ספרים חדשים בספריה נובמבר 2023 - פברואר 2024
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בנובמבר 2023 - ינואר 2024.
028.5 סצ'ר.מה תשפ"ג + ספר אלקטרוני סצ'רדוטי, יעקובה. מה נספר לטף? : עיון בספרות שואה לגיל הרך ירושלים: הוצאת מאגנס. תשפ"ג 2023. |
||
150.195 דוי.מפ תשפ"ג + ספר אלקטרוני דוירי, מרואן. מפסיכואנליזה לתרבות-אנליזה : טיפול רגיש תרבות במטופלים מתרבויות מסורתיות. תל אביב : מכון מופת, תשפ"ג 2023. |
||
|
||
155.424 גרפ.מא תשפ"ג |
||
370.9 מצנ.מי תשפ"ג + ספר אלקטרוני מצנר קינן, מרים. מי המציא את בית הספר : הגיונות בחינוך. תל אביב: רסלינג, 2023. |
||
371.042 נוי.כש תשפ"ג נוימן, ארי, וגוטרמן, עוז. כשהחינוך חוזר הביתה : המדריך לחינוך הביתי ולעתיד החינוך / פרופ' ארי נוימן, ד"ר עוז גוטרמן ; עורך: אסף שור. ישראל: לימני [תשפ"ג 2023]. |
||
371.1 בחי.בה תשפ"ב + ספר אלקטרוני בחירה בהוראה כקריירה שנייה : בראי המחקר / עורכים: סמדר בר-טל, יצחק גילת. תל אביב: רסלינג, 2022. |
||
514.742 נוט.פר תשפ"ג + ספר אלקטרוני נוטוב, ליאורה, שריקי, עטרה, ויסוצ'אנסקי, לובה. פרקטלים : כשמתמטיקה פוגשת מדע, טבע ואומנות. תל אביב: מכון מופ"ת 2023. |
||
|
||
E370.117 סוג.וד תשפ"ג + ספר אלקטרוני סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב-תרבותי : אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר / עורכות: מרי גוטמן ודבורה קורט. תל אביב: מכון מופ"ת 2023. |
||
E370.9 יהב.מא תשפ"ג יהב, דן. מאה שנה לזרם העובדים בחינוך : בית החינוך המאוחד לילדי עובדים בתל-אביב (החינוך העמלני) / דן יהב ; הקלדה ועריכה: דן בן-נון. ישראל: מישב, 2023 |
||
E371.2 שאע.מנ תשפ"ב שאער, שחר. מנהל מנהיג מצליח. ישראל: שחר שאער, 2022. |
||
E373.236 להצ.את תשפ"ג להציל את חטיבת הביניים : הצעות למסגרת חינוכית תואמת גיל ההתבגרות / עורכים: יורם הרפז ואלי הורביץ. חבל מודיעין: דביר [תשפ"ג] 2023. |
||
E792.0226 תיא.לק תשפ"ג + ספר אלקטרוני תיאטרון לקהל צעיר : מחקר, יצירה ושיח / עורכים: שפרה שינמן, סמדר מור, נפתלי שם טוב. . תל אביב: מכון מופ"ת תשפ"ג 2023. |
עבודות גמר
E371.1 איצ.ני תש"ף + תזה אלקטרונית
איצקוביץ, רחל. THE2. ניידות מורים תוך בית ספרית : חקר התופעה, גורמיה ותוצאותיה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תש"ף, 2020
(A)E305.513 אלמ.מנ תשפ"ג + תזה אלקטרונית
אלמלק-ותד, אלאא. DIS3. מנהיגות לניעות חברתית בחינוך הערבי בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
D477 בזר.הע תשפ"ג + תזה אלקטרונית
בזר-מגדר, רבקה. THE2. העברה בין דורית של סיפור השואה וזיקתה לתחושת קוהרנטיות אצל בני הדור השני לניצולי השואה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022
E379.1 בן-טול.רש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
בן טולילה, אברהם. DIS3. רשתות חינוך בישראל במבחן היעילות : מחקר השוואתי עם בתי ספר שאינם מאוגדים ברשתות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022
155.4124 בני.עצ תשפ"ג + תזה אלקטרונית
בניתה הראש, סימה. THE2.עצוב אבל שמח : הבנת רגשות מעורבים על-ידי ילדי גן והעברת ההבנה של רגשות מעורבים לרגשות מוסתרים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
616.8588200835 בן-שבת.הת תשפ"ג + תזה אלקטרונית
בן שבת-סרי, מירי. THE2. התנהגות חברתית תקשורתית במצבי אינטראקציה טבעיים של בנים ובנות ברצף האוטיזם בתפקוד גבוה בגיל ההתבגרות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
371.92 ברק.אי תשפ"ג + תזה אלקטרונית
ברקו, קרן. THE2. אינטליגנציה קריסטלית ופלואידית, גמישות קוגניטיבית ויצירתיות בקרב מתבגרים עם מש"ה בעלי כישרון בתחום האומנות החזותית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
E361.7 גרי.מע תשפ"ג + תזה אלקטרונית
גרינבוים-גוטמן, סימא. THE2. מעורבות חברתית בעיניהם של רכזי מעורבות חברתית בבתי הספר העל יסודיים בישראל : בניית טיפולוגיה של תפיסות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ג, 2023
E379.11 וול.בי תשפ"ג + תזה אלקטרונית
וולף, רועי. DIS3. בין אקלים פוליטי לתהליכי קבלת החלטות תקציביות : חקר המקרה של השינויים בתקציב החינוך בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשפ"ג, 2023
E305.235 זור.הש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
זורינם, אופירה. THE2. השוואה בין מערכת הערכים של מתבגרים ומתבגרות במגזר היהודי בישראל מרמות דתיות שונות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
373.18 חלא.קש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
חלא, אורטל. THE2. הקשר בין היעילות של תרגול שליפה בלמידה לבין חרדת בחינות וזיכרון עבודה בקרב תלמידי תיכון. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
E371.192 טנג'.תפ תשפ"ג + תזה אלקטרונית
טנג'י, שרה. THE2. תפיסות מורים והורים בהטמעת נורמות משפטיות : לקראת שיתוף פעולה בין הורים למורים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ג, 2023
371.1 כהן.זה תשפ"ב + תזה אלקטרונית
כהן, אסף. THE2. זהות ומאפייני אישיות כמשתנים ממתנים בין סביבת העבודה לרווחה נפשית בקרב מורים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
(A)E372.21 מחא.מש תשפ"ג + תזה אלקטרונית
מחאמיד, וולאא. THE2. משך זמן הפעילות האוריינית המסורתית והדיגיטלית לפני משבר הקורונה ובעת המשבר והערכת ההורים את רמת ניצני אוריינות הילד : השוואה בין החברה הערבית לחברה היהודית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
371.422 משה.קש תשע"ט + תזה אלקטרונית
משה, לימור. THE2. הקשר בין מוטיבציה של יועצות חינוכיות בעבודתן, לבין שחיקה ורצון לפרוש מהמקצוע. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשע"ט, 2019
306.8743 קב.התנ תשפ"ג + תזה אלקטרונית
קב, אליהו. THE2. התנגדות לדיאלוג הורה-פעוט כמתווכת בין וויסות רגשי של אימהות לבין בעיות התנהגות בילדות המוקדמת : מחקר אורך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022
649.58 קלז.תר תשפ"ג + תזה אלקטרונית
קלזאן, ברכה. THE2. התרומה של מיצב חברתי-כלכלי, אוריינות הבית ותיווך אימהות ללמידת מילים חדשות אצל הילד : מחקר חלוץ בקרב פעוטות ממיצב נמוך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
E373.12913 רוז.קש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
רוזן, ורד. DIS3. הקשר בין נשירה סמויה והתנהגויות סיכון ובין חשיבה והתנהגות אובדנית בקרב בני נוער בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
E362.3 רפט.את תשפ"ג + תזה אלקטרונית
רפטר-עוזרי, תהילה. DIS3. אתיקה מחקרית : לקראת פיתוח עקרונות מקצועיים וקווים מנחים לעריכת מחקרים בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022
E371.38 שמי.טי תשפ"ג + תזה אלקטרונית
שמיר, רועי. DIS3. הטיול השנתי ככלי לחינוך לאומי : ניתוח מטרות ויעדים בתכנון טיולים שנתיים בחינוך הממלכתי בשנים 2020-2000. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
(A)E331.4 שרא.דר תשפ"ג + תזה אלקטרונית
שרארי-חשמה, הנאדי. THE2. דרכי התמודדות עם קונפליקט בית-קריירה אצל נשים דתיות בחברה הערבית והקשר לתהליך גיבוש זהות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2023
E370.114 שרי.פי תשפ"ג + תזה אלקטרונית
שריר, עשהאל. DIS3. פיתוח מודל הערכה לחינוך הערכי בבתי ספר תיכונים במערכת החינוך הממלכתית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022
370.35 ALO a + ETHESIS
Aloni, Oshra. DIS3. Accommodating students' diversity and needs in science studies : a multi-faceted holistic approach. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2022
371.1007 GAT t + ETHESIS
Gat, Yaniv. DIS3. Toward developing teachers' social-emotional learning by team simulations in an ethical context. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023
618.9285882 GAZ-GUT b + ETHESIS
Gaziel-Guttman, Meyrav. DIS3. Behavioral and electrophysiological manifestations of social cognition in young adults with autism spectrum disorder compared with their neurotypical peers. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023
306.87432 GUL p + ETHESIS
Gul, Chen. THE2. Parental identity and motivation processes among single mothers by choice and not by choice. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023
370.154 HAM s + ETHESIS
Hammod, Hala. THE2. Self-regulated learning during mathematical problem solving among mathematically gifted and talented students. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023
E371.20129(A) NAS r + ETHESIS
Nassir, Misaa. DIS3. The relationship between participative decision-making and paternalistic leadership and school effectiveness : examining the mediating role of teachers' attitudes and behaviors and the moderating role of cultural attributes. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023
371.2 SHE c + ETHESIS
Sheena, Dan. THE2. Crisis leadership in school during the COVID-19 pandemic : breaking down leaders' effective practices. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2023
153 FAR c11 Farmer, Thomas A., Matlin, Margaret, W. Cognition . Hoboken, NJ : Wiley |
||||||||||||||
302.2244 SCHO b Scholes, Laura. Boys, masculinities and reading : gender identity and literacy as social practice . New York, NY : Routledge, 2018. |
||||||||||||||
306.43 BRO m Brooks Rachel, Waters, Johanna. Materialities and mobilities in education . Abingdon, Oxon : Routledge Taylor & Francis Group, 2018. |
||||||||||||||
370.1 DOU t Armand Doucet, Jelmer Evers, Elisa Guerra, Dr. Nadia Lopez, Michael Soskil and Koen Timmers.Teaching in the fourth industrial revolution : standing at the precipice . Abingdon, Oxon : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 |
||||||||||||||
370.1 KIZ p Kizel, Arie. Philosophy, inquiry and children : community of thinkers in education Berlin : Lit Verlag 2023 |
||||||||||||||
370.116 WAG l Wagner, Daniel, A. Learning as development : rethinking international education in a changing world New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. |
||||||||||||||
370.1523 CON 2018 Converging perspectives on conceptual change : mapping an emerging paradigm in the learning sciences / edited by Tamer G. Amin & Olivia Levrini New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
371.26 MCM u |
||||||||||||||
371.33 CHI 2018 Children and families in the digital age : learning together in a media saturated culture / edited by Elisabeth Gee, Lori M. Takeuchi, and Ellen Wartella. New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2018. |
||||||||||||||
371.384 JUK l + ETEXT Jukes, Scott. Learning to confront ecological precarity : engaging with more-than-human worlds Cham : Springer, 2023. |
||||||||||||||
371.384 OUT 2023 + ETEXT Outdoor environmental education in the contemporary world / Jan Činčera [and 4 others], editors. Cham, Switzerland : Springer |
||||||||||||||
371.384068 BEH 2017 Behavior and group management in outdoor adventure education : theory, research and practice / edited by Alan Ewert and Curt Abingdon, Oxon : Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group, 2017 |
||||||||||||||
371.397 SHA-LIS p + ETEXT Shapira-Lishchinskyת Orly. The power of team-based simulations in educational systems : towards mid-leaders' mentoring in periods of routine and crises. Bingley, England : Emerald Publishing |
||||||||||||||
371.58 AST b Astor, Ron, Avi & Benbenishty, Rami. Bullying, school violence, and climate in evolving contexts : culture, organization, and time. Oxford : Oxford University Press, 2019. |
||||||||||||||
372.21 SPI e Spiteri, Jane. Educating for sustainability in a small island nation : voices from early childhood education Cham, Switzerland : Springer, 2022. |
||||||||||||||
372.35044 SET t3 Settlage, John, Southerland, Sherry, A., Smetana, Lara, & Lottero-Perdue, Pamela, S. Teaching science to every child : using culture as a starting point New York, NY : Routledge, 2018. |
||||||||||||||
372.4 SCHE c Scherer, Lexie. Children, literacy and ethnicity : reading identities in the primary school Houndmills, Basingstoke, Hampshire ; New York, NY : Palgrave Macmillan, 2016. |
||||||||||||||
372.6 PIV 2018 + ETEXT
Pivotal research in early literacy : foundational studies and current practices / edited by Christina M. Cassano, Susan M. Dougherty ; foreword by Joanne Knapp-Philo ; afterword by Heidi Anne E. Mesmer and M.M. Rose. New York : The Guilford Press, 2018. |
||||||||||||||
373.1102 CHA t2 Chaplainת Roland. Teaching without disruption in the secondary school : a practical approach to managing pupil behaviour Abingdon, Oxon : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. |
||||||||||||||
378.1213 SCO k + ETEXT Scott, Joan, Wallach. Knowledge, power, and academic freedom New York : Columbia University Press, 2019 |
||||||||||||||
379 DAV p Davies, Peter. Paying for education : debating the price of progress Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2018. |
||||||||||||||
379 SAL p2 Saltmanת Kenneth, J. The politics of education : a critical introduction Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2018. |
||||||||||||||
379.111 BEN-POR m Ben-Porat, Michal & Johanek, Michal, C. Making up our mind : what school choice is really about Chicago : The University of Chicago Press, 2019. |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
D470.7 COH i Cohen, Eric H. Identity and pedagogy : Shoah education in Israeli state schools Boston : Academic Studies Press, 2013. |
||||||||||||||
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
|