ספרים חדשים נובמבר 2018 - יולי 2019
ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים נובמבר 2018 - יולי 2019
150.195 ביו.קש תשע"ח ביון, וילפרד ר. קשב ופרשנות. תל אביב : תולעת ספרים, 2018. (2547731) | |
150.1953 שקד.לק תשע"ט שקד, אנאבלה. לקפוץ למים : מהימנעות להשתתפות מלאה בחיים : על פי התאוריה של אלפרד אדלר וממשיכיו רודולף דרייקורס וזיוית אברמסון. מושב בן-שמן : מודן, [2019]. (2604826) | |
153.1534 פינ.מו תשע"ב פינק, דניאל ה'. מוטיבציה : האמת המפתיעה על מה שמניע אותנו / דניאל ה’ פינק ; מאנגלית: מרדכי הינוך. תל-אביב : מטר, תשע"ב 2012. (2606216) | |
155.6462 פכל.אב תשע"ו פכלר, עמית. אבא בלי אבא : אהבה, אשמה ותיקון בחיי יתומים מאב. חיפה : הוצאת הספרים של אוניברסיטת חיפה ; פרדס, תשע"ו 2016. (2429978) | |
155.6463 שטי.בי תשע"ט שטיינר, ליליאן. בין הנקה לבחינה : בין “אני נשי” ל”אני אימהי” בסיפורי חיים של סטודנטיות דתיות. תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ט] 2019. (2601663) | |
155.925 אבר.דח תשע"ח אברהם, יעל בת אבינעם. דחייה חברתית : אין מצב שמפנים את הגב : מדריך תיאורטי ויישומי למטפלים, לאנשי חינוך ולהורים. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ח 2018 (2548236) | |
155.925 גרפ.מד תשע"ח גרפי, חנה, מדחייה חברתית לילד שמח בבית-הספר : גרסה מתקדמת ומעודכנת ל"טיפול במעטפות" : התערבות מערכתית וגישה חינוכית. ירושלים : כרמל, תשע"ח 2018 (2548231) | |
158.1 בן-אלי.נפ תשע"ח בן אליהו, אורה, נפלאות המוח ההוליסטי : הקשר בין אינטליגנציה תפקודית והצלחה : מודל חדשני לטיפוח התפקודים הניהוליים כבר מהגיל הרך. אבן יהודה : אמציה, 2018. (2601735) | |
303.34 בן-שחר.אש תשע"ח בן שחר, טל. האושר שבמנהיגות : כיצד פסיכולוגיה חיובית הופכת אתכם למנהיגים משפיעים ומאושרים. תל-אביב : מטר, תשע"ח 2018. (2488538) | |
306.7 ירו.מצ תשע"ח ירום, ניצה. מצפן לזוגיות ראויה : מדריך לשותפות במיניות ואינטימיות. חיפה : פרדס, תשע"ח 2018. (2601981) | |
362.4 לפר.את תשע"ח לפרוץ את חומת הזכוכית : זוגיות ונישואין לאנשים עם מוגבלות / עורך: רפאל ש. פוירשטיין. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2018. (2601815) | |
370.1523 שור.אמ תשע"ט שור, ירון. אומנות ההוראה הקשובה : מסע לימודי דיאלוגי המקדם הבנה. תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ט 2019. (2601546) | |
371.1 עמר.מו תשע"ח עומר, חיים. מורים היום : מהישרדות לשליחות. מושב בן-שמן : מודן, 2018. (2548763) | |
371.192 רוב.את תשע"ח רובינסון, קן, אתם, ילדכם ובית הספר : הדרך אל החינוך הטוב ביותר / קן רובינסון בשיתוף לו ארוניקה. מושב בן שמן : כתר, [2018]. (2601050) | |
371.3 הרפ.כי תשע"ח הרפז, יורם. כיצד לתכנן סביבה חינוכית בשישה צעדים : המדריך. בני-ברק : הקיבוץ המאוחד : ספרית פועלים, תשע"ח 2018. (2549233) | |
371.394 רבג.הו תשע"ח הרבגוני הוא הסטנדרטי החדש : הוראה פרטנית בחינוך העכשווי / עורכים: נמרוד אלוני, קובי גוטרמן, ציון שורק. תל אביב : מכון מופת ; בני ברק : הקיבוץ המאוחד, תשע"ח 2018. (2549460) | |
371.422 כהן.תל תשע"ט כהן, בועז. תלמידים מחפשים משמעות : טיפול נרטיבי בבית הספר. חיפה : פרדס, תשע"ט 2018. (2600619) | |
372.6 ורד.לל תשע"ט ורדי-ראט, אסתר. ללמוד מילדים על ילדים : השיח המתרחש במהלך משחק-כאילו בעקבות סיפור / אסתר ורדי-ראט, זהבה כהן, הדסה אילנברג, תרצה לוין ותמר אילון. תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ט] 2019. (2601544) | |
373.241 אבי.חנ תשע"ט אבינון, יוסף. חינוך מחפש משמעות : לקראת בתי ספר חלופיים. חיפה : פרדס, תשע"ט 2018. (2547623) | |
378.17 חטי.טי תשס"ו חטיבה, נירה. טיפים להוראה טובה באוניברסיטה ובמכללה. תל אביב : ההוצאה האקדמית לפיתוח סגל הוראה, 2006. (2533554) | |
417.7 גבע.או תשע"ב גבעון, יהושפט. האודיסיאה של הטקסט : פרשיות בתולדות מושג הטקסט בתרבות המערב. תל-אביב : מסדה, תשע"ב 2011. (1220969) | |
519.507 ארנ.סט תשע"ח ארנברג, תמר, סטטיסטיקה להצלחה : חוברת תרגול להצלחה במבחן בסטטיסטיקה : לסטודנטים לתקשורת, ניהול, חינוך, מדעי החברה, בריאות וסיעוד. תמר ארנברג, 2018. (2541058) | |
616.8521 קרו.אי תשע"ג קרויטורו, טל. EMDR : ברוכים הבאים למהפכה בעולם הטיפול הפסיכולוגי : המדריך לקהל הרחב. תל אביב : אופוס, [2013]. (2433355) | |
616.855 הפר.הג תשע"ח הפרעות היגוי בשפה העברית : סוגיות תיאורטיות והשלכות קליניות / עורכות: גילה טובול-לביא, חנה פוטר-כ"ץ. קרית אונו : הקריה האקדמית אונו, תשע"ח 2018. (2547348) | |
616.8553 ילו.יל תשע"ט ילון, דפנה, הילד בקצה העיפרון : הכתיבה הידנית כאתגר רב-תחומי. תל אביב : מכון מופת, [תשע"ט 2019]. (2606205) | |
616.8584 מיל.גי תשע"ט מילר, ויליאם ר. הגישה המוטיבציונית : עוזרים לאנשים להשתנות / וויליאם ר’ מילר וסטיבן רולניק. 2 כרכים. סדרת ספרים בפסיכולוגיה וחנוך מיחד. קרית ביאליק : אח, תשע"ט 2018. (2604400) | |
616.89156 אהר.מה תשע"ח אהרני, טלי. מהישרדות לאנרגיית חיים : המודל של וירג’יניה סאטיר בפנים חדשות. הרצליה : ספרי ניב, [תשע"ח] 2018. (2602116) | |
618.9289075 די.סי תשע"ח DC:0-5 : סיווג אבחנתי של הפרעות נפשיות והתפתחותיות של הינקות והגיל הרך / מאנגלית: להד לזר. חבל מודיעין : דיונון, [2018]. (2601085) | |
A176.09 משה(ערן) תשע"ח ערן, עמירה. מורה לנבוכים : גישתו החינוכית של הרמב"ם. ירושלים : מרכז מלטון ; תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח 2018. (2549713) | |
A76 אלי.סב תשע"ח אליאור, רחל, סבתא לא ידעה קרוא וכתוב : על הלימוד ועל הבורות, על השעבוד ועל החירות. ירושלים : כרמל, תשע"ח 2018. (2548321) | |
E344.07 טאו.מע תשע"ט טאוב, דוד בן יעקב. מערכת החינוך בראי החוק והמשפט. חיפה : פרדס, תשע"ט 2019. (2607441) | |
E369.4 גרט.מת תשע"ח גרטל, גיל. מתבגרים בתנועה : קורסי הדרכה בתנועות הנוער. מועצת תנועות הנוער, תשע"ח 2018. (2533551) | |
E369.4 הימ.חנ תשע"ח הימן-זהבי, רקפת, חינוך מאפשר : החינוך בתנועת הנוער כהכנה לחיים : מחנות הקיץ כמקרה בוחן / רקפת הימן זהבי, גיל גרטל. מועצת תנועות הנוער, תשע"ח 2017. (2533548) | |
E370.1523 מחק.וי תשע"ח מחקר ויישום בהערכה לשם למידה (הל"ל) של תלמידים ומורים בישראל / עורכת: מנוחה בירנבוים. תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ח] 2018. (2533503) | |
E370.92 ריג(ריג) תשע"ח ריגר קפלן, רבקה. אליעזר ריגר : ממעצבי החינוך העברי בישראל. ירושלים : חגית שלונסקי, נאוה דה שליט ושלומית הבר-שיים, 2018. (2548327) |
|
E371.26 נחש.תל תשע"ח נחשון, מיכל, תלקיט - לא לתלמידים בלבד : שיפור תהליכי ההערכה בבית הספר ובהכשרת מורים / מיכל נחשון, אמירה רום. תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ח] 2018 (2547758) | |
E371.6 עצו.וש תשע"ט עיצוב ושיפור חזות מבני חינוך : היבטים בהשפעת המרחב הפיזי על הפחתת אלימות : אסופת מאמרים / עורכת: צביה אורטנר. ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך התרבות והספורט, תשס"ג 2003. (2601659)
|
|
E378 כהן.אק תשע"ד כהן, אורי. אקדמיה בתל-אביב : צמיחתה של אוניברסיטה. ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית, תשע"ד 2014 (2600311) | |
E379.11 אתג.המ תשע"ח אתגר המצוינות והרוח הישראלית : פילנתרופיה וקידום החינוך למתמטיקה ולמדעים / עורכת: קרין תמר שפרמן. תל אביב : רסלינג, 2018. (2600307) | |
E379.26 לוי.תכ תשע"ו לוין-אפשטיין, מיכל. תכניות התערבות העוסקות בקידום תלמידים ובצמצום פערים בלימודים : מה עובד? תכניות מצליחות בחינוך. / מיכל לוין-אפשטיין ; ייעוץ אקדמי: פרופ’ יצחק פרידמן. ירושלים : מכון הנרייטה סאלד, המכון הארצי למחקר במדעי ההתנהגות, תשע"ו 2015. (2532521) | |
ספר אלקטרוני איזיק, עירית. עצים לא צומחים בחוברת: חילוץ ידע ועקרונות פעולה מהתוכנית "מרחבי למידה ירוקים" / עירית אייזיק, שרית אלנבוגן-פרנקוביץ’. ירושלים : מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשע"ח 2018. (2547901) | |
ספר אלקטרוני אלנבוגן-פרנקוביץ, שרית. מדריכי פנימיות לילדים בסיכון בישראל: תמונת מצב ואסטרטגיות להתמודדות עם אתגרי עבודתם / שרית אלנבוגן-פרנקוביץ’, מרים נבות, אנה רזניקובסקי-קוראס, אנה גרסימנקו, דליה בן-רבי. ירושלים : מאיירס-ג’וינט-מכון ברוקדייל, מרכז אנגלברג לילדים ולנוער, תשע"ח 2018. (2547883) | |
ספר אלקטרוני בן-סימון, ברכי. השתלבות צעירים יוצאי אתיופיה במוסדות להשכלה גבוהה: גורמים מסייעים וחסמים / ברכי בן סימון, דגנית לוי, פאולה כאהן-סטרבצ‘ינסקי. ירושלים: מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשע"ח 2018. (2547885) | |
ספר אלקטרוני בן-סימון, ברכי. כלי התאמה לתוכנית יתד וכלי למיפוי צרכים ולתכנון התערבות בתוכנית יתד: תובנות מן הבדיקה המקדימה / ברכי בן סימון, פאולה כאהן-סטרבצ’ינסקי. ירושלים: מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשס"ח תשע"ח 2018. (2547893) |
NEW BOOKS IN THE LIBRARY, ARRIVED NOVEMBER 2018 - JULY 2019
155.5072 REF 2019 Reframing adolescent research / edited by Leo B. Hendry and Marion Kloep. London : Routledge, 2019. (2549867) | |
300.72 GOR r Gorard, Stephen. Research design : creating robust approaches for the social sciences. Los Angeles : SAGE, 2013. (2533378) | |
305.231096 CHI 2018 Child and adolescent development : an expanded focus for public health in Africa / editors, Mark Tomlinson, Charlotte Hanlon, Anne Stevenson. Claremont, South Africa : UCT Press, [2018]. (2471510) | |
305.235 LAU s Laugeson, Elizabeth A. The science of making friends : helping socially challenged teens and young adults. San Francisco : Jossey-Bass, A Wiley Brand, [2013]. (2549486) | |
305.2355 COT y Côté, James E. Youth development in identity societies : paradoxes of purpose. New York, NY : Routledge, 2019. (2549835) | |
361.32 BOG u Bogo, Marion. Using simulation in assessment and teaching : OSCE adapted for social work / Marion Bogo [and three others]. Alexandria, VA : Council on Social Work Education, Inc., [2014]. (2468949) | |
370.1 FAD f Fadel, Charles. Four-dimensional education : the competencies learners need to succeed / Charles Fadel, Maya Bialik, and Bernie Trilling. Boston, MA : Center for Curriculum Redesign, 2015. (2533051) | |
370.91724 OPL r Oplatka, Izhar. Reforming education in developing countries : from neoliberalism to communitarianism. Abingdon, Oxon : Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group, an Informa Business, 2019. (2600325) | |
371.042 WIL 2017 The Wiley handbook of home education / edited by Milton Gaither. Chichester, UK : Wiley Blackwell, 2017. (2533377) | |
371.102 BRE s2 Breaux, Annette L. Seven simple secrets : what the best teachers know and do! / Annette Breaux and Todd Whitaker. 2nd Ed. New York, NY : Routledge, 2015. (2405205) | |
371.2 SHA i Shapira-Lishchinsky, Orly. International aspects of organizational ethics in educational systems. Bingley, UK : Emerald Publishing Limited, 2018. (2550595) | |
371.206 EDU 2018 Education finance, equality, and equity / Iris BenDavid-Hadar, editor. Cham, Switzerland : Springer, [2018]. (2548311) | |
371.3 BUR t Burgess, Dave. Teach like a pirate : increase student engagement, boost your creativity, and transform your life as an educator. San Diego, California : Dave Burgess Consulting, Inc., [2012]. (2541035) | |
371.58 AST b Astor, Ron. Bullying, school violence, and climate in evolving contexts : culture, organization, and time / Ron Avi Astor and Rami Benbenishty. Oxford : Oxford University Press, [2019]. (2601726) | |
371.782 WIL 2018 The Wiley handbook on violence in education : forms, factors, and preventions / edited by Harvey Shapiro. Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc., 2018. (2547659) | |
371.9 FLE l2 Fletcher, Jack. Learning disabilities : from identification to intervention / Jack M. Fletcher, G. Reid Lyon, Lynn S. Fuchs, Marcia A. Barnes. 2nd Ed. New York : The Guilford Press, [2019]. (2600054) | |
371.9043 ALBD v.30 Emerging research and issues in behavioral disabilities / edited by Timothy J. Landrum, Bryan G. Cook, Melody Tankersley. Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. (2604500) | |
371.91 BLA s Blairmires, Gill. Supporting children with sensory impairment. London : Routledge, 2016. (2604991) | |
371.912 EDU 2015 Educating deaf learners : creating a global evidence base / edited by Harry Knoors, Marc Marschark. Oxford : Oxford University Press, [2015]. (2604985) | |
371.912 LUF p Luft, Pamela. Promoting positive transition outcomes : effective planning for deaf and hard of hearing young adults. Washington, DC : Gallaudet University Press, 2016. (2604987) | |
371.912 SIG 2016 Sign language, sustainable development, and equal opportunities : envisioning the future for deaf students / Goedele A.M. De Clerck, Peter V. Paul, editors. Washington, DC : Gallaudet University Press, 2016. (2604990) | |
371.912 SPE n Spencer, Patricia Elizabeth. Nurturing language and learning : development of deaf and hard-of-hearing infants and toddlers. Oxford : Oxford University Press, 2016. (2604986) | |
371.9144 DYS 2011 Dyslexia across languages : orthography and the brain-gene-behavior link / edited by Peggy McCardle [and others]. Baltimore, Md.: Paul H. Brookes Pub. Co., [2011]. (2505139) | |
372.7044 COG 2019 Cognitive foundations for improving mathematical learning / edited by David C. Geary, Daniel B. Berch, Katheleen Mann Koepke. Cambridge, MA : Academic Press, [2019]. (2603271) | |
379.1210973 BAK e Baker, Bruce D. Educational inequality and school finance : why money matters for America’s students. Cambridge, Massachusetts : Harvard Education Press, [2018]. (2604696) | |
618.92855 PAU l5 Paul, Rhea. Language disorders from infancy through adolescence : listening, speaking, reading, writing, and communicating / Rhea Paul, Courtenay F. Norbury, Carolyn Gosse. Fifth edition. St. Louis, Missouri : Elsevier, [2018]. (2549132) | |
A092 BOD a Bodovski, Katerina. Across three continents : reflections on immigration, education, and personal survival. New York : Peter Lang, [2015]. (2456182) | |
EBOOK Handbook of communications disorders: theoretical, empirical, and applied linguistic perspectives / edited by Amalia Bar-On and Dorit Ravid ; Elitzur Dattner, Editorial Associate. Boston : De Gruyter Mouton, [2018]. (2549139) | |
EBOOK Teacher Noticing : Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks / edited by Edna O. Schack, Molly H. Fisher, Jennifer A. Wilhelm. Cham : Springer International Publishing, 2017. (2601953) | |
EBOOK The Wiley handbook of teaching and learning / edited by Gene E. Hall, Linda F. Quinn, Donna M. Gollnick. Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc., 2018. (2549004) | |
EBOOK Theories of reading development / edited by Kate Cain, Donald L. Compton, Rauno K. Parrila. Amsterdam ; John Benjamins Publishing Company, 2017. (2549432) |
עבודות לתואר שני ושלישי
153.35 טיב.פת תשע"ח טייב, נעמה. THE2. פיתוח יצירתיות כללית ויצירתיות מתמטית באמצעות פדגוגית MCR. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2552327)
306.8743 בקר.קש תשנ"ו בקר, עדה. THE3. קשרי גומלין בין דגמי יחסים בין-אישיים של אמהות לבין דפוסי הצמידות של ילדיהן וביטוים באינטראקציות אמהות-ילדים בגן. תל-אביב, אוניברסיטת תל אביב.עבודות לתואר שלישי. תשנ"ו, 1995(2548616)
338.04 רוו.כל תשע"ח רווה, יחיאל. THE3. כלי למדידת פוטנציאל ההצלחה במימוש רעיונות טכנולוגיים חדשניים בקרב יזמים טכנולוגיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ח,2018. (2600132)
370.711 מור.סי תשע"ז מורדוף, יפית. THE3. סימולציות פדגוגיות בהשתתפות שחקנים מקצועיים בשילוב הכוונה עצמית לטיפוח מקצועיות בהוראה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, המחלקה למוסיקה, תשע"ז, 2017. (2601637)
371.9019 עזר.הש תשע"ה עזר, רנת, THE2. השפעת מתן פיגומים, על הסבר תופעות מדעיות והתפתחות יכולות חקר אצל ילדי גן בעלי לקויות למידה וילדים ללא לקויות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה, 2015, (2548155)
372.47 שפי.תה תשע"ח שפירא, סיון. THE2. תהליכי עדכון בעקבות מידע סותר בטקסט נרטיבי : מידת נגישות הקורא אל המידע הקודם. מת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2541002)
372.60785 גוט.קד תשע"ח גוטווירט, מירב. THE2. קידום אוריינות בעקבות פעילות עם ספר אלקטרוני : השוואה בין ילדים בסיכון ללקות למידה ובין ילדים על הספקטרום האוטיסטי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2550512)
372.60785 זנז.תו תשע"ח זנזורי-לוי, טלי. THE2. תיווך אימהות עם ספר אלקטרוני והשפעתה על ניצני אוריינות בקרב תלמידי כיתות א בסיכון ללקות למידה בהשוואה לתלמידי כיתות א עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2550511)
372.72 מרק.יד תשס"ג מרק-זגדון, ניצה, THE3. ידע של ילדים בגן חובה ותלמידים בכיתה א על ייצוג של מספרים ותרגילי חיבור וחיסור. תל-אביב, אוניברסיטת תל אביב.עבודות לתואר שלישי. תשס"ג, 2003. (2548617)
372.87 אבי.תכ תשע"ח אבירם, אילון. THE3. תכניות לימודים להלחנה ממוחשבת בבתי-ספר : חקר מרובה מקרים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, המחלקה למוסיקה, תשע"ח, 2018. (2600859)
618.9285882 הוש.הת תשע"ח הושמנד, שגית. THE3. התערבות חברתית לקידום מיומנויות משחק חברתי ומשחק חברתי-דמיוני בקרב ילדי גן בעלי תפקוד גבוה על הרצף האוטיסטי, תוך שילוב עמיתים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ח,2018. (2606135)
B451 קיא.הש תשע"ח קיאסי-לבל, מלי. THE2. השפעות סמנטיות על ידע מורפולוגי סמוי ומפורש בקרב קוראים : השוואה בין מיצב חברתי-כלכלי נמוך למיצב בינוני-גבוה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2600125)
E305.235 קרת.מע תשע"ח קרת, מתן. THE2. מעורבות בקהילה והשתתפות בפעילות גופנית כמנבאים רווחה נפשית, הישגיות בלימודים ודפוסי התנהגויות בריאות בקרב בני נוער בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2600267)
E370.15 סבג.תפ תשע"ח סבג, שמחה מרב. THE2. תפיסת הפרת החוזה הפסיכולוגי כמתווכת את הקשר שבין האווירה הבית ספרית לבין מידת ניצול שעות ההוראה בחטיבות העליונות בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2548554)
E371.1 גמל.תר תשע"ח גמליאל, רעות חן. THE3. תרומתם של המנהיגות האותנטית והאקלים האתי הבית ספרי בהנעת המורים להתנהגות אזרחית ולצמצום הנרפות החברתית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ח,2018. (2549619)
E371.106 צמח.זה תשע"ח צמח, סגלית. THE3. זהות מקצועית ושאיפות קריירה כמתווכות את הקשר בין תפיסת המנהל כמנהיג אותנטי ובין התנהגויות מורים ונטייה לעזיבה במערכת החינוך בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ח,2018. (2549803)
E371.8 בן-נח.תר תשע"ח בן נח, צבי. THE3. תרומתם של עקרונות הפעולה דיאלוג, ביטוי עצמי ובחירה להצלחתן של יחידות נוער מטיפוסים שונים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ח,2018. (2600279)
E371.95 בן-ארצ.יצ תשע"ו בן ארצי שיבר, נאוה. THE3. ייצוגים חברתיים של מחוננות קוגניטיבית בקרב הורים לילדים מחוננים והורים לילדים שאינם מחוננים במרכז ובפריפריה בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך. תשע"ו, 2016. (2549587)
E373.12012 שמע.מד תשע"ח שמעוני-הרשקוביץ, ליזי, THE3. המדיניות החינוכית ואסטרטגיות הניהול של מנהלי בתי ספר על יסודיים בישראל בעידן של תחרות הישגית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ח,2017. (2547466)