ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים יוני - אוקטובר 2018
ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים יוני - אוקטובר 2018
153 מהי.תו תשע"ח מהי תודעה : מדעים, פילוסופיה, מיסטיקה / עורכים: אבי אלקיים, עודד מימון. תל אביב : אדרא, תשע"ח 2018. (2498801) | |
153.35 קלי.מח תשנ"ח קליין תאיר, המוח: "הוראות שימוש" : (לעשות אהבה עם המוח) : קורס יצירתי בחשיבה יצירתית לפרט, למשפחה, לצוות, לארגון. תל-אביב : צ’ריקובר, 1998. (2433359) | |
155.66 שטר.למ תשס"ח שטרנגר, קרלו, למה שלא תחיה פעמיים : המהפכה של מחזור החיים השני במאה ה-21 / קרלו שטרנגר, אריה רוטנברג ; מאנגלית: יוליה אלעד-שטרנגר. אור יהודה : דביר, [2008]. (2470440) | |
158.1 שלי.סו תשע"ח שלי, מיכל, סוד הכישורים המנצח : המפתח לצמיחה אישית ומקצועית : שיפור התקשורת הבין-אישית ויחסי האנוש : כוחה של המילה וחשיבות המנגינה. ישראל : מוציא לאור לא ידוע, 2018. (2532967) | |
158.13 פדר.מי תשע"ח פדרמן, אסף. מיינדפולנס : שינוי נפשי באמצעות אימון מוחי : תרגול יומיומי להפחתת לחצים ושיפור איכות החיים : מדריך מעשי ומבוא תיאורטי / אסף פדרמן ; עריכה: חבצלת שפירא ; איורים: קריסטינה מורדוכוביץ’ ואסף פדרמן. חיפה, פרדס, תשע"ח 2018. (2469031) | |
179.9 על.הסל תשע"ו על הסליחה הבין-אישית / עורכים: אביבה זריהן ויזמן, חיה קורן, צבי איזיקוביץ’. תל אביב : רסלינג, [תשע"ו] 2016. (2427252) | |
306.8743 קרן.קש תשע"ח קרן, עינת, קשורות לחיים : שינוי חיובי ביחסי אימהות ובנות מבוגרות על רקע עבר יחסים כואב. אבן יהודה : אמציה, תשע"ח 2018. (2531974) | |
371.2 רגש.בה תשע"ח רגשות בהוראה ובניהול בית ספר : אסופת מאמרים / עורך: יזהר אופלטקה. תל אביב: מכון מופ"ת, תשע"ח, 2018. (2470443) | |
371.33 אדם.הל תשע"ח האדם הלומד בעידן הטכנולוגי : ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ’ייס : שלישי-רביעי, ה-ו באדח תשע"ח, 21-20 בפברואר 2018 / עורכים: יורם עשת-אלקלעי [ו-6 אחרים]. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, תשע"ח 2018. (2470478) | |
371.9 צימ.תכ תש"ס צימרמן, שוש, תכנית למניעת פגיעה מינית בחינוך המיוחד : (דגם עבודה) / כתבו: שוש צימרמן ולילי גורן. ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך, תש"ס. (2532127) | |
371.93 מור.בי תשע"ח מור, פלורה. בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות. קרית ביאליק : אח, תשע"ח 2018. (2547397) | |
372.218 מור.גן תשע"ז מור, אפרת. גן הילדות - הפדגוגיה של ההקשבה והדיאלוג. פתח תקוה : סטימצקי - הוצאה לאור, 2017. (2513153) | |
378.17 להת.ול תשע"ח להתנסות ולהרגיש : למידה עצמית משתפת באקדמיה / עורכת: דרורה פריצקר. תל אביב: מכון מופ"ת, תשע"ח 2018. (2532128) | |
613.7087 אלמ.פע תשע"ה אלמוסני, ג’ואל-יעל. פעילות גופנית מותאמת לטיפוח איכות חיים של אוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית. נתניה : "בתנועה ובדעת" - המכללה האקדמית בוינגייט, תשע"ה 2015. (2452983) | |
616.8589 רוס.הת תשע"ח רוסק, סוזן, התשמע קולי? : סיפורי הצלחה של בוגרי אקדמיה עם ליקויי למידה / סוזי רוסק, אריאלה דניאל-הלוינג, אורית דהן. תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח, 2017. (2460785) | |
649.1 בקר.לג תשע"ו בקר, עדה. לגדל ילד חברותי : להורים לילדים מלידה עד גיל שש / עדה בקר ; עורכת הספר: מירי ארד, אוריה לוס מיטלמן. רמת גן, : מדיה 10, תשע"ו 2016. (2432671) | |
A077 גינ.לה תשע"ו גינצבורג, זאב. להיות סמכותי : המדריך לביסוס המשמעת בבית ובמוסדות החינוך. מהדורה רביעית עם הוספות. חיפה : מערכת מכל מלמדי, תשע"ו. (2532204) | |
A694 מנג.פצ תשע"ז מנגסטו וורקו, ווביט. פצע פתוח : יהודי אתיופיה תחת הכיבוש האיטלקי (1941-1936) / ווביט וורקו מנגיסטו, בלטה דניאל.חולון: אוריון, 2017. (2469696) |
|
A930.334 ויס.רו תשע"ח וייסטוך, יהושע. רועה עדרו : מנהיגות וניהול בתקופת המשנה ובראשית ימי התלמוד. ירושלים : ראובן מס, תשע"ח 2018. (2472068) | |
B407 ביא(מלת) תשע"ח מילת השבוע : תרבות עברית לגיל הרך בעקבות ביאליק / עורכים: דניאל מרום, דפנה יזרעאל, רחלה בן עמי לבנון. ירושלים] : מנדל - קרן ג’ק, ג’וזף ומורטון מנדל-ישראל ; מושב בן שמן : כתר, תשע"ח 2018. (2470635) | |
E069.15 שיח.פד תשע"ח שיח פדגוגי במרחב המוזאוני : שותפויות בתי ספר ומוזאונים בישראל / עורכת: יערה מוגדם.תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח 2018. (2499003) | |
E092 בן-פרץ.מס תשע"ח בן פרץ, מרים. מסע אישי : הגירה, אבדן והגשמה / מרים בן פרץ ; כתיבה: עופר אדרת ; פתח דבר מאת מייקל קונלי. ירושלים : כרמל, תשע"ח 2018. (2531824) | |
E330.9 זעי.כל תשע"ח זעירא, יוסף, כלכלת ישראל / יוסף זעירא ; עורכים: יהודה מלצר, מולי מלצר. ראשון לציון : ספרי עליית הגג : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2018. (2470204) | |
E332.024 שול.אב תשע"ח שולם, יריב. אבא, אמא: איך כסף בא לעולם? : מדריך מעשי לחינוך כלכלי של ילדי ישראל / יריב שולם ; איורים: אלישע שולם. אזור : ספרי צמרת, תשע"ח 2018. (2477431) | |
E362.74 הרץ.חנ תשע"ח הרץ, גל. חינוך-טיפול בקידום נוער : תפיסה, הלכה ומעשה : ספר הנחיה לעובדי חינוך-טיפול ביחידה לקידום נוער/ כתיבה: גל הרץ ; עורך: אלעד איתן פייט. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ח 2018. (2499002) | |
E370.11 לוי.דר תשע"ח לוי, דותן. דרוש כפר : חינוך למשמעות / דותן לוי ; עורכת: שלומית רז מעגן. חבל מודיעין : כנרת, זמורה-ביתן, תשע"ח 2018. (2488510) | |
E371.2012 בהל.אי תשע"ח בהלול-דימנד, אריאלה. אי של מילים / אריאלה בהלול-דימנד ; עריכה: זוהר גולדפרב. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, תשע"ח 2017. (2470104) | |
E371.3 אלט.פד תשע"ח אלט, דורית, פדגוגיה אחרת : למידה לאורך החיים והשכלה גבוהה / דורית אלט, נירית רייכל ; עורך הספר: יהונתן דיין. תל אביב : רסלינג, 2018. (2463082) | |
E371.58 ארה.ער תש"ס ארהרד, רחל, ערכה לאבחון מאפיינים של אלימות בית-ספרית. ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך, תש"ס 2000. (2532129) | |
E372.218 ולד.לא תשע"ח ולדן, צביה. לא מבטן אלא מגן : תרומת גן הילדים והגננות להתחדשות העברית כשפת אם, תרנ"ט-תרצ"ו / צביה ולדן, צפורה שחורי-רובין. באר-שבע : הוצאת הספרים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תשע"ח 2018. (2470894) | |
E377 ויז.דל תשע"ח ויזל, יעקב עזרא. דלמא : קונפליקטים ודילמות חינוכיות בחיי היום-יום של מנהל ומפקח. חיפה : שאנן - המכללה האקדמית הדתית לחינוך, תשע"ח 2018. (2492726) | |
E379 ברק.מד תשע"ח ברקוביץ, יצחק, מדיניות חינוך : תהליכים ומגמות במאה ה-21 / יצחק ברקוביץ ; עורכת: חיה וטנשטיין-מאייר. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, תשע"ח 2018. (2498918) | |
E379 ימי.יז תשע"ח ימיני, מירי. יזמות וחינוך : סוגיות במנהל ומדיניות/ מירי ימיני ונטע שגיא. ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית, תשע"ח 2018. (2470188) | |
E379.26 דהן.צד תשע"ח דהן, יוסי. צדק חינוכי, הפרטה ומטרות החינוך / יוסי דהאן ; עורך מדעי: אסף שטול-טראורינג. ירושלים : מכון ון ליר ; בני ברק : הקיבוץ המאוחד, תשע"ח 2018. (2524325) | |
E379.26 חנו.וצ תשס"ד חינוך וצדק חברתי בישראל : על שוויון הזדמנויות בחינוך / עורכים: שמואל שי, נעמיקה ציון. ירושלים : המרכז לצדק חברתי ודמוקרטיה ע"ש יעקב חזן במכון ון ליר בירושלים, תשס"ד 2003. (1132140) | |
ספר אלקטרוני איזיק, עירית. עצים לא צומחים בחוברת: חילוץ ידע ועקרונות פעולה מהתוכנית "מרחבי למידה ירוקים" / עירית אייזיק, שרית אלנבוגן-פרנקוביץ’. ירושלים : מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשע"ח 2018. (2547901) | |
ספר אלקטרוני אלנבוגן-פרנקוביץ, שרית. מדריכי פנימיות לילדים בסיכון בישראל: תמונת מצב ואסטרטגיות להתמודדות עם אתגרי עבודתם / שרית אלנבוגן-פרנקוביץ’, מרים נבות, אנה רזניקובסקי-קוראס, אנה גרסימנקו, דליה בן-רבי. ירושלים : מאיירס-ג’וינט-מכון ברוקדייל, מרכז אנגלברג לילדים ולנוער, תשע"ח 2018. (2547883) | |
ספר אלקטרוני בן-סימון, ברכי. השתלבות צעירים יוצאי אתיופיה במוסדות להשכלה גבוהה: גורמים מסייעים וחסמים / ברכי בן סימון, דגנית לוי, פאולה כאהן-סטרבצ‘ינסקי. ירושלים: מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשע"ח 2018. (2547885) | |
ספר אלקטרוני בן-סימון, ברכי. כלי התאמה לתוכנית יתד וכלי למיפוי צרכים ולתכנון התערבות בתוכנית יתד: תובנות מן הבדיקה המקדימה / ברכי בן סימון, פאולה כאהן-סטרבצ’ינסקי. ירושלים: מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשס"ח תשע"ח 2018. (2547893) |
NEW BOOKS IN THE LIBRARY, ARRIVED JUNE - OCTOBER 2018
155.232 SEL l Seligman, Martin E. P. Learned optimism. New York : A.A. Knopf, 1991. (2470941) | |
155.4 HAN 2017 Handbook of applied developmental science in sub-Saharan Africa / Amina Abubakar, Fons J.R. van de Vijver, editors. New York, NY : Springer Verlag, 2017. (2471985) | |
370.15 PEK e Pekrun, Reinhard. Emotions at school / Reinhard Pekrun, Krista R. Muis, Anne C. Frenzel, and Thomas Goetz. New York, NY : Routledge, 2018. (2472029) | |
306.43 INT 2003 The international handbook on the sociology of education : an international assessment of new research and theory / edited by Carlos Alberto Torres and Ari Antikainen. Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers, [2003]. (2470940) | |
371.207 SHA 2013 The sharp edge of educational change : teaching, leading and the realities of reform / edited by Nina Bascia and Andy Hargreaves. London : Routledge, 2013. (2470096) |
|
371.3 EIS a Eisner, Elliot W. The arts and the creation of mind. New Haven : Yale University Press, 2002, (2533373) | |
378.017 CHA l Chase, Susan E. Learning to speak, learning to listen : how diversity works on campus. Ithaca : Cornell University Press, 2010. (2533376) | |
510.71 DEV 2018 Developing research in mathematics education : twenty years of communication, cooperation, and collaboration in Europe / edited by Tommy Dreyfus [and four others]. London : Routledge, 2018. (2471996) | |
613.6 BRO p Brookes, Andrew. Preventing fatal incidents in school and youth group camps and excursions : understanding the unthinkable. Cham : Springer, 2018. (2532175) | |
618.9289 DEG p2 DeGangi, Georgia A. Pediatric disorders of regulation in affect and behavior : a therapist’s guide to assessment and treatment. 2nd Ed. London : Academic Press, 2017. (2533381) | |
EBOOK Lampert, Magdalene. Teaching problems and the problems of teaching. New Haven : Yale University Press, 2001. (2533368) | |
EBOOK Socializing intelligence through academic talk and dialogue/ edited by Lauren B. Resnick, Christa S.C. Asterhan, Sherice N. Clarke. Washington, DC : American Educational Research Association, 2015. (2548884) | |
EBOOK Socol, Ira. Timeless learning: how imagination, observation, and zero-based thinking change schools / by Ira Socol, Pam Moran, Chad Ratliff. San Francisco, CA : Jossey-Bass ; 2018. (2547613) |
עבודות לתואר שני ושלישי
155.4512 ליב.שפ תשע"ח ליבוביץ-גנון, קרן, THE2. שיפור תפיסת רצף הזמן ויכולת ה-storytelling, באמצעות עולמות וירטואליים, בקרב ילדים חירשים וכבדי שמיעה עם וללא שתל קוכליארי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2471901)
331.44 גלי.מפ תשע"ח גלילי, איריס. THE3. המפגש בצומת האימהות-אשת חינוך לגיל הרך : אתגר, הלימה וקונפליקט. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, לימודים בין תחומיים, התכנית ללמודי מגדר. תשע"ח,2018. (2547261)
371.207 נדב.חש תשע"ח נדב, נחמה. THE2. חשיבה מערכתית במנהיגות חינוכית - תיקוף מבנה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2472005)
371.782 ישע.פע תשע"ז ישעיהו, מלכה. THE3. פעילות גופנית, תזונה ומעורבות הורים, שיפור הישגים גופניים, תחושת קוהרנטיות ומסוגלות עצמית כאמצעים להפחתת אלימות בקרב תלמידים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2462661)
401.9 כהן.לט תשע"ח כהן, בת-אל. THE2. לטרליזציה מוחית ושיתוף פעולה בין ההמיספרות בהחלטה לקסיקלית, בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית ללא אטיולוגיה ספציפית, ובוגרים עם תסמונת דאון בהשוואה לבוגרים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2463688)
612.8233 מצי.הש תשע"ז מצויינים-גורליק, שלומית, THE3. השפעת גרייה חשמלית שטחית מסוג tDCS על שליטה קוגניטיבית של נבדקים בריאים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2533328)
613.287 כהן.הש תשע"ז כהן, חגית. THE3. השפעת הכוונה מטה קוגניטיבית והכוונה לאוריינות מדיה על פיתוח אוריינות תזונתית בנושא שתייה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2524356)
616.858842 בסת.הת תשע"ח בוסתן, נעה. THE3. התפתחות האינטליגנציה והזיכרון בקרב מתבגרים ומבוגרים עם תסמונת דאון בזיקה לשלושה נתיבים: לקוי, יציב או מתמשך (מפצה) ותרומת גורמים אנדוגניים ואקסוגניים למדדים אלה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2017. (2533458)
616.8589 קיר.רכ תשע"ח קירשטין סער, עדי. THE2. רכישה של מיומנות קוגניטיבית בקרב סטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2533435)
618.92011 ניג.הנ תשע"ח נייגר, אורלי. THE2. הניעה לשליטה בקרב פגים שנולדו לפני שבוע 32 וילדים שנולדו במועד בגילאי 12-24 חודשים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2472007)
618.92855 שחם.הת תשע"ח שחם, עליזה. THE2. התפתחות יכולת הרפרור : השוואה בין ילדים בעלי ליקוי שפתי ובין ילדים בעלי התפתחות שפתית תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2470943)
618.9285882 אית.מא תשע"ח איתן, דגנית. THE. מאפייני אינטראקציה חברתית של ילדי גן המאובחנים על הקשת האוטיסטית בתפקוד גבוה בזיקה להתערבות קבוצתית בשיתוף עמיתים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2018. (2547254).
618.9285882 ביט.בד תשע"ז ביטון, רויטל. THE2. בדיקת יעילות תוכנית נתמכת טכנולוגיה בקידום שיח בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2471961)
618.9289075 מנז.קו תשע"ח מנזין, דניאל. THE3. "קולן של אימהות" : חוויית האימהות של אימהות לילדים עם הפרעות התנהגות : מחקר פנומנולוגי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2018. (2468848)
(A)E305.23 עבד.סו תשע"ח עבד אל-קאדר, ימאמה. THE3. סוציאליזציה, זהות וחוסן פסיכולוגי בקרב מתבגרים ערבים-פלסטינים ומתבגרים יהודים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2018. (2547257)
E362.3 סוק.אי תשע"ח סוקולובסקי, נטלי. THE2. איכות האינטראקציה התיווכית בשיטת ה-MISC, בין הצוות במעונות יום לבין ילדים בעלי מוגבלות שכלית בזיקה לאמונות הצוות כלפי ההתקדמות וההתפתחות של ילדים אלה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2505144)
E370 גרו.קו תשע"ח גרונר, הדס. THE3. הקוד החינוכי הבלתי פורמאלי : עדכון המאפיינים של ממדיו ובניית כלי להערכת עוצמתם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2017. (2524365)
E370.15 שלו.חק תשע"ז שלום, מיה. THE3. חקירת תהליכי הוראה-למידה בקרב תלמידים, צוות חינוכי וצוות ניהולי במבנה רב-גילאי בזיקה לחווית למידה משמעותית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2468865)
E371.1 בוח.עו תשע"ח בוחניק, אשרת. THE3. עולמם הרוחני, האישי והמקצועי של מורים בראשית הקריירה : בחינת הקשר בין רוחניות לבין ממדי זהות אישית, זהות מקצועית, שחיקה ומעורבות בעבודה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2470731)
(A)E371.1 בדי.יח תשע"ח בדיר, רודיינה. THE3. יחסי הגומלין בין מחויבות לעבודה ולמשפחה בקרב מורות בבתי ספר על יסודיים בחברה הערבית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2018. (2469770)
E371.2012 מלו.מנ תשע"ח מילון, ליבי-לבנה. THE3. מנהיגות אותנטית כמתווכת בין זהות מקצועית ואקלים אתי ארגוני לבין התנהגות אזרחית, התנהגות פוליטית ועזיבה בקרב מנהלי בתי ספר יסודי בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2533424)
E371.334 ברג.למ תשע"ח ברגר-טיקוצ’ינסקי, טל. THE3. למידה עם מחשבים ניידים אישיים מנקודות מבט של הלומדים ובוגרי התכנית : עמדות ותפיסות במחקר רב שנתי וישום אורינות מידע. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2505146)
E371.58 זכר.מו תשע"ח זכריה, מיכל, THE3. מודל רב-ממדי להסבר הקשר בין קורבנות לתחושת ביטחון בבית-הספר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2533309)
E371.9 כלפ.קש תשע"ז כלפון, עדית, THE2. הקשר בין תפישות מורים את סגנון הניהול של מנהל בית הספר, משתני-הרקע של תלמידים, פרופילים של מורים ומאפייני בית הספר, לבין ההישגים במתמטיקה של תלמידים הלומדים בבתי ספר המתמחים בהפרעות התנהגות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2492729)
616.8553 KAT l Katan, Pessia. THE3. Learning artificial grammar at different agesand different levels of complexity : comparison between typical and dyslectic readers. Ramat Gan, Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2015 (2477388)
E371.2012 GAN-SHI e Ganon-Shilon, Sherry. THE3. Exploring school principals’ sense-making of their leadership role within the natinal reform "courage to change". Ramat Gan, Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2018 (2477396)