ד"ר קורט דבורה 77-843-01 ידע ותכניות לימודים
ידע ותכניות לימודים 77-843-01
סוג הקורס: סמנריון
ד"ר דבורה קורט
קריאה חובה:
שחר, ח' (2011). קונסטרוקטיביזם בחינוך: הוראה, הערכה. אבן יהודה: רכס אקדמי. (001212692) (חינוך 370.152 שחר)
שקדי, א' (2003). מילים המנסות לגעת: מחקר איכותני - תאוריה ויישום. תל-אביב: רמות. (פרק 1, עמ' 36-25 - 001071106).
Ben Peretz, M. (2011). Teacher knowledge: What is it? How do we uncover it? What are its implications for schooling? Teaching and Teacher Education, 27(1), 3-9. (1233701)
Karmon, A. (2007). Institutional organization of knowledge: The missing link in educational discourse. Teachers College Record, 109(3), 613-634. (001182010)
Shulman, L. (1987). Knowledge and teaching: Foundations of the new reform. Harvard Educational Review, 57(1), 1-22. (1233964)
Fosnot, T. C. (Ed.) (2005). Constructivism: Theory, perspectives and practice (2nd ed.) New York: Teachers College Press. (Chapter 1, pp. 3-7: 001175622; Chapter 2, pp. 8-38: 001175623; Chapter 5, pp. 61-79: 001175629).