ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה בחודשים ינואר - מאי 2018
ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים ינואר - מאי 2018
153.8 דוק.כח תשס"ח דוק, קרול ס. כוחה של נחישות. ירושלים : כתר, 2008. (1154268) |
|
306.874 טפו.בה תשע"ח טיפול בהורות : גישה אינטגרטיבית לטיפול בבעיות ילדים באמצעות הוריהם / עורכת: אסתר כהן. קרית ביאליק : אח, תשע"ח 2017. (2457214) | |
362.28 אופ.יו תשע"ז אופנבכר, רועי. יותר מאחד, פחות משניים : על אחים למתאבדים - מסע אישי וחברתי / רועי אופנבכר ; עריכה: שולמית דוידוביץ. מושב בן-שמן : מודן, 2017. (2460782) | |
370.1 נבו.אח תשע"ז נבו, יובל, אחד על אחד : מורה ותלמיד, מדריך וחניך, מפקד וחייל. חבל מודיעין : כנרת, זמורה-ביתן, תשע"ז 2017. (2455281) | |
371.1 לסר.מו תשע"ז לסרי, דן. מורה חופשי. חיפה : פרדס, תשע"ז 2017. (2454508) | |
371.3344678 חומ.הח תשע"ז חומות החינוך נפלו ברשת? : מורים, תלמידים ורשתות חברתיות / עורכים: ברוך שוורץ, חננאל רוזנברג, קריסטה אסטרחן. תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ז] 2017. (2453468) | |
372.218 אבי.מו תשע"ז אביב, שלומית. מונטסורי והילד במאה העשרים ואחת. תל-אביב : המכון הישראלי לחינוך מונטסורי, 2017. (2455282) | |
374.2 יוז.מה תשע"ז יוזביץ’, רועי. מהפכת ההשכלה : ולמה אנחנו חייבים להצטרף. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2017. (2447453) | |
510 פרק.דב תשע"ח פרקר, מט. דברים לעשות במימד הרביעי : לשחק במתמטיקה. מושב בן-שמן : מודן, תשע"ח 2018. (2463517) | |
618.9285882 דרו.או תשע"ח דרומי, אסתר. אוטיזם : מסע להבנת הרצף / אסתר דרומי ; עריכה: רחל לב-הר. הרצליה : ספרי ניב, 2018. (2468061) | |
618.928914 אלו.לב תשע"ז אלורז, אן. הלב החושב : שלוש רמות של תרפיה פסיכואנליטית לילדים בעלי הפרעות / אן אלווארז ; תרגום מאנגלית: אסף שור ; פתח דבר ועריכה מדעית: גלית גמפל. תל אביב : תולעת ספרים, 2017. (2459041) | |
636.0887019 גיל.חי תשע"ז גילשטרום, רחל. חיות מחמד במשפחה : הגלוי, הסמוי ומה שביניהם : הקשרים טיפוליים. תל-אביב : גוונים, תשע"ז 2017. (2452984) | |
650.1 סיד.אי תשע"ב סיידמן, דב. איך - זה הכול : מדוע הכי חשוב להקפיד על איך אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים / דב סיידמן ; מאנגלית: תומר שפינדל. תל-אביב : מטר, תשע"ב 2012. (2398146) | |
828.92 לסט.שט תשע"ז לסטר, ג’ם. שטום. אבן יהודה : תמיר סנדיק ; ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2017. (2455675) | |
A137 עול.נפ תשע"ח עולמות נפגשים : המדעים בעולמה של היהדות : קובץ מאמרים בתחום התורה והמדע / בעריכת אברהם גוטליב. רמת-גן : ביה"ס ללימודי יסוד ביהדות, ע"ש הלנה ופאול שולמן, אוניברסיטת בר-אילן, תשע"ח 2018. (2463408) | |
A19 אדו(בקר) תשע"ז אדורנו, תאודור ו'. חינוך לעצמאות מחשבתית : הרצאות ושיחות עם הלמוט בקר, 1969-1959 / תאודור ו’ אדורנו ; תרגום, אחרית דבר ועריכה מדעית: אסף אנגרמן. בני ברק : הקיבוץ המאוחד ; תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ז 2017. (2460784) | |
A19 איד.פת תשע"ח אידלשטין, אילון. פתיחות ואמונה : בחיפוש אחר חינוך לתרבות כאן ועכשיו. תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח 2017. (2460786) | |
(47)D4 זלק.מר תשע"ז זלקין, מרדכי. מרא דאתרא? : רב וקהילה בתחום המושב. ירושלים : הוצאת ספרים ע"ש י"ל מאגנס, האוניברסיטה העברית, תשע"ז 2017. (2452686) | |
E361.3092 רוז.למ תשע"ז רוזנפלד, יונה מיכאל. למידה מהצלחות : מהדרה ליחסי גומלין. תל אביב : רסלינג, 2017. (2455503) |
|
E370.711 כות.חנ תשע"ז כותבים חינוך : על הקשר שבין התיאוריה למעשה החינוכי בתהליך הכשרת מורים / עורכים: שוש סיטון ויצחק גילת. חיפה : פרדס, תשע"ז 2017. (2454278) | |
E370.711 לספ.מח תשע"ח לספר מחקר : סיפורי החיים של יחידות המחקר במכללות לחינוך / עורכת: רות זוזובסקי. תל אביב : מכון מופת, [תשע"ח] 2017. (2457429) | |
E370.92 אלו.מק תשע"א אלוני, רמי. מקלו, קולו ותרמילו : רשימות משדה החינוך. ירושלים : אבני ראשה - המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית, תש"ע תשע"א 2011. (2467869) | |
E371.192 שתפ.על תשע"ח שותפים : על יחסי הורים - בית ספר / עורכת: נעמי מנדל-לוי ; תרגום מאנגלית: נתן שלום. ירושלים : אבני ראשה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית, תשע"ח 2017 (2467870) | |
E371.2012 עמנ.וה תשע"ח עמנואל-נוי, דליה. "והדרך עודנה נפקחת לאורך" : מנהלות בתי ספר כמנהיגות פדגוגיות / דליה עמנואל-נוי, כרמלה גינת, עירית דיאמנט. תל אביב : מכון מופ"ת, תשע"ח 2018. (2467867) | |
E371.203 מרג.מפ תשע"ח מרגולין, אילנה, מפיקוח למנהיגות : סיפור מסעה של קהילה מקצועית / אילנה מרגולין, מיכל שני ופנינת טל. תל אביב : מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, [תשע"ח] 2018. (2469699) | |
E379.26 יש.סכו תשע"ח יש סיכוי לשינוי? : תאוריה ומחקר עדכני על שוויון הזדמנויות בחינוך / עורכים: רינת ארביב-אלישיב, יריב פניגר, יוסי שביט. תל אביב: מכון מופ"ת, תשע"ח 2017. (2460783) | |
E707 חנו.לא תשע"ח חינוך לאמנות : אסתטיקה ואתיקה / עורכים: שי פרוגל ודורית ברחנא-לורנד. בני ברק : הקיבוץ המאוחד ; תל אביב : מכון מופת, תשע"ח 2017 (2467864) |
NEW BOOKS IN THE LIBRARY, ARRIVED JANUARY - MAY 2018
158.1 DWE ma Dweck, Carol S. Mindset : the new psychology of success. Updated edition. New York : Random House, 2016. (2459608) | |
338.4378 LEV e3 Levin, Henry M. Economic evaluation in education: cost-effectiveness and benefit-cost Analysis / Henry M. Levin [and four others]. Third edition. Thousand Oaks, California : Sage Publications, 2018. (2455990) |
|
362.82 CFW v.15 Inside the black box : experiences and perspectives of young people and professionals in residential youth care / Annemiek T. Harder, Erik J. Knorth & James P. Anglin (eds.). ( International journal of child and family welfare vol. 15 (2014) nr. 1-2). Apeldoorn : Garant, 2014. (2454842) | |
362.82 CFW v.17 Investigating interactions : the dynamics of relationships between clients and professionals in child welfare / edited by Annemiek T. Harder, Christopher J. Hall & Carolus H.C.J. van Nijnatten (edt.). ( International Journal of Child and Family Welfare ; 17, (1/2) ) Apeldoorn : Garant, 2016. (2454844) | |
370.15 INT 2015 International handbook of research on teachers’ beliefs / edited by Helenrose Fives and Michele Gregoire Gill. New York : Routledge, 2015. (2459535) | |
370.152 KOL e2 Kolb, David A. Experiential learning : experience as the source of learning and development. 2nd Ed. Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Education, Inc. 2015. (2468725) | |
370.1523 CLE s Cleary, Timothy. The self-regulated learning guide : teaching students to think in the language of strategies. New York, NY : Routledge, 2018, (2468846) | |
370.1523 DIN s Dinsmore, Daniel L. Strategic processing in education. New York, NY.: Routledge, 2018. (2459531) | |
370.1523 GRE s Greene, Jeffrey Alan. Self-regulation in education. New York : Routledge, 2018. (2459532) | |
370.1523 HAN 2017 Handbook of research on learning and instruction / edited by Richard E. Mayer and Patricia A. Alexander. 2nd Ed. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. (2449223) | |
370.154 SCHU 2014 Schunk, Dale H. Motivation in education : theory, research and applications / Dale Schunk, Judith Meece, Paul Pintrich. Fourth edition, Pearson new international edition. Harlow, Essex : Pearson, 2014. (2463394) | |
371.3943 HAN 2018 Handbook of self-regulation of learning and performance / edited by Dale H. Schunk and Jeffrey A. Greene. 2nd. Ed. New York, NY : Routledge, 2018. (2462766) | |
371.4 PAR c Parsons, Richard D. Counseling strategies that work! : evidence-based interventions for school counselors. Boston : Pearson/Allyn and Bacon, 2007. (2460633) | |
613.068 MAC-KEN p7 McKenzie, James F. Planning, implementing, and evaluating health promotion programs : a primer / James F. McKenzie, Brad L. Neiger, Brigham Young University, Rosemary Thackeray. 7th ed. New Jersey : Pearson, 2017. (2454686) |
|
745.40711 POW s Powers, Matthew N. Self-regulated design learning : a foundation and framework for teaching and learning design. London : Routledge, 2017. (2459533) | |
Resnick, David. Representing education in film : how Hollywood portrays educational thought, settings, and issues. [electronic resource]. New York, N.Y. : Palgrave Macmillan, 2018. (2463320) |
עבודות לתואר שני ושלישי
004.678019 לוי.שמ תשע"ז לוי-לוין, אילת. THE2. השימוש בקבוצות תמיכה באינטרנט על ידי מתבגרים, ומידת הקשר ליחסים עם ההורים והחברים, לתחושת השייכות החברתית ולתמיכה החברתית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2016, (2460494)
153.12 ברס.קש תשע"ז ברסטל, גתית. THE2. קשיים ברכישת זיכרון לטווח ארוך בקרב ילדים המאובחנים כבעלי DCD, האמנם? רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2460483)
155.23 חלי.תר תשע"ז חליוה-גלב, רבקי, THE2. תרומתה של האקספלורציה ההתקשרותית לקשר שבין סגנון ההתקשרות לבין ממדי הזהות של מרשיה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2463206)
155.412 פינ.הב תשע"ז פינטו, רוית. THE2. הבדלים בהתנהגות אמהית באינטראקציית אם-פעוט בין אמהות לפעוטות עם ליקוי בעיבוד חושי לבין אמהות לפעוטות עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459925)
155.412 קרב.תצ תשע"ח קרבלניק, ימית. THE2. תצפית על יכולות הקשב של פעוטות בעת אינטרקציית אם-ילד, בקרב פעוטות עם ליקוי בעיבוד חושי וויסות עצמי ובהשוואה לפעוטות עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2463434)
155.51 גול.קש תשע"ח גולדבאום, קורל. THE2. הקשר בין נוכחות קבוצת השווים ומעורבות הורית לבין לקיחת סיכון בקרב מתבגרים : השוואה בין מתבגרים צעירים לבוגרים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2463615)
155.51 גרו.קש תשע"ז גרוס, אסתר אבלין. THE3. הקשר בין הזדהות חברתית, אתנוצנטריות, איום, דעות קדומות ואפליה בקרב מתבגרים ישראליים מקבוצות חברתיות שונות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2458935)
362.3 מלכ.אי תשע"ח מלכה-צמח, יעל. THE2. אינטליגנציה רגשית והון פסיכולוגי : השוואה בין בוגרים עם מוגבלות שכלית לבין בוגרים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2018, (2469863)
362.384 בן-עמר.סי תשע"ח בן-עמרם, מירי. THE3. סימולציות קבוצתיות ככלי לפיתוח קוד התנהגות אתי בקרב מדריכים ומעסיקים במסגרות תעסוקה נתמכת : הדרכה ממוקדת לומד. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ח, 2018. (2468940)
370.1523 גוא.תר תשע"ז גואטה, עמוס-אהרן. THE2. תרומת הכוונה מטה קוגניטיבית ולמידה משתפת לרמת תוצרי החקר ולביצועי החקר של תלמידים המבצעים חקר פתוח. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2468952)
370.1523 שלי.הש תשע"ז שלי-הובר, הדס. THE3. השפעת אימון להכוונה עצמית בלמידה כפלטפורמה לשיח אורייני רב-תחומי בשפה ומתמטיקה בקרב לומדים צעירים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2457630)
370.154 שמע.קש תשע"ז שמעון, ליהי. THE2. הקשר בין מטרות ההישג של התלמיד ואקלים המוטיבציה בכיתה ובקרב החברים הקרובים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2457635)
370.711 וסר.הש תשע"ז וסרמן-גוטויליג, תמר, THE2. השפעת התנסות בסימולציות על אוריינות רגשית ומיקוד שליטה בקרב פרחי הוראה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2462277)
371.1 סלו.קש תשע"ח סלומון, גלית. THE2. הקשר בין סגנון התקשרות ותחושת המסוגלות העצמית של המורה לתפיסת תפקידו כמפתח זהות ורפלקטיביות בקרב תלמידיו. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2457638)
371.33 ביכ.פת תשע"ז ביכמן, ליאת, THE2. פיתוח שפה ותפיסה מרחבית בקרב ילדי גן : השוואה בין התערבות טכנולוגית המשלבת רובוט להתערבות ללא טכנולוגיה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2457624)
372.60785 סין.קש תשע"ח סין, נטלי, THE2. הקשר בין רמת השפה התחילית ומגדר הילד לבין למידת מילים חדשות בעקבות פעילות בספר אלקטרוני עם מילון ועם מוסיקת רקע. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2462081)
372.60785 שהם.קר תשע"ז שהם-גואטה, תמר. THE3. קריאה חוזרת בספר אלקטרוני עם מילון והשפעתה על למידת מילים והבנת הסיפור בקרב ילדי גן וכיתה א. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2468920)
372.7 קוט.שפ תשס"ו קוטלר, פזית, THE2. "שפה, מתמטיקה והשיח שביניהן". תל-אביב, אוניברסיטת תל אביב.עבודות לתואר שני. תשס"ו 2006. (2446333)
401.9 פרי.רכ תשע"ח פריד, נוי. THE2. רכישת חוקי דקדוק מלאכותי בקרב מבוגרים המתקשים ברכישת אנגלית כשפה זרה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2469850)
401.93 עמי.הת תשע"ח עמית, אדוה. THE2. התפתחותו של הידע הלקסיקלי, המורפו-לקסיקלי והמורפולוגי : השוואה בין מיצב בינוני-גבוה למיצב נמוך. מת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2463262)
492.7019 שחב.הש תשע"ז שחברי-קאסם, עביר. THE3. השפעת הדיגלוסיה על התפתחות המודעות הפונולוגית והמורפולוגית ועל יכולת קריאת מילים מנוקדות ולא מנוקדות בשפה הערבית : השוואה בין מיצב חברתי-כלכלי בינוני-גבוה ומיצב נמוך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2460570)
510.712 ניס.הו תשע"ז ניסן, טלי. THE2. הוראת פתרון משוואות במתמטיקה בחטיבת הביניים בדרך רלציונית, רב-ייצוגית ואלגוריתמית, והקשר להישגים ולמוטיבציה ללמידה של תלמידים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2462740)
616.8553 חבה.בח תשע"ז חבה, לימור. THE2. בחינת התפיסה הגלובלית והלוקאלית במודליות הוויזואלית והאודיטורית : השוואה בין קוראים עם דיסלקציה לקוראים עם הפרעת קשב. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459902)
616.858445 גול.קש תשע"ז גולד-אליה, רעות. THE2. הקשר בין מוחצנות ורגישות לדחייה חברתית, לפגיעה עצמית שאינה אובדנית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2462732)
616.858445 פלנ.הא תשע"ז פלנר, נעה, THE2. האם רגישות לדחייה חברתית ממתנת את הקשר בין תחושת קשר ושייכות לבית הספר לבין פגיעה עצמית לא אובדנית? רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2463170)
618.9285882 רג’ו.פת תשע"ז רג’ואן, אופירה. THE3. פיתוח מיומנויות שיחת עמיתים בקרב ילדי גן בעלי תפקוד גבוה ברצף האוטיסטי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2469872)
618.9285882 רוב.הש תשע"ז רובבשי, לירון. THE2. השפעת תכנית התערבות ממוחשבת על הגמישות הקוגניטיבית בתהליך פתרון בעיות חברתיות בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459878)
618.928589 אבי.תר תשע"ז אביב, טל-לי. THE3. תרומת הרכיבה הטיפולית ודפוס התקשרות אימהי לשיפור התפקודים הניהוליים, העיבוד החושי, חווית הערך העצמי, דפוסי ההתקשרות של הילד ורמת המצוקה האימהית בקרב ילדים עם ADHD. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2455888)
A072.1 שרל.הו תשע"ז שרלו, אריאל. THE2. הוראת גמרא בתלמודי תורה חרדיים : ידיעות תלמידים ומסוגלות מורים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459365)
A411.716 ויס.חק תשע"ח וייס, חגי. THE2. חקירה זהותית של הורים בעקבות תהליכי חזרה בתשובה של ילדיהם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2460436)
A51 רפפ.תו תשע"ז רפפורט, שמואל. THE2. "התורה כולה על רגל אחת" : השוואה בין שתי שיטות לשינון בעל-פה של תרי"ג המצוות בחינוך היסודי הדתי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459971)
(438)D47 טיל.מס תשע"ח טילוביץ-לוי, שרי. THE2. מסעם לפולין של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית - משלחת "השחר". 2 כרכים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2459936)
(AB)E305.4 טור.הש תשע"ז אלטורי, סמאהר. THE2. השפעת תהליכי הסוציאליזציה במערכת החינוך הישראלית על התפתחות הזהות הנשית בקרב משכילות בדואיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2462105)
(A)E309.1 עיס.קש תשע"ח עיסא, ענאן, THE 2. הקשר בין אפיוני זהות אתנית פלסטינית, זהות אזרחית ישראלית ורווחה נפשית לבין התנהגות פרו חברתית בקרב מתבגרים בחברה הערבית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2462078)
E332.024 יזד.קש תשע"ח יזדי, אור. THE2. הקשר בין רווחה כלכלית והשכלה אקדמית לבין אוריינות פיננסית במגזר החרדי בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2462737)
(A)E361.7 ותד.תר תשע"ז ותד, שפאא. THE2. תרומת הפרויקט ’מנהיגות בין-דורית לקיימות’ לפיתוח אוריינות סביבתית של קהילה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2463266)
E371.1 ורט.מו תשע"ז ורטהימר, נועם. THE2. מודל הפיוס מבוסס הצרכים : התנהלות מורים במצבי קונפליקט עם תלמידים, במסגרת התנסות סימולטיבית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459869)
E371.1023 רבי.דמ תשע"ז רביבו, ברקת חנה. THE2. דמותו של המורה המשמעותי כפי שהיא נתפסת בקרב נערות דתיות בגילאי תיכון. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459046)
E371.1024 יעק.קש תשע"ה יעקבי-זילברברג, לירז. THE3. הקשר בין משתני רקע ועמדות מורים ותלמידים כלפי סגנונות ניהול כיתה של מורים לבין מאפייני התנהגות של תלמידים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ה, 2015. (2463190)
E371.106 חמר.קש תשע"ח חמרני, אראל. THE2. הקשר בין סגנונו הניהולי של מנהל בית הספר ומאפייני התקשורת שלו עם צוותו לבין מידת האמון של המורים במנהל וכן התנהגותם האזרחית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2468859)
E371.83 עמר.למ תשע"ז עמרם אשרוב, עינב. THE 2. למידה מהצלחות ומכישלונות בזיקה לאקלים הארגוני הבלתי פורמלי במועצת נוער רשותית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2462276)
E372.47 קיפ.הב תשע"ז קייפור-לדאני, רותם. THE2. הבדלים התפתחותיים ביכולת היקש ותהלוך טקסט בהבנת הנקרא אצל קוראים בעלי התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2459886)
E373.12012 גפן.תפ תשע"ח גפן-סיטון, חגי. THE2. תפיסות מנהלים בדרג ביניים לגבי רפורמת "הלמידה המשמעותית". רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח 2017, (2462271)
E379.11 גלי.מע תשע"ז גאלי, ירדן, THE3. מעורבותם של ארגונים חוץ-ממשלתיים ביישום מדיניות חינוכית במערכת החינוך הישראלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2459381)