תשלום שכר למורים לפי הישגים של תלמידיהם אינו אפקטיבי

ד"ר איריס בן-דוד הדר
תאריך
מרצה
ד"ר איריס בן-דוד הדר
תקציר

שכר המורים בישראל מנקודת מבט השוואתית בינלאומית נמוך. המיקום הנמוך בתחתית הטבלה מציב אתגר משמעותי למידת האפקטיביות ומהווה מכשול בהשגת החוסן הלאומי של ישראל. הפתרון אינו תשלומי שכר מורים המבוססים על הישגי התלמידים אלא העלאת שכר לפחות לשכר החציוני. המשך בטור הדעה בגלובס מאת ד"ר איריס בן-דוד הדר

תאריך עדכון אחרון : 28/05/2023