למידה מקוונת והתנסות בהוראה מקוונת בקרב סטודנטים להוראה בצל משבר הקורונה

מטרת המחקר ללמוד מהתנסות מקוונת בהוראה מהם הגורמים המקדמים ומהם האתגרים והכשלים שאפיינו את הלמידה בתקופת הקורונה . זיהוי הגורמים עשוי להעמיק את ההבנה באשר ללמידה-הוראה מקוונת ולסייע ביישום מיטבי של למידה. 

זלכה, ג. (2024). למידה מקוונת והתנסות בהוראה מקוונת בקרב סטודנטים להוראה בצל משבר הקורונה. בתוך ר' לידור, ל' קוזמינסקי, ח' שכטר, ט' מיכלסקי ול' רוסו (עורכים), הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה: אתגרים, הזדמנויות ושינוי, כרך א (סוגיות בהכשרה להוראה), עמ’ 126-148.

תאריך עדכון אחרון : 12/11/2025