חדד-אבוקסיס, ע', יערי, מ', וקורת, ע' (2022). ההשפעה של מידה וסוג ההתערבות בספרים אלקטרונים על הבנת הנשמע ולמידת מילים של ילדים בגיל הגן. אוריינות ושפה, 9, 39-63.
הפעילות בספר אלקטרוני כמקדמת ניצני אוריינות. בתוך ע' קורת וד' ארם (עורכות), אוריינות ושפה : יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים (עמ' 287-303). ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית
הספר האלקטרוני ככלי לקדום ניצני אוריינות: עדויות ממחקר בקרב ילדים דוברי עברית. אוריינות ושפה, 3,
71-89