העתיד של החינוך: יצירתיות ומטא-קוגניציה בעידן הבינה המלאכותית
העתיד של החינוך: יצירתיות ומטא-קוגניציה בעידן הבינה המלאכותית
מר אנדראס שלייכר מה-OECD,בהרצאה מרתקת, מדבר על החשיבות של יצירתיות ומטא-קוגניציה בחינוך בעידן הבינה המלאכותית.
מר אנדראס שלייכר מה-OECD, מדבר על החשיבות של יצירתיות ומטא-קוגניציה בחינוך בעידן הבינה המלאכותית. הוא מדגיש את הצורך בהכנת התלמידים לעתיד שבו פרדיגמות הלמידה המסורתיות הופכות לבלתי רלוונטיות.
תובנות מרכזיות:
- פערים בחינוך המודרני
- האתגר של הבינה המלאכותית
- חשיבות היצירתיות
- עתיד העבודה והחינוך
- אוריינות דיגיטלית וכישורי ניווט
- תפקיד המחנכים
ההרצאתו הממרתקת של מר שלייכר ניתנה במסגרת ערב הוקרה מטעם הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן שהוקדש לכלת פרס ישראל, פרופ' זמירה מברך.
הרצאתו של מר אנדראס שלייכר:
מר אנדריאס שלייכר משמש מנהל מחלקת החינוך והכישורים בארגון ה- OECD. הוא אחראי על פיתוח והובלת מחקרים ופרויקטים בתחום החינוך, כולל מבחן ה-PISA הבינלאומי להערכת תלמידים. מר שלייכר מתמקד בקידום מדיניות חינוכית מבוססת נתונים ובשיפור מערכות חינוך ברחבי העולם.
תאריך עדכון אחרון : 07/10/2024