ספרים חדשים שהגיעו לספרייה בחודשים ינואר - מרץ 2016
רשימת הספרים החדשים שהגיעו לספריה לחינוךבחודשים ינואר - מרץ 2016 |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
302.30285 צור.מח תשע"ה צורף, ליאור. המוח המשותף : לשדרג את החיים באמצעות חכמת ההמונים / ליאור צורף ; עריכת המהדורה העברית: גליה שילה סום ; מאנגלית: עמנואל לוטם. [המח המשתף]. אור יהודה : כנרת, זמורה ביתן, תשע"ה 2015. (002404022 ) |
|
370.1523 הטי.למ תשע"ו למידה נראית למורים: כיצד מורים יכולים להעצים את הוראתם. תל-אביב; ידיעות אחרונות; ספרי חמד, תשע"ו. (2424042) |
370.72 מסו.וז תשע"ו מסורות וזרמים במחקר האיכותני : תפיסות, אסטרטגיות וכלים מתקדמים / עורכת: נעמה צבר-בן יהושע. [תל אביב] : מכון מופ"ת, תשע"ו 2016. (002421648) |
|
|
371.9 סוג.בח תשע"ה סוגיות בחינוך מיוחד. מהדורה מעודכנת. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, תשע"ה 2015-. (002412209 )
|
616.89142 פרי.טפ תשע"ב פרי, מיקל ל. טיפול קוגניטיבי קבוצתי : קווים מנחים ומשאבים לתרגול / מייקל ל. פרי ; מאנגלית: יונת דלסקי-כהן. קרית ביאליק : אח, תשע"ב 2012. (002412734 )
|
|
616.89156 דטי.טפ תשע"ו דטיליו, פרנק מ. טיפול התנהגותי-קוגניטיבי זוגי ומשפחתי : מדריך מקיף לאנשי המקצוע / פרנק מ. דאטיליו ; מבוא מאת ארון טי. בק ; מאנגלית: יונת דלסקי-כהן. קרית ביאליק : אח, תשע"ו 2015. (002418403 ) |
|
|
(498)D4 גלר.חכ תשע"ה גלר, יעקב. חכמי רומניה וזיקתם לא"י : חבורות קדושות, חינוך עברי, ישיבות, היהודים הספרדים, השואה, גורלם של המגורשים לטרנסניסטריה / יעקב גלר. פתח-תקוה : [יעקב גלר], תשע"ה 2015. (002412046 ) |
|
E153.94 פינ.הש תשע"ה פינקלשטין, אריאל ר. הישגי בוגרי החינוך הממלכתי-דתי בבחינה הפסיכומטרית בשנים 2012-2000 / אריאל פינקלשטיין. קיבוץ בארות יצחק : נאמני תורה ועבודה, תשע"ה 2015. (002412825)
|
E361.61 ארי.יש תשע"ו אריאן, עפר. ישראל ומדינת הרווחה / עופר אריאן. ירושלים : מוסד ביאליק, תשע"ו 2015. (002418408 ) |
|
|
E362.76 מור.את תשס"ט מורבר, מרים. איתור ילדים, צעירים ובוגרים, בעלי מוגבלות המצויים בסיכון להתעללות ((גופנית, רגשית, פסיכולוגית ומינית)) ולהזנחה - מהלכה למעשה : ספר הדרכה לעובדים במערכות החינוך, הרווחה, הבריאות ולהורים / מורבר מרים. [ירושלים] : (גף הפרסומים, משרד החינוך), (תשס"ט). (001183001 ) |
|
E373 ירו.תמ תשע"ה ירון, עדן. תמונות מחיי בית הספר / עידן ירון ויורם הרפז. מהדורה ראשונה. [בני ברק] : ספרית פועלים ; [תל אביב] : מכון מופת, בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשע"ה 2015. (002418591 ) |
|
(A)E378 סטו.הע תשע"ו הסטודנטים הערבים בתכניות המצוינים במכללות לחינוך בישראל : סוגיות ושאיפות / קוסאי חאג' יחיא - עלי ותד (עורכים). בית ברל : המכללה האקדמית בית ברל, [תשע"ו] 2016. (002420822 )
|
|
E507 פינ.למ תשע"ה פינקלשטין, אריאל. למען תשכיל : לימודי המתמטיקה והמדעים המדויקים בחברה הדתית-לאומית / אריאל פינקלשטיין. [קיבוץ בארות יצחק] : נאמני תורה ועבודה, תשע"ה 2015. (002412821 )
|
NEW BOOKS IN THE LIBRARY ARRIVED JANUARY – MARCH 2016
153 DUN m Dunlosky, John . Metacognition. Los Angeles, Sage, 2009. (2419521)
|
|
|
370.1523 APP 2013 Applications of self-regulated learning across diverse disciplines : a tribute to Barry J. Zimmerman / edited by Hefer Bembenutty, Timothy J. Cleary, Anastasia Kitsantas. Charlotte, North Carolina : Information Age Publishing, [2013]. (002419494 (
|
|
|
370.890973 BRI r Brinson, Jesse A . Racialized schools : understanding and addressing racism in schools / Jesse A. Brinson and Shannon D. Smith. New York, NY : Routledge, 2014. (002418207 ( |
|
|
|
371.2011 GRO d Gross, Steven Jay . Democratic ethical educational leadership : reclaiming school reform / Steven Jay Gross and Joan Poliner Shapiro.. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016.. (002419048 ( |
|
|
371.394 HAT v Hattie, John. Visible learning into action : international case studies of impact / John Hattie, Deb Masters and Kate Birch.. London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016.. (002418594 ( |
|
371.395 FAC 2015 Facilitative collaborative knowledge co-construction / Gertina J. van Schalkwyk, Rik Carl D'Amato, editors. San Francisco : Jossey-Bass, [2015]. (002412001 ( |
|
|
|
371.9043 ALBD v.28 Transition of youth and young adults / edited by Bryan G. Cook, University of Hawaii, Melody Tankersley, Kent State University, Timothy J. Landrum, University of Louisville. First edition. Bingley, UK : Emerald Group Publishing, 2015.. (002410672 ( |
|
|
371.905 ASE v.30A Interdisciplinary connections to special education : important aspects to consider / edited by Jeffrey P. Bakken, Festus E. Obiakor. Bingley, UK : Emerald, 2015. (002418801 (
|
|
371.90973 SEL 2015 Self-regulated learning interventions with at-risk youth : enhancing adaptability, performance, and well-being / editor, Timothy J. Cleary.. Washington, D.C. : American Psychological Association, [2015]. (002418621 ( |
|
|
|
372.35044 TUN s Tunnicliffe, Sue Dale. Starting inquiry based science in the early years; look, talk, think and do. London; Routledge, 2015. (2405409) |
|
372.35044 TUN t Tunnicliffe, Sue Dale. Talking and doing science in the early years; a practical guide for ages 2-7. London: Routledge, 2013. (2405401 |
||
|
378.161 HEM-BRO h Hemsley-Brown, Jane, Higher education consumer choice / Jane Hemsley-Brown, Izhar Oplatka. New York : Palgrave Macmillan, 2016. (002418596 ( |
|
379.73 SPR p5 Spring, Joel H. Political agendas for education; from race to the top to saving the planet. New-York; Routledge, 2014. (2418206) |
||
|
616.85882 NEU 2013 The Neuroscience of Autism Spectrum Disorders / [edited by] Joseph D. Buxbaum, Patrick R. Hof.. Oxford : Academic Press, 2013. (002408163 ( |
|
|
616.89156 BOW 2002 Bowen theory & practice : feature articles from the Family Center report, 1979-1996 / edited by Ruth Riley Sagar.. Washington, DC : Georgetown Family Center, 2002. (002403187 ( |
|
616.898 SCH 2011 Schizophrenia / [edited by] Daniel R. Weinberger, Paul J. Harrison.. Third edition.. West Sussex, UK : Wiley-Blackwell, 2011. (002405410 ( |
|
|
A073 KRE d Kress, Jeffrey S. Development, learning and community : educating for identity in pluralistic Jewish high schools / Jeffrey S. Kress.. Brighton, Massachusetts : Academic Studies Press, 2012.(002419617 ( |
|
עבודות לתואר שני ושלישי
152.42 פיל.תפ תשע"ה
פילו, כלנית, THE2. תפיסת האושר בקרב נערות בוגרות תיכונים ממלכתיים בישראל . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002419070 )
155.5 בן-דוד.קש תשע"ה
בן-דוד-וקנין, יפעתTHE2 . הקשר בין מודעות עצמית פרטית וציבורית לבין גיבוש זהות האני בגיל ההתבגרות/ רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה, 2014 (2418516)
305.90694 ענב.קש תשע"ה
ענבר, הלה, THE2. הקשר בין רמת ההשכלה של אימהות ממיצב סוציו-אקונומי נמוך ליכולת הבנת מצבים רגשיים אצל ילדן בגיל הגן, ולאיכות התקשורת המילולית-רגשית שלהן במהלך משחק חופשי עם ילדן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002422894 )
370.153 כהן.הש תשע"ו
כהן, ורוניק, THE2. השפעת המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים על מעורבות התנהגותית, רגשית, קוגניטיבית וחברתית בלמידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2015.. (002423477 )
371.9019 טרב.הש תשע"ה
טרבלסי גילת, THE3. השפעת תכנית לתיווך עמיתים במתמטיקה (PMC-M) על אסטרטגיות ללמידה מתווכת, תפקודים ניהוליים, שיח וביצוע מתמטי בקרב תלמידים עם ליקויי למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002418500 )
372.7 גיד.הש תשע"ה
גידלביץ, סטלה, THE3. השפעת מודל דעיכה (fading) לשיפוט מטה-קוגניטיבי בפתרון בעיות מתמטיות אצל תלמידים בעלי לקות למידה מתמטית ותלמידים ללא לקות מתמטית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2014. (002419400 )
401.9 אוס.שמ תשע"ה
אוסובלנסקי, חגית, THE2. שימוש בידע הסמנטי ובידע הפרגמטי בהבנת משפטים : מחקר גרייה מוחית חשמלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002418095 )
507 להב.הע
להב, נעה. THE2. העשרת לימודי מדעים בלמידה מרחוק מתווכת ורגילה והקשר שלה לטיפוח יצירתיות מדעית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (2423871)
616.8553 אטל.למ תשע"ה
אטלן, קרין, THE2. למידת דקדוק מלאכותי באפנות חזותית ושמיעתית : השוואה בין מבוגרים עם דיסלקסיה לקוראים תקינים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002419641 )
616.8589 אבר.קש תשע"ה
אברמוביץ, עדי, THE2. קשיים בהבנת הנקרא אצל קוראים עם הפרעת קשב וריכוז : תהלוך טקסט, יכולת היקש וזיכרון עבודה . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002420830 )
618.92855 ברק.קש תשע"ה
ברקה-אברהם, רוני. THE2. הקשר בין למידה מוטורית ותפקודים ניהוליים בקרב ילדים לקויי שפה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002418509 )
618.928589 ערמ.עמ תשע"ה
ערמון, חיים ידידיה, . THE3. עמדות מורים ותלמידים כלפי הפרעת קשב וריכוז עם היפראקטיביות (ADHD) : היבטים לימודיים, חברתיים, רגשיים והתנהגותיים בזיקה לדתיות . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002419766 )
618.928982 גול.פע
גולן-יצחקי, עדי. THE2. פעלות הדבור בשיח חפשי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבה וילדים בעלי התפתחות תקינה בהתיחסות לשיח בין חברים בהשואה לשיח בין שתפים שאינם חברים . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו. (2424444)
649.107 ביב.תפ תשע"ו
ביבס, זהבית, THE2. תפיסות המשתתפים בקבוצות הנחיית הורים במגזר הציבורי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2015. (002420961 )
A562.3 מטס.הג תשע"ה
מטס, דוד, THE2. הגדרה מדעית-הנדסית למושג "קול הברה" . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002418291 )
A563 פינ.בל
פינסון, חיים מיכאל. THE2 בליעה בכלים; מחקר תפיסה: האם יש תפיסת טעם של בליעות בכלים המיוצרים היום? רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (2424460)
E303.625 דני.אי תשע"ה
דניאל, חנוך אוריאל, THE2. איכות יחסי מורה-תלמיד בחטיבת הביניים כגורם חוסן מסייע בהתמודדות עם טרור. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002418295 )
E362.7 שטר.מד
שטרית, דורית. THE3 מדיניות ממשלתית בנושא החינוך לגיל הרך בישראל; הצעת מודל ליישום. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (2422718)
E370 שרי.חד תשע"ה
שריר-שנידר, נורית, THE3. חדשנות טכנולוגית כגורם המשפיע על עמדות הורים בבחירת בית ספר, על שביעות רצונם ממנו ועל שיווקו בקרב קהלי היעד . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002421751 )
E371.1 מנד.תמ תשע"ה
מנדלביץ, איריס, THE3. תמורות במעמד המקצועי והחברתי של המורים בישראל כפי שבאו לידי ביטוי בוועדות הכנסת ורפורמות חינוכיות בין השנים 2008-1963. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015. (002420590 )
E371.192 זבל.בח תשע"ו
זבלבסקי, ארז, THE2. בחינת תפיסת מעורבות הורים והקשרה להישגים לימודיים בישראל באמצעות מבחני הערכה בינלאומיים (TIMSS) . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו 2015. (002421717 )
E371.2012 נינ.חו תשע"ו
ניניו-עמר, רחלי, THE2. חוויות שיא בחייהם של מנהלים כמעצבים ומשנים דפוסי ניהול. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2015. (002420578 )
E372.35 בר-טוב.שמ תשע"ה
בר-טוב-שכטר, יונה שמחה, THE2. שימוש בציור ופיסול בתהליך הוראת המדעים בגני ילדים והשפעתם על מידת השימוש הספונטני בם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.(002421895 )
155.423 NAD r
Nadler, Naomi . THE2. The relation between execultive functions and the understanding of emotions in preschool children.
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, 2015 (2419941)
371.3 JUL l
Julius, Mona Sharon. THE3. The learning characteristics of grapho-motor tasks and their association to academic achievements in kindergarten and grade two children to adults.
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, 2015 (2424911)
372.35944 KES l
Kesner Baruch, Yael THE3. Little scientists; emotional and cognitive aspects among teachers and children towards engaging in science in pre-school education.
רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, 2015 (2419698)
.