נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים ערכה ביקור בפרוייקט "עוצמות"

פרופ' חפציבה ליפשיץ
תאריך
מרצה
פרופ' חפציבה ליפשיץ
תקציר

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים ערכה ביקור בפרוייקט "עוצמות" (קמפוס אקדמי לבוגרים עם מוגבלות שכלית, המתקיים מטעם ההתמחות לתואר שני במוגבלות שכלית בפקולטה לחינוך).

 

בתמונה - מר דן רשל, נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נציגי הנציבות, פרופ' חפציבה ליפשיץ, ד"ר שושנה ניסים, רותי בר אור וטומי ברק - סטודנטים לתואר ראשון, פרוייקט "עוצמות"
בתמונה- מר דן רשל, נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, נציגי הנציבות, פרופ' חפציבה ליפשיץ, ד"ר שושנה ניסים, רותי בר אור וטומי ברק - סטודנטים לתואר ראשון, פרוייקט "עוצמות"

 

ביום חמישי י"א תמוז, 29.6 התכבדנו לארח בפרוייקט עוצמות (קמפוס אקדמי לבוגרים עם מוגבלות שכלית), את נציגי נציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות מטעם משרד המשפטים. מדובר ביחידה במשרד המשפטים אשר פועלת למניעת אפליה ולקידום השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית. הנציגים בראשותו של הנציב דן רשל, הגיעו בבוקר לבניין הפקולטה לחינוך ושם צפו בשלב "העשרה אקדמית" לבוגרים עם מש"ה, עם ד"ר אירית חן, ולאחר מכן נפגשו עם שישה סטודנטים עם מגבלה קוגניטיבית המסיימים תואר ראשון משלב ג' של פרוייקט "עוצמות" שסיפרו להם על הקורסים השונים והחוויות שלהם מלימודי התואר. הנציגים התרשמו מאד מהמפגש עם הסטודנטים, הביקור היה מוצלח מאד, ונראה כי תרם רבות לשני הצדדים.

למידע נוסף על פרויקט "עוצמות"

תאריך עדכון אחרון : 13/07/2023