ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בספטמבר - נובמבר 2024. 

 ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בספטמבר - נובמבר 2024. 

  142.7 אלי.הל תשפ"ד
אליס, אורי. הליכה לאיבוד : פנומנולוגיה ופרשנות / עריכה: עילי ראונר. בני ברק : [תל אביב] : הקיבוץ המאוחד ; תשפ"ד 2024.
  370.15 וול.פס תשפ"ד
וולפוק, אניטה. פסיכולוגיה חינוכית / עריכה מדעית של המהדורה העברית: דורית אולניק-שמש, דפנה ארליך ; תרגום: תמי דומאי, עדנה רון. רעננה : למדא - ספרי האוניברסיטה הפתוחה, [תשפ"ד 2024].
  510.9 שרי.פר תשפ"ד + ספר אלקטרוני
שריקי, עטרה. פרקים נבחרים בתולדות המתמטיקה בעת העתיקה : מצרים, בבל והודו. תל אביב : מכון מופ"ת, 2024.
  618.928914 ענב.נש תשפ"ד
ענבר-סבן, נטע. נשבר לי הלב, תעזרו לי : טיפול פסיכולוגי בילדים ובנוער. ישראל: גלילי, 2024.
  649.1 ארו.הו תשפ"ד
ארון, איליין. הורה רגיש מאוד : ליהנות מהתפקיד שלכם, גם כשהעולם מציף אתכם. / עריכה מקצועית והקדמה: אודליה כהן ; הקדמה: ד"ר יעל שלזינגר ; תרגום: עדי שניידר. ר"ג : פוקוס, ספרים לבריאות, 2024
  A964.91 אדה.כי תשפ"ד
אדהאן, מרים. כיצד מצמיחים ילדים מנצחים : (כולל עצמך). / תרגום מאנגלית: רבקה מרגלית. ירושלים: פלדהיים, תשפ"ד.
  (438)D5 אסף.וא תשפ"ד + ספר אלקטרוני
אסף, דוד. ודר, יעל. ואולי נתראה עוד : מכתבי תלמידים יהודים מפולין לארץ ישראל בין שתי מלחמות העולם. ירושלים : מאגנס, תשפ"ד 2024.
  E305.235 ויצ.לה תשפ"א
ויצמן, יניב. להניע נוער : # MOTIVATEEN. הרצליה: ספרי ניב, [תשפ"א] 2021.
  E307.776 חינ.הק תשפ"ד + ספר אלקטרוני
החינוך הקיבוצי בגיל הרך : המסע הפדגוגי של מכללת אורנים / עורכת ראשית: יעל פויס ; חברי מערכת: אורה אביעזר, מיכל גולן, סמדר דולב, אורית דרור, איילת להב, משה שנר. תל אביב: מכון מופ"ת, [תשפ"ד] 2024.
  (AD)E370 עאמ.מד תשפ"ד 
עאמר, אמל. מדיניות החינוך בישראל : מסעו של החינוך הדרוזי : מגמות ההתפתחות של ההשכלה התיכונית והאקדמית בחברה הדרוזית והשלכותיהן על השתלבותה בחברה הישראלית / עריכה: גילי תל-אורן. הרצליה: ספרי ניב, [תשפ"ד] 2024.
  E990.36 חינ.במ תשפ"ד + ספר אלקטרוני
חינוך במלחמה : יומנים, מחקר, הגות / עורך: יורם הרפז. תל אביב : רסלינג, 2024.

 

עבודות גמר

A682 הקר.את תשפ"ד + תזה אלקטרונית 
הקר, סיון זהר. THE2. אתגרי זהות אישיים והוריים בקרב חרדים אקדמאים.‏ רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ד, 2024.

370.711 וסר.הת תשפ"ד + תזה אלקטרונית
וסרמן-גוטויליג, תמר. DIS3. התנסות סימולטיבית של מורים מתחילים לקידום יכולת התמודדות בקונפליקט : תרומתה של יכולת חברתית רגשית. רמת גן: אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024. 

E378.12 זרצ.הש תשפ"ד + תזה אלקטרונית
זרצקי, רחלי.DIS3. השקעה רגשית של מרצים במכללות האקדמיות לחינוך בישראל בעידן של תמורות בשדה ההשכלה הגבוהה ושינויים בתפיסת תפקיד המרצה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

371.2 ליב.כי תשפ"ד + תזה אלקטרונית
ליבוביץ, סימון. DIS3. כישורים קוגניטיביים של חשיבה מערכתית וסגנונות חשיבה בקרב מנהיגות מבוזרת וצוותי ניהול בבתי ספר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2023.

155.5 לסק.תק תשפ"ד + תזה אלקטרונית
לסקר, אלונה. THE2. תקשורת בין מתבגרים להורים, התקשרות עם מורים, רווחה נפשית ומשמעות בחיים, כגורמי הגנה מפני הפרעת שימוש באלכוהול ובקנאביס. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ד, 2024.

371.422 משה.קש תשפ"ד + תזה אלקטרונית
משה, לימור. DIS3. הקשר בין מוטיבציה ומשמעותיות לשחיקה וכוונות עזיבה בקרב יועצות חינוכיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.

610.1 סטב.מנ תשפ"ד + תזה אלקטרונית
סטבון, מיכאל. THE2. המניעים המוסריים והחינוכיים של תורמי כליה לתרום כליה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2024.

 371.83 עמר.מע תשפ"ד + תזה אלקטרונית
עמרם אשרוב, עינב. DIS3. מעורבות אזרחית במועצות התלמידים והנוער : חוסן קהילתי, קוהרנטיות קהילתית, מסוגלות קולקטיבית ותרומת המסגרת הקבוצתית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024.

158.13 רבי.בח תשפ"ד + תזה אלקטרונית
רבין, ונדה. THE2. בחינת ההשפעה של תרגול מיינדפולנס על ביצועי זיכרון עבודה והקשר לפעילות EEG. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

 

371.1 HAR i + ETHESIS
Harel, Orly. DIS3. The interactive effect of cognitive and regulatory flexibility and continuous school- related stress exposure on the risk of developing clinical symptoms and burnout among counselors and educators. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

 

 

ספרים באנגלית

 
302.231 TUR r
Turkle, Sherry. Reclaiming conversation : the power of talk in a digital age

[New York] : Penguin Press, 2016.

 
305.8 ETN 1
LeCompte, Margaret Diane., & Schensul, Jean J. Designing & conducting ethnographic research.
Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999.
 
305.8 ETN 2
Schensul, Stephen L., Schensul, Jean J., & LeCompteת Margaret D. Essential ethnographic methods : observations, interviews, and questionnaires.
Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999.
 
305.8 ETN 3
Schensul, Jean J., LeCompte, Margaret D., Natasi, Bonnie K., & Borgatti, Stephen P. Enhanced ethnographic methods : audiovisual techniques, focused group interviews, and elicitation techniques.
Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999.
 
 305.8 ETN 4
Schensul, Jean J., LeCompte, Margaret D., Trotter II, Robert T., Cromley, Ellen K., & Singer, Merrill.  Mapping social networks, spatial data & hidden populations.
Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999.
 
 305.8 ETN 5
LeCompte, Margaret Diane., & Schensul, Jean J. Analyzing & interpreting ethnographic data.
Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999. 
 

305.8 ETN 6
LeCompte, Margaret Diane., Schensul, Jean J., Weeks, Margaret R., & Singer, Merrill. Researcher roles & research partnerships.​​​​​
Walnut Creek, California : AltaMira Press, 1999.

 
305.8 ETN 7
Schensul, Jean J.,  LeCompte, Margaret D., Hess, G. Alfred., Nastasi, Bonnie K., Berg, Marlene J., Williamson, Lynne., Brecher, Jeremy., & Glasser, Ruth. Using ethnographic data : interventions, public programming and public policy

Walnut Creek, CA : Altamira Press, a division of Sage Publications, Inc., 1999.

 
370.115 PAR e
Parker, Walter. Education for liberal democracy : using classroom discussion to build knowledge and voice / foreword by James A. Banks.
New York, NY : Teachers College Press, [2023].
 
371.102 MER s + ETEXT
Mercer, Sarah., & Puchta, Herbert. Sarah Mercer and Herbert Puchta's 101 psychological tips./ consultant and editor: Scott Thornbury.

Cambridge, United Kingdom : Cambridge University Press, 2023.

 
371.9 MIT w3
Mitchell, David R., & Sutherland, Dean. What really works in special and inclusive education : using evidence-based teaching strategies.

Abingdon, Oxon : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020.

 
418.0071 ONE 2024 + ETEXT
100 great activities : the best of the Cambridge handbooks for language teachers / edited by Penny Ur and Scott Thornbury. 

Cambridge : Cambridge University Press, 2024.

 
658.0711 FUT 2022
The future of management education / edited by Martin Fellenz, Sabine Hoidn, and Mairead Brady.

Abingdon, Oxon : Routledge, 2022.

 
973.007 WIN w
Wineburg, Samuel S. Why learn history (when it's already on your phone)

Chicago : The University of Chicago Press, 2018.

 
   E370(A) AGB t
Agbaria, Ayman K., & Muff, Aline. Teaching civics and Islamic education in the Israeli education system and Arab-Palestinian teachers civic and religious identities : convergences and divergencies / edited by Penny Ur and Scott Thornbury. 

Tel Aviv : Walter Lebach institute for the study of Jewish-Arab coexistence, [2023].

 

 

 

ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית

 

A37 רימ.תפ תשפ"ד
רימון, יוסף צבי בן דוד. תפילה : פרקי לימוד למשפחה / עורכים: הרב מיכאל שיינפלד, הרב דניאל פליישמן וישראל רוזנברג. אלון שבות : סולמות - יהדות, חינוך, חוויה, תשפ"ד 2024.

  C5 ברנ.שו תשפ"ד
ברנסון, חיים. שוברים ת'ראש : לימוד הלכה אתגרי לכל המשפחה : מעגל השנה / איור: חננאל תורגמן ; עריכה: חיים אקשטיין. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2024.
  E092 בן-גור(יוצ) תשפ"ב
אליאש-זלמנוביץ', נגה.  יוצא לאור : תערוכת הבגדים של בן-גוריון / אוצרת התערוכה: נגה אליאש זלמנוביץ'. תל אביב : בית בן גוריון, [תשע"ב 2022].
  407 UR c3 + ETEXT
Ur, Penny. A course in English language teaching Penny Ur ; consultant and editor Scott Thornbury.
Cambridge Cambridge University Press 2024.
  428.0071 KER p + ETEXT
Kerr, Philip. Philip Kerr's 30 trends in ELT / consultant and editor: Scott Thornbury.
Cambridge : Cambridge University Press, 2022.