שינויים בזהות האני לאחר: ביקור בפולין
מרצה
סיורים בפולין הם חלק מתכנית הלימודים בבתי ספר רבים, ואף על פי כן הדעות חלוקות ביחס אליהם. במחקר זה נבדקו שינויים בזהות האני של מתבגרים לאחר שובם מסיור בפולין. ניתוח DUNCAN הראה כי מקור ההבדלים בין המתבגרים שהשתתפו במסע לבין המתבגרים שלא השתתפו בו הוא הפער שקיים בין תוצאות המדידה חודשיים לאחר המסע לבין התוצאות שנה אחר כך. הבדלים אלו מוסברים בדינמיקה האישית והחברתית של היוצאים למסע לעומת חבריהם שלא השתתפו בו, וכן בהשפעותיה על הממדים האידיאולוגיים שבזהות האני
פישרמן, ש' וקניאל, ש' (2004)
שינויים בזהות האני לאחר: ביקור בפולין. דפים , 37, 182-202
תאריך עדכון אחרון : 29/09/2016