כנס שלומות עובדי הוראה של אגף מו"פ משרד החינוך בשיתוף המכון לאינטגרציה

משתתפים בכנס בעת פעילות משותפת
תאריך
מרצה
פרופ' אורלי שפירא
תקציר

המכון לאינטגרציה ערך כנס בנושא הכנס "שלומות עובדי הוראה". את הכנס הובילו פרופ' אורלי שפירא-לשצ'ינסקי - ראשת המכון לאינטגרציה, ד"ר ליזי שמעוני - יועצת ארגונית ומנחה, מר חיימי אייזנברג - מנהל המכון, והגב' שירי אלגביש - מנהלת היחידה להכשרה לעתיד.

ב 18.1.2024 המכון לאינטגרציה ערך כנס בשיתוף צוות מו"פ של משרד החינוך, בנושא "שלומות עובדי הוראה". בכנס נערכה פעילות מעצימה, מרתקת ומלאת השראה, שממוקדת בהסתכלות קדימה, אסטרטגית ופרקטית, והובלת החינוך ביכולות ההתמודדות עם אתגרים, משברים, התפתחות טכנולוגית ושינויים סביבתיים. פעילות שמהווה תקווה לעתיד טוב יותר עבור הדור הצעיר בחינוך.

את הכנס פתחה פרופ' שפירא-לשצ'ינסקי, עם הצגת שיתוף הפעולה העתידי בין המכון לאינטגרציה לאגף מו"פ בנושא "שלומות עובדי הוראה" וכן בנושאים נוספים. ד"ר איריס פינטו, מאגף ניסויים ויוזמות העבירה הרצאה בנושא מגמות מעצבות מציאות, אשר סיפקה מגמות מעולם המחקר והפרקטיקה והתמודדות עם אתגרים עתידיים בעולם החינוך. כ-70 אנשי מו"פ של משרד החינוך נכחו באירוע, בהשתתפות של הגב' עדי יהלומי - מנהלת אגף בכיר מעמד המורה ושלומות, הגב' חן שפיר עוזרי - מנהלת פיתוח 'עתיד הוראה', כמו גם חוקרים מעולם החינוך שהציגו מגמות ואסטרטגיות של שינויים ותמורות במערכת החינוך ובניהול צוותי החינוך.

כולנו תקווה לימים טובים ושקטים יותר, מברכים על שיתוף פעולה פורה בין המכון לאינטגרציה ואגף מו"פ של משרד החינוך, שיצעיד את מערכת החינוך לעתיד טוב יותר, של הסתכלות מוטת עתיד שתאפשר שינוי פני העתיד והעצמת הצוותים החינוכיים שפועלם כה חשוב עבור המערכת.

נציגות משרד החינוך והפקולטה לחינוך

נציגות משרד החינוך והפקולטה לחינוך
נציגות משרד החינוך והפקולטה לחינוך
מרצה בכנס
מרצה בכנס
פרופ' אורלי שפירא
פרופ' אורלי שפירא
פעילות בכנס
פעילות בכנס

 

תאריך עדכון אחרון : 07/02/2024