ספרים חדשים בספרייה בפברואר - מאי 2024
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בפברואר - מאי 2024.
006.3 תמי.בי תשפ"ד + ספר אלקטרוני תמיר, בעז. בינה מלאכותית : עקרונות יסוד / איורים: איזבל זאוי. תל אביב : רסלינג, 2024. |
|
152.41 אני.הו תשפ"ג + ספר אלקטרוני אני-הוא : האמפתיה בהיסטוריה, בחברה ובתרבות / בעריכת גלית נגה-בנאי, עמוס גולדברג, אריאל כנפו-נעם ולילך שגיב. ירושלים: הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית, תשפ"ג 2023. |
|
370.1 טאו.עי תשפ"ד + ספר אלקטרוני טאובר, צבי. עיונים בחינוך : מאמרים בפילוסופיה של החינוך. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ד 2023. |
|
370.9 מצנ.מי תשפ"ג + ספר אלקטרוני מצנר - קינן, מרים. מי המציא את בית הספר : הגיונות בחינוך. תל אביב : רסלינג, 2023. |
|
E371.04 התב.מח תשפ"ד + ספר אלקטרוני התבוננות מחודשת בחינוך הבלתי פורמלי / עורכים: חגית קליבנסקי, אדם הישראלי ואופיר שפר. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ד 2023. |
|
378.242 מור.מד תשפ"ד + ספר אלקטרוני מורנו, עדי ושחר-פרירא, חגית. המדריך לכתיבת דוקטורט. חיפה : פרדס, תשפ"ד 2023. |
|
500 דוח.מצ תש"ף + ספר אלקטרוני דוח מצב המדע בישראל : תש"ף 2019 / עריכה לשונית: יהודית ידלין. ירושלים: האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, תש"ף 2019. |
|
616.89156 שמר.יו תשפ"ג שמרי-זאבי, ליאת וקדם סרביה, דליה. יוצרים הורות : התערבויות טיפוליות מבוססות אמנות ותנועה עם הורים. חיפה: מרכז המחקר לטיפול באמצעות אמנויות ע"ש אמילי סגול, בית הספר לטיפול באמצעות אמנויות, אוניברסיטת חיפה, 2023. |
|
649.1 קנד.טו תשפ"ד קנדי, בקי. טובים מבפנים : מדריך להורה שהיית רוצה להיות / תרגום: אסף כהן. בני ברק: מטר, תשפ"ד 2024. |
|
796.071 מקו.בל תשפ"ד + ספר אלקטרוני מקום בלב : מקומו של החינוך הגופני בלב העשייה החינוכית : תאוריה ומחקר במגוון פרספקטיבות / עורכים: רוני לידור, סימה זך ואסיה שרון. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ד 2023. |
|
808.066378 עזר.לה תשפ"ד + ספר אלקטרוני עזר, חנה. להנחות עבודת מחקר מתקדמת : "אלומת אור המאירה את המסע" / כותבות אורחות: רחל שגיא ואילנה מרגולין. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ד 2024. |
|
809.3 סוג.בס תשפ"ד + ספר אלקטרוני סוגות בספרות הפופולרית / עורכים: ארנת טורין ושי רודין. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ד 2024. |
|
A07 כהן(עטי) תשפ"ד עטיה, רונאל. "הגדיים יהיו תיישים" : למנהיגותו החינוכית של הרב כלפון משה הכהן מג'רבה בראשית המאה העשרים. רמת גן: הוצאת אוניברסיטת בר-אילן, תשפ"ד 2023. |
|
A19 שכט(שוס) תשפ"ד שוסהיים, שרית. בשביל המהותיות : תפיסת האדם בהגותו ובמשנתו החינוכית של יוסף שכטר / עריכת הספר: עמיחי ברהולץ. תל אביב : אדרא, תשפ"ד 2024. |
|
E362.42 ויז(חיי) תשפ"ג + ספר אלקטרוני חיים עם המגוון : מחקר ויישום בעבודה עם כבדי שמיעה וחירשים : ספר לכבודו של פרופ' אמציה ויזל / עורכות: טובה מוסט ורחל גלי צינמון. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ג 2023. |
|
E370.117 ח'לף.אי תשפ"ד ח'לף, אמין. אי של שוויון : כיצד ניסו בתי הספר הדו-לשוניים לשנות את ישראל וכיצד שינתה ישראל אותם. באר שבע: למדא עיון - הוצאת הספרים של האוניברסיטה הפתוחה, תשפ"ד 2023. |
|
E370.711 הכש.לה תשפ"ד + ספר אלקטרוני הכשרה להוראה בישראל : סוגיות רוחביות, אתגרים ודילמות / עורכים: רוני לידור, ציפי ליבמן. תל אביב: רסלינג, 2024. |
עבודות גמר
618.9285882 אור.הע תשפ"ג + תזה אלקטרונית
אורן גורפינקל, שירה. THE2. הערכת יכולות שפתיות וניצני אוריינות של ילדי גן עם ASD. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
E404.2019 אחי.בח תשפ"ד + תזה אלקטרונית
אחיטוב-שלמה, פאר. THE2. בחינת כישורים נרטיביים וידע אוצר המילים בקרב ילדי גן דוברי אנגלית-עברית בעקבות התערבות נרטיבית דו-לשונית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2023.
E362.839812 ארב.נר תשפ"ד + תזה אלקטרונית
ארביב, ורד. THE2. נרטיבים של נשים צעירות שעלו בגפן מארצות מפותחות ומתפתחות : זהות אישית, איכות חיים, ואוריינטציית עתיד. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2023.
371.04 בוק.בח תשפ"ג + תזה אלקטרונית
בוק, אליסף. THE2. בחינת הקשר בין זהות מקצועית, מעורבות בעבודה, תמיכה, ליווי מקצועי ושחיקה בקרב מנהלים במערכות החינוך הבלתי פורמליות אל מול מנהלים במערכות החינוך הפורמליות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
155.4124 בני.עצ תשפ"ג + תזה אלקטרונית
בניתה הראש, סימה. THE2. עצוב אבל שמח : הבנת רגשות מעורבים על-ידי ילדי גן והעברת ההבנה של רגשות מעורבים לרגשות מוסתרים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ג, 2023.
371.1 גוב.את תשפ"ג + תזה אלקטרונית
גוברין, שבי. DIS3. אתגר הקוהרנטיות : כיצד בעלי עניין מעניקים משמעות לקהילות מורים לומדות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
E373.12012 גרו.חו תשפ"ג + תזה אלקטרונית
גרובר, מעיין עטרה. THE2.חוסן בניהול בית-ספר בתקופת משבר הקורונה : הזדמנויות ואתגרים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
153.12 ויצ.הש תשפ"ד + תזה אלקטרונית
ויצמן, לירם ספיר. THE2. השפעה של חרדת תכונה על זיכרון העבודה המילולי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2023.
373.11 טור.תפ תשפ"ג + תזה אלקטרונית
טורקניץ', נועה. THE2. תפיסות של מורים לאמנות על תפקידם בעיצוב הזהות של תלמידיהם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג 2023.
618.9285882 כהן.קש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
כהן, אורנית. THE2. הקשר בין מיומנויות שפתיות למיומנויות מתמטיות בקרב מתבגרים עם ASD ומתבגרים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ג, 2023.
780.19 כהן.הש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
כהן, ספיר. THE2. השפעת אפקט מוצרט על זיכרון עבודה מילולי, על מדדים אלקטרופיזיולוגיים-מוחיים ועל מצב הרוח. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
E780.710835 לגו.דר תשפ"ג + תזה אלקטרונית
לגון רוזנבאום, שרון פטריסיה. DIS3. דרכי הוראה להאזנה מודרכת במגמות המוזיקה בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
512.007 מיל.הש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
מילמן, אלכס. THE2. השפעתה של מוסיקת רקע על פתרון משוואות באלגברה בקרב בני נוער עם קשיים במתמטיקה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ג, 2023.
371.334 נימ.יי תשפ"ד + תזה אלקטרונית
נימני-ג'ורג'י, אילנית. THE2. יישום מודל הוראה על פי מודל ה TPACK בקרב מורים למקצועות רבי מלל בהשוואה למורים במקצועות ריאליים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2023.
305.9084 נעי.גו תשפ"ג + תזה אלקטרונית
נעימי, טל. THE2. גורמי מצוקה (לחצים ובדידות), משאבים פסיכולוגיים (תקווה, אופטימיות וחוסן) ומשאבים טכנולוגיים (עמדות ומוטיבציה לשימוש באמצעי תקשוב), בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית משתמשי / לא משתמשי אפליקציית זום בתקופת הקורונה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
E371.04(A) סרח.תר תשפ"ג + תזה אלקטרונית
סרחאן, חנאן. THE2. תרומת השתתפות בחינוך הבלתי פורמלי בילדות והנעורים בחברה הערבית בישראל לטיפוח תחושת מסוגלות עצמית, שייכות ומעורבות בקהילה בבגרות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023.
510.7 שמי.מא תשפ"ג + תזה אלקטרונית
שמיר, אורית. DIS3. מאפייניהן והתפתחותן של קהילות מקצועיות דיסציפלינאריות במתמטיקה הלומדות מהצלחותיהן בבתי ספר על יסודיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג 2023.
649.58 תור.הא תשפ"ג + תזה אלקטרונית
תורג'מן, רחלי. THE2. האם תוכנית התערבות לאימהות ממיצב נמוך בפעילות קריאת ספר תקדם את תיווך האם, ואת הבנת הסיפור של הילד בהיבטים קוגניטיביים ורגשיים-חברתיים?. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג 2023.
618.928589 AVR r + ETHESIS
Avramovich. Adi. DIS3. The role of executive functions in reading comprehension of adolescents with attention-deficit/hyperactivity disorder. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2022.
618.9285882 ITZ-FEU n + ETHESIS
Itzhaki Feuer, Eliana Maayan. THE2. Not only the child ASD severity : the effect of birth order and regulatory flexibility on the tendency to develop PTSD symptoms among parents. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
371.10019 LEV a + ETHESIS
Levanon, Yaal. THE2. Adaptation of an observational tool (ECCS) to evaluate empathic communication during simulation experiences in education. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
371.2 NAD p + ETHESIS
Nadav, Nechama. DIS3. Principals’ systems thinking and school effectiveness : the mediating role of SMT learning and collective teacher efficacy and the moderating role of (dis)similarity and school structure. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
370.1522 ROS-LIV e + ETHESIS
Rose-Livni, Avia. THE2. The effect of curiosity on intentional learning of foreign vocabulary. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
371.39 SHA e + ETHESIS
Shaulski, Einat. THE2. The Effect of game-based learning on middle school science students' achievements, self- efficacy, learning preferences, and attitudes. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
372.76022 SOU-EDE m + ETHESIS
Soudry Eden, Meital. THE2. Metacognitive thinking, geometric thinking and engineering thinking among elementary school students. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
35.436 YOE w + ETHESIS
Yoely, Gabrielle. THE2. Women in the technological pipeline : what influences women to major and choose a career in the fields of technology and software engineering?. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
618.9285882 VRO e + ETHESIS
Vronski, Sivan. Exploring the interactive effect of child functioning and parental cognitive flexibility on PTSD symptom severity in parents of children with ASD. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
428/007 ZLU s + ETHESIS
Zluf, Barak. THE2. Syntactic knowledge in a foreign language : examining cross language transfer effects in L2 noun phrase comprehension. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023.
155.6 ROB d2 Robinson, Oliver. Development through adulthood. London : Bloomsbury Academic, 2020. |
||||||||||||
174.9372 INT 2021 The international handbook of teacher ethos : strengthening teachers, supporting learners / edited by Fritz Oser, Karin Heinrichs, Johannes Bauer & Terence Lovat. Cham : Springer, 2021. |
||||||||||||
302.343083 SOC 2022 The sociology of bullying : power, status, and aggression among adolescents / edited by Christopher Donoghue. New York : New York University Press, 2022. |
||||||||||||
305.230973 HAI a Haidt, Jonathan. The anxious generation : how the great rewiring of childhood is causing an epidemic of mental illness. New York : Penguin Press, 2024. |
||||||||||||
370.72 LIC q4 Lichtman, Marilyn. Qualitative research in education : a user's guide. New York : Routledge, 2023. |
||||||||||||
371.144 KOR p Korthagen, Fred A. J. & Nuijten, Ellen E. The power of reflection in teacher education and professional development : strategies for in-depth teacher learning. New York : Routledge, 2022. |
||||||||||||
371.2011 EYA e Eyal, Ori & Berkovich, Izhak. Empirical understanding of school leaders' ethical judgements : applications of the ethical perspectives instrument. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2023. |
||||||||||||
371.2060973 BYO e Bynoe, Tyrone. Bounds, Steve & Martínez, Davíd G. The essentials of finance for school leaders : a practical handbook for problem-solving and meeting challenges. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2023. |
||||||||||||
371.2060973 WOO m8 Wood, Craig R. Thompson, David C. & Maiden, Jeffrey. Money and schools. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2023. |
||||||||||||
418.4019 PRE v Pressley, Michael & Afflerbach, Peter. Verbal protocols of reading : the nature of constructively responsive reading. Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, 1995. |
||||||||||||
428.2071 PAR + ETEXT Parrott, Martin. Grammar for English language teachers. Cambridge, UK : Cambridge University Press, 2010. |
||||||||||||
507.1 HAN 2007 Handbook of research on science education / edited by Sandra K. Abell & Norman G. Lederman. Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, 2007. |
||||||||||||
616.8914 SHR b Shrier, Abigail. Bad therapy : why the kids aren't growing up. New York, New York : Sentinel, an imprint of Penguin Random House LLC, 2024. |
||||||||||||
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
|