ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה בחודשים אוגוסט - דצמבר 2017

ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים אוגוסט - דצמבר 2017

 

 155.413 סנל.לש תשע"ז ‬                                                                                                                   סנל, אילין, לשבת כמו צפרדע : מיינדפולנס לילדים (ולהוריהם) : תרגולים פשוטים שיסייעו לילדיכם לשפר את יכולת הריכוז ולהתמודד עם חרדה ורגשות מורכבים / אילין סנל ; פתח דבר מאת ג’ון קבט-זין. ‬ מושב בן-שמן : מודן, 2017.  (2452980)          

 155.6463 דונ.בכ תשע"ז                                                                                                                    דונת, ארנה. בכייה לדורות : חרטה על אימהות. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2017. (2451939)

 379.26 שוי.תמ תשע"ז                                                                                                                       שווים : תמיכה בית ספרית בשוויון הזדמנויות / עורכת: נעמי מנדל-לוי ; תרגום מאנגלית: לירון רובינס, יותם בן משה. ‬ ירושלים : אבני ראשה - המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית, תשע"ז 2017. ‬ (2453470)

576.8 יבל.אב תשס"ח ‬                                                                                                                     יבלונקה, חוה ‬ולמב, מריון ג'. אבולוציה בארבעה ממדים : תורשה גנטית, אפיגנטית, התנהגותית וסמלית בתולדות החיים. ת"א : עם עובד, 2008 (1163623)

616.8589 אמן.במ תשס"ח ‬                                                                                                                אמן, דניאל ג'. ADD במערכות יחסים אינטימיות : מדריך מקיף לזוגות. חיפה : אמציה, 2008. (1157813)

616.891425 בק.טפו תשע"ד ‬                                                                                                           בק, ג’ודית ס. ‬טיפול קוגניטיבי התנהגותי : מבוא לשיטה, כלים למטפלים ועוד/  הקדמה מאת אהרון ט. בק ; מאנגלית: איל כץ. ‬מהדורה שניה.  קרית ביאליק : אח, תשע"ד 2014. ‬(2382150)
‫ 618.9285882 ברנ.נצ תשע"ז ‬                                                                                                              ברנט, קריסטין, ניצוץ : סיפורה של אם שטיפחה גאון / קריסטין בארנט ; מאנגלית: ברוריה בן-ברוך. ‬פארק תעשיות חמן, חבל מודיעין : כנרת, זמורה-ביתן, תשע"ז 2017. ‬(2456544)
616.92891425 סוכ.טפ תשע"ז ‬                                                                                                           סוכודולסקי, דניס ג. טיפול קוגניטיבי-התנהגותי בכעס ובתוקפנות אצל ילדים / דניס ג' סוכודולסקי ולורנס סקייהיל ; מאנגלית: כרמית גלעד.‫ קרית ביאליק : אח, תשע"ז 2017. ‬(2453761)

807 גרן.דר תשע"ו ‬                                                                                                                              גרן, רזי.  דרך שער החוק - החינוך כדיאלוג : התבוננות במעשה החינוכי באמצעות יצירות ספרות וקולנוע / רזי גורן ; עורכת: דורית פרידמן. ‬בני ברק : הקיבוץ המאוחד, תשע"ו 2016. ‬(2447850)

818.5 ברד.פר תשע"ג ‬                                                                                                                     ברדבורי, רי,  פרנהייט 451. מאנגלית: נועה מנהיים. ‬מהדורה חדשה לקלאסיקה העל-זמנית. ‬ אור יהודה : כנרת, זמורה-ביתן, תשע"ג 2013. (2456675)
 A88 רוז.מפ תשע"ז ‬                                                                                                                          רוזנברג, מיכל, ‫ מפגשים מתוחים בין חכמי בית המדרש לבין חכמי הלב בספרות חז"ל / מיכל רוזנברג ; עורכת טקסט ולשון: רחל רוקח. תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ז] 2017. ‬(2453961)
A694 זיו.חג תשע"ז ‬                                                                                                                          זיו, יוסי בן צבי, חג ומועד בביתא ישראל / יוסי זיו ; פרק בנושא לוח השנה, כתב ינון לייטר, מכללת הרצוג ; עורכת אקדמית: אריאלה גדרון. תל אביב : מכון מופ"ת ; ירושלים : מכון בן צבי לחקר קהילות ישראל במזרח, יד יצחק בן צבי והאוניברסיטה העברית בירושלים, תשע"ז 2017. ‬(2452840)
 C509 דני.יל תשע"ז                                                                                                                      דנינו-יונה, גילה. ילדות טובות : הבניית יחסים מגדריים בספרות הילדים הישראלית הקנונית. תל אביב : רסלינג, 2017. ‬(2440463)

D470.7 שוא.שע תשע"ז ‬                                                                                                                    השואה שעת חינוך / עורכת: שרון גבע. בני ברק : הקיבוץ המאוחד ; תל אביב : סמינר הקיבוצים ; מכון מופ"ת, בית הספר למחקר ופיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשע"ז 2017. (2446429)

E092 מקו.מס תשע"ז ‬                                                                                                                         מקונן, וובעלם טזזו.  מסע / וובעלם טזזו מקונן ; עריכה: ד"ר לאה צבעוני.תל אביב : צבעונים, תשע"ז 2017. ‬(2446660)

E305.42 פור.גד תשע"ז                                                                                                                      פורצות גדרות : חינוך ומגדר בשדות שיח מגוונים / עורכות: דינה חרובי וטלילה קוש-זוהר. תל אביב : גמא ; [בני ברק] : הקיבוץ המאוחד, 2017. (2447851)

 E320.54 גוס.שע תשע"ז ‬                                                                                                                     גוסקוב, ערן, שיעור באהבת מולדת : על פטריוטיזם ועל חינוך לפטריוטיזם אזרחי מכיל בישראל / ערן גוסקוב ; עריכה: דן הלוי. ‬חיפה : פרדס, תשע"ז 2017. ‬(2454661)
E322.1 ריכ.כא תשע"ו ‬                                                                                                                  ריכנר, אלישיב. ‫ כאן חיים יחד : סיפורן של מסגרות החינוך המשלב והקהילות המשותפות.  ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2016. ‬(2435431)
 E362.74 סבו.יל תשע"ז ‬                                                                                                                     סבו-לאל, רחל,  ילדים ובני נוער בסיכון בישראל.  ירושלים : מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל, מרכז אנגלברג לילדים ולנוער, תשע"ז 2017. ‬(2452269)
‫ E362.8298 שור.שר תשע"ז ‬                                                                                                                 שורק, יואה.  שירותים ודרכי התערבות לשימור התא המשפחתי ולאיחוד מחדש בין ילדים ששהו בסידורים חוץ-ביתיים לבין הוריהם : סקירת ספרות / יואה שורק, רחל סבו לאל. ‬ירושלים : מאיירס-ג’וינט-מכון ברוקדייל, מרכז אנגלברג לילדים ולנוער, תשע"ז 2017. ‬(2452270)
‫ E369.4 פז.פני תשע"ז ‬                                                                                                                        פז, שאול, פנינו אל השמש העולה : חניכי תנועות הנוער החלוציות ובוגריהן בני הדור השני, 1967-1947 / שאול פז ; עריכה: שלומית טנא. ‬ ירושלים : מוסד ביאליק ; קריית שדה בוקר : מכון בן-גוריון לחקר ישראל והציונות, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תשע"ז 2016. (2439071)
 E370.711 סימ.כל תשע"ז ‬                                                                                                                   סימון, חוה. כולם ילדים שלי : תודעה הורית כתפיסה פדגוגית בהכשרה להוראה / חוה סימון ; עורכת טקסט ולשון: עפרה פרי. ‬תל אביב : מכון מופ"ת, [תשע"ז] 2017. ‬(2448683)
E371.1 שפי.את תשע"ז ‬                                                                                                                       שפירא-לשצ’ינסקי, אורלי. אתיקה ארגונית בניהול משאבי אנוש במערכת החינוך הישראלית. חיפה : פרדס, תשע"ז 2017. ‬(2454834)
‫ E371.2 ניר.שנ תשע"ז ‬                                                                                                                     ניר, אדם. שינוי ארגוני של בית ספר : מאסטרטגיה למיסוד.  חיפה : פרדס, תשע"ז 2017. ‬ (2453251)
E371.384 יאי.מס תשע"ז ‬                                                                                                                   יאיר, גד, מסע ישראלי : מפתחות לפדגוגיה ישראלית ולחינוך הערכי בישראל.  ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2017 . (2452982)
 E371.8 יונ.שע תשע"ז ‬                                                                                                                      יונה-משמר, קלרה. שעת דיאלוג : המדריך המלא לשיעורי חינוך וחברה לכיתות י-יב : ספר הפעלות לשיעורי חינוך. ר"ג : עמותת קדמה לשוויון בחינוך ובחברה בישראל ; תל אביב : גמא, 2017. ‬ (2453759)
E372.21 מבר.מנ תשע"ז                                                                                                                מברך, מרים.  מנהיגות חינוכית בגיל הרך. תל אביב : מכון מופת, תשע"ז 2017. ‬(2448681)
 (A)‏E372.21 חסו.אמ תשע"ז ‬                                                                 ‫                                            חסונה ערפאת, ספיה. אימהות קוראות ומתווכות לילדיהן ספר : עדויות מהמשפחה הערבית על תרומת התיווך לאוריינות הילד הצעיר. תל אביב : מכון מופת, [תשע"ז] 2017. ‬(2448685)
‫ E373.076 שיפ.מכ תשע"ז ‬                                                                                                                 שיפר, רחלה.  מכל הבחינות : היבטים חברתיים של תעודת הבגרות. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2017. ‬(2455064)
 E378 הרש.על תשע"ז ‬                                                                                                                      הרשקו, שלי. על חבל דק : יצירתיות אמנותית כצומת שינוי וצמיחה אצל תלמידים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז / שלי הרשקו, עמלה עינת. ‬להבות הבשן : הוצאה גלילית, תשע"ז, 2017. ‬(2451732)

                     

    

 

NEW BOOKS IN THE LIBRARY ARRIVED  AUGUST -  DECEMBER  2017

001.42 COU q                                                                                                                            Court, Deborah. Qualitative research and intercultural understanding : conducting qualitative research in multicultural settings / Deborah Court ; with chapters by Randa Abbas [and three others]. Abingdon, Oxon ; Routledge, 2018. (2455133)

004.087 ACC 2002                                                                                                                       Accessible technology in today’s business : case studies for success / Gary Moulton, LeDeana Huyler, Janice Hertz, Mark Levenson. Redmond, Wash. : Microsoft Press, 2002.  (2453467)

153.012 HAN 2017                                                                                                                       Handbook of categorization in cognitive science. 2nd ed. / edited by Henri Cohen, Claire Lefebvre. Amsterdam ; Elsevier, 2017. (2453210)
204.35071 TEA 2015                                                                                                                 Teaching mindfulness skills to kids and teens / edited by Christopher Willard, Amy Saltzman ; foreword by Susan Kaiser Greenland. New York : The Guilford Press, 2015. (2454160)

306.43 TO 2007                                                                                                                             To what ends and by what means? : the social justice implications of contemporary school finance theory and policy / edited by Gloria M. Rodriguez and R. Anthony Rolle. New York : Routledge, 2007. (2435619)

333.7071 EDW s                                                                                                                           Edwards, Jane. Socially-critical environmental education in primary classrooms : the dance of structure and agency. Cham : Springer, 2016. (2455573)

362.42 OXF 2010                                                                                                                           The Oxford handbook of deaf studies, language, and education / edited by Marc Marschark, Patricia Elizabeth Spencer. New York : Oxford University Press, 2010. (2448155)

362.82 CFW v.16                                                                                                                        Supporting children when providing services to families experiencing multiple problems: perspectives and evidence / Jana Knot-Dickscheit, June Thoburn, Erik J. Knorth (eds.).  (International Journal of Child and Family Welfare ; volume 16, number 1/2, 2015). Antwerpen : Garant Uitgevers, 2015. (2454846)

370.152 BOW j                                                                                                                              Bowkett, Stephen. Jumpstart! Thinking skills and problem solving : games and activities for ages 7-14. New York : Routledge, 2015. (2441532) 

370.1523 SCHW a                                                                                                                       Schwartz, Daniel L. The ABCs of how we learn : 26 scientifically proven approaches, how they work, and when to use them / Daniel L. Schwartz, Jessica M. Tsang, and Kristen P. Blair. New York, NY : W.W. Norton & Company, Inc., 2016. (2455512)
370.711 GET 2017                                                                                                                       Getting the teachers we need : international perspectives on teacher education / edited by Sharon Feiman-Nemser and Miriam Ben-Peretz. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2017. (2454837)
371.102 ARE 2017                                                                                                                    An Arena for educational ideologies : current practices in teacher education programs / edited by Miriam Ben-Peretz, Sharon Feiman-Nemser. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2017. (2454836)
371.148 ENH 2016                                                                                                                      Enhancing teaching and learning through collaborative structures / Jeffrey L. Bernstein, Brooke A. Flinders, editors. San Francisco : Jossey-Bass, 2016. (2446259)
371.2 SHA s                                                                                                                               Shaked, Chen & Schechter, Chen.  Systems thinking for school leaders : holistic leadership for excellence in education. Cham, Switzerland : Springer, 2017, (2446438)
371.911 FOU 2000                                                                                                                      Foundations of education. Second edition. v. 1. History and theory of teaching children and youths with visual impairments -- v. 2. Instructional strategies for teaching children and youths with visual impairments. / M. Cay Holbrook, Alan J. Koenig, editors. New York : AFB Press, 2000.  (2454111)

372.21 GOR b10                                                                                                                           Gordon, Ann Miles. Beginnings & Beyond : foundations in Early Childhood Education / Ann Miles Gordon, Kathryn Williams Browne. 10th edition  Boston, MA : Cengage Learning, 2015, (2447662)

378.125 HYB 2017                                                                                                                       Hybrid teaching and learning / Kathryn E. Linder, editor. San Francisco : Jossey-Bass, 2017 (2447689)

418.4 OLS m                                                                                                                                Olson, David R.  The mind on paper : reading, consciousness, and rationality.  Cambridge : Cambridge University Press, 2016  (2440933)

507.12 DES 2017                                                                                                                          Designing and teaching the secondary science methods course : an international perspective. / Aaron J. Sickel ; Stephen B. Witzig. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. (2441015)

510.71 UND 2017                                                                                                                      Understanding emotions in mathematical thinking and learning / edited by Ulises Xolocotzin Eligio. London : Academic Press, 2017. (2453211)
576.8 DEL 2014                                                                                                                           Developing scaffolds in evolution, culture, and cognition / edited by Linnda R. Caporael, James R. Griesemer, and William C. Wimsatt.  Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, 2014. (2447204)

616.891562 WAC h                                                                                                                     Wachtel, Ellen F.  The heart of couple therapy : knowing what to do and how to do it / Ellen F. Wachtel epilogue by Paul L. Wachtel.  New York : The Guilford Press, 2017. (2447718)

D470.71 COW u                                                                                                                           Cowan, Paula. Understanding and teaching Holocaust education / Paula Cowan, Henry Maitles. Los Angeles : Sage Publications, 2017. (2451729)

 

 עבודות לתואר שני ושלישי

‫ 152.14 וקס.קש תשע"ז                                                                                                                                            וקסמן, פרחיה תמר.  THE3. הקשר בין תהליכי תפיסה חזותית וקשב חזותי לבין עיבוד גרף קווי.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2453037)

152.43 כהן.קש תשע"ז                                                                                                                                            כהן-פרידל, שרה, THE3. הקשר שבין תפיסת המרחק הסובייקטיבי מהמוות לבין מורכבות רגשית ומורכבות קוגניטיבית : מודל אינטגרטיבי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2451938)

155.412 בוכ.קש תשע"ז ‬                                                                                                                                         בוכריס-בזק, שירה. THE3. הקשר בין תגובתיות-יתר וטמפרמנט לבין תפקוד רגשי ותחושת מסוגלות עצמית בגיל הילדות. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז,2017. (2452031)

302.30285 צור.מו תשע"ו                                                                                                                                          צורף, ליאור. THE3. מודל למידה והתפתחות מקצועית מבוססת תבונת המונים ברשתות חברתיות . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452254)

 306.8743 שרא.קו תשע"ז                                                                                                                                   שראל-מחלב, אלה. THE3. קונפליקט עבודה-משפחה, סגנון הורות ומפגשים משפחתיים כמשתנים המסבירים בעיות התנהגות, התנהגויות סיכון ורווחה נפשית בקרב מתבגרים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452223)

 362.3 טמי.נכ תשע"ז                                                                                                                                           טמיר, שלומית. THE 2.  נכונות של תלמידים בעלי מוגבלות שכלית לפנות לעזרה בעקבות אלימות : הקשר בין סוג האלימות, רמת המצוקה והנכונות לפנות לעזרה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455249)

362.712 גול.יד תשע"ז                                                                                                                                            גולדוסר-בלוך, ורד. THE2.  ידע הורים אודות מעון היום של ילדיהם : מה הם יודעים ומה הם רוצים לדעת. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2452017)

 370.1522 מדמ.הש תשע"ז ‬                                                                                                                                  מדמון, ענבל. THE2. ההשפעה המשולבת של תגמול וסקרנות על זיכרון. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455931)

370.711 פרי.שנ תשע"ז ‬                                                                                                                                         פריש, יהודית. THE2. שינוי בתפיסות של סטודנטיות לגבי גישות הוראה ואסטרטגיות למידה : הוראת מסירה, הוראה קונסטרוקטיביסטית ושיתופית המשלבת מיומנויות תקשוב.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455893)

371.1 זרצ.תא תשע"ו ‬                                                                                                                                           זרצקי, רחלי. THE2. ‫ "תיאוריית ההשקעה הרגשית" בהוראה : השפעת ותק המורה, גיל התלמידים ורמת השחיקה של המורה, על תפיסתו את הכללים הקשורים בהפגנת רגשות בבית הספר ועל יישום של טכניקות ההשקעה הרגשית בהוראה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2016, (2449349)

‫ 371.1 קאו.קש תשע"ז                                                                                                                                           קאופמן, ז’ניה. THE2. ‫ הקשר בין למידה ארגונית אופקית לבין למידה אנכית בקרב מורים מחנכים ומורים מקצועיים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2453865)

 371.26019 כהן.קש תשע"ז ‬                                                                                                                                   כהן, נועה. THE2.  הקשר בין אמונות אפיסטמולוגיות, מטרות הישג וחרדת מבחן בקרב תלמידי כיתות י"א. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2448203)

371.782 דוד.סי תשע"ז ‬                                                                                                                                        דוידוף, יפעת. THE3. סימולציות קבוצתיות בקרב מתכשרים להוראה : התמודדות עם דילמות אתיות במקרי אלימות בבית הספר. מת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452510)

371.92 ספי.הש תשע"ו ‬                                                                                                                                          ספיר, אפרת. THE2. השפעת השתתפות בסדנה בנושא תכנית לימודים המקדמת חינוך אורייני לתלמידים עם מוגבלות שכלית קשה ועמוקה, על עמדות צוות בית הספר כלפי החדרת שינויים, יכולת השתנות קוגניטיבית, תכנון לימודים ועבודת צוות. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2445891)

372.218 רתם.אס תשע"ה ‬                                                                                                                                         רותם, שולמית. THE3.  אסטרטגיות למידה מתווכת, מרכיבי שיח וכושר השתנות קוגניטיבי באינטראקציות של גננת-ילד ואם-ילד בקרב ילדי גן.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ה 2015. (2453927)

 372.60785 אטי.הע תשע"ז ‬                                                                                                                                   אטישקין, שפרה. THE3. העשרת אוצר מילים בקרב ילדי גן ממיצב נמוך באמצעות קריאת ספר אלקטרוני עם וללא תיווך גננת. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452579)

 372.60785 בן-שבת.מו תשע"ז ‬                                                                                                                              בן-שבת סגרה, ענת. THE 3. מוסיקת רקע והרחבת תוכן הסיפור בספר האלקטרוני כמקדמי הבנת הסיפור ואחזורו בקרב ילדי גן. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2017. (2455919)

372.60785 מחא.הא תשע"ז ‬                                                                                                                                מחאמיד, נארימאן. THE2. האם חזרה קולית על מילה ופירושה תקדם את למידתה? : ניסוי בעזרת ספר אלקטרוני בשפה הערבית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2452600)

372.60785 שני.הא תשע"ז ‬                                                                                                                                   שניאור, דפנה. THE3. האם ספר אלקטרוני יכול לתמוך בתיווך הורים במיצב נמוך ולהעשיר את אוצר המילים של הילד? רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2017. (2453735)

 372.60785 תור.קד תשע"ו                                                                                                                                    תורגמן, מרב. THE3.  קידום הבנת סיפור והפקתו באמצעות ספר אלקטרוני ותיווך גננות במסגרת גן הילדים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452571)

372.7 קול.מו תשע"ז ‬                                                                                                                                                קולושי-מינסקר, ענבל. THE3. מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה וצרכים פסיכולוגיים : אוטונומיה, שייכות ויכולת, להעלאת הישגים בפתרון בעיות במתמטיקה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2017. (2453581)

 510.76 לנד.שק תשע"ו ‬                                                                                                                                           לנדא, הדס. THE2.  שיקולים ניהוליים חינוכיים בהצבת מורים בכיתותיהם : חקר מקרה של הצבת מורי מתמטיקה בהוראת 3,4,5 יחידות בגרות בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2445962)

616.858445 בן-שבת.תפ תשע"ז ‬                                                                                                                                    בן-שבת, שירן. THE2. תפקיד הויסות הרגשי בקשר שבין תסמיני דיכאון לפגיעה עצמית לא אובדנית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2453918)

 616.858445 סגל.הא תשע"ז                                                                                                                                  סגל, ניקול. THE2. האם וויסות רגשי ממתן את הקשר בין תפיסת היחסים עם ההורים לבין התנהגות פגיעה עצמית ללא כוונה אובדנית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455884)

 618.92855 שמי.הב תשע"ז                                                                                                                                         שמיר, ענבל. THE3. הבנה והפקה של מחוות בקרב ילדים עם לקות שפה ספציפית (SLI) וילדים עם שיתוק מוחין (CP) בגיל טרום בית-ספר, ובחינת תכנית התערבות לשיפור הבנה והפקת המחוות. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2017. (2453754)

 618.9285882 ברנ.אפ תשע"ז ‬                                                                                                                                      ברנשטין, מורן. THE2. אפיונים של משחק באובייקטים, משחק חברתי ומשחק חברתי-דמיוני בקרב ילדי גן בספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה, בזיקה לחומרת הלקות האוטיסטית, חומרת הלקות החברתית, גיל ו-IQ. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455362)

618.9285882 גוי.מא תשע"ו ‬                                                                                                                                  גויטע, שרי. THE2. מאפייני עושר לקסיקלי-סמנטי, אורך מבע ותקינות השפה בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות תקינה באינטראקציה חופשית עם חבר ועם עמית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2452037)

618.9285882 היש.תפ תשע"ו ‬                                                                                                                                   היישריק, ליאור. THE2. תפקידם של התפקידים הניהוליים וההתנהגות המסתגלת באינטראקציה חברתית תקשורתית אצל ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מצומצמת. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2453766)

618.9285882 ויז.אי תשע"ז ‬                                                                                                                                 ויזנגרין, דנאל. THE2.  אייפד ככלי לבחינת היכולת הנרטיבית של ילדים על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455885)

618.9285882 מסי.מח תשע"ז ‬                                                                                                                               מסיקה, קרין. THE2. מחקר מטה-אנליטי לבחינת היעילות של תכניות התערבות מסוג קוגניטיבי וקוגניטיבי-התנהגותי לקידום יכולת חברתית אינטגרלית בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2453859)

618.9285882 סמו.פת תשע"ז ‬                                                                                                                                  סמואל-מגל, קרן. THE2. ‫פיתוח שיתוף פעולה עם עמיתים בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מצומצמת בזיקה לפרופיל הסנסורי.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2452008)

 618.9285882 פרי.תר תשע"ז ‬                                                                                                                                  פרידלין, אבנר. THE2.  תרומת יכולות הקשב המשותף לקידום ופיתוח מיומנות שיח של ילדים עם אוטיזם בעלי וורבאליות מינימאלית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2455296).

‫ 618.9285882 קור.תר תשע"ז                                                                                                                                  קורן, דרור. THE2. התרומה של IQ ביצועי ומילולי למיומניות שיח חברתי ושיתוף פעולה עם בני הגיל בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי שפה דבורה מועטה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2451926)

618.9285889 שר-אבי.מנ תשע"ז ‬                                                                                                                               שר-אבי, אורנה. THE3. המנגנונים הקוגניטיביים הנומריים והכלליים העומדים בבסיס הידע החשבוני בקרב בעלי התפתחות תקינה ובבסיס שני פרופילים של בעלי דיסקלקוליה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2017. (2453804)

649.58 נוב.למ תשע"ז ‬                                                                                                                                             נובק-שקד, דור. THE2.  למידת מילים חדשות באמצעות קריאה בספר האלקטרוני בהשוואה לקריאת אימהות לילד מתוך ספר מודפס. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2452247)

796.01 צ’יק.קש תשע"ו ‬                                                                                                                                           צ’יקובסקי, עמוס. THE 2. הקשר בין מעורבות בספורט תחרותי מאורגן לבין רווחה נפשית, הישגים, ודפוסי התנהגות בריאים בקרב בני נוער בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2445205)

 E302.545 מאו.עמ תשע"ו                                                                                                                                        מאור, רֹותם. THE3. עמדותיהם של בוגרים שנדחו חברתית בשנות בית הספר כלפי קבוצות מיעוט וזרים : האם קיימים משתנים התורמים לשוני בעמדותיהם. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452609)

E305.6 בינ.בי תשע"ז ‬                                                                                                                                             ביננפלד-איזק, יעל. THE2. בין אלטרואיזם לאגואיזם : אימהות למשפחה גדולה וקריירה - חוויתה של אישה ציונית דתית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ז 2017, (2452622)

E362.292 סגל.מע תשע"ו ‬                                                                                                                                            סגל, מרב, THE2. מעורבותם של הורים ומורים כמבוגרים משמעותיים, תהליך גיבוש זהות אישית, אתנית ויהודית, ודפוסי שתייה מסוכנת של אלכוהול בקרב בני נוער עולים מבני המנשה.רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2452007)

 ‫ (A)‏E370.15 בדי.קש תשע"ו                                                                                                                                 בדיר, חריה. THE3.  הקשר בין סינכרוניזציה בין-חושית ובין כישורי חשבון וקריאה בקרב ילדים בבית הספר היסודי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2452515)

E370.1 רמי.חז תשע"ז ‬                                                                                                                                           רמיאל, חמי. THE3 חזיונות טכנו-חינוכיים והסטרטאפיזציה של החינוך : אתנוגרפיה של חממת יזמות טכנולוגית לחינוך (EdTech‏). אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי,למודים בין תחומיים -- התכנית למדע, טכנולוגיה וחברה, 2017 (2455386)

‫ E370.154 ליט.מו תשע"ו                                                                                                                                      ליט, הדס. THE2. מוטיבציה בסביבת בית הספר: לימודים או חברים? : בחינת מטרות הישג לימודיות ומטרות הישג חברתיות לאורך שנת לימודים בקרב ילדי כיתה ו. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016, (2448606) 

E370.711 פוק.תה תשע"ז ‬                                                                                                                                         פוקס, נורית. THE2. תהליך התפתחות אישית ככלי פדגוגי עבור המורה כמחנך בדרכי "הלמידה המשמעותית" בישראל : היבט עיוני. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2017. (2456075)

E371.1 מעג.מו תשע"ז ‬                                                                                                                                              מעגן, דוד. THE3.  מודל אינטגרטיבי להסבר היעדרויות, ניידות פנימית ועזיבת המערכת בקרב מורים בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ז 2017. (2453921)

E371.20285 גול.שמ תשע"ז                                                                                                                                 גולדברג, זיו. THE2. השימוש במערך הטכנו-חברתי המנב"סנט (מערכת לניהול בית ספרית אינטרנטית) בעיר ירושלים, ככלי דיגיטלי לניהול ודיווח. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2017. (2456066)

E371.203 רוס.מח תשע"ז ‬                                                                                                                                       רוסו, לילי. THE3.  מחקר אורך (שש שנים) לבחינת מודל של קהילה מקצועית לומדת של מפקחים במחוז במשרד החינוך בישראל : מאפיינים, התפתחות ופיתוח מודל להטמעת רפורמה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (2455904)

E371.358 אלג.מד תשע"ז                                                                                                                                     אלגלי, צביה. THE3. מדיניות התקשוב בחינוך בשנים 1980-2000 : אופנות, רפורמות ואתגרים לאומיים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, למודים בין תחומיים - מדע, טכנולוגיה וחברה. תשע"ז 2017 (2452555)

E371.58 שגב.תר תשע"ז                                                                                                                                        שגב, אור. THE2. תרומת נוכחות שומר בבית הספר לתחושת הביטחון של תלמידים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2017.  (2448599)

E372 אוח.חו תשע"ז                                                                                                                                            אוחנה, אשרית. THE2. חוויותיהם של בוגרים מבית הספר היסודי בהיבט חינוכי - ערכי ולימודי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2017.  (2448323)

E372.7 אבי.פת תשע"ז                                                                                                                                           אביטל, חוה,  THE3. פיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה בתכנון וביצוע שיעור משולב טכנולוגיה והכוונה עצמית בגישה היפנית. מת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך.תשע"ז 2017 (2452885)

E379.11 דוא.קש תשע"ז                                                                                                                                         דואני, סיגל. THE2. הקשר בין מידת השוויון בהקצאת המשאבים לחינוך למידת השוויון בהתפלגות ההישגים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016, (2452593)

372.4 LEV c                                                                                                                                                        Levy, Omer. THE2.  The Correlation between memory processing systems and reading and writing abilities in second-grade students with and without a risk for learning disabilities. Ramat Gan,  Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2017 (2457449)

401.03 SAN i                                                                                                                                                      Sanhedrai, Navah. THE3. The Influence of the ontological hierarchy on hybrid perception by children with typical development and by children with langauge impairment . Ramat Gan,  Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2017 (2451760) 

404.2 GOL v                                                                                                                                                         Goldstein, Tamara. THE2.  Vocabulary and metalinguistic awareness of monolingual and bilingual preschool children. Ramat Gan,  Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2017 (2448814)

E371.2012 QAD i                                                                                                                                               Qadach, Mowafaq. THE3. An Integrative model for predicting faculty properties and student achievement in Israeli elementary schools : exploring the role of principals’ characteristics and organizational learning mechanisms. Ramat Gan,  Bar Ilan University -- Dissertations School of Education, 2016 (2449205)