000)

    ‫ הוראת קריאה לילדים עם תסמונת דאון.  ‫ סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 15 (1), 69-81

  •  רזאל, מ', אונגר, ל'  וקליין  פ"ש (2000)

    ‫ הוראת קריאה לילדים עם תסמונת דאון.  ‫ סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 15 (1), 69-81

  • בן ארי, ר' וריץ, י' (1994).

    גישות הוראה אלטרנטיביות בראי האינטגרציה והכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 253-279). אבן יהודה: רכס. 

  • בן ארי, ר' וריץ, י' (1994).

    גישות הוראה אלטרנטיביות בראי האינטגרציה והכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית (עמ' 253-279). אבן יהודה: רכס. 

  • ריץ, י' בן ארי, ר' (1994).

    מסגרת לבחינת שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס. 

  • ריץ, י' בן ארי, ר' (1994).

    מסגרת לבחינת שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. בתוך י' ריץ ור' בן ארי (עורכים), שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס. 

  • ריץ, י' ובן ארי, ר' (1994).

    שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס. 

  • ריץ, י' ובן ארי, ר' (1994).

    שיטות הוראה לכיתה ההטרוגנית. אבן יהודה: רכס. 

  • ריץ, י' (1989).

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה. עיונים בחינוך, 51-52, 207-222. 

  • ריץ, י' (1989).

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה. עיונים בחינוך, 51-52, 207-222. 

  • אורנן, א' (1988)

     שיטות הוראה שתופיות והשגים למודיים של תלמידים בכתות הטרוגניות.

     עבודת מחקר לתואר שני, בית הספר לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן, רמת-גן.

  • אורנן, א' (1988)

     שיטות הוראה שתופיות והשגים למודיים של תלמידים בכתות הטרוגניות.

     עבודת מחקר לתואר שני, בית הספר לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן, רמת-גן.

  • אופיר, ב'  (1987)

    השפעתה של התפתחות טכנולוגית על מבנה בית הספר ושיטות ההוראה.

    בשדה חמ"ד , ל’-ל"א (א’-ב’),  81-83

  • אופיר, ב'  (1987)

    ההתפתחות הטכנולוגית והשפעתה על דרכי ההוראה בבתי הספר.  

    ניב המדרשיה, כ’-כ"א,  280-284

  • אופיר, ב'  (1987)

    ההתפתחות הטכנולוגית והשפעתה על דרכי ההוראה בבתי הספר.  

    ניב המדרשיה, כ’-כ"א,  280-284

  • אופיר, ב'  (1987)

    השפעתה של התפתחות טכנולוגית על מבנה בית הספר ושיטות ההוראה.

    בשדה חמ"ד , ל’-ל"א (א’-ב’),  81-83

  • ברלב, א'  ואורנן, א' (1985)

     רזי המילון : יחידת לימודים בעברית לכיתות ב’-ו’ בטכניקת ה"צוותים" <.<S. T. A. D.

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • ברלב, א'  ואורנן, א' (1985)

     רזי המילון : יחידת לימודים בעברית לכיתות ב’-ו’ בטכניקת ה"צוותים" <.<S. T. A. D.

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.