ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בפברואר-יוני 2023
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בפברואר - יוני 2023
004.678083 פרנ.יל תשפ"ג פרנקו-הר אדיר, ליאת. ילדים לכודים להורים מנותקים במרחב הדיגטלי : מדריך למיומנויות הוריות חדשות במרחב הדיגיטלי . בני ברק: מדיה 10, תשפ"ג 2022. |
||
152.41 בין.אד תשפ"ג + ספר אלקטרוני בין אדם - גבולות של אמפתיה / עריכה: יעל נאות עפרים. תל אביב : מכון מופת - בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשפ"ג 2022. |
||
306.874 פיי.אי תש"ף |
||
370.1523 אלג.נו תשפ"ג + ספר אלקטרוני אלגאוי-הרשלר, אורית.. נוירופדגוגיה : כשמוח וחינוך נפגשים . תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ג, 2023. |
||
371.1 בחי.בה תשפ"ב + ספר אלקטרוני בחירה בהוראה כקריירה שנייה : בראי המחקר / עורכים: סמדר בר-טל, יצחק גילת. תל אביב: רסלינג, 2022. |
||
371.2 אופ.יס תשפ"ג + ספר אלקטרוני אופלטקה, יזהר. יסודות מינהל החינוך : מנהיגות וניהול בארגון החינוכי. מהדורה רביעית מעודכנת. חיפה: פרדס, תשפ:ג 2022. |
||
372.1102 איג.הו תשפ"ג קירן, איגן. ההוראה כסיפור : גישה חלופית להוראה ולתוכנית הלימודים/ קירן איגן ; מאנגלית: ארז אשרוב. חבל מודיעין: דביר |
||
616.891425 אפל.גר תשפ"ג אפל, נעמי. הגרעין שיודע : טיפול התנהגותי-קוגניטיבי על פי מודל זה"ב בערך העצמי : פרטני, הורי, זוגי, קבוצתי. אבן יהודה: שיטות הוצאת ספרים, תשפ"ג 2023. |
||
649.1 וינ.לח תשפ"ג ויניקוט, דונלד, וודס.. לחשוב על ילדים - לדבר עם הורים/ דונלד וודס ויניקוט ; תרגם מאנגלית: אודי תגרי ; תרגום ההקדמה לשער הראשון: ג'ניפר אלעזרי ; עריכה מדעית: מיכל ריק. חבל מודיעין: דביר, תשפ"ג 2013. |
||
A133 רמו.יש תשפ"ג + ספר אלקטרוני רמון, אורית, גבל, אינס ווסרמן, ורדה. 'ישו היה יהודי' : הוראה על נוצרים ונצרות במערכת החינוך בישראל. תל אביב: רסלינג, 2023. |
||
E306.38082 פיש.המ תשפ"ג |
||
E320 לב.ייס תשפ"ב לב, עוזיאל. ייסודה של מדינה : ממלכתיות: זכות ומחיר. רמת גן: אוהבי ספר, 2022. |
||
|
||
E362.84 גתה.שו תשפ"ב + ספר אלקטרוני |
||
E369.4 אבן.מד תשפ"ג |
||
E370.114 חינ.לע תשפ"ב אלכסנדר, חנן וטופול, נירית. חינוך לערכים - קווים מנחים למדידה ולהערכה : סיכום עבודתה של ועדת המומחים, תמונת מצב והמלצות, ירושלים : יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, 2022. |
||
; (A)E371.914 בשא.לק תשפ"ג + ספר אלקטרוני בשארה, סאאיד לקויות למידה בישראל : זרקור על תלמידים בחברה הערבית . ירושלים:כרמל, תשפ"ג 2023. |
||
E375.006 הדר.חש תשפ"ב + ספר אלקטרוני הדר, לינור. חשיבה מקרטעת : בחינה ביקורתית של תוכניות הלימודים במערכת החינוך . תל אביב: רסלינג, 2022. |
||
E378 משכ.הח תשפ"ג + ספר אלקטרוני ליבליך, עמיה. המשכילים החדשים . חיפה: פרדס, תשפ"ג 2022. |
עבודות גמר
371.422 אדל.לש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אדלר, אורית. THE2. לשפר, לשמר ולהיות משמעותית : שלושה סוגים של מוטיבציות ג'נרטיביות בקרב יועצות חינוכיות בגיל הביניים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
371.192 אדם.מח תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אדם, רונית. DIS3. מחנך הכיתה כמורה פוליטי : גורמים והשפעות על יחסי הגומלין בין ההורים למורים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
371.422 אדל.לש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אהרוני, עדי. THE2. שילוב רכיבי ממשקים התומכים בהאצת למידה בסביבה של מציאות מדומה ללמידת אוצר מילים בעברית כשפה זרה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ג, 2022
371.1 אמו.מק תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אמון, עדי. THE2. מקורות התמיכה והחוסן לשלומות ורווחה רגשית של מורים במהלך התפרצות מגפות כמו הקורונה ומשברים עתידיים דומים : לקראת עיצוב מדיניות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
370.15 אנג.קש תשפ"א + תזה אלקטרונית
אנגלברג, דוד. DIS3. הקשר בין אופטימיות-פסימיות לבין הסתגלות, רווחה נפשית ושביעות רצון מהחיים של תלמידים בתחילת לימודיהם בחטיבת הביניים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
618.9285882 בר-יהו.פע תשפ"ב + תזה אלקטרונית
בר יהודה, שחר DIS3. פעולה משותפת (joint action) בקרב ילדים ומתבגרים בספקטרום האוטיסטי ואלו עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
618.928589 גזו.הש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
גזולי, רמי. THE2. השפעת גירויים אודיטוריים כתמיכה לקראת הבנת הקריאה אצל ילדים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ב, 2022
371.422 ויל.תר תשפ"ב + תזה אלקטרונית
וילנר, נופר. THE2. תרומתן של התנסויות סימולטיביות מול שחקנים ומשחקי תפקידים לתהליכי ההכשרה ליעוץ חינוכי : נקודת המבט של הסטודנטים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ב, 2022
378.1797 ישר.תפ תשפ"ב + תזה אלקטרונית
ישראלי, עלמה רחל. THE2. תפיסת תפקיד המנחה בקרב מנחי סדנאות סימולציה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב 2022
792.028 מהצ.הש תשפ"א + תזה אלקטרונית
מהצרי, אושרית. DIS3. ההשפעה החברתית-רגשית על מתבגרים המשתתפים בתיאטרון פלייבק : חקר מקרה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
618.92855 מזו.או תשפ"ב + תזה אלקטרונית
מזור, קרן. THE2. אוצר מילים, יכולת מתמטית והקשר ביניהם : השוואה בין ילדים בסיכון להפרעת למידה ספציפית על רקע שפתי וילדים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
D470.7 עוב.הו תשפ"ב + תזה אלקטרונית
עובידי, שמחי. THE2. הוראת שואה בקרב בנות הלומדות בבתי הספר החרדיים-המזרחיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ב, 2022
153.42 צור.פי תשפ"ב + תזה אלקטרונית
צורי, יעל. DIS3. פיתוח ותיקוף כלי לבחינת סגנונות חשיבת עתיד רחוק. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
E371.2012 קטנ.תפ תשפ"ב + תזה אלקטרונית
קטנוב, יוסף. THE2. תפיסת מנהלי בתי ספר את תהליכי ההכשרה והפיתוח המקצועי לפני ובמהלך תפקידם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
B407.12 רסו.הש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
רסולי בלפר, עתליה.. THE2. השפעתם של למידה מטה-אסטרטגית ורמת מעורבות על הבנת הנקרא בקרב מתבגרים : מחקר התערבות . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
372.43 BEL e + ETHESIS
Belisha, Dana. THE2. An EF-based multi component word reading intervention for struggling readers : effects on literacy, metalinguistic, and cognitive skills M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2022
371.102019 BOA c + ETHESIS
Boaron, Hodaya THE2. A case study of pandemics challenges: toward teachers' training. M.A Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2022
E404.083 DAT-JOR i + ETHESIS
Dadon - Jorno, Adaya. THE2. The Impact of bilingual narrative intervention (BINARI) on narrative skills among bilingual Russian - Hebrew preschool children with DLD. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2022
370.26 HOT-HER r + ETHESIS
Hoter-Hermony, Yael. THE2. The relationships amongst teachers quality, teachers satisfaction, investment in education and PISA performances : an international comparative view. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2022
370.711 SHA e + ETHESIS
Shaer, Anat. DIS3. Examining organizational citizenship behavior and organizational misbehavior phenomena in educational career development processes by means of team-based simulations. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2020
158.7 MAN h Mann, Sandi. Hiding what we feel, faking what we don't : understanding the role of your emotions at work . Shaftesbury, Dorset, UK ; Boston, Mass. : Element, 1999. |
||||||||||||||||
207.5 EMP 2016 The empirical science of religious education / edited by Mandy Robbins and Leslie J. Francis. . London : Routledge, Taylor & Francis Group |
||||||||||||||||
305.800721 COU i Court, Debora and Abbas, Randa Khair. Insider-outsider research in qualitative inquiry : new perspectives on method and meaning London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. |
||||||||||||||||
305.908 BEL 2020 Belonging for people with profound intellectual and multiple disabilities : pushing the boundaries of inclusion / edited by Melanie Nind and Iva Strnadová. Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. |
||||||||||||||||
370.1 CON 2018 Contemporary debates in education studies / edited by Jennifer Marshall. Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2018 |
||||||||||||||||
370.15 HAN 2020 Handbook of educational psychology and students with special needs / edited by Andrew J. Martin, Rayne A. Sperling, Kristie J. Newton. New York, NY : Routledge, 2020. |
||||||||||||||||
370.72 JAC a |
||||||||||||||||
371.2 SOO b Sood, Krishan, Peart, Sheine and Mistry, Malini. Becoming a successful school leader : developing new insights London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. |
||||||||||||||||
371.5 STU 2016 + ETEXT Student discipline : a prosocial perspective / edited by Philip M. Brown.. Lanham, MD : Rowman & Littlefield, 2016. |
||||||||||||||||
371.822 EDU 2015 Educating adolescent girls around the globe : challenges and opportunities / edited by Sandra L. Stacki and Supriya Baily. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2015. |
||||||||||||||||
378.106 SER h Serna, Gabriel, R. and Weiler, Spencer, C. Higher education, fiscal administration, and budgeting : an applied approach. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2017. |
||||||||||||||||
616.89 DIA 2022 American Psychiatric Association. Diagnostic and statistical manual of mental disorders : DSM-5-TR. Washington, DC : American Psychiatric Association Publishing, 2022. |
||||||||||||||||
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
|