ספרים חדשים שהגיעו לספרייה בחודשים אפריל עד יוני 2016
רשימת הספרים החדשים שהגיעו לספריה לחינוך בחודשים אפריל עד יוני 2016 |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
150.1953 פקר.כח תשע"ו פקר, דפנה .כוחם של זיכרונות ילדות : אוצר טיפולי וחווייתי - תיאוריה ויישום. [אבן יהודה] : אמציה, [תשע"ו] 2016. (002423821 )
|
|
150.1953 שרי.שב תשע"ו שריג, גיסי. שובל ילדות שקוף : על זיכרונות ילדות בגישה אדלריאנית . [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשע"ו 2016]. (002421652 ) |
|
300.72 שיט.מח תש"ע שיטות מחקר איכותניות. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, תש"ע 2010. (002421659 )
|
|
370.711 רזנ.הת תשע"ה רזניק, נדב. מאמר על: התנהגות המורה על פי אופני המנהיגות בזיקתם לתכונותיהם של המתאמנים : בעיות יסוד בהכשרת מורים. ירושלים : [נדב רזניק], [?2015]. (002425366 )
|
|
371.33 אדם.הל תשע"ו האדם הלומד בעידן הטכנולוגי : ספר הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס : שלישי-רביעי, ז-ח באדר א תשע"ו, 17-16 בפברואר 2016 / עורכים: יורם עשת-אלקלעי [ו-5 אחרים]. [רעננה] : האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, [תשע"ו 2016]. (002425075 )
|
|
616.89142 אפל.לד תשע"ה אפל, נעמי. לדבר CBT עם הורים וילדים : מדריך למטפל ההתנהגותי קוגניטיבי. קרית ביאליק : אח, תשע"ה 2015. (002417077 )
|
|
618.928589 טגנ.מי תשע"ו טגנסקי, שרית. מי מפחדת מ-ADHD? : עשרה צעדי ריקוד מנצחים להצלחה בחיים לבנות עם הפרעת קשב וריכוז; עריכה: רחל מיכאלי. [אבן יהודה] : אמציה, [תשע"ו] 2016. (002423365 )
|
|
621.38 ברנ.תק תשס"ד ברנסקי, יהודית. תקשורת : היבטים מדעיים-טכנולגיים / יהודית ברנסקי, עמוס כהן, מיכל נוימן, יהודה רוט.. [תקשרת]. [תל אביב] : מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ופיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, [תשס"ד 2004]. (002423153
|
|
658 סמו.אר תשע"ג סמואל, יצחק. ארגונים : מבוא לתורת הארגון. מהדורה שלישית מורחבת ומעודכנת.. אור יהודה : [עכו] : זמורה, ביתן ; המכללה האקדמית גליל מערבי, תשע"ג 2012 .אור יהודה. (002423484 )
|
|
E092 ילי(מיט) תשע"ה מיטליס, עפרה, בדרך האמצע : דוד ילין - סיפור חיים; העורך - יובל דרור. תל אביב : בית הספר לחינוך על שם חיים וג'ואן קונסטנטינר - אוניברסיטת תל אביב, תשע"ה 2015.(002403750 )
|
|
E304.207 אתג.הק תשע"ו אתגר הקיימות : חינוך ואחריות חברתית-סביבתית / עורכת: אילנה אבישר. [בני ברק] : הקיבוץ המאוחד, תשע"ו 2016. (002425367 )
|
|
E362.76 חוד.ער תשע"ב חודטוב-ברכה, בתיה. ערכת מנחה בנושא איתור ילדים, צעירים ובוגרים עם מוגבלות במצבי סיכון : לאנשי מקצוע מתחומי החינוך, הרווחה והבריאות / [ירושלים] : אשלים, תשע"ב 2012. (002419211 )
|
|
E370.114 טרו.שב תשע"ו טרופר, חילי. שביל בעולם : עוד מחשבות על חינוך. תל-אביב : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, [תשע"ו] 2015. (002419199 )
|
|
370.117E ימי.מק תשע"ו ימיני, מירי. מקומיות, קוסמופוליטיות ואינטרנציוליזציה בחינוך. ירושלים; מאגנס, האוניברסיטה העברית, תשע"ו, 2015. (2420816)
|
|
E370.193 ברנ.חנ תשע"ה ברנע, אריה, חנוך : על פיתוחם של אדם וחברה. באר-טוביה : המועצה האזורית באר-טוביה, תשע"ה 2015. (002423145 )
|
|
E370.711 צלר.אנ תשס"ד צלרמאיר, מיכל. "אנחנו נעשה את זה בינינו!" : או, איך מחקר פעולה בונה קהילה מקצועית לומדת במסגרת של עמיתות מכללה-שדה? / מיכל צלרמאיר, עידית טבק. [תל אביב] : מכון מופ"ת, בית הספר למחקר ופיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, [תשס"ד 2004]. (002423143 )
|
|
E371.04 אלנ.כז תשע"ב אלנבוגן-פרנקוביץ, שרית. "כזה ראה והתחדש- - - " : דפוסי הפצה והטמעה בגף ניסויים ויזמות ומרכזי ההפצה, באמצעות המתודה הרטרוספקטיבית - "למידה מהצלחות" / שרית אלנבוגן-פרנקוביץ', לילי רוסו, יונה רוזנפלד ; בשיתוף עם: פרידה אלק וגנית וינשטיין. ירושלים : משרד החינוך, המזכירות הפדגוגית, גף ניסויים ויזמות ; מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל, היחידה ללמידה מהצלחות וללמידה מתמשכת במערכות חברתיות, תשע"ב 2011. (002358135 ) |
|
E371.1 זוז.מו תשס"ה זוזובסקי, רות . מורים בישראל : משיכת מורים אפקטיביים, פיתוחם ועידודם להישאר במערכת החינוך בישראל : דוח רקע שהוגש לארגון לשיתוף-פעולה כלכלי ולפיתוח - OECD / רות זוזובסקי, סמדר דוניצה-שמידט.. תל אביב : רמות - אוניברסיטת תל אביב, תשס"ה 2005. (002423176 )
|
|
E371.1 פיש.זה תשע"ו פישרמן, שרגא. זהות מקצועית ושחיקה בקרב עובדי חינוך. חיפה : שאנן, המכללה האקדמית הדתית לחינוך, תשע"ו 2016. (002426177 )
|
|
E371.2001 גוס.למ תשע"ו גוסקוב, ערן . למורה כבר אין עיניים בגב : משבר הסמכות החינוכית בעידן הפוסט-מודרני וקווים מנחים לשיקומה . מהדורה ראשונה. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשע"ו] 2016. (002425872 )
|
|
E371.9 שבי.אנ תשע"ו שביט, פנינה. "אני שותף!" : חינוך הומניסטי לנחישות עצמית ולסנגור עצמי / פנינה שביט ושונית רייטר. [תל אביב] מכון מופ"ת, [תשע"ו 2016]. (002421654 )
|
|
E377 פינ.חנ תשע"ב פינקלשטין, אריאל. החינוך הממלכתי דתי : תמונת מצב, מגמות והישגים; עריכה ועיצוב גרפי: אריאל מואב. ת"א : נאמני תורה ועבודה, תשע"ב- 2012. ( 002355126 )
|
NEW BOOKS IN THE LIBRARY ARRIVED APRIL - JUNE 2016
155.4 HAN 2015 Handbook of child psychology and developmental science. Seventh edition / editor-in-chief, Richard M. Lerner. Hoboken, New Jersey : Wiley, [2015]. (002412698 )
|
|
306.4490917 BIL 2013 Bilingual education and language policy in the global South / edited by Jo Arthur Shoba and Feliciano Chimbutane. New York : Routledge, 2013. (002423462 )
|
|
323.352 HAR c Harris, Pauline. Children as citizens : engaging with the child's voice in educational settings / Pauline Harris and Harry Manatakis. London : Routledge, 2013. (002423488 )
|
|
370.1 DE-BRU u De Bruyckere, Pedro. Urban myths about learning and education / Pedro de Bruyckere, Paul A. Kirschner, Casper D. Hulshof. London, UK : Academic Press, [2015]. (002419498 )
|
|
370.115 COL 2014 Colonized schooling exposed : progressive voices for transformative educational and social change / edited by Pierre Wilbert Orelus, Curry S. Malott, and Romina Pacheco. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2014. (002423485 )
|
|
370.115 WAL a Walker, Sharron Goldman, 1945- . Avoiding the demise of democracy : a cautionary tale for teachers and principals / Sharron Goldman Walker. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield Education, [2014] . (002423459 )
|
|
370.117 GOR c Gorski, Paul. Case studies on diversity and social justice education / Paul C. Gorski and Seema G. Pothini. New York : Routledge, 2014 . (002423481 )
|
|
370.152 ROU 2015 The Routledge International Handbook of Research on Teaching Thinking / edited by Rupert Wegerif, Li Li and James C. Kaufman. London ; Routledge, Taylor & Francis Group, 2015 . (002402303 )
|
|
370.19 MAS e2 Mason, Chad, 1971- editor. Education in a narcissistic nation : build foundations for students, not pedestals / Chad Mason and Karen Brackman. Second edition. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield Education, [2014]. (002423491 )
|
|
370.91724 EDU 2005 Education trends in perspective : analysis of the world education indicators / Unesco Institute for Statistics . Paris : Unesco Institute for Statistics, 2005. (002423173 )
|
|
370.951 CHI 2012 A Chinese perspective on teaching and learning / edited by Betty C. Eng. New York : Routledge, 2012. (002423492 )
|
|
371.010973 CHA o Chaltain, Sam. Our school : searching for community in the era of choice / Sam Chaltain ; foreword by Ken Robinson. New York : Teachers College Press, [2014] . (002423493 )
|
|
371.1024 HAN 2015 Handbook of Classroom Management / edited by Edmund T. Emmer and Edward J. Sabornie.. Second edition . New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2015 . (002426088 )
|
|
371.26 SHU s Shute, Valerie J. (Valerie Jean), Stealth assessment : measuring and supporting learning in video games / Valerie Shute and Matthew Ventura. Cambridge, Massachusetts : MIT Press, [2013]. (002423685 )
|
|
371.82996073 KIN r King, Joyce Elaine. "Re-membering" history in student and teacher learning : an Afrocentric culturally informed praxis / Joyce E. King and Ellen E. Swartz ; with Linda Campbell, Shonda Lemons-Smith, Ericka Lopez. New York : Routledge, 2014. (002423463 )
|
|
371.905 ASE v.30B Interdisciplinary connections to special education : key related professionals involved / edited by Festus E. Obiakor, Jeffrey P. Bakken. Bingley : Emerald, 2015. (002421789 )
|
|
372.4 SIS c Sisson, Diana. Close reading in elementary school : bringing readers and texts together / Diana Sisson and Betsy Sisson. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2014 . (002423489)
|
|
372.6 CRI 2015 Critical literacies and young learners : connecting classroom practice to the common core / edited by Ken Winograd. New York : Routledge, 2015 . (002426937 )
|
|
372.6 MED l Medina, Carmen Liliana. Literacy, play and globalization : converging imaginaries in children's critical and cultural performances / Carmen Liliana Medina and Karen E. Wohlwend. New York : Routledge, 2014 . (002426942 )
|
|
378 CHA h Chambliss, Daniel F. How college works / Daniel F. Chambliss, Christopher G. Takacs.. Cambridge, Mass. : Harvard University Press, [2014]. (002423483 )
|
|
378.17344678 LOS w Losh, Elizabeth M. (Elizabeth Mathews). The war on learning : gaining ground in the digital university / by Elizabeth Losh. Cambridge, Mass. : The MIT Press, [2014] . (002423439 )
|
|
507.1242 BYR c Byrne, Eleanor . Cross curricular teaching and learning in the secondary school : science / Eleanor Byrne, Marilyn Brodie. New York : Routledge, [2012]. (002423458 )
|
|
616.85882 MUN a Mundy, Peter. Autism and joint attention : development, neuroscience, and clinical fundamentals / Peter C. Mundy. New York : The Guilford Press, [2016]. (002425638 ) |
|
עבודות לתואר שני ושלישי
155.42 שעי.קש תשע"ו
שעיה, נחמה, THE2 . הקשר בין למידה מוטורית ותפקודים ניהוליים בקרב ילדים בעלי התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016. (002427746 )
155.6423 אבנ.רמ תשע"ו
אבני, סיון, THE2. רמת הסכסוך ההורי, תפיסת חשיבות תפקידי חיים וציפיות לקונפליקט בית-קריירה בקרב נשים צעירות להורים גרושים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002426121 )
306.8743 לוי.קש תשע"ו
לויבצקי, מיכל, THE2 . הקשר בין סגנון הורות של אמהות, איכות התקשורת המילולית-רגשית שלהן ויכולת ההבנה הרגשית של ילדיהן בגילאי גן, כפי שבאה לידי ביטוי בהבעה מילולית ובהבנה של מבעי פנים מאוירים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,.תשע"ו 2016..(002427709 )
371.106 בן-טול.הת תשע"ו
בן-טולילה, אברהם, THE2 .התעמרות מנהלי בתי-ספר במורים : גורמים, ביטויים והשלכות . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2015.. (002425293 )
371.334 אלי.תפ תשע"ו
אליקים, נצן, THE3. תפיסת האוטונומיה של התלמיד וזיקתה למרחק הבנה הדדית בסביבת למידה ניידת מבוססת מקום . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2015.. (002423839 )
371.9046 מתת.עמ תשע"ו
מתתיהו, נעמה, THE2. עמדות כלפי שילוב תלמידים עם הפרעות התנהגות במערכת החינוך הרגילה ורמת האמפתיה כלפיהם : השוואה בין מורים לבין הורים וחברי קבוצת השווים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016. (002425249 )
372.7 קלמ.יצ תש"ס
קלמר, ענת. DIS3. ייצוגים שונים, כתומכים בהבנת מושגי היחס והפרופורציה : צבעים, דיסקיות וטבלאות התאמה. חיפה; אוניברסיטת חיפה, עבודות לתואר שלישי, ,2000.. (002423192 )
372.7 שיל.חק תשע"ה
שילה, ענת, THE3. חקר הוראה ולמידה של מורים ותלמידיהם בגישה מטה-קוגניטיבית : השוואה בין טיפוח ידע על הקוגניציה ובין רגולציה של הקוגניציה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002426139 )
511.80712 צבר.תה תשס"ד
צברי, אביגיל. DIS3. תהליכי חשיבה המתפתחים בלימוד "חשיבה אלגוריתמית". תל-אביב; אוניברסיטת תל-אביב, עבודות לתואר שלישי, [תשס"ד] 2003. (002423200 )
512.007 נצר.הת תשס"ב
נצר, בתיה DIS2. התפתחות יכולת ההכללה וההנמקה בכתות ז'-יא' בקרב לומדים בסביבה ממוחשבת ובהשוואה ללומדים בסביבה מסורתית. ירושלים; האוניברסיטה העברית, עבודות לתואר שני, תשס"ב, 2001. (002423194 )
615.853 נסי.הש תשע"ה
נסים, מיכל, THE3. השפעות התערבות תנועתית במים בגיל הרך ובבגרות על יכולות תנועתיות, קוגניטיביות ושפתיות ועל שינוי בגלי אלפא במוחון ובאזורים צדעיים-קודקודיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002419632 )
617.55 טנא.פנ תשע"ה
טנא, לאה, .THE2פניית נשים חרדיות לקבלת טיפולי פיזיותרפיה לשיקום רצפת האגן : מניעים הלכתיים ורפואיים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002427794 )
A562.2 אות.קר תשע"ו
אות, יוסף, THE2. קרם בשבת : הסתכלות חדשה על מריחת קרם בשבת לאור הממצאים המדעיים. תשע"ו. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, 2015 . (002425889 )
E331.59 שינ.הש תשע"ו
שיננזון, ברכה, THE2. השוואה במקדמי הצלחה בקריירה בין לקויי למידה לשאינם לקויי למידה בקרב גברים ונשים / ברכה שיננזון (מרינבך).. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2016.. (002426859 )
378.17 BEN-AHA e
Ben-Aharon, Danit . THE2. The effects of online 'powerful learning environments' on self-regulated learning, technological pedagogical content knowledge and sefl-efficacy about technology integration among preservice teachers
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, 2016 . (2428127)
510.7 LEV i
Levenson, Esther. DIS2. Individual preferences and sociomathematical norms : the case of concrete and formal arguments.
תל-אביב; אוניברסיטת תל-אביב, עבודות לתואר שני, 2002. (2423196)