הוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים: השוואת הישגי לומדים בגישות המסורתיות ובשיטת כישורי הלמידה של הרב ישעיהו וובר
מאמר זה מתמקד בהוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים, ומטרתו להשוות בין הישגי לומדים בשיטת ההוראה הייחודית שפיתח הרב ישעיהו וובר ובין הישגי לומדים בגישות ההוראה המסורתית הנהוגה במרבית תלמודי התורה. ייחודו של מחקר זה הוא עיסוק בשיטות של הוראת גמרא לגילאים צעירים בתלמודי תורה חרדיים, ובניתוח תהליכים פדגוגיים המתרחשים בהם.
שרלו, א', אילוז, ש', כץ, י' ושטרן, ה' (2019)
הוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים: השוואת הישגי לומדים בגישות המסורתיות ובשיטת כישורי הלמידה של הרב ישעיהו וובר. מכלול, ל"ג, 191-215.
תאריך עדכון אחרון : 25/05/2020