ד"ר שמיר עדינה 77-488-01 שילוב הילד החריג

 

לקורס: שילוב הילד החריג

77-488-01

 

דר' שמיר עדינה

יום ג' 12:00-14:00

 

 

יז' כסליו תשע"ב (13.12):

טלמור, ר' (2007). עמדות מורים באשר לשילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות לימוד רגילות. בתוך ש' רייטר, י' לייזר וג' אבישר (עורכים), שילובים: כרך א. לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (עמ' 157-195). חיפה: אחוה. (1177940)

כד' כסליו תשע"ב (20.12):

אבישר, ג' רייטר, ש' ולייזר, י' (2003). שילוב תלמידים חריגים בחינוך הרגיל: מנהל בית הספר כסוכן שינוי. עיונים במנהל ובארגון החינוך, 27, 63-92. (1218089)

ח' כסליו תשע"ב (3.1):

חצרוני, א' (2007). טכנולוגיות סיוע לילדים עם צרכים מיוחדים המשולבים במסגרות חינוך. בתוך ש' רייטר, י' לייזר וג' אבישר (עורכים), שילובים: כרך א. לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (עמ' 321-355). חיפה: אחוה. (1163073)

טו' טבת תשע"ב (10.1):

הס, א' (2011). ראיה שונה בשילוב: זיהוי וטיפוח "פוטנציאל הצמיחה" של תלמידים עם לקויות ראיה המשולבים בחינוך הרגיל. ש' רייטר, י' לייזר וג' אבישר (עורכים), שילובים: כרך ב. מערכות חינוך וחברה (עמ' 87-107). חיפה: אחוה. (1218093)

טו' טבת תשע"ב (10.1):

באומינגר, נ', בן ארצי, ג' וקמחי, י' (2007). שילוב חינוכי וחברתי אצל ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה. בתוך ש' רייטר, י' לייזר, וג' אבישר (עורכים), שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות החינוך (עמ' 461-497). חיפה: אחוה. (1167824)

כב' טבת תשע"ב (17.1):

ויזל, א' (2007). שילוב או שוליות: סוגיות בשילוב תלמידים חרשים וכבדי שמיעה. בתוך ש' רייטר, י' לייזר וג' אבישר (עורכים), שילובים: כרך א. לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (עמ' 357-396). חיפה: אחוה. (1218095)

כט' טבת תשע"ב (24.1):

ליפשיץ, ח' וגלובמן, ר' (2002). עמדות של סטודנטים דתיים וחילוניים כלפי שילוב התלמיד בעל הצרכים המיוחדים בחינוך הרגיל. בתוך נ' מסלובטי וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 253-273). תל-אביב: רמות. (1218177)