ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים יוני - אוקטובר 2018

 

ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים יוני - אוקטובר 2018

 

153 מהי.תו תשע"ח ‬                                                                                                                               מהי תודעה : מדעים, פילוסופיה, מיסטיקה / עורכים: אבי אלקיים, עודד מימון. ‬תל אביב : אדרא, תשע"ח 2018. (2498801)
153.35 קלי.מח תשנ"ח ‬                                                                                                                           קליין תאיר, המוח: "הוראות שימוש" : (לעשות אהבה עם המוח) : קורס יצירתי בחשיבה יצירתית לפרט, למשפחה, לצוות, לארגון. תל-אביב : צ’ריקובר, 1998. ‬(2433359)
155.66 שטר.למ תשס"ח ‬                                                                                                                  שטרנגר, קרלו,  למה שלא תחיה פעמיים : המהפכה של מחזור החיים השני במאה ה-21 / קרלו שטרנגר, אריה רוטנברג ; מאנגלית: יוליה אלעד-שטרנגר. ‬‫ אור יהודה : דביר, [2008]. ‬(2470440)
  158.1 שלי.סו תשע"ח ‬                                                                                                                            שלי, מיכל, סוד הכישורים המנצח : המפתח לצמיחה אישית ומקצועית : שיפור התקשורת הבין-אישית ויחסי האנוש : כוחה של המילה וחשיבות המנגינה. ישראל : מוציא לאור לא ידוע, 2018. ‬(2532967)
158.13 פדר.מי תשע"ח ‬                                                                                                                     פדרמן, אסף.  מיינדפולנס : שינוי נפשי באמצעות אימון מוחי : תרגול יומיומי להפחתת לחצים ושיפור איכות החיים : מדריך מעשי ומבוא תיאורטי / אסף פדרמן ; עריכה: חבצלת שפירא ; איורים: קריסטינה מורדוכוביץ’ ואסף פדרמן. ‬ חיפה, פרדס, תשע"ח 2018. (2469031)
179.9 על.הסל תשע"ו ‬                                                                                                                              על הסליחה הבין-אישית / עורכים: אביבה זריהן ויזמן, חיה קורן, צבי איזיקוביץ’. ‬ תל אביב : רסלינג, [תשע"ו] 2016. ‬(2427252)
 306.8743 קרן.קש תשע"ח                                                                                                                      קרן, עינת, קשורות לחיים : שינוי חיובי ביחסי אימהות ובנות מבוגרות על רקע עבר יחסים כואב. אבן יהודה : אמציה, תשע"ח 2018. (2531974)‬
‫ 371.2 רגש.בה תשע"ח ‬                                                                                                                       רגשות בהוראה ובניהול בית ספר : אסופת מאמרים / עורך: יזהר אופלטקה. תל אביב: מכון מופ"ת, תשע"ח, 2018. ‬(2470443)
‫ 371.33 אדם.הל תשע"ח                                                                                                                        האדם הלומד בעידן הטכנולוגי : ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ’ייס : שלישי-רביעי, ה-ו באדח תשע"ח, 21-20 בפברואר 2018 / עורכים: יורם עשת-אלקלעי [ו-6 אחרים]. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, תשע"ח 2018. ‬(2470478) ‬
  ‫ 371.9 צימ.תכ תש"ס ‬                                                      ‫                                                                     צימרמן, שוש, תכנית למניעת פגיעה מינית בחינוך המיוחד : (דגם עבודה) / כתבו: שוש צימרמן ולילי גורן. ‬ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך, תש"ס. (2532127)
 371.93 מור.בי תשע"ח ‬                                                                                                                         מור, פלורה. בית הספר כמרחב פוטנציאלי ללמידה ולהתפתחות. ‫ קרית ביאליק : אח, תשע"ח 2018. ‬(2547397)
 372.218 מור.גן תשע"ז ‬                                                                                                                     מור, אפרת.  גן הילדות - הפדגוגיה של ההקשבה והדיאלוג. פתח תקוה : סטימצקי - הוצאה לאור, 2017. (2513153)
378.17 להת.ול תשע"ח ‬                                                                                                                       להתנסות ולהרגיש : למידה עצמית משתפת באקדמיה / עורכת: דרורה פריצקר. ‬תל אביב: מכון מופ"ת, תשע"ח 2018. (2532128)
613.7087 אלמ.פע תשע"ה                                                                                                                 אלמוסני, ג’ואל-יעל. פעילות גופנית מותאמת לטיפוח איכות חיים של אוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית. נתניה : "בתנועה ובדעת" - המכללה האקדמית בוינגייט, תשע"ה 2015. ‬(2452983)
616.8589 רוס.הת תשע"ח ‬                                                                                                                   רוסק, סוזן, התשמע קולי? : סיפורי הצלחה של בוגרי אקדמיה עם ליקויי למידה / סוזי רוסק, אריאלה דניאל-הלוינג, אורית דהן. ‬תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח, 2017. ‬(2460785)
 649.1 בקר.לג תשע"ו ‬                                                                                                                           בקר, עדה. לגדל ילד חברותי : להורים לילדים מלידה עד גיל שש / עדה בקר ; עורכת הספר: מירי ארד, אוריה לוס מיטלמן. ‬רמת גן, : מדיה 10, תשע"ו 2016. (2432671)
A077 גינ.לה תשע"ו ‬                                                                                                                           גינצבורג, זאב. להיות סמכותי : המדריך לביסוס המשמעת בבית ובמוסדות החינוך. ‫ מהדורה רביעית עם הוספות. ‬חיפה : מערכת מכל מלמדי, תשע"ו. ‬(2532204)

‫ A694 מנג.פצ תשע"ז ‬                                                                                                                          מנגסטו וורקו, ווביט. פצע פתוח : יהודי אתיופיה תחת הכיבוש האיטלקי (1941-1936) / ווביט וורקו מנגיסטו, בלטה דניאל.חולון: אוריון, 2017. (2469696)

 A930.334 ויס.רו תשע"ח ‬                                                                                                                     וייסטוך, יהושע. רועה עדרו : מנהיגות וניהול בתקופת המשנה ובראשית ימי התלמוד. ירושלים : ראובן מס, תשע"ח 2018. (2472068)
B407 ביא(מלת) תשע"ח ‬                                                                                                                        מילת השבוע : תרבות עברית לגיל הרך בעקבות ביאליק / עורכים: דניאל מרום, דפנה יזרעאל, רחלה בן עמי לבנון. ‬ירושלים] : מנדל - קרן ג’ק, ג’וזף ומורטון מנדל-ישראל ; מושב בן שמן : כתר, תשע"ח 2018. ‬(2470635)
‫ E069.15 שיח.פד תשע"ח ‬                                                                                                                    שיח פדגוגי במרחב המוזאוני : שותפויות בתי ספר ומוזאונים בישראל / עורכת: יערה מוגדם.תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח 2018. (2499003) ‬
E092 בן-פרץ.מס תשע"ח ‬                                                                                                                           בן פרץ, מרים. מסע אישי : הגירה, אבדן והגשמה / מרים בן פרץ ; כתיבה: עופר אדרת ; פתח דבר מאת מייקל קונלי.  ירושלים : כרמל, תשע"ח 2018. (2531824)
E330.9 זעי.כל תשע"ח ‬                                                                                                                          זעירא, יוסף, כלכלת ישראל / יוסף זעירא ; עורכים: יהודה מלצר, מולי מלצר. ‬ראשון לציון : ספרי עליית הגג : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2018. ‬(2470204)
 E332.024 שול.אב תשע"ח ‬                                                                                                                     שולם, יריב. אבא, אמא: איך כסף בא לעולם? : מדריך מעשי לחינוך כלכלי של ילדי ישראל / יריב שולם ; איורים: אלישע שולם. ‬ אזור : ספרי צמרת, תשע"ח 2018. ‬(2477431)
  E362.74 הרץ.חנ תשע"ח                                                                                                                       הרץ, גל. חינוך-טיפול בקידום נוער : תפיסה, הלכה ומעשה : ספר הנחיה לעובדי חינוך-טיפול ביחידה לקידום נוער/ כתיבה: גל הרץ ; עורך: אלעד איתן פייט. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ח 2018. (2499002)
E370.11 לוי.דר תשע"ח                                                                                                                             לוי, דותן. דרוש כפר : חינוך למשמעות / דותן לוי ; עורכת: שלומית רז מעגן. ‬חבל מודיעין : כנרת, זמורה-ביתן, תשע"ח 2018. (2488510)
 E371.2012 בהל.אי תשע"ח ‬                                                                                                              בהלול-דימנד, אריאלה. אי של מילים / אריאלה בהלול-דימנד ; עריכה: זוהר גולדפרב. ‬יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, תשע"ח 2017. ‬(2470104)                  
 E371.3 אלט.פד תשע"ח ‬                                                                                                                      אלט, דורית,  פדגוגיה אחרת : למידה לאורך החיים והשכלה גבוהה / דורית אלט, נירית רייכל ; עורך הספר: יהונתן דיין. ‬תל אביב : רסלינג, 2018. ‬(2463082)
  E371.58 ארה.ער תש"ס ‬                                                                                                                    ארהרד, רחל, ערכה לאבחון מאפיינים של אלימות בית-ספרית. ירושלים : מחלקת הפרסומים, משרד החינוך, תש"ס 2000. ‬(2532129)
E372.218 ולד.לא תשע"ח ‬                                                                                                                     ולדן, צביה. לא מבטן אלא מגן : תרומת גן הילדים והגננות להתחדשות העברית כשפת אם, תרנ"ט-תרצ"ו / צביה ולדן, צפורה שחורי-רובין. ‬באר-שבע : הוצאת הספרים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תשע"ח 2018. (2470894)
E377 ויז.דל תשע"ח ‬                                                                                                                              ויזל, יעקב עזרא.  דלמא : קונפליקטים ודילמות חינוכיות בחיי היום-יום של מנהל ומפקח. חיפה : שאנן - המכללה האקדמית הדתית לחינוך, תשע"ח 2018. ‬(2492726)
E379 ברק.מד תשע"ח ‬                                                                                                                       ברקוביץ, יצחק, מדיניות חינוך : תהליכים ומגמות במאה ה-21 / יצחק ברקוביץ ; עורכת: חיה וטנשטיין-מאייר. ‬רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, תשע"ח 2018. (2498918)
 E379 ימי.יז תשע"ח ‬                                                                                                                              ימיני, מירי. יזמות וחינוך : סוגיות במנהל ומדיניות/ מירי ימיני ונטע שגיא. ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית, תשע"ח 2018. ‬(2470188)
‫ E379.26 דהן.צד תשע"ח                                                                                                                        דהן, יוסי. צדק חינוכי, הפרטה ומטרות החינוך / יוסי דהאן ; עורך מדעי: אסף שטול-טראורינג. ‬ירושלים : מכון ון ליר ; בני ברק : הקיבוץ המאוחד, תשע"ח 2018. (2524325)
‫ E379.26 חנו.וצ תשס"ד                                                                                                                          חינוך וצדק חברתי בישראל : על שוויון הזדמנויות בחינוך / עורכים: שמואל שי, נעמיקה ציון. ‬ירושלים : המרכז לצדק חברתי ודמוקרטיה ע"ש יעקב חזן במכון ון ליר בירושלים, תשס"ד 2003. (1132140)
  ספר אלקטרוני                                                                                                                                      איזיק, עירית. עצים לא צומחים בחוברת: חילוץ ידע ועקרונות פעולה מהתוכנית "מרחבי למידה ירוקים" / עירית אייזיק, שרית אלנבוגן-פרנקוביץ’. ‬ירושלים : מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשע"ח 2018. ‬(2547901)
  ספר אלקטרוני                                                                                                                                     אלנבוגן-פרנקוביץ, שרית.  מדריכי פנימיות לילדים בסיכון בישראל: תמונת מצב ואסטרטגיות להתמודדות עם אתגרי עבודתם / שרית אלנבוגן-פרנקוביץ’, מרים נבות, אנה רזניקובסקי-קוראס, אנה גרסימנקו, דליה בן-רבי. ‬ ירושלים : מאיירס-ג’וינט-מכון ברוקדייל, מרכז אנגלברג לילדים ולנוער, תשע"ח 2018. (2547883)
  ספר אלקטרוני                                                                                                                                       בן-סימון, ברכי. השתלבות צעירים יוצאי אתיופיה במוסדות להשכלה גבוהה: גורמים מסייעים וחסמים / ברכי בן סימון, דגנית לוי, פאולה כאהן-סטרבצ‘ינסקי. ירושלים: מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשע"ח 2018. (2547885)
  ספר אלקטרוני                                                                                                                                    בן-סימון, ברכי. כלי התאמה לתוכנית יתד וכלי למיפוי צרכים ולתכנון התערבות בתוכנית יתד: תובנות מן הבדיקה המקדימה / ברכי בן סימון, פאולה כאהן-סטרבצ’ינסקי.  ירושלים: מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, תשס"ח תשע"ח 2018.  (2547893)       ‬

                                                   

                        NEW BOOKS IN THE LIBRARY, ARRIVED  JUNE  -  OCTOBER 2018

 

155.232 SEL l                                                                                                                                        Seligman, Martin E. P. Learned optimism. New York : A.A. Knopf, 1991. (2470941)
155.4 HAN 2017                                                                                                                                 Handbook of applied developmental science in sub-Saharan Africa / Amina Abubakar, Fons J.R. van de Vijver, editors. New York, NY : Springer Verlag, 2017. (2471985)
370.15 PEK e                                                                                                                                      Pekrun, Reinhard. Emotions at school / Reinhard Pekrun, Krista R. Muis, Anne C. Frenzel, and Thomas Goetz. New York, NY : Routledge, 2018. (2472029)
306.43 INT 2003                                                                                                                                  The international handbook on the sociology of education : an international assessment of new research and theory / edited by Carlos Alberto Torres and Ari Antikainen. Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers, [2003]. (2470940)

371.207 SHA 2013                                                                                                                              The sharp edge of educational change : teaching, leading and the realities of reform / edited by Nina Bascia and Andy Hargreaves.  London : Routledge, 2013.  (2470096)                                                        

371.3 EIS a                                                                                                                                       Eisner, Elliot W. The arts and the creation of mind. New Haven : Yale University Press, 2002, (2533373)
378.017 CHA l                                                                                                                                    Chase, Susan E. Learning to speak, learning to listen : how diversity works on campus. Ithaca : Cornell University Press, 2010. (2533376)
510.71 DEV 2018                                                                                                                                 Developing research in mathematics education : twenty years of communication, cooperation, and collaboration in Europe / edited by Tommy Dreyfus [and four others].  London : Routledge, 2018. (2471996)
613.6 BRO p                                                                                                                                          Brookes, Andrew. Preventing fatal incidents in school and youth group camps and excursions : understanding the unthinkable. Cham : Springer, 2018. (2532175)
618.9289 DEG p2                                                                                                                                  DeGangi, Georgia A. Pediatric disorders of regulation in affect and behavior : a therapist’s guide to assessment and treatment. 2nd Ed. London : Academic Press, 2017. (2533381)
EBOOK                                                                                                                                             Lampert, Magdalene.  Teaching problems and the problems of teaching. New Haven : Yale University Press, 2001. (2533368)
EBOOK                                                                                                                                               Socializing intelligence through academic talk and dialogue/ edited by Lauren B. Resnick, Christa S.C. Asterhan, Sherice N. Clarke. Washington, DC : American Educational Research Association, 2015. (2548884)
EBOOK                                                                                                                                              Socol, Ira. Timeless learning: how imagination, observation, and zero-based thinking change schools / by Ira Socol, Pam Moran, Chad Ratliff. San Francisco, CA : Jossey-Bass ; 2018. (2547613)

 

 עבודות לתואר שני ושלישי

 

155.4512 ליב.שפ תשע"ח ‬                                                                                                                                        ליבוביץ-גנון, קרן, THE2. שיפור תפיסת רצף הזמן ויכולת ה-storytelling, באמצעות עולמות וירטואליים, בקרב ילדים חירשים וכבדי שמיעה עם וללא שתל קוכליארי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2471901)

331.44 גלי.מפ תשע"ח ‬                                                                                                                                           גלילי, איריס. THE3. המפגש בצומת האימהות-אשת חינוך לגיל הרך : אתגר, הלימה וקונפליקט. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, לימודים בין תחומיים, התכנית ללמודי מגדר. תשע"ח,2018. (2547261)

 371.207 נדב.חש תשע"ח                                                                                                                                       נדב, נחמה. THE2. חשיבה מערכתית במנהיגות חינוכית - תיקוף מבנה . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2472005)

371.782 ישע.פע תשע"ז ‬                                                                                                                                        ישעיהו, מלכה. THE3. פעילות גופנית, תזונה ומעורבות הורים, שיפור הישגים גופניים, תחושת קוהרנטיות ומסוגלות עצמית כאמצעים להפחתת אלימות בקרב תלמידים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2462661)

 401.9 כהן.לט תשע"ח                                                                                                                                            כהן, בת-אל. THE2.  לטרליזציה מוחית ושיתוף פעולה בין ההמיספרות בהחלטה לקסיקלית, בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית ללא אטיולוגיה ספציפית, ובוגרים עם תסמונת דאון בהשוואה לבוגרים עם התפתחות תקינה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2463688)

‫ 612.8233 מצי.הש תשע"ז                                                                                                                                      מצויינים-גורליק, שלומית, THE3. השפעת גרייה חשמלית שטחית מסוג tDCS על שליטה קוגניטיבית של נבדקים בריאים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2533328)

613.287 כהן.הש תשע"ז ‬                                                                                                                                        כהן, חגית. THE3. השפעת הכוונה מטה קוגניטיבית והכוונה לאוריינות מדיה על פיתוח אוריינות תזונתית בנושא שתייה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2524356)

616.858842 בסת.הת תשע"ח ‬                                                                                                                             בוסתן, נעה. THE3. התפתחות האינטליגנציה והזיכרון בקרב מתבגרים ומבוגרים עם תסמונת דאון בזיקה לשלושה נתיבים: לקוי, יציב או מתמשך (מפצה) ותרומת גורמים אנדוגניים ואקסוגניים למדדים אלה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2017. (2533458)

616.8589 קיר.רכ תשע"ח ‬                                                                                                                                        קירשטין סער, עדי. THE2. ‫ רכישה של מיומנות קוגניטיבית בקרב סטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2533435)

618.92011 ניג.הנ תשע"ח ‬                                                                                                                                       נייגר, אורלי. THE2. הניעה לשליטה בקרב פגים שנולדו לפני שבוע 32 וילדים שנולדו במועד בגילאי 12-24 חודשים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2472007)

 618.92855 שחם.הת תשע"ח ‬                                                                                                                                 שחם, עליזה. THE2.  התפתחות יכולת הרפרור : השוואה בין ילדים בעלי ליקוי שפתי ובין ילדים בעלי התפתחות שפתית תקינה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2470943)

 618.9285882 אית.מא תשע"ח ‬                                                                                                                              איתן, דגנית. THE. מאפייני אינטראקציה חברתית של ילדי גן המאובחנים על הקשת האוטיסטית בתפקוד גבוה בזיקה להתערבות קבוצתית בשיתוף עמיתים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2018. (2547254).

618.9285882 ביט.בד תשע"ז ‬                                                                                                                                  ביטון, רויטל. THE2. בדיקת יעילות תוכנית נתמכת טכנולוגיה בקידום שיח בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2471961)

618.9289075 מנז.קו תשע"ח ‬                                                                                                                                 מנזין, דניאל. THE3.  "קולן של אימהות" : חוויית האימהות של אימהות לילדים עם הפרעות התנהגות : מחקר פנומנולוגי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2018. (2468848)

(A)‏E305.23 עבד.סו תשע"ח ‬                                                                                                                                   עבד אל-קאדר, ימאמה. THE3. סוציאליזציה, זהות וחוסן פסיכולוגי בקרב מתבגרים ערבים-פלסטינים ומתבגרים יהודים בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2018. (2547257)

‫ E362.3 סוק.אי תשע"ח ‬                                                                                                                                        סוקולובסקי, נטלי. THE2.  איכות האינטראקציה התיווכית בשיטת ה-MISC, בין הצוות במעונות יום לבין ילדים בעלי מוגבלות שכלית בזיקה לאמונות הצוות כלפי ההתקדמות וההתפתחות של ילדים אלה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2505144)

 E370 גרו.קו תשע"ח ‬                                                                                                                                             גרונר, הדס. THE3. הקוד החינוכי הבלתי פורמאלי : עדכון המאפיינים של ממדיו ובניית כלי להערכת עוצמתם. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח,2017. (2524365)

 E370.15 שלו.חק תשע"ז ‬                                                                                                                                          שלום, מיה. THE3. חקירת תהליכי הוראה-למידה בקרב תלמידים, צוות חינוכי וצוות ניהולי במבנה רב-גילאי בזיקה לחווית למידה משמעותית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2468865)

E371.1 בוח.עו תשע"ח ‬                                                                                                                                            בוחניק, אשרת. THE3. עולמם הרוחני, האישי והמקצועי של מורים בראשית הקריירה : בחינת הקשר בין רוחניות לבין ממדי זהות אישית, זהות מקצועית, שחיקה ומעורבות בעבודה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2470731)

 (A)‏E371.1 בדי.יח תשע"ח                                                                                                                                         בדיר, רודיינה. THE3.  יחסי הגומלין בין מחויבות לעבודה ולמשפחה בקרב מורות בבתי ספר על יסודיים בחברה הערבית בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2018. (2469770)

‫ E371.2012 מלו.מנ תשע"ח                                                                                                                                   מילון, ליבי-לבנה. THE3. מנהיגות אותנטית כמתווכת בין זהות מקצועית ואקלים אתי ארגוני לבין התנהגות אזרחית, התנהגות פוליטית ועזיבה בקרב מנהלי בתי ספר יסודי בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2533424)

E371.334 ברג.למ תשע"ח ‬                                                                                                                                       ברגר-טיקוצ’ינסקי, טל. THE3. למידה עם מחשבים ניידים אישיים מנקודות מבט של הלומדים ובוגרי התכנית : עמדות ותפיסות במחקר רב שנתי וישום אורינות מידע. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2505146)

E371.58 זכר.מו תשע"ח ‬                                                                                                                                          זכריה, מיכל, THE3. מודל רב-ממדי להסבר הקשר בין קורבנות לתחושת ביטחון בבית-הספר. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2017. (2533309)

E371.9 כלפ.קש תשע"ז ‬                                                                                                                                        כלפון, עדית, THE2. הקשר בין תפישות מורים את סגנון הניהול של מנהל בית הספר, משתני-הרקע של תלמידים, פרופילים של מורים ומאפייני בית הספר, לבין ההישגים במתמטיקה של תלמידים הלומדים בבתי ספר המתמחים בהפרעות התנהגות. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2492729)

616.8553 KAT l                                                                                                                                                   Katan, Pessia. THE3.  Learning artificial grammar at different agesand different levels of complexity : comparison between typical and dyslectic readers. Ramat Gan,  Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2015 (2477388)

E371.2012 GAN-SHI e                                                                                                                                        Ganon-Shilon, Sherry. THE3. Exploring school principals’ sense-making of their leadership role within the natinal reform "courage to change". Ramat Gan,  Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2018 (2477396)