| 362.8292 ביי.צד תשפ"ד ביילי, בני. הצד השני של הכאב : גברים החיים עם בת זוג מתעללת. תל אביב : רסלינג, 2024. | | 371.90835 עינ.דל תשפ"ד + ספר אלקטרוני עינת, עמלה. הדלת עדיין נעולה : הבטחה ושברה - הטיפול בהפרעות למידה. תל אביב : רסלינג, 2024. | | 618.928589 אופ.הפ תשפ"ה אופיר, יעקב. הפרעת קשב היא לא מחלה וריטלין הוא לא תרופה. / עורכת הספר: ענת בר לב אפרתי. חבל מודיעין : כנרת, זמורה, [תשפ"ה] 2024. | | C207 דה-מלא.לד תשפ"ה דה מלאך, נעמי. לָדַעַת כִּתָּה : בית הספר בראי הספרות העברית. / עריכה מדעית: תמי ישראלי. ירושלים : [תל אביב] : מוסד ביאליק ; [תשפ"ה 2024]. | | E303.69 גוס.חל תשפ"ה + ספר אלקטרוני גוסקוב, ערן. חלוקים וחולקים : מחשבות על הוראת נושאים שנויים במחלוקת בבית הספר. [תל אביב] : מכון מופ"ת, המכון הארצי למחקר ולפיתוח בהכשרת מורים ובחינך, [תשפ"ה] 2024. | | E373.222 בנב.בו תשפ"ה בנבנישתי, רמי., זעירא, ענת., רפאלי, תהילה. בוגרי פנימיות בישראל : מחקר מעקב על מצבם לאורך עשור / עריכה: ענת גל. רמת-גן : הוצאת אוניברסיטת בר-אילן, תשפ"ה [2025]. | | E378 ממש.לה תשפ"ה + ספר אלקטרוני כהן, ענת. ממשבר להזדמנות : למידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל. / עורכות: ענת כהן, אלה ברונשטיין. [תל אביב] : מכון מופ"ת, [תשפ"ה] 2024. |
עבודות גמר370.154 און.סו תשפ"ד + תזה אלקטרונית און, לוטם. THE2. סוגי משוב לניהול מוטיבציה בלמידה : השוואה מגדרית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך. תשפ"ד, 2024. 155.646 בן-תור.חי תשפ"ד + תזה אלקטרונית בן תורה, אפרת. THE2. חיפוש עזרה, מחוברות לטיפול וצמיחה אישית בקרב הורים לילדים עם עיכוב התפתחותי והורים לילדים עם ASD בגיל הרך (0-6) : פרספקטיבה של תיאוריית ההתנהגות המתוכננת. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"ד, 2024. 371.2012 גור.מנ תשפ"ד + תזה אלקטרונית גורדין יוסקוביץ, גוני. DIS3. מנהלי בתי ספר כסוכנים-פעלנים בסביבה רווּיית זירות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. 372.7 וול.טי תשפ"ה + תזה אלקטרונית וולף, מירי. DIS3. טיפוח אמונות ופרקטיקות הוראה לשיח מתמטי-מטה-קוגניטיבי מבנה ידע בכיתה בקרב מורים ופרחי הוראה בסביבת התערבות מבוססת תיאוריה המשלבת טכנולוגיה אינטראקטיבית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ה, 2024. E371.1 ויצ.הת תשפ"ד + תזה אלקטרונית ויצמן בן דוד, הילה. DIS3. התפתחות קהילות למידה מקצועיות בקרב מחנכות בבתי הספר היסודיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024. 618.928589 יעק.יח תשפ"ד + תזה אלקטרונית יעקובסון, אופירה. DIS3. יחסי הגומלין בין הפרעת קשב ופעלתנות יתר והתנהגות סיכונית : חקר התפקיד המתווך והממתן של תפיסת התלמיד את המורה בהקשר של הצרכים הפסיכולוגים הבסיסיים. רמת גן: אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד 2024. 371.14124 לוי.תר תשפ"ד + תזה אלקטרונית לוי, הילה. THE2. תרומת סדנה בנושא חינוך אורייני-הומניסטי לתחושת מסוגלות ואיכות חייהם של סייעות ועמדותיהן כלפי יכולת ההשתנות הקוגניטיבית של תלמידים עם מוגבלות שכלית קשה ועמוקה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. 616.8589 מאי.מק תשפ"ד + תזה אלקטרונית מאיר, דורית. DIS3. מקורות תחושת המסוגלות כגורמים מתווכים בין תסמינים של הפרעת קשב ופעלתנות יתר לבין תחושת מסוגלות אקדמית בקרב תלמידי חטיבת ביניים, תלמידים מחוננים וסטודנטים לחינוך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. E371.92 עקי.תר תשפ"ד + תזה אלקטרונית עקיבא, יהודית. THE2. תרומת סדנא בנושא נגישות לתכנית הלימודים הרגילה על אמונת מורים ביכולת ההשתנות הקוגנטיבית של תלמידים עם מוגבלות שכלית, עמדות ותחושת מסוגלות בהנגשת תכנית הלימודים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. 152.4 פרו.אי תשפ"ד + תזה אלקטרונית פרופ, נורית. DIS3. אינטליגנציה רגשית בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית, בהשוואה למתבגרים ומבוגרים עם התפתחות תקינה : נתיב לקוי, יציב או מתמשך – מחקר אקספלורטיבי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. 618.9285882 פרי.יכ תשפ"ד + תזה אלקטרונית פרידמן, נעמה. THE2. יכולת הפקת משפטי זיקה של ילדים עם ASD בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. A682 קצב.תפ תשפ"ד + תזה אלקטרונית קצב, עדנה. THE2. תפיסותיהם והתמודדותם של בוגרי החינוך החרדי עם משבר הקורונה והשפעת תהליכי הסוציאליזציה שעברו על אופן התמודדותם עם המשבר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. 370.711 קצו.פי תשפ"ד + תזה אלקטרונית קצובר, עדי. THE2. פיתוח מיומנויות למידה חברתית-רגשית בקרב מתמחים בתוכניות להכשרת מורים : תרומתן של סימולציות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ד, 2024. E379.11 BET-NAH e + ETHESIS Betser-Nahum, Yifat. THE2. Efficiency in local educational funding : data envelope analysis of municipal allocation. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 155.4 DOT m + ETHESIS Dotan, Shirley. THE2. Motor skills and motor skill learning : their relationship to language in late-talking children. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. E362.29(A) KAB p + ETHESIS Kabaha, Misk. THE2. Profiles of alcohol use disorder, problematic pornography use, and compulsive sexual behavior : the role of mental health, moral disapproval, thought suppression, and self-concealment among Israeli-Arab adolescents. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 618.8289 LAN r + ETHESIS Landau, Osnat. THE2. The relationship between moral disengagement and empathy to cyberbullying among children with behavioral disorders. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 618.928588 LOT m + ETHESIS Lotsky, Inbar. THE2. Morphological and morpho-syntactic abilities among adolescents with ASD and adolescents with typical development. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 371.90474 POS c + ETHESIS Posner, Shira. THE2. Contribution of a post-secondary academic enrichment program on cognitive abilities of adults with severe intellectual disability and extensive support needs : an explorative study. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 618.9285889 SHA t + ETHESIS Shati,Yarin. THE2. Task conflict and information conflict : comparison between students with and without developmental dyscalculia. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 371.2 ZAD p + ETHESIS Zadok, Ayala. DIS3. Promoting teacher collective efficacy and organizational resilience : investigating the influence of middle-leaders' transformational leadership in a moderated mediation model. PH.D. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. 155.9370835 SHA y + ETHESIS Shaer, Bat-Galim. THE2. Young adults coping with sibling loss : risk and protective factors for substance use disorder. M.A. Bar-Ilan University, Faculty of Education, 2024. ספרים באנגלית |