למידה בקבוצות

  • אורנן, א', ליפשיץ, צ'  ושני, ד' (1996)

    מעשה העז : / ש"י עגנון.  בשל תפוחים / יהודה בורלא.  ואנקה / אנטון צ'כוב

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א', ליפשיץ, צ'  ושני, ד' (1996)

    מעשה העז : / ש"י עגנון.  בשל תפוחים / יהודה בורלא.  ואנקה / אנטון צ'כוב

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א', בודאי, א' ונויברגר, מ' (1995)

    "הפיקדון" : י"ל פרץ.  רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במעררכת החינוך,

     אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א', בודאי, א' ונויברגר, מ'  (1995)

    אם לא למעלה מזה : י"ל פרץ. ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במעררכת החינוך,

     אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א', בודאי, א' ונויברגר, מ'  (1995)

    אם לא למעלה מזה : י"ל פרץ. ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במעררכת החינוך,

     אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א', בודאי, א' ונויברגר, מ' (1995)

    "הפיקדון" : י"ל פרץ.  רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במעררכת החינוך,

     אוניברסיטת בר אילן.

  • המברג, נ', בר-סלע, ל' ואורנן, א' (1995)

     משרדי הממשלה.  רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך,

     אוניברסיטת בר אילן.

     

  • המברג, נ', בר-סלע, ל' ואורנן, א' (1995)

     משרדי הממשלה.  רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך,

     אוניברסיטת בר אילן.

     

  •  נויברגר, מ', בודאי, א' ואורנן, א' (1995)

     פעיליות בלמידה שתופית לספר הבעה: משני צדי המבע.

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  •  נויברגר, מ', בודאי, א' ואורנן, א' (1995)

     פעיליות בלמידה שתופית לספר הבעה: משני צדי המבע.

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • מברך, ז' (1989).

    למידה בחברותא בסיוע המחשב: ממצאי מחקר אמפירי . מגמות, כב, 262-275.

  • מברך, ז' (1989).

    למידה בחברותא בסיוע המחשב: ממצאי מחקר אמפירי . מגמות, כב, 262-275.

  • ריץ י', בן-ארי, ר', מברך, ז', איתן, ת', אורנן, א', חנוכה, ל' ואמיר, י' (1989)

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה.

     ‫ עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 51-52, 207-222.

  • ריץ י', בן-ארי, ר', מברך, ז', איתן, ת', אורנן, א', חנוכה, ל' ואמיר, י' (1989)

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה.

     ‫ עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 51-52, 207-222.

  • ריץ', י', בן-ארי, ר', מברך, ז', איתן, ת', אורנן, א', חנוכה, ל' ואמיר, י' (1989).

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה . עיונים בחינוך, 51/52, 207-222.

  • ריץ', י', בן-ארי, ר', מברך, ז', איתן, ת', אורנן, א', חנוכה, ל' ואמיר, י' (1989).

    גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה . עיונים בחינוך, 51/52, 207-222.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1988)

     שיטת הצוותים : S. T. A. D. - STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS .

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1988)

     שיטת הצוותים : S. T. A. D. - STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS .

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1988)

     שיטת הצוותים : S. T. A. D. - STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS .

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1988)

     שיטת הצוותים : S. T. A. D. - STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS .

    רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.

  • אורנן, א' וריץ, י' (1984)

    טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.

    ‫ רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.