בחינות ביבליוגרפיות 77-960-09 המגמה להתפתחות הילד. מועד ב'

 

ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן

המגמה להתפתחות הילד

ראש המגמה: ד"ר אסתר עדי-יפה
קוד הקורס: 77-960-09

 

רשימת המקורות לבחינה הביבליוגרפית - מועד ב' תשע"ג

באתר ספריית ביה"ס לחינוך, ניתן יהיה להוציא את הפריטים עם הפניות לספרים ולמאמרים הסרוקים

 

Goodwin, K. (2008). The impact of interactive multimedia on kindergarten students' representations of fractions. Issues in Educational Research, 18,103-117. 14 (001190087)

Klein, P. S., Nir-Gal, O., & Darom, E. (2000). The use of computers in kindergarten, with or without adult mediation: Effects on children's cognitive performance and behavior. Computers in Human Behavior, 16, 591-608. 17  (001175842)  

Korat, O., Segal-Drori, O., & Klein, P. S. (2009). Electronic and printed books with and without adult support as sustaining emergent literacy: Contribution to children with low and high literacy levels. Journal of Educational Computing Research, 41, 453-475. 22 (001190085)

Kramarski, B., & Weiss, I. (2007). Investigating preschool children's mathematical engagement in a multimedia collaborative environment. Journal of Cognitive Education and Psychology, 6, 411-432. 23. (001190090)

Diamond, A., & Lee, K. (2011). Interventions shown to aid executive function development in children 4 to 12 years old. Science, 333, 959-964. (2363358)

Karus, N., & Chandrasekaran, B. (2010). Music training for the development of auditory skills. Nature reviews Neuroscience, 11, 599-605. (2363637)

Hyde, K. L., Lerch, J., Norton, A., Forgeard, M., Winner, E., Evans, A. C. et al. (2009). Musical training shapes structural brain development. The Journal of Neuroscience, 29, 3019-3025. (2363632)

רוזנטל, מ., גת, ל. וצור, ח. (2008). לא נולדים אלימים: עולמם הרגשי והחברתי של ילדים קטנים. בני ברק: הקיבוץ המאוחד. (עמ' 198-226 -  001179024)

 

Deynoot-Schaub, M. J. G., & Riksen-Walraven, M. J. (2006).  Peer contacts of 15-Month-olds in childcare: Links with child temperament, parent-child interaction and quality of childcare. Social Development, 15(4), 710-729. (001221153)

Shonkoff, J. P., & A. Phillips, D. A. (eds.) (2000). From neurons to neighborhoods: The science of early child development. Washington, DC: National Academy Press. (pp. 163-181 - 001107479)

Williams, S. T., Mategeorge, A. M., & Ontai, L. L. (2010). Caregiver involvement in infant peer interactions: Scaffolding in a social context. Early Childhood Research Quarterly, 25, 251-266. (001197161)

אייל, ח. (2004). יישום עקרונות הטיפול המשפחתי בעבודת היועץ. בתוך א. קליגמן ור. ארהרד (עורכים), ייעוץ בבית-ספר בחברה משתנה  (עמ' 295-316). תל-אביב: רמות. (001070581)

כהן, א. (2007). התמודדויות הוריות וטיפול בהורות. בתוך א. כהן (עורכת), חוויית ההורות: יחסים, התמודדויות והתפתחות (עמ' 9-38). ירושלים: בית-הספר לחינוך, האוניברסיטה העברית. (001197981)

מאירס, י. (2007). ייעוץ להורים כפתרון בעיות. בתוך א' כהן (עורכת), חוויית ההורות: יחסים, התמודדויות והתפתחות (עמ' 389-415). ירושלים: בית-הספר לחינוך, האוניברסיטה העברית. (001146450)

Carter, B. (2005). Overview: The expanded family life cycle. In B. Carter & M. McGoldrick (Eds.), The expanded family life-cycle: Individual, family, and social perspectives (2nd ed., pp. 1-26). New York: Pearson. (001217556)

Cain, K. (2009). Making sense of text: Skills that support text comprehension and its Development. Perspectives of Language and Literacy, 35(2), 11-15. (2363611)

Kendeou, P., Bohn-Gettler, C., White, M., & Van de Broek, P. (2008). Children's inference generation across different media. Journal of Research in Reading, 31, 259-272. (2363644)

Montgomery, J., Polunenko, A., & Marinellie, S. (2009). Role of working memory in children's understanding of spoken narrative: A preliminary investigation. Applied Psycholinguistics, 30, 485-509. (2363642)

Oakhill, J. V., & Cain, K. (2012). The precursors of reading ability in young readers: Evidence from a four-year longitudinal study. Scientific Studies of Reading16(2), 91-121. (2363786)

Trabasso, T., & Stein, N. L. (1997). Narrating, representing, and remembering event sequences. In P. W. van den Broek, P. J. Bauer & T. Bourg (Eds.), Developmental spans in event comprehension and representation (pp. 237-271). Mahwah, NJ: Erlbaum. (002362284)

van den Broek, P. W. (1997). Discovering the cement of the universe: The development of event comprehension from childhood to adulthood. In P. van den Broek, P. J. Bauer & T. Bourg (Eds.), Developmental spans in event comprehension and representation (pp. 321-342). Mahwah, NJ: Erlbaum. (002362291)