שילוב חינוכי וחברתי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה
מטרת המאמר להתמקד ולהעמיק בתיאור תהליכים אקדמיים וחברתיים הנדרשים לשלוב יעיל של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה.
באומינגר, נ', אגם-בן-ארצי, ג' וקמחי, י' (2007)
שילוב חינוכי וחברתי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. .בתוך ש' רייטר, 'י לייזר, ג' אבישר(עורכים), שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (עמ' 461-497). חיפה : אחוה
מילות מפתח
תאריך עדכון אחרון : 29/09/2016