ספרים חדשים ינואר - אפריל 2017
רשימת הספרים החדשים שהגיעו לספריה לחינוך בחודשים ינואר עד אפריל 2017 |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
155.422 שלה.פס תשע"ו
|
|
158.24 וול.מד תשע"ה
|
|
190 לני.מה תשע"ה
|
|
364.153 מור.דמ תשע"ז
|
|
370.15 ספא.חז תשע"ה
|
|
371.1 הלו.לה תשע"ז
|
|
371.1 זהר.למ תשע"ה
|
|
371.334 הור.ול תשע"ז
|
|
401.41 קופ.לג תשע"ז
|
|
615.85 ברא.עצ תש"ס |
|
616.8522 מרו.אי תשע"ו
|
|
618.9285882 היג.למ תשע"ו
|
|
649.1 עשת.הו תשע"ה
|
|
796.068 בשן.או תשע"ו
|
|
808 אפש.בי תשע"ז |
|
D47(43) רוה(ניש) תשע"ו
|
|
A937.11024 אור.מש תשנ"ו
|
|
A964.964 אור.מש תשנ"ו |
|
E305.235 אלמ.דו תשע"ו |
|
E306.8 נתנ.זו תשע"ה
|
|
E370.711 להי.טי תשע"ו
|
|
E370.711 שקד.הם תשע"ז
|
|
E371.9 סימ.תל תשע"ו |
|
E378 יוג(דינ) תשע"ז
|
|
E378 מה.בעצ תשע"ו
|
|
E618.9285882 פוק תשע"ו |
|
|
|
NEW BOOKS IN THE LIBRARY ARRIVED JANUARY 2017 – APRIL 2017 |
|
025.060013 VIR 2015
|
|
268.01 GOT g
|
|
300.15118 HEC i3
|
|
306.60973 KUJ-HOL g
|
|
370.1 RAM e
|
|
370.115 BOY-BAI y2
|
|
370.117 INT 2016
|
|
370.9581 BUR s
|
|
370.99 EDU 2015
|
|
371.010973 PET c
|
|
371.1 GOS c2
|
|
371.2012 POL i
|
|
371.9043 ALBD v.29
|
|
371.912 ASS 2012
|
|
372.21 BRA u
|
|
372.425 HUT f2 |
|
372.7049 MIN t |
|
373.1102 BOS s
|
|
373.236 JUV f
|
|
378.103 LEA 2001
|
|
378.1250971SCH 2016 |
|
378.198 COL 2014
|
|
378.1982996 BLA 2015
|
|
378.1982996 WOO b
|
|
379.1531 MAC-ADA w
|
|
401.93 LEV n
|
|
418.0071 DIA 2015
|
|
507.1 FUT 2015
|
|
649.10951 KUA l
|
|
808.066378 EGB w
|
|
A070.1 ROS c Rosenak, Michael. Covenant and community : six essays on contemporary Jewish life and education. New York : The Jewish Theological Seminary of America, [2013]. (002424656)
|
![]() |
A074 TAU o Tauber, Sarah M. Open minds, devoted hearts : portraits of adult religious educators. Eugene, Oregon : Pickwick Publications, 2015.(2436614) |
עבודות לתואר שני ושלישי
006.754 טור.פי תשע"ו
טורנר, מיכל ,. THE2. פייסבוק כביטוי ל'אני אפשרי". רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2016 (002440243 )
370.153 שוח.תח תשע"ו
שוחט, רוני, THE2. תחושת מסוגלות למעבר לחטיבת הביניים כמתווכת בין מבנה מטרות ומעבר אדפטיבי . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2016. (002441342 (
372.47 רוז.קש תשע"ו
רוזנפלד, שירי THE2. קשיים בהבנת הנקרא אצל מבינים חלשים : יכולת היקש, תהלוך טקסט וזיכרון עבודה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2016.. (002439798)
372.60785 ליפ.הש תשע"ו
ליפשיץ-זריצקי, עירית, THE2. השפעת הכוונה מטה-קוגניטיבית המשולבת בספר אלקטרוני חינוכי על התפתחות ניצני אוריינות בקרב ילדים עם סיכון ללקות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו , 2016. (002436566 )
372.60785 קוז.פע תשע"ו
קוזלוב-פרץ, אולה,. THE2. פעילות חוזרת במילון ממוחשב בספר אלקטרוני ותרומתה לרכישת מילים חדשות אצל ילדי-גן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002438420 (
378.175 מור.הש תשע"ו
מורגנשטרן, עֹפר,. THE3 השפעת מנגנוני המלצות משימה על עודף המידע ומדדי ההצלחה של משתתפי דיון קולקטיבי רחב היקף. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002439068 )
615.852 סבא.לו תשע"ו
סבאג-גוטמן, דפנה THE2. ליווי ותמיכה רוחנית של החולה הסופני : תפיסת התפקיד מנקודת מבטו של התומך . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002440735 (
616.8553 כהן.בח תשע"ו
כהן, הדר THE2. בחינת תהליכי העברה (transfer) בלמידה סטטיסטית, באמצעות מטלת העברה בדקדוק מלאכותי, תוך הבחנה בין גירוי מילולי לגירוי בלתי מילולי : השוואה בין קוראים בוגרים בעלי דיסלקסיה לקוראים בעלי התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002439012 )
616.8553 רול.למ תשע"ו
רולסמך, אמיר,. THE2 למידת רצף, קונסולידציה ויכולת העברה בגירויים מילוליים ולא מילוליים : השוואה בין קוראים עם דיסלקציה לקוראים בעלי התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016.. (002441320 )
616.891523 לוי.טפ תשע"ו
לוי, רונית, THE2. טיפול בפסיכודרמה מנקודת מבטם של מתבגרים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002440948 (
618.76 קלו.דכ תשע"ו
קלוש-עטיה, מיכל, . THE2.דיכאון אימהי מתמשך : השפעתה על אינטראקציה טריאדית בין הורים וילדיהם בגילאי טרום בית ספר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002436907 (
618.9285882 לב.שנו תשע"ו
לב, רבקה, 1982 .שינויים התנהגותיים בזמן מחלה עם חום בקרב ילדים על הספקטרום האוטיסטי רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2016.(002440079 (
618.9285882 קדו.יכ תשע"ז
קדוש, ליאת,. THE2 יכולות הבנה ושחזור סיפור בקרב ילדים על הרצף האוטיסטי בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ז 2016. (002441605 (
618.928589 בלז.למ תשע"ו
בלזר, דפנה,. THE2. למידה וגיבוש זיכרון פרוצדוראלי במתבגרים עם . ADHD רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002440101 (
A961 הרא.גד תשע"ו
הראש, יהונתן . THE2. גדרי מצוות הבאת ילדים לאור ההתפתחות המדעית בטיפולי פוריות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו , 2016 (002442051 )
A961 ולד.הג תשע"ו
ולד, יהודה, THE2. הגדרת מצב נפשי כפיקוח נפש. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו . (002439050 ) . 2016 ,
E305.6 סיו.סג תשע"ו
סיון, עפר, THE2. סגנון התמודדות בהשגת זהות קונפליקטואלית : בחירת סגנון התמודדות עם קונפליקט דת ומיניות בקרב מתבגרים דתיים לאומיים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016. (002440934 )
E362.76 יעי.קש תשע"ו
יעיש, חנית חנה, THE2. הקשר בין מאפייני יועצת בית הספר לבין נכונות תלמידים לפנות לעזרתה בעקבות אלימות מצד ההורים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016.. (002436548 )
E371.2012 לוס.קש תשע"א
לוסטיג, רותי,. DIS3. הקשר בין נרקיסיזם ואלטרואיזם לתפיסת גורמי לחץ בתפקיד בקרב מנהלים בבתי-ספר יסודיים. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, עבודה לתואר שלישי, תשע"א 2010.. (002441125 (
E373.12 מזר.או תשע"ו
מזרחי, דנה,. THE2 האוטונומיה של מנהיגות הביניים בבתי ספר : חקר-מקרה: רכזי שכבה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו, 2016 (002436888 )
E616.579 חוב.קש תשע"ו
חובב, שושנה,. THE2 קשר בין טיפול בקרינה מייננת בגיל צעיר לבין יכולות קוגניטיביות ויכולות אורייניות בבגרותם המאוחרת בקרב "ילדי גזזת". רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך תשע"ו 2016.. (002440068)