ספרים חדשים שהגיעו לספרייה בחודשים ינואר - מרץ 2016

 

רשימת הספרים החדשים שהגיעו לספריה לחינוך

בחודשים ינואר - מרץ 2016

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

302.30285  צור.מח תשע"ה

צורף, ליאור. המוח המשותף : לשדרג את החיים באמצעות חכמת ההמונים / ליאור צורף ; עריכת המהדורה העברית: גליה שילה סום ; מאנגלית: עמנואל לוטם. [המח המשתף]. אור יהודה : כנרת, זמורה ביתן, תשע"ה 2015. (002404022 )

 

370.1523  הטי.למ תשע"ו

למידה נראית למורים: כיצד מורים יכולים להעצים את הוראתם. תל-אביב; ידיעות אחרונות; ספרי חמד, תשע"ו.  (2424042)

370.72 מסו.וז תשע"ו

מסורות וזרמים במחקר האיכותני : תפיסות, אסטרטגיות וכלים מתקדמים / עורכת: נעמה צבר-בן יהושע. [תל אביב] : מכון מופ"ת, תשע"ו 2016. (002421648)

 

371.9 סוג.בח תשע"ה

סוגיות בחינוך מיוחד.  מהדורה מעודכנת. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, תשע"ה 2015-. (002412209 )

 

616.89142 פרי.טפ תשע"ב

פרי, מיקל ל. טיפול קוגניטיבי קבוצתי : קווים מנחים ומשאבים לתרגול / מייקל ל. פרי ; מאנגלית: יונת דלסקי-כהן.  קרית ביאליק : אח, תשע"ב 2012. (002412734 )

 

 

616.89156 דטי.טפ תשע"ו

דטיליו, פרנק מ. טיפול התנהגותי-קוגניטיבי זוגי ומשפחתי : מדריך מקיף לאנשי המקצוע / פרנק מ. דאטיליו ; מבוא מאת ארון טי. בק ; מאנגלית: יונת דלסקי-כהן. קרית ביאליק : אח, תשע"ו 2015. (002418403 )

 

(498)‏D4 גלר.חכ תשע"ה

גלר, יעקב.  חכמי רומניה וזיקתם לא"י : חבורות קדושות, חינוך עברי, ישיבות, היהודים הספרדים, השואה, גורלם של המגורשים לטרנסניסטריה / יעקב גלר. פתח-תקוה : [יעקב גלר], תשע"ה 2015. (002412046 )

 

E153.94 פינ.הש תשע"ה

פינקלשטין, אריאל ר. הישגי בוגרי החינוך הממלכתי-דתי בבחינה הפסיכומטרית בשנים 2012-2000 / אריאל פינקלשטיין.  קיבוץ בארות יצחק : נאמני תורה ועבודה, תשע"ה 2015. (002412825)

 

E361.61 ארי.יש תשע"ו

אריאן, עפר. ישראל ומדינת הרווחה / עופר אריאן. ירושלים : מוסד ביאליק, תשע"ו 2015. (002418408 )

 

 

E362.76 מור.את תשס"ט

מורבר, מרים. איתור ילדים, צעירים ובוגרים, בעלי מוגבלות המצויים בסיכון להתעללות ((גופנית, רגשית, פסיכולוגית ומינית)) ולהזנחה - מהלכה למעשה : ספר הדרכה לעובדים במערכות החינוך, הרווחה, הבריאות ולהורים / מורבר מרים. [ירושלים] : (גף הפרסומים, משרד החינוך), (תשס"ט). (001183001 )

 

E373 ירו.תמ תשע"ה

ירון, עדן. תמונות מחיי בית הספר / עידן ירון ויורם הרפז. מהדורה ראשונה. [בני ברק] : ספרית פועלים ; [תל אביב] : מכון מופת, בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, תשע"ה 2015. (002418591 )

 

(A)‏E378 סטו.הע תשע"ו

הסטודנטים הערבים בתכניות המצוינים במכללות לחינוך בישראל : סוגיות ושאיפות / קוסאי חאג' יחיא - עלי ותד (עורכים). בית ברל : המכללה האקדמית בית ברל, [תשע"ו] 2016. (002420822 )

 

 

E507 פינ.למ תשע"ה

פינקלשטין, אריאל. למען תשכיל : לימודי המתמטיקה והמדעים המדויקים בחברה הדתית-לאומית / אריאל פינקלשטיין. [קיבוץ בארות יצחק] : נאמני תורה ועבודה, תשע"ה 2015. (002412821 )

 

 

 

 

 

NEW BOOKS IN THE LIBRARY ARRIVED JANUARY – MARCH 2016

 

 

153 DUN m

Dunlosky, John . Metacognition.  Los Angeles, Sage, 2009. (2419521)

 

 

370.1523  APP 2013

Applications of self-regulated learning across diverse disciplines :

a tribute to Barry J. Zimmerman / edited by Hefer Bembenutty,

Timothy J. Cleary, Anastasia Kitsantas. Charlotte, North Carolina :

Information Age Publishing, [2013]. (002419494 (

 

 

 

370.890973  BRI r

Brinson, Jesse A .  Racialized schools : understanding and addressing racism in schools / Jesse A. Brinson and Shannon D. Smith. New York, NY : Routledge, 2014. (002418207 (

 

 

371.2011  GRO d

Gross, Steven Jay . Democratic ethical educational leadership : reclaiming school reform / Steven Jay Gross and Joan Poliner Shapiro.. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016.. (002419048 (

 

 

 

371.394   HAT v

Hattie, John. Visible learning into action : international case studies of impact / John Hattie, Deb Masters and Kate Birch.. London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016.. (002418594 (

 

371.395   FAC 2015

Facilitative collaborative knowledge co-construction / Gertina J. van Schalkwyk, Rik Carl D'Amato, editors. San Francisco : Jossey-Bass, [2015]. (002412001 (

 

 

371.9043  ALBD v.28

Transition of youth and young adults / edited by Bryan G. Cook, University of Hawaii, Melody Tankersley, Kent State University, Timothy J. Landrum, University of Louisville. First edition. Bingley, UK : Emerald Group Publishing, 2015.. (002410672 (

 

 

371.905 ASE v.30A

Interdisciplinary connections to special education : important aspects to consider / edited by Jeffrey P. Bakken, Festus E. Obiakor. Bingley, UK : Emerald, 2015. (002418801 ( 

 

 

 

 

371.90973  SEL 2015

Self-regulated learning interventions with at-risk youth : enhancing adaptability, performance, and well-being / editor, Timothy J. Cleary.. Washington, D.C. : American Psychological Association, [2015]. (002418621 (

 

 

372.35044 TUN s

Tunnicliffe, Sue Dale. Starting inquiry based science in the early years; look, talk, think and do.  London; Routledge, 2015. (2405409)

 

372.35044  TUN t

Tunnicliffe, Sue Dale.  Talking and doing science in the early years; a practical guide for ages 2-7.  London: Routledge, 2013.  (2405401

 

 

378.161  HEM-BRO h

Hemsley-Brown, Jane, Higher education consumer choice / Jane Hemsley-Brown, Izhar Oplatka. New York : Palgrave Macmillan, 2016. (002418596 (

 

379.73 SPR p5

Spring, Joel H.   Political agendas  for education; from race to the top to saving the planet.  New-York; Routledge, 2014.  (2418206)

 

 

616.85882  NEU 2013

The Neuroscience of Autism Spectrum Disorders / [edited by] Joseph D. Buxbaum, Patrick R. Hof.. Oxford : Academic Press, 2013. (002408163 (

 

 

616.89156  BOW 2002

Bowen theory & practice : feature articles from the Family Center report, 1979-1996 / edited by Ruth Riley Sagar.. Washington, DC : Georgetown Family Center, 2002. (002403187 (

 

616.898  SCH 2011

Schizophrenia / [edited by] Daniel R. Weinberger, Paul J. Harrison.. Third edition.. West Sussex, UK : Wiley-Blackwell, 2011. (002405410 (

 

A073 KRE d

Kress, Jeffrey S.  Development, learning and community : educating for identity in pluralistic Jewish high schools / Jeffrey S. Kress.. Brighton, Massachusetts : Academic Studies Press, 2012.(002419617 (

 

 

 

 

עבודות לתואר שני ושלישי

 

152.42 פיל.תפ תשע"ה

פילו, כלנית, THE2. תפיסת האושר בקרב נערות בוגרות תיכונים ממלכתיים בישראל . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015. (002419070 )

 

155.5 בן-דוד.קש תשע"ה

בן-דוד-וקנין, יפעתTHE2  . הקשר בין מודעות עצמית פרטית וציבורית לבין גיבוש זהות האני בגיל ההתבגרות/ רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה, 2014  (2418516)

 

305.90694 ענב.קש תשע"ה

ענבר, הלה, THE2. הקשר בין רמת ההשכלה של אימהות ממיצב סוציו-אקונומי נמוך ליכולת הבנת מצבים רגשיים אצל ילדן בגיל הגן, ולאיכות התקשורת המילולית-רגשית שלהן במהלך משחק חופשי עם ילדן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,     תשע"ה 2015.. (002422894 )

 

370.153 כהן.הש תשע"ו

כהן, ורוניק, THE2. השפעת המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים על מעורבות התנהגותית, רגשית, קוגניטיבית וחברתית בלמידה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2015.. (002423477 )

 

371.9019 טרב.הש תשע"ה

טרבלסי גילת, THE3. השפעת תכנית לתיווך עמיתים במתמטיקה (PMC-M) על אסטרטגיות ללמידה מתווכת, תפקודים ניהוליים, שיח וביצוע  מתמטי בקרב תלמידים עם ליקויי למידה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,   תשע"ה 2015. (002418500 )

 

372.7 גיד.הש תשע"ה

גידלביץ, סטלה, THE3. השפעת מודל דעיכה (fading) לשיפוט מטה-קוגניטיבי בפתרון בעיות מתמטיות אצל תלמידים בעלי לקות למידה מתמטית ותלמידים ללא לקות מתמטית. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,   תשע"ה 2014. (002419400 )

 

401.9 אוס.שמ תשע"ה

אוסובלנסקי, חגית, THE2. שימוש בידע הסמנטי ובידע הפרגמטי בהבנת משפטים : מחקר גרייה מוחית חשמלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015. (002418095 )

 

507 להב.הע

להב, נעה. THE2העשרת לימודי מדעים בלמידה מרחוק מתווכת ורגילה והקשר שלה לטיפוח יצירתיות מדעית.   רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015. (2423871)  

                                                     

616.8553 אטל.למ תשע"ה

אטלן, קרין, THE2. למידת דקדוק מלאכותי באפנות חזותית ושמיעתית : השוואה בין מבוגרים עם דיסלקסיה לקוראים תקינים.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ה 2015.. (002419641 )

 

616.8589 אבר.קש תשע"ה

אברמוביץ, עדי,  THE2. קשיים בהבנת הנקרא אצל קוראים עם הפרעת קשב וריכוז : תהלוך טקסט, יכולת היקש וזיכרון עבודה .  רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015.. (002420830 )

 

618.92855 ברק.קש תשע"ה

ברקה-אברהם, רוני. THE2. הקשר בין למידה מוטורית ותפקודים ניהוליים בקרב ילדים לקויי שפה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015.. (002418509 )

 

618.928589 ערמ.עמ תשע"ה

ערמון, חיים ידידיה, . THE3. עמדות מורים ותלמידים כלפי הפרעת קשב וריכוז עם היפראקטיביות (ADHD‏) : היבטים לימודיים, חברתיים, רגשיים והתנהגותיים בזיקה לדתיות . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,   תשע"ה 2015. (002419766 )

 

618.928982 גול.פע

גולן-יצחקי, עדיTHE2.   פעלות הדבור בשיח חפשי של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבה וילדים בעלי התפתחות תקינה בהתיחסות לשיח בין חברים בהשואה לשיח בין שתפים שאינם חברים . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ו.  (2424444)

 

649.107 ביב.תפ תשע"ו

ביבס, זהבית, THE2.  תפיסות המשתתפים בקבוצות הנחיית הורים במגזר הציבורי.  רמת-גן;  אוניברסיטת  בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2015. (002420961 )

 

A562.3 מטס.הג תשע"ה

מטס, דוד, THE2.  הגדרה מדעית-הנדסית למושג "קול הברה" . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015. (002418291 )

 

A563 פינ.בל

פינסון, חיים מיכאל.  THE2  בליעה בכלים; מחקר תפיסה: האם יש תפיסת טעם של בליעות בכלים המיוצרים היום?  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015.  (2424460)

 

E303.625 דני.אי תשע"ה

דניאל, חנוך אוריאל, THE2.  איכות יחסי מורה-תלמיד בחטיבת הביניים כגורם חוסן מסייע בהתמודדות עם טרור. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015. (002418295 )

 

E362.7 שטר.מד

שטרית, דורית. THE3  מדיניות ממשלתית בנושא החינוך לגיל הרך בישראל; הצעת מודל ליישום. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015.  (2422718)

 

E370 שרי.חד תשע"ה

שריר-שנידר, נורית, THE3.  חדשנות טכנולוגית כגורם המשפיע על עמדות הורים בבחירת בית ספר, על שביעות רצונם ממנו ועל שיווקו בקרב קהלי היעד . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015. (002421751 )

 

E371.1 מנד.תמ תשע"ה

מנדלביץ, איריס, THE3.  תמורות במעמד המקצועי והחברתי של המורים בישראל כפי שבאו לידי ביטוי בוועדות הכנסת ורפורמות חינוכיות בין השנים 2008-1963. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,   תשע"ה 2015. (002420590 )

 

E371.192 זבל.בח תשע"ו

זבלבסקי, ארז, THE2.  בחינת תפיסת מעורבות הורים והקשרה להישגים לימודיים בישראל באמצעות מבחני הערכה בינלאומיים (TIMSS‏) . רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ו 2015. (002421717 )

 

E371.2012 נינ.חו תשע"ו

ניניו-עמר, רחלי, THE2חוויות שיא בחייהם של מנהלים כמעצבים ומשנים דפוסי ניהול. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך , תשע"ו 2015. (002420578 )

 

E372.35 בר-טוב.שמ תשע"ה

בר-טוב-שכטר, יונה שמחה,  THE2.  שימוש בציור ופיסול בתהליך הוראת המדעים בגני ילדים והשפעתם על מידת השימוש הספונטני בם. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,  תשע"ה 2015.(002421895 )

 

155.423  NAD r

Nadler, Naomi . THE2.  The relation between execultive functions and the understanding of emotions in preschool children. 

רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך,   2015  (2419941)

 

371.3 JUL l

Julius, Mona Sharon. THE3The learning characteristics of grapho-motor tasks and their association to academic achievements in kindergarten and grade two children to adults.

רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,  2015  (2424911)

 

 

372.35944 KES l

Kesner  Baruch, Yael  THE3. Little scientists; emotional and cognitive aspects among teachers and children towards engaging in science in pre-school education.

רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך,  2015  (2419698)

 

.