ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בספטמבר - נובמבר 2024.
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בספטמבר - נובמבר 2024.
142.7 אלי.הל תשפ"ד אליס, אורי. הליכה לאיבוד : פנומנולוגיה ופרשנות / עריכה: עילי ראונר. בני ברק : [תל אביב] : הקיבוץ המאוחד ; תשפ"ד 2024. |
|
370.15 וול.פס תשפ"ד וולפוק, אניטה. פסיכולוגיה חינוכית / עריכה מדעית של המהדורה העברית: דורית אולניק-שמש, דפנה ארליך ; תרגום: תמי דומאי, עדנה רון. רעננה : למדא - ספרי האוניברסיטה הפתוחה, [תשפ"ד 2024]. |
|
510.9 שרי.פר תשפ"ד + ספר אלקטרוני שריקי, עטרה. פרקים נבחרים בתולדות המתמטיקה בעת העתיקה : מצרים, בבל והודו. תל אביב : מכון מופ"ת, 2024. |
|
618.928914 ענב.נש תשפ"ד ענבר-סבן, נטע. נשבר לי הלב, תעזרו לי : טיפול פסיכולוגי בילדים ובנוער. ישראל: גלילי, 2024. |
|
649.1 ארו.הו תשפ"ד ארון, איליין. הורה רגיש מאוד : ליהנות מהתפקיד שלכם, גם כשהעולם מציף אתכם. / עריכה מקצועית והקדמה: אודליה כהן ; הקדמה: ד"ר יעל שלזינגר ; תרגום: עדי שניידר. ר"ג : פוקוס, ספרים לבריאות, 2024 |
|
A964.91 אדה.כי תשפ"ד אדהאן, מרים. כיצד מצמיחים ילדים מנצחים : (כולל עצמך). / תרגום מאנגלית: רבקה מרגלית. ירושלים: פלדהיים, תשפ"ד. |
|
(438)D5 אסף.וא תשפ"ד + ספר אלקטרוני אסף, דוד. ודר, יעל. ואולי נתראה עוד : מכתבי תלמידים יהודים מפולין לארץ ישראל בין שתי מלחמות העולם. ירושלים : מאגנס, תשפ"ד 2024. |
|
E305.235 ויצ.לה תשפ"א ויצמן, יניב. להניע נוער : # MOTIVATEEN. הרצליה: ספרי ניב, [תשפ"א] 2021. |
|
E307.776 חינ.הק תשפ"ד + ספר אלקטרוני החינוך הקיבוצי בגיל הרך : המסע הפדגוגי של מכללת אורנים / עורכת ראשית: יעל פויס ; חברי מערכת: אורה אביעזר, מיכל גולן, סמדר דולב, אורית דרור, איילת להב, משה שנר. תל אביב: מכון מופ"ת, [תשפ"ד] 2024. |
|
(AD)E370 עאמ.מד תשפ"ד עאמר, אמל. מדיניות החינוך בישראל : מסעו של החינוך הדרוזי : מגמות ההתפתחות של ההשכלה התיכונית והאקדמית בחברה הדרוזית והשלכותיהן על השתלבותה בחברה הישראלית / עריכה: גילי תל-אורן. הרצליה: ספרי ניב, [תשפ"ד] 2024. |
|
E990.36 חינ.במ תשפ"ד + ספר אלקטרוני חינוך במלחמה : יומנים, מחקר, הגות / עורך: יורם הרפז. תל אביב : רסלינג, 2024. |
עבודות גמר
A682 הקר.את תשפ"ד + תזה אלקטרונית
הקר, סיון זהר. THE2. אתגרי זהות אישיים והוריים בקרב חרדים אקדמאים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ד, 2024.
370.711 וסר.הת תשפ"ד + תזה אלקטרונית
וסרמן-גוטויליג, תמר. DIS3. התנסות סימולטיבית של מורים מתחילים לקידום יכולת התמודדות בקונפליקט : תרומתה של יכולת חברתית רגשית. רמת גן: אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024.
E378.12 זרצ.הש תשפ"ד + תזה אלקטרונית
זרצקי, רחלי.DIS3. השקעה רגשית של מרצים במכללות האקדמיות לחינוך בישראל בעידן של תמורות בשדה ההשכלה הגבוהה ושינויים בתפיסת תפקיד המרצה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.
371.2 ליב.כי תשפ"ד + תזה אלקטרונית
ליבוביץ, סימון. DIS3. כישורים קוגניטיביים של חשיבה מערכתית וסגנונות חשיבה בקרב מנהיגות מבוזרת וצוותי ניהול בבתי ספר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2023.
155.5 לסק.תק תשפ"ד + תזה אלקטרונית
לסקר, אלונה. THE2. תקשורת בין מתבגרים להורים, התקשרות עם מורים, רווחה נפשית ומשמעות בחיים, כגורמי הגנה מפני הפרעת שימוש באלכוהול ובקנאביס. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ד, 2024.
371.422 משה.קש תשפ"ד + תזה אלקטרונית
משה, לימור. DIS3. הקשר בין מוטיבציה ומשמעותיות לשחיקה וכוונות עזיבה בקרב יועצות חינוכיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
610.1 סטב.מנ תשפ"ד + תזה אלקטרונית
סטבון, מיכאל. THE2. המניעים המוסריים והחינוכיים של תורמי כליה לתרום כליה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2024.
371.83 עמר.מע תשפ"ד + תזה אלקטרונית
עמרם אשרוב, עינב. DIS3. מעורבות אזרחית במועצות התלמידים והנוער : חוסן קהילתי, קוהרנטיות קהילתית, מסוגלות קולקטיבית ותרומת המסגרת הקבוצתית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024.
158.13 רבי.בח תשפ"ד + תזה אלקטרונית
רבין, ונדה. THE2. בחינת ההשפעה של תרגול מיינדפולנס על ביצועי זיכרון עבודה והקשר לפעילות EEG. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.
371.1 HAR i + ETHESIS
Harel, Orly. DIS3. The interactive effect of cognitive and regulatory flexibility and continuous school- related stress exposure on the risk of developing clinical symptoms and burnout among counselors and educators. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.
302.231 TUR r Turkle, Sherry. Reclaiming conversation : the power of talk in a digital age. [New York] : Penguin Press, 2016. |
||
305.8 ETN 1 LeCompte, Margaret Diane., & Schensul, Jean J. Designing & conducting ethnographic research. Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999. |
||
305.8 ETN 2 Schensul, Stephen L., Schensul, Jean J., & LeCompteת Margaret D. Essential ethnographic methods : observations, interviews, and questionnaires. Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999. |
||
305.8 ETN 3 Schensul, Jean J., LeCompte, Margaret D., Natasi, Bonnie K., & Borgatti, Stephen P. Enhanced ethnographic methods : audiovisual techniques, focused group interviews, and elicitation techniques. Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999. |
||
305.8 ETN 4 Schensul, Jean J., LeCompte, Margaret D., Trotter II, Robert T., Cromley, Ellen K., & Singer, Merrill. Mapping social networks, spatial data & hidden populations. Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999. |
||
305.8 ETN 5 LeCompte, Margaret Diane., & Schensul, Jean J. Analyzing & interpreting ethnographic data. Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999. |
||
305.8 ETN 6 |
||
305.8 ETN 7 Schensul, Jean J., LeCompte, Margaret D., Hess, G. Alfred., Nastasi, Bonnie K., Berg, Marlene J., Williamson, Lynne., Brecher, Jeremy., & Glasser, Ruth. Using ethnographic data : interventions, public programming and public policy. Walnut Creek, CA : Altamira Press, a division of Sage Publications, Inc., 1999. |
||
370.115 PAR e Parker, Walter. Education for liberal democracy : using classroom discussion to build knowledge and voice / foreword by James A. Banks. New York, NY : Teachers College Press, [2023]. |
||
371.102 MER s + ETEXT Mercer, Sarah., & Puchta, Herbert. Sarah Mercer and Herbert Puchta's 101 psychological tips./ consultant and editor: Scott Thornbury. Cambridge, United Kingdom : Cambridge University Press, 2023. |
||
371.9 MIT w3 Mitchell, David R., & Sutherland, Dean. What really works in special and inclusive education : using evidence-based teaching strategies. Abingdon, Oxon : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. |
||
418.0071 ONE 2024 + ETEXT 100 great activities : the best of the Cambridge handbooks for language teachers / edited by Penny Ur and Scott Thornbury. Cambridge : Cambridge University Press, 2024. |
||
658.0711 FUT 2022 The future of management education / edited by Martin Fellenz, Sabine Hoidn, and Mairead Brady. Abingdon, Oxon : Routledge, 2022. |
||
973.007 WIN w Wineburg, Samuel S. Why learn history (when it's already on your phone). Chicago : The University of Chicago Press, 2018. |
||
E370(A) AGB t Agbaria, Ayman K., & Muff, Aline. Teaching civics and Islamic education in the Israeli education system and Arab-Palestinian teachers civic and religious identities : convergences and divergencies / edited by Penny Ur and Scott Thornbury. Tel Aviv : Walter Lebach institute for the study of Jewish-Arab coexistence, [2023]. |
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
A37 רימ.תפ תשפ"ד |
|
C5 ברנ.שו תשפ"ד ברנסון, חיים. שוברים ת'ראש : לימוד הלכה אתגרי לכל המשפחה : מעגל השנה / איור: חננאל תורגמן ; עריכה: חיים אקשטיין. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2024. |
|
E092 בן-גור(יוצ) תשפ"ב אליאש-זלמנוביץ', נגה. יוצא לאור : תערוכת הבגדים של בן-גוריון / אוצרת התערוכה: נגה אליאש זלמנוביץ'. תל אביב : בית בן גוריון, [תשע"ב 2022]. |
|
407 UR c3 + ETEXT Ur, Penny. A course in English language teaching Penny Ur ; consultant and editor Scott Thornbury. Cambridge Cambridge University Press 2024. |
|
428.0071 KER p + ETEXT Kerr, Philip. Philip Kerr's 30 trends in ELT / consultant and editor: Scott Thornbury. Cambridge : Cambridge University Press, 2022. |