ערכים

  • יעוז, ח' (2002)

    תפיסות ערכיות והשתקפותן בתכניות הלימודים להוראת הספרות בחטיבה העליונה. בתוך נ' מסלובטי, וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 335-349). תל אביב : רמות 

  • יעוז, ח' (2002)

    תפיסות ערכיות והשתקפותן בתכניות הלימודים להוראת הספרות בחטיבה העליונה. בתוך נ' מסלובטי, וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 335-349). תל אביב : רמות 

  • קליין, י'  (1989)

    השתקפות תכנים ערכיים בתכניות לימודים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים דתיים בישראל. בתוך י' עירם

     (עורך), הבטים בחינוך,ב' (עמ' 23-50). תל-אביב: יחדיו ואוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך.

  • קליין, י'  (1989)

    השתקפות תכנים ערכיים בתכניות לימודים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים דתיים בישראל. בתוך י' עירם

     (עורך), הבטים בחינוך,ב' (עמ' 23-50). תל-אביב: יחדיו ואוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך.

  • גזיאל, ח' (1986).

    הקשר בין מערכת הערכים לבין ביצוע התפקיד על-ידי מנהלי בתי-ספר יסודיים ממלכתיים וממלכתיים דתיים. עיונים במנהל ובארגון החינוך, 13, 97-106. 

  • גזיאל, ח' (1986).

    הקשר בין מערכת הערכים לבין ביצוע התפקיד על-ידי מנהלי בתי-ספר יסודיים ממלכתיים וממלכתיים דתיים. עיונים במנהל ובארגון החינוך, 13, 97-106. 

  • שרמר, ע'  (1986)

    ערכים ותכנון הלימודים: סוגיית "אחדות ישראל". בתוך י' איזנברג (עורך), הבטים בחינוך, א' (עמ' 29-59).

    רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן.

  • שרמר, ע'  (1986)

    ערכים ותכנון הלימודים: סוגיית "אחדות ישראל". בתוך י' איזנברג (עורך), הבטים בחינוך, א' (עמ' 29-59).

    רמת-גן : אוניברסיטת בר-אילן.