תזות ודיסרטציות

שנה סטודנט/ית מנחה
2001 החינוך על פי המשנה האנתרופוסופית של רודולף שטיינר - חינוך ולדורף: השיטה ויישומה בישראל MA אלטמן אורן גלית ד"ר מרים גיליס- קרליבך
2000 מתאמים אלקטרופיזיולוגיים (ERPs) בזמן הבחנת מילה, בשדות ראייה נפרדים PhD בן יצחק, אסתר ד"ר מרים גיליס- קרליבך
פרופ'
1999 החינוך היהודי בגרמניה הנאצית (1933-1943) ומידת השפעת המנהיגות הדתית על עקרונותיו MA נעים ירון ד"ר מרים גיליס- קרליבך
1997 הוראת הקריאה ב’חדר’ המסורתי ניתוח עקרונותיה ובחינת הצלחתה בכלי מחקר מודרניים MA אלטמן תמר ד"ר מרים גיליס- קרליבך
1996 הגות ומעשה במשנתם החינוכית של יאנוש קורצ’אק ויוסף קרליבך - ניתוח השוואתי MA יפרח חנה פרופ' משה ארנד
ד"ר מרים גיליס- קרליבך
1993 הקשר בין ההישגים במבחן הבנת הנקרא רב-ברירתי לבין סדר השאלות ממוינות על פי הלוגיקה האריסטוטלית MA ברט דורית ד"ר מרים גיליס- קרליבך
ד"ר אדריאנה פלדמן
1992 השפעת מאפייני תלמידים מקשים וסוג הבעיות שהם מעוררים בכתה על עמדות מורים MA גליס שלומית ד"ר מרים גיליס- קרליבך
פרופ' חבר ישראל ריץ
1991 הזכות לשוויון, להליך הוגן ולכבוד האדם בתהליך ההשמה החינוכית של התלמיד החריג <בהשוואה בין ישראל לארה"ב>... MA מוצפי דוד פרופ'
ד"ר מרים גיליס- קרליבך
1991 השוואת העושר המורפולוגי, הסינטקטי והנרטיבי בין קוראים לבין מתקשים בקריאה MA שיף רחל ד"ר מרים גיליס- קרליבך
פרופ' חבר אריה כהן