ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בפברואר-יוני 2023

ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בפברואר - יוני 2023

 

   
ייחן 004.678083 פרנ.יל תשפ"ג
פרנקו-הר אדיר, ליאת. ילדים לכודים להורים מנותקים במרחב הדיגטלי : מדריך למיומנויות הוריות חדשות במרחב הדיגיטלי . בני ברק: מדיה 10, תשפ"ג 2022. 
ייחן 152.41 בין.אד תשפ"ג + ספר אלקטרוני 
בין אדם - גבולות של אמפתיה ‏/‏ עריכה: יעל נאות עפרים. תל אביב : מכון מופת - בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשפ"ג 2022. 
ייחן

306.874 פיי.אי תש"ף
פייבר, ג'ואנה וקינג, ג'ולי. איך לדבר כך שילדים קטנים יקשיבו : הדרכה הורית לחיים עם ילדים בגיל 2 עד 7 / ג'ואנה פייבר וג'ולי קינג ; איורים: קוקו פייבר, טרייסי פייבר וסם פייבר מאנינג ; מאנגלית: תמר שוופי ; הקדמה מאת אדל פייבר. אלקנה: לייף סנטר, 2020.

ייחן  370.1523 אלג.נו תשפ"ג + ספר אלקטרוני
אלגאוי-הרשלר, אורית..  נוירופדגוגיה : כשמוח וחינוך נפגשים  . תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ג, 2023. 
  371.1 בחי.בה תשפ"ב + ספר אלקטרוני
בחירה בהוראה כקריירה שנייה : בראי המחקר / עורכים: סמדר בר-טל, יצחק גילת. תל אביב: רסלינג, 2022.
ייחן 371.2 אופ.יס תשפ"ג + ספר אלקטרוני 
אופלטקה, יזהר. יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי. מהדורה רביעית מעודכנת. חיפה: פרדס, תשפ:ג 2022.  
ייחן 372.1102 איג.הו תשפ"ג
קירן, איגן.  ההוראה כסיפור : גישה חלופית להוראה ולתוכנית הלימודים/ קירן איגן ; מאנגלית: ארז אשרוב. חבל מודיעין: דביר
ייחן 616.891425 אפל.גר תשפ"ג
אפל, נעמי.  הגרעין שיודע : טיפול התנהגותי-קוגניטיבי על פי מודל זה"ב בערך העצמי‏ : פרטני, הורי, זוגי, קבוצתי. אבן יהודה: שיטות הוצאת ספרים, תשפ"ג 2023.
ייחן 649.1 וינ.לח תשפ"ג
ויניקוט, דונלד, וודס.. לחשוב על ילדים - לדבר עם הורים/ דונלד וודס ויניקוט ; תרגם מאנגלית: אודי תגרי ; תרגום ההקדמה לשער הראשון: ג'ניפר אלעזרי ; עריכה מדעית: מיכל ריק. חבל מודיעין: דביר, תשפ"ג 2013.
ייחן  A133 רמו.יש תשפ"ג + ספר אלקטרוני
רמון, אורית, גבל, אינס ווסרמן, ורדה. 'ישו היה יהודי' : הוראה על נוצרים ונצרות במערכת החינוך בישראל. תל אביב: רסלינג, 2023. 
ייחן

 E306.38082 פיש.המ תשפ"ג  
קלקין-פישמן, דבורה [ו - 8 מחברים אחרים]. המשכיות ושינוי: גמלאיות שלא פרשו. תל אביב : מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ופיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשפ"ג 2023.                                                                                                                                                                              

ייחן E320 לב.ייס תשפ"ב 
לב, עוזיאל. ייסודה של מדינה : ממלכתיות: זכות ומחיר. רמת גן: אוהבי ספר, 2022.
 
E362.8292 גל.אלם תשפ"ג + ספר אלקטרוני
גל (גייל), נעמי. אלם אילמות ואלימות במשפחה בישראל. תל אביב: רסלינג, 2023.
ייחן

 E362.84 גתה.שו תשפ"ב + ספר אלקטרוני
גתהון, שמחה ובוסטין, עדנה. שונים אבל דומים, דומים אבל שונים : בני נוער ממגוון תרבויות בחברה הישראלית. חיפה: פרדס, 2022. 

ייחן

 E369.4 אבן.מד תשפ"ג
אבן, נעם. מדן ועד אילת: תנועות הנוער קולטות עלייה ופועלות בפריפריה. רמת אפעל : מועצת תנועות הנוער בישראל, תשפ"ג 2022.                                                                                                                                                                                           

ייחן  E370.114 חינ.לע תשפ"ב
אלכסנדר, חנן וטופול, נירית. חינוך לערכים - קווים מנחים למדידה ולהערכה : סיכום עבודתה של ועדת המומחים, תמונת מצב והמלצות,
ירושלים : יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, 2022.    
ייחן ; (A)E371.914 בשא.לק תשפ"ג + ספר אלקטרוני 
בשארה, סאאיד  לקויות למידה בישראל : זרקור על תלמידים בחברה הערבית . ירושלים:כרמל, תשפ"ג 2023.
ייחן  E375.006 הדר.חש תשפ"ב + ספר אלקטרוני 
הדר, לינור.  חשיבה מקרטעת : בחינה ביקורתית של תוכניות הלימודים במערכת החינוך‏  . תל אביב: רסלינג, 2022.
ייחן  E378 משכ.הח תשפ"ג + ספר אלקטרוני 
ליבליך, עמיה. המשכילים החדשים . חיפה: פרדס, תשפ"ג 2022.
 

 

עבודות גמר

 371.422 אדל.לש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אדלר, אורית. THE2. לשפר, לשמר ולהיות משמעותית : שלושה סוגים של מוטיבציות ג'נרטיביות בקרב יועצות חינוכיות בגיל הביניים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021

371.192 אדם.מח תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אדם, רונית. DIS3. מחנך הכיתה כמורה פוליטי : גורמים והשפעות על יחסי הגומלין בין ההורים למורים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022

 371.422 אדל.לש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אהרוני, עדי. THE2. שילוב רכיבי ממשקים התומכים בהאצת למידה בסביבה של מציאות מדומה ללמידת אוצר מילים בעברית כשפה זרה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022

 371.1 אמו.מק תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אמון, עדי. THE2. מקורות התמיכה והחוסן לשלומות ורווחה רגשית של מורים במהלך התפרצות מגפות כמו הקורונה ומשברים עתידיים דומים : לקראת עיצוב מדיניות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021

370.15 אנג.קש תשפ"א + תזה אלקטרונית
אנגלברג, דוד. DIS3. הקשר בין אופטימיות-פסימיות לבין הסתגלות, רווחה נפשית ושביעות רצון מהחיים של תלמידים בתחילת לימודיהם בחטיבת הביניים‏ . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021

  618.9285882 בר-יהו.פע תשפ"ב + תזה אלקטרונית
בר יהודה, שחר DIS3. פעולה משותפת (joint action) בקרב ילדים ומתבגרים בספקטרום האוטיסטי ואלו עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021

618.928589 גזו.הש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
גזולי, רמי. THE2. השפעת גירויים אודיטוריים כתמיכה לקראת הבנת הקריאה אצל ילדים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ב, 2022 

371.422 ויל.תר תשפ"ב + תזה אלקטרונית
וילנר, נופר. THE2. תרומתן של התנסויות סימולטיביות מול שחקנים ומשחקי תפקידים לתהליכי ההכשרה ליעוץ חינוכי : נקודת המבט של הסטודנטים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ב, 2022 

378.1797 ישר.תפ תשפ"ב + תזה אלקטרונית
ישראלי, עלמה רחל. THE2. תפיסת תפקיד המנחה בקרב מנחי סדנאות סימולציה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב 2022

792.028 מהצ.הש תשפ"א + תזה אלקטרונית
מהצרי, אושרית. DIS3. ההשפעה החברתית-רגשית על מתבגרים המשתתפים בתיאטרון פלייבק : חקר מקרה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021

 618.92855 מזו.או תשפ"ב + תזה אלקטרונית
מזור, קרן. THE2. אוצר מילים, יכולת מתמטית והקשר ביניהם : השוואה בין ילדים בסיכון להפרעת למידה ספציפית על רקע שפתי וילדים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022

 D470.7 עוב.הו תשפ"ב + תזה אלקטרונית 
עובידי, שמחי. THE2. הוראת שואה בקרב בנות הלומדות בבתי הספר החרדיים-המזרחיים.‏ רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ב, 2022

153.42 צור.פי תשפ"ב + תזה אלקטרונית
צורי, יעל. DIS3. פיתוח ותיקוף כלי לבחינת סגנונות חשיבת עתיד רחוק‏. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022

E371.2012 קטנ.תפ תשפ"ב + תזה אלקטרונית 
קטנוב, יוסף. THE2. תפיסת מנהלי בתי ספר את תהליכי ההכשרה והפיתוח המקצועי לפני ובמהלך תפקידם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022 

B407.12 רסו.הש תשפ"ב + תזה אלקטרונית 
רסולי בלפר, עתליה.. THE2. השפעתם של למידה מטה-אסטרטגית ורמת מעורבות על הבנת הנקרא בקרב מתבגרים : מחקר התערבות‏ . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022 

 

372.43 BEL e + ETHESIS
Belisha, Dana. THE2. An EF-based multi component word reading intervention for struggling readers : effects on literacy, metalinguistic, and cognitive skills  M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education,  2022

 371.102019 BOA c + ETHESIS
Boaron, Hodaya THE2. A case study of pandemics challenges: toward teachers' training. M.A Bar-Ilan University, Faculty of Education,  2022

E404.083 DAT-JOR i + ETHESIS
Dadon - Jorno, Adaya. THE2. The Impact of bilingual narrative intervention (BINARI) on narrative skills among bilingual Russian - Hebrew preschool children with DLD. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education,  2022

 370.26 HOT-HER r + ETHESIS
Hoter-Hermony, Yael. THE2. The relationships amongst teachers quality, teachers satisfaction, investment in education and PISA performances : an international comparative view. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education,  2022

370.711 SHA e + ETHESIS
Shaer, Anat. DIS3. Examining organizational citizenship behavior and organizational misbehavior phenomena in educational career development processes by means of team-based simulations. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education,  2020

 

ספרים באנגלית

ייחן 158.7 MAN h
Mann, Sandi. Hiding what we feel, faking what we don't : understanding the role of your emotions at work . 
Shaftesbury, Dorset, UK ; Boston, Mass. : Element, 1999. 
ייחן 207.5 EMP 2016
The empirical science of religious education / edited by Mandy Robbins and Leslie J. Francis. . 
London : Routledge, Taylor & Francis Group 
ייחן  305.800721 COU i
Court, Debora and Abbas, Randa Khair. Insider-outsider research in qualitative inquiry : new perspectives on method and meaning 
London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022.
ייחן 305.908 BEL 2020
Belonging for people with profound intellectual and multiple disabilities : pushing the boundaries of inclusion /  edited by Melanie Nind and Iva Strnadová. Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020.
ייחן 370.1 CON 2018
 Contemporary debates in education studies / edited by Jennifer Marshall. 
Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2018
ייחן 370.15 HAN 2020
 Handbook of educational psychology and students with special needs / edited by Andrew J. Martin, Rayne A. Sperling, Kristie J. Newton.
New York, NY : Routledge, 2020.
ייחן

370.72 JAC a
 Jacobs, Ann Mary and Cooper, Bruce S. Action research in the classroom : helping teachers assess and improve their work. Lanham, MD :Rowman & Littlefield, 2016.

ייחן 371.2 SOO b
Sood, Krishan, Peart, Sheine and Mistry, Malini. Becoming a successful school leader : developing new insights 
London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018.
ייחן 371.5 STU 2016 + ETEXT
Student discipline : a prosocial perspective / edited by Philip M. Brown.. Lanham, MD :

Rowman & Littlefield, 2016.

ייחן  371.822 EDU 2015
Educating adolescent girls around the globe : challenges and opportunities / edited by Sandra L. Stacki and Supriya Baily. 
New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2015. 
ייחן 378.106 SER h
Serna, Gabriel, R. and Weiler, Spencer, C. Higher education, fiscal administration, and budgeting : an applied approach
Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2017.
ייחן 616.89 DIA 2022
American Psychiatric Association. Diagnostic and statistical manual of mental disorders : DSM-5-TR
Washington, DC : American Psychiatric Association Publishing, 2022.
 
  

ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית

ייחן

302.207 לוי.מת תש"ף
לוין, דוד. מתקשרים : ספר לימוד בתקשורת לחט"ע / ד"ר דוד לוין ומור חסיד-לוי ; ייעוץ מקצועי: ד"ר אלה בן עטר. חבל מודיעין : כנרת, 2020 

 

ייחן

428.0076 BEN-ZIO g                                                                                                                                                                             Bat-Zion, Maggie. Gateway to Module A ; Gateway to Module C / Maggie Ben Zion and Anya Norman ; pedagogical editor: Naomi Gantz. Ra'anana : Eric Cohen Books. 2021

ייחן

428.24 ALE w                                                                                                                                                                                          Alexander, Judi. Words and more 1 : Band I / writing and editing team, Judi Alexander, Lisa Hamdi ; illustrations, Oded Popper, Dana Dranov. Ra'anana : Eric Cohen Books, 2022.

ייחן 428.24 KAR w                                                                                                                                                                                         Karmi, Naomi. Vocabulary and more 1 : Band II / writing and editing team: Naomi Karmi, Lihi Hindels-Bozo ; illustrations: Eli Druker, Hagit Vetzler.. Ra'anana : Eric Cohen Books, 2022.
ייחן  A807 חבר.ומ תשס"ז
מסכת בבא בתרא : פרק ראשון דפים ז-יא : עם עיונים בסוגיות חברה ומדינה / כתיבת פירוש ועריכה: אלחנן נאה ; כתיבת עיונים: אלחנן נאה, דוד עצמון. ירושלים: יסודות, תשס"ז 
ייחן

 

  C5 ברנ.שו תשפ"ב
ברנסון, חיים. שוברים ת'ראש : לימוד הלכה אתגרי לכל המשפחה : הלכות יומיומיות / כתיבה: חיים ברנסון ; איור: חננאל תורגמן ; עריכה: ברית נחמני. 
ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2022.