למידה בקבוצות
-
קרמרסקי, ב' (2000)
מטה-קוגניציה ופיתוח היכולת לפתור בעיות מתמטיות המוצגות בסיטואציה מוחשית ובסיטואציה מופשטת . מגמות, 40 (4), 660-685
-
אורנן, א', ליפשיץ, צ' ושני, ד' (1996)
מעשה העז : / ש"י עגנון. בשל תפוחים / יהודה בורלא. ואנקה / אנטון צ'כוב
רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.
-
אורנן, א', בודאי, א' ונויברגר, מ' (1995)
אם לא למעלה מזה : י"ל פרץ. רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במעררכת החינוך,
אוניברסיטת בר אילן.
-
אורנן, א', בודאי, א' ונויברגר, מ' (1995)
"הפיקדון" : י"ל פרץ. רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במעררכת החינוך,
אוניברסיטת בר אילן.
-
המברג, נ', בר-סלע, ל' ואורנן, א' (1995)
משרדי הממשלה. רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך,
אוניברסיטת בר אילן.
-
נויברגר, מ', בודאי, א' ואורנן, א' (1995)
פעיליות בלמידה שתופית לספר הבעה: משני צדי המבע.
רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.
-
-
ריץ י', בן-ארי, ר', מברך, ז', איתן, ת', אורנן, א', חנוכה, ל' ואמיר, י' (1989)
גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה.
עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 51-52, 207-222.
-
ריץ', י', בן-ארי, ר', מברך, ז', איתן, ת', אורנן, א', חנוכה, ל' ואמיר, י' (1989).
גישות שיתופיות להוראה בכיתה ההטרוגנית והשפעתן על הדימוי העצמי ותפיסת האקלים בקרב תלמידיה . עיונים בחינוך, 51/52, 207-222.
-
אורנן, א' וריץ, י' (1988)
שיטת הצוותים : S. T. A. D. - STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS .
רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.
-
אורנן, א' וריץ, י' (1984)
טכניקת ההרכבה - Jigsaw, ההוראה - למידה בקבוצות שתופיות.
רמת גן : המכון לקידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך, אוניברסיטת בר אילן.