ד"ר ענת קסירר

דוא"ל
שעות קבלה
ראה קובץ בעמוד הבית-הודעות
קורות חיים

 

קורות חיים

 

 

שם:                  דר' ענת קסירר   

ת.לידה:             1975

מצב משפחתי:    נשואה + 5

כתובת:                הגעתון 2 אורנית

טלפון:                 03-5322343

נייד:                    050-8807371

Email:               kasirer8@gmail.com

 

השכלה:

2013                    לימודי דוקטורט אוניברסיטת בר-אילן

2011                    עבודת תזה במסלול השלמות לתואר שלישי

2007-2009          MA בחינוך מיוחד – אוניברסיטת בר אילן        

1998-2000         BA בחינוך מיוחד – אוניברסיטת בר אילן

קורסים  והשתלמויות

2012 אבחון ADOS   פר' קורי שולמן אוניברסיטה העברית ירושלים

2006 – תוכנית "אני בקבוצה" – אוניברסיטת בר אילן

2005 – חינוך לשוני בחינוך המיוחד – משרד החינוך

2003 – איבחון וטיפול לקויי למידה בחשבון – אוניברסיטת בר אילן

2002 – אוטיזם, שיטות טיפול – בי"ס רעות

2001 – שילוב התלמיד בעל הצרכים המיוחדים- אוניברסיטת בר אילן

ניסיון תעסוקתי:  

2010 - היום  אוניברסיטת בר אילן – מנחת פרקטיקום חברתי לתואר שני בהתמחות באוטיזם.

2014- מרצה במסלול לחינוך מיוחד תואר ראשון  אוניברסיטת בר אילן

2008- היום     אוניברסיטת בר אילן - מדריכה פדגוגית תואר ראשון חינוך מיוחד

2014- מדריכה ארצית לאוטיזם משרד החינוך

2010- היום   מת"י כפר סבא  - מומחית תחום ASD

2012-2013      מרצה במסלול לחינוך מיוחד מכללת גבעת וושינגטון

2005- 2010      ישיבת כפר גנים – מחנכת כיתות תקשורת

1998-2005       בי"ס רעות לילדים אוטיסטיים – מחנכת כיתה

1998  -1996       כפר הנוער אמי"ת מדריכה חינוכית

1996-1997       המעון הפסיכיאטרי בתל השומר – עבודה מעשית

שרות לאומי : קרן אור – בת שרות לאומי

 

פרסום מאמרים:

 

Mashal.N &  Kasirer.A. (2011). Thinking maps enhance metaphoric competence in children with autism and learning disabilities. Research in Developmental Disabilities, 32, 2045–2054.

 

Mashal.N & kasirer.A.(2012). Principal component analysis study of visual and verbal metaphoric comprehension in children with autism and learning disabilities. Research in Developmental Disabilities, 33, 274–282.

 

Mashal.N & kasirer.A.(2012).The relationship between visual comprehension and

 

recognition of similarities in children with learning disabilities. Research in Developmental Disabilities, 33, 1741-1748.

 

Kasirer. A. & Mashal. N. (2014). Verbal creativity in autism: comprehension and generation of metaphoric language in high-functioning autism spectrum disorder and typical development. Frontiers In Human Neuroscience. 8,615

 

תאריך עדכון אחרון : 01/07/2021