דצמבר 2024 - פברואר 2025

דצמבר 2024- פברואר 2025

ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בדצמבר 2024 - פברואר 2025. 

 362.8292 ביי.צד תשפ"ד
ביילי, בני. הצד השני של הכאב : גברים החיים עם בת זוג מתעללת. תל אביב : רסלינג, 2024.
 371.90835 עינ.דל תשפ"ד + ספר אלקטרוני
עינת, עמלה. הדלת עדיין נעולה : הבטחה ושברה - הטיפול בהפרעות למידה. תל אביב : רסלינג, 2024.
 618.928589 אופ.הפ תשפ"ה
אופיר, יעקב. הפרעת קשב היא לא מחלה וריטלין הוא לא תרופה. / עורכת הספר: ענת בר לב אפרתי. חבל מודיעין : כנרת, זמורה, [תשפ"ה] 2024.
 C207 דה-מלא.לד תשפ"ה
דה מלאך, נעמי. לָדַעַת כִּתָּה : בית הספר בראי הספרות העברית. / עריכה מדעית: תמי ישראלי. ירושלים : [תל אביב] : מוסד ביאליק ; [תשפ"ה 2024].
 E303.69 גוס.חל תשפ"ה + ספר אלקטרוני
גוסקוב, ערן. חלוקים וחולקים : מחשבות על הוראת נושאים שנויים במחלוקת בבית הספר. [תל אביב] : מכון מופ"ת, המכון הארצי למחקר ולפיתוח בהכשרת מורים ובחינך, [תשפ"ה] 2024.
 E373.222 בנב.בו תשפ"ה
בנבנישתי, רמי., זעירא, ענת., רפאלי, תהילה. בוגרי פנימיות בישראל : מחקר מעקב על מצבם לאורך עשור / עריכה: ענת גל. רמת-גן : הוצאת אוניברסיטת בר-אילן, תשפ"ה [2025].
 E378 ממש.לה תשפ"ה + ספר אלקטרוני
כהן, ענת. ממשבר להזדמנות : למידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל. / עורכות: ענת כהן, אלה ברונשטיין. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשפ"ה] 2024.

 

עבודות גמר

370.154 און.סו תשפ"ד + תזה אלקטרונית 
און, לוטם. THE2. סוגי משוב לניהול מוטיבציה בלמידה : השוואה מגדרית.‏ רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ד, 2024.

155.646 בן-תור.חי תשפ"ד + תזה אלקטרונית
בן תורה, אפרת. THE2. חיפוש עזרה, מחוברות לטיפול וצמיחה אישית בקרב הורים לילדים עם עיכוב התפתחותי והורים לילדים עם ASD בגיל הרך (0-6) : פרספקטיבה של תיאוריית ההתנהגות המתוכננת. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ד, 2024.

371.2012 גור.מנ תשפ"ד + תזה אלקטרונית
גורדין יוסקוביץ, גוני. DIS3. מנהלי בתי ספר כסוכנים-פעלנים בסביבה רווּיית זירות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

372.7 וול.טי תשפ"ה + תזה אלקטרונית
וולף, מירי. DIS3. טיפוח אמונות ופרקטיקות הוראה לשיח מתמטי-מטה-קוגניטיבי מבנה ידע בכיתה בקרב מורים ופרחי הוראה בסביבת התערבות מבוססת תיאוריה המשלבת טכנולוגיה אינטראקטיבית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ה, 2024.

E371.1 ויצ.הת תשפ"ד + תזה אלקטרונית
ויצמן בן דוד, הילה. DIS3. התפתחות קהילות למידה מקצועיות בקרב מחנכות בבתי הספר היסודיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024.

618.928589 יעק.יח תשפ"ד + תזה אלקטרונית
יעקובסון, אופירה. DIS3. יחסי הגומלין בין הפרעת קשב ופעלתנות יתר והתנהגות סיכונית : חקר התפקיד המתווך והממתן של תפיסת התלמיד את המורה בהקשר של הצרכים הפסיכולוגים הבסיסיים. רמת גן: אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024. 

371.14124 לוי.תר תשפ"ד + תזה אלקטרונית
לוי, הילה. THE2. תרומת סדנה בנושא חינוך אורייני-הומניסטי לתחושת מסוגלות ואיכות חייהם של סייעות ועמדותיהן כלפי יכולת ההשתנות הקוגניטיבית של תלמידים עם מוגבלות שכלית קשה ועמוקה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

616.8589 מאי.מק תשפ"ד + תזה אלקטרונית
מאיר, דורית. DIS3. מקורות תחושת המסוגלות כגורמים מתווכים בין תסמינים של הפרעת קשב ופעלתנות יתר לבין תחושת מסוגלות אקדמית בקרב תלמידי חטיבת ביניים, תלמידים מחוננים וסטודנטים לחינוך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

E371.92 עקי.תר תשפ"ד + תזה אלקטרונית
עקיבא, יהודית. THE2. תרומת סדנא בנושא נגישות לתכנית הלימודים הרגילה על אמונת מורים ביכולת ההשתנות הקוגנטיבית של תלמידים עם מוגבלות שכלית, עמדות ותחושת מסוגלות בהנגשת תכנית הלימודים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

152.4 פרו.אי תשפ"ד + תזה אלקטרונית
פרופ, נורית. DIS3. אינטליגנציה רגשית בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית, בהשוואה למתבגרים ומבוגרים עם התפתחות תקינה : נתיב לקוי, יציב או מתמשך – מחקר אקספלורטיבי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

618.9285882 פרי.יכ תשפ"ד + תזה אלקטרונית
פרידמן, נעמה. THE2. יכולת הפקת משפטי זיקה של ילדים עם ASD בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

A682 קצב.תפ תשפ"ד + תזה אלקטרונית
קצב, עדנה. THE2. תפיסותיהם והתמודדותם של בוגרי החינוך החרדי עם משבר הקורונה והשפעת תהליכי הסוציאליזציה שעברו על אופן התמודדותם עם המשבר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

370.711 קצו.פי תשפ"ד + תזה אלקטרונית
קצובר, עדי. THE2. פיתוח מיומנויות למידה חברתית-רגשית בקרב מתמחים בתוכניות להכשרת מורים : תרומתן של סימולציות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024.

 

E379.11 BET-NAH e + ETHESIS
Betser-Nahum, Yifat. THE2. Efficiency in local educational funding : data envelope analysis of municipal allocation. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

 155.4 DOT m + ETHESIS
Dotan, Shirley. THE2. Motor skills and motor skill learning : their relationship to language in late-talking children. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

E362.29(A) KAB p + ETHESIS
Kabaha, Misk. THE2. Profiles of alcohol use disorder, problematic pornography use, and compulsive sexual behavior : the role of mental health, moral disapproval, thought suppression, and self-concealment among Israeli-Arab adolescents. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

618.8289 LAN r + ETHESIS
Landau, Osnat. THE2. The relationship between moral disengagement and empathy to cyberbullying among children with behavioral disorders. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

618.928588 LOT m + ETHESIS
Lotsky, Inbar. THE2. Morphological and morpho-syntactic abilities among adolescents with ASD and adolescents with typical development. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

 371.90474 POS c + ETHESIS
Posner, Shira. THE2. Contribution of a post-secondary academic enrichment program on cognitive abilities of adults with severe intellectual disability and extensive support needs : an explorative study. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

618.9285889 SHA t + ETHESIS
Shati,Yarin. THE2. Task conflict and information conflict : comparison between students with and without developmental dyscalculia. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

371.2 ZAD p + ETHESIS
Zadok, Ayala. DIS3. Promoting teacher collective efficacy and organizational resilience : investigating the influence of middle-leaders' transformational leadership in a moderated mediation model. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

155.9370835 SHA y + ETHESIS
Shaer, Bat-Galim. THE2. Young adults coping with sibling loss : risk and protective factors for substance use disorder. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024.

 

ספרים באנגלית

 
001.42 NEW u11
Newhart, Michelle., & Patten, Mildred L. . Understanding research methods : an overview of the essentials.
New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2023.
 
152.4 EMO 2018
Emotion regulation : a matter of time / edited by Pamela M. Cole and Tom Hollenstein.
New York, NY : Routledge, 2018.
 

333.7071 ENV 2024
Environmental awareness in preschool children's drawings : a global perspective / Mohamed Mliless, Mohammed Larouz, Diego Luis Forte, Huda Fadhil Halawachy, Handoko Handoko, Clara D.S. Vande-Guma, editors.

Cham : Springer, [2024].

 
370.711 TEA 2018
Teaching core practices in teacher education / edited by Pam Grossman.
Cambridge, Massachusetts : Harvard Education Press, [2018].
 
371.9144 REI u
Reisman, Fredricka K., & Severino, Lori. Using creativity to address dyslexia, dysgraphia, and dyscalculia : assessment and techniques.
New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, [2021].
 
372.21 HAN 2018
Handbook of international perspectives on early childhood education / edited by Jaipaul L. Roopnarine, James E. Johnson, Suzanne Flannery Quinn, and Michael M. Patte.
New York, NY : Routledge, 2018.
 

372.21 VYG 2020
A Vygotskian analysis of children's play behaviours : beyond the home corner / edited by Zenna Kingdon.

London ; New York : Routledge, 2020.

 
 

372.43 TAN r
Tansley, A. E. Reading and remedial reading.

​​​​​Abingdon, Oxon : Routledge & K. Paul, [2022].

 

372.7044 CLE l3
Clements, Douglas H., & Sarama, Julie. Learning and teaching early math : the learning trajectories approach

New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2021.

 
 

378.1035 RES 2022
A research agenda for the entrepreneurial university / edited by Ulla Hytti. 

Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2022.

 
616.89152 BRO c2
Brown, Nina W.  Creative activities for group therapy.
New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, [2023].
 

 

 

ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית

 492.707 QASH i
قشقوش-خلايلة، ايمان.  استراتيجيات تدريس معاصرة في التربية اللغوية : مع دمج أدوات رقمية ووحدات تعليمية. [تل أبيب] : معهد موفيت، [2024].
 

510.76 בלו.מת תשפ"ג
בלומנקרנץ, רחל [ו-7 אחרים]. מתמטיקה 3 יחידות לימוד : כיתה י. קרית טבעון : משבצת, ספרי מתמטיקה, תשפ"ג 2023 - תשפ"ד 2024.

 510.76 לוי.מת תשפ"ד
לוי, עדה [ו-8 אחרים].  מתמטיקה 3 יחידות לימוד : כיתה י"א. קרית טבעון : משבצת, ספרי מתמטיקה, תשפ"ד 2024.
 531.6 יעב.חו תשס"ה
יעבץ, נתנאל ומדאר-הלוי, דניאל.  חוויה פיסיקלית : אנרגיה. / עורך מדעי עדי רוזן. תל אביב : אנקורי ספרים, 2005.
 A817 ינ.בע תשס"ו
וינשטוק, משה. בעלי השמועה : "כל האומר שמועה משם אומרה יהא רואה בעצמו כאלו בעל השמועה עומד לפניו", ירושלמי קידושין. אלון שבות : משה וינשטוק, תשס"ו.
 D07 ריי.קו תשס"ו
רייסנר, פנינה.  קורות הדורות : פרקים בהיסטוריה. [ישראל] : פנינה רייסנר, [תשס"ו-תשע"א].
 T107.6 חן.תנ"ך תשפ"ב
חן, עופר.  תנ"ך מורחב : מרדנות-שייכות-מנהיגות : שלוש יחידות לימוד, השלמה לחמש יחידות לימוד : מותאם לשאלונים: 1361, 1362'. קדימה : רכס, פרוייקטים חינוכיים, 2022.
 T107.6 סמו.תנ תשפ"ד
סמו, גליה. תנ"ך: סיפורי האבות וסיפורי יוסף : תכנית חדשה בתנ"ך תשפ"ד : שאלון 1225. קדימה : רכס פרויקטים חינוכיים : 2024.