שילוב חינוכי וחברתי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה

מחבר
באומינגר, נ'

מטרת המאמר להתמקד ולהעמיק בתיאור תהליכים אקדמיים וחברתיים הנדרשים לשלוב יעיל של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה.

באומינגר, נ', אגם-בן-ארצי, ג' וקמחי, י' (2007)

שילוב חינוכי וחברתי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. .בתוך ש' רייטר, 'י לייזר, ג' אבישר(עורכים), שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (עמ' 461-497). חיפה : אחוה

תאריך עדכון אחרון : 29/09/2016