בחנות ביבליוגרפיות 77-960-28 המגמה לחינוך מיוחד - התמחות אוטיזם


 

ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן

המגמה לחינוך מיוחד - התמחות אוטיזם

ראש המגמה: פרופ' נירית באומינגר
קוד הקורס: 77-960-28

רשימת המקורות לבחינה הביבליוגרפית - תשע"ב


 מועד א'

 

1. הולין, פ' (2005). הקדמה. בתוך פ' הולין (עורכת), גישות התנהגותיות לבעיות בילדות (עמ' 7-10). קרית ביאליק: אח. (001099565)

תרגום מאנגלית של הספר: Howlin, F. (1998). Behavioral approaches to problems in childhood. London: Mac Keith.  

2. היימן, ט' (2006). הפרעת קשב והיפראקטיביות. רעננה: האוניברסיטה הפתוחה. (לקרוא פרק 1 עמ' 5-40 - 001146812; וכן פרק 5, עמ' 163-194 -001146813)

3. ויצמן, א' (1997). הפרעות בהתנהגות. בתוך ש' טיאנו (עורך), פסיכיאטריה של הילד והמתבגר (עמ' 283-289). תל-אביב: דיונון. (001099036)

4. מנור, א' וטיאנו, ש' (2002). לחיות עם הפרעת קשב וריכוז.ADHD תל-אביב: דיונון. (עמ' 13-16 - בתוך 001186091).

5. רוג'רס, ג"ו (2005). הפרעת קשב-היפראקטיביות. בתוך פ' הולין (עורכת), גישות התנהגותיות לבעיות בילדות (עמ' 51-89). קרית ביאליק: אח. (001099355)

6. Baker, A., Lane, A., Angley, M. T., & Young, R. L. (2008). The relationship between sensory processing patterns and behavioural responsiveness in ASD: A pilot study. Journal of Autism and Developmental Disorders, 38, 867-875. (1222464)

7. Callan, D. E., Jones, J. A., Munhall, K., Kroos, C., Callan, A. M., & Vatikiotis-Bateson, E. (2004). Multisensory integration sites identified by perception of spatial wavelet filtered visual speech gesture information. Journal of Cognitive Neuroscience, 16, 805-816. (1222479)

8. Committee on Educational Interventions for children with autism, Division of behavioral and social sciences and education, national research council (2001). Educating children with autism Washington, DC: National Academy Press. (pp. 47-92; 103-132 - in 552961).

9. Hubbard, A. L., Wilson, S. M., Callan, D. E., & Dapretto, M. (2009). Giving speech a hand: Gesture modulates activity in auditory cortex during speech perception. Human Brain Mapping, 30 (3), 1028-1037. (1222556)

10. Huemer, S. V., & Mann, V. (2010). A comprehensive profile of decoding and comprehension in autism spectrum disorders. Journal of Autism and Developmental Disorders, 40, 485-493. (1222549)

11. Kazdin, A. E. (1995). Conduct disorder in childhood and adolescence (2nd ed). London: Sage. (chapter 1 - pp. 1-20 - 001126152; chapter 5 - pp. 100-121 - 001126161).

12. Miller, L. J., Anzalone, M. E., Lane, S. J., Cermak, S. A., & Osten, E. T. (2007). Concept evolution in sensory integration: A proposed nosology for diagnosis. American Journal of Occupational Therapy, 61 (2), 135-140. (1222557)

13. Mostofsky, S. H., Powell, S. K., Simmonds, D. J., Goldberg, M. C., Caffo, B., & Pekar, J. J. (2009). Decreased connectivity and cerebellar activity in autism during motor task performance. Brain, 132, 2413-2425. (1222477)

14. Nation, K., Clarke, P., Wright, B., & Williams, C. (2006). Patterns of reading ability in children with autism spectrum disorder. Journal of Autism and Developmental Disorders, 36, 911-919. (1222322)

15. O'Connor, I., & Klein, P. (2004). Explorations of strategies for facilitating the reading comprehension of high-functioning students with autism spectrum disorders. Journal of Autism and Developmental Disorders, 34, 115-127. (1222519)

16. Satterfield, J. H., Faller, K. J., Crinella, F. M., Schell, A. M., Swanson, J. M., Homer, L. D. (2007). A 30-year prospective follow-up study of hyperactive boys with conduct problems: Adult criminality. Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry, 46 (5), 601-610. (001200130)

17. Schaaf, R. C., Toth-Cohen, S., Johnson, S. L., Outten, G., & Benevides, T. W. (2011). The everyday routines of families of children with autism: Examining the impact of sensory processing difficulties on the family. Autism, 15, 373-389. (1222333)

18. Silverman, L. B., Bennetto, L., Campana, E., & Tanenhaus, M. K. (2010). Speech-and-gesture integration in high functioning autism. Cognition, 115, 380-393. (1222329)