מורים מתנסים בדרך החקר הפתוח והדינמי
מרצה
למידה בדרך החקר ראויה להיות מרכיב משמעותי בפעילות הלימודית, ולכן יש לטפח כישורי חקר בקרב הלומדים. פעילויות החקר ופיתוח מיומנויות החקר הן אמצעים לפיתוח מיומנויות חשיבה ובמיוחד חשיבה לוגית. המחקר שיתואר במאמר מתווה תהליך התפתחות מקצועית של מורים אשר התנסו בעצמם בתהליך חקר פתוח.
שיינין, א' וציון, מ' (2010)
מורים מתנסים בדרך החקר הפתוח והדינמי . עלון למורי הביולוגיה , 181, 1-13
מילות מפתח
תאריך עדכון אחרון : 28/09/2016