ספרים חדשים בספריה יוני - ספטמבר 2022
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה ביוני - ספטמבר 2022
020.711 אתי.ופ תשפ"א + ספר אלקטרוני |
|
150.19 דרש.עק תשפ"ב דרשן, דרור. עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים : מייסדי הפסיכולגיה דנים בעיקרי גישותיהם / דרור דרשן. ישראל: פסיכולוגיה לעם 2022. |
|
152.41 למפ.שפ תשפ"ב למפרט, חן. שפה של אמפתיה / חן למפרט. תל אביב : אוניברסיטת תל אביב, ההוצאה לאור. תשפ"ב 2022. |
|
153.752 צבר.קו תשפ"ב + ספר אלקטרוני |
|
155.4 שהם.נפ תשפ"ב לוז, אביה שהם. נפלאות התפתחות הילד : לגלות, להתפעם, להעשיר וליהנות / ד"ר אביה שהם לוז. חולון: אוריון 2022. |
|
155.646 בני.מפ תשפ"ב צ'לה, בניה. המפה הלא מודעת של ההורות : החופש לאהוב את ילדך / צ'לה בניה ; עורך הספר: אברם קנטור. בני ברק: הקיבוץ המאוחד. 2022. |
|
155.9 רוס.עו תשפ"ב + ספר אלקטרוני רוסלינג, הנס. עובדתיות : עשר סיבות מדוע אנחנו טועים לגבי העולם ומדוע המצב טוב מזה שאנחנו חושבים / הנס רוסלינג עם אולה רוסלינג ואנה רוסלינג רונלונד ; מאנגלית: דפנה לוי ; עורכת התרגום: רינה גרינולד. תל אביב: מטר. תשפ"ב 2022. |
|
370.15 יוס.מו תשפ"א יוסף, חזי. מודל הדבש : בהורות ובחינוך / חזי יוסף ; עריכה: יונה דורון. ישראל: הוצאת חזי יוסף. 2021. |
|
370.711 התנ.סי תשפ"ב התנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה : היבטים תאורטיים ומחקריים / עורכים: יעקב ב. יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהמר.. תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ב 2022. |
|
371.102 יעק.בי תשפ"ב יעקב, אודי. בית ספר לזיקה : מפגש אני-אתה כבסיס המעשה החינוכי / אודי יעקב. תל אביב: דרור לנפש. תשפ"ב 2021. |
|
371.392 מונ.לג תש"ף לגדול עם הילד : התפתחות הילד וגישה חינוכית על פי ד"ר מריה מונטסורי / תרגום, עיבוד והנגשה מאנגלית: נועם שחף. הרצליה: הבית המונטסורי. תש"ף |
|
616.8521 שלג.לב תשפ"ב שלגי, בעז. לב פקוח לרווחה : על התמסרות הדדית באזורי הטראומה / בעז שלגי ; הקדמה: שלמה מנדלוביץ. תל אביב : תולעת ספרים. 2022. |
|
616.8589 ריי.לפ תשפ"ב רייטקופ, אילנה.לפגוש את הפרעת הקשב שלי : מדריך מעשי לאימון אנשים עם הפרעת קשב בקבוצה / אילנה רייטקופ, גיל מאור. קריית - ביאליק: אח. תשפ"ב 2022. |
|
618.928589 מאו.הו תשפ"ב מאור, גיל. הורות בקשב : מדריך הורים להתמודדות עם הפרעת קשב / כותבים: ד"ר גיל מאור (Ph.D) ד"ר ברג'יו שבתאי (MD). קריית - ביאליק: אח. 2022. |
|
649.7 ליק.מו תשפ"ב ליקונה, תומס. מוצלחים : כיצד חינוך ילדיכם לטוב לב והתחשבות באחר יוביל לאושרם ולהצלחתם בעתיד / תומס ליקונה ; מאנגלית: תמי זילברג ; עורכת התרגום: רותי חזנוביץ. בני ברק: מטר תשפ"ב 2022 |
|
A411.76 דיב.אי תשפ"א דיבו, יוכבד. איך לדבר עם ילדינו על מיניות ואינטימיות : מדריך להורה הדתי / ד"ר יוכבד דיבו ; תרגום: רחל קסל. ירושלים : ספרי מגיד, הוצאת קורן. 2021. |
|
C2 ברנ.הת תשפ"א ברנד, אדווה. התפללתי לדרקונים דרך עץ / אדוה ברנד ; עורכת הספר: אורנה לנדאו. ישראל: שתים - בית להוצאה לאור 2021. |
|
C207.12 ספר.מב תשפ"ב + ספר אלקטרוני ספרות מבעד לקירות הכיתה : הוראה ולמידה של ספרות בבתי ספר בישראל / עורכות שותפות: אילנה אלקד-להמן, יעל פויס. תל אביב: מכון מופ"ת תשפ"ב 2022. |
|
E370.1 מרו.רו תשפ"ב מרום, רות. הרוח בחינוך : תפקוד מיטבי ולמידה משמעותית מותנים בהעצמת רוח האדם / דר' רבקה מרום ; עריכה ועריכה לשונית: מאיה האן. הרצליה: ספרי ניב. 2022. |
|
E370.15 ליכ.קו תשפ"ב + ספר אלקטרוני ליכטינגר, עינת. קומץ שמיים ביד : קידום תהליכי ויסות עצמי בבית הספר ובגן / עינת ליכטינגר. תל אביב: מכון מופ"ת. תשפ"ב 2022. |
|
E370.711 חות.נע תשפ"ב + ספר אלקטרוני חותם נעמי : הכשרת מורות ומורים למנהיגות חברתית-חינוכית / עורכות: מיכל שני ושרה שדמי-וורטמן. תל אביב: מכון מופ"ת. 2022 |
|
E371.103 מבט.מצ תשפ"ב מבטים מצטלבים : שותפות חינוכית בין הורים לבין צוותי חינוך / עורכים: יצחק גילת, עידית טבק. תל אביב: רסלינג. 2022. |
|
E371.9 בר.במב תשפ"ב בר, נאוה. במבוך החינוך המיוחד : מהאקדמיה להתמחות בהוראה / נאוה בר. ישראל: הוצאה גלילית. 2022. |
עבודות גמר
371.422 אפל.קש תשפ"ב + תזה אלקטרונית
אפלבוים, לימור DIS3. הקשר בין מאפייני אישיות, סובלנות לעמימות, מקיאווליזם וסגנון התנהגות בין-אישית לבין תפיסת חוללות עצמית ייעוצית בקרב יועצות חינוכיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
305.43 בן-דוד.שי תשפ"ב + תזה אלקטרונית
בן דוד, ארץ. THE2. שילוב עבודה-משפחה אצל נשים חילוניות בעלות קריירה תובענית מחד ומשפחה גדולה מאידך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
618.9285882 גת.יצי תשפ"ב + תזה אלקטרונית
גת, הילה THE2. יצירת מכנה משותף (common ground) בקרב ילדים בקשת האוטיסטית בזיקה ל - Theory of Mind ויכולות פרגמטיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2022
370.711 הומ.הת תשפ"א + תזה אלקטרונית
הומינר, ראשית. THE2. התנסות סימולטיבית של מתכשרים להוראה לשם קידום מיומנויות חברתיות-רגשיות, והבדלים בין סדנאות מקוונות ופנים אל פנים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
371.1 הונ.גו תשפ"ב + תזה אלקטרונית
הוניגמן, נופר. THE2. גורמים לנשירת מורים ומורות מדור ה-Y : נקודת מבט פנומנולוגית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
E371.422 הלי.יח תשפ"א + תזה אלקטרונית
הלינגר, רבקה. DIS3. יחסי גומלין בין זירות זהות שונות ובין זירות זהות ותהליכי זהות : התפתחות הזהות המקצועית והזהות הדתית של היועצת החינוכית הדתית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
618.928 ויד.יי תשפ"א + תזה אלקטרונית
וידרה סייפר, גבריאלה. THE2. ייצוגי אימהות את ילדיהן הצעירים עם קשיים בעיבוד חושי : הקשר בין דרגת הקושי בעיבוד חושי, היבטים של הייצוג הפנימי של האם ותפקוד הילד. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2020
372.60785 חדד.הש תשפ"א
חדד, עדי. THE2. ההשפעה של מידה וסוג ההתערבות בספרים אלקטרונים על הבנת הנשמע ולמידת מילים של ילדים בגיל הגן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
155.4124 ידל.תכ תשפ"א + תזה אלקטרונית
ידלין, נעם. THE2. תכנית התערבות לפיתוח יכולת ההבעה הרגשית של ילדים בגיך הרך ויישומה בתקופת הקורונה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
371.58 לזמ.קש תשפ"א + תזה אלקטרונית
לזמי, איציק. THE2. הקשר בין קורבנות לאלימות פיזית, מגדר התלמיד והשימוש באמצעי ביטחון בבית ספר לבין תחושת ביטחון בבית הספר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
370.711 מופ.הת תשפ"ב
מופסיק, ניצן. THE2. התנסות סימולטיבית מקוונת בתהליכי הכשרה ופיתוח מקצועי של סטודנטים ומורים מנקודת מבטם של מובילי הקבוצות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
372.218 מוק.קש תשפ"א + תזה אלקטרונית
מוקדס, אילה. THE2. הקשר בין התפיסה האקולוגית (תקשורת בינאישית ומסוגלות מקצועית) לבין תפיסת בניית תל"א וקידום התלמיד : השוואה בין צוות רב-מקצועי בגני ילדים עם עיכוב התפתחותי לבין גני תקשורת . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני. הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
372.60785 מטר.תי תשפ"א + תזה אלקטרונית
מטרסו, מאיה. THE2. תיווך עמיתים עם ספר אלקטרוני חינוכי לקידום יכולות אורייניות בקרב תלמידים עם לקות למידה במצבי למידה שונים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
362.3 מיל.את תשפ"א + תזה אלקטרונית
מילר-הרץ, מרים. THE2. אתיקה בקרב חוקרים : לקראת עיצוב מחקרים בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
530.07 סול.הו תשפ"א + תזה אלקטרונית
סולימנפור, חני. THE2. הוראה מבוססת תמיכה מטה-קוגניטיבית בנושא המרות אנרגיה וחוק שימור האנרגיה : השפעתה על היבטים קוגניטיביים ותפיסות אצל תלמידים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
540.712 סוק.הע תשפ"ב + תזה אלקטרונית
סוקולוב, קרין. DIS3. הערכה חלופית : ידע ותפיסות בקרב מורים לכימיה בחטיבה עליונה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
372.7 סנד.קש תשפ"א + תזה אלקטרונית
סנדיוק כחלון, סתו. THE2. הקשר בין מיומנויות שפתיות לביצועים אריתמטיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
540.7 אור.קו תשפ"ב + תזה אלקטרונית
עומר אורן, גלית . DIS3. קוגניציה, מטה-קוגניציה ומסוגלות עצמית בקרב תלמידים הלומדים כימיה בחטיבת ביניים : מחקר אורך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, תשפ"ב, 2021
E371.192 עמי.ני תשפ"א + תזה אלקטרונית
עמיר, אסתר. THE2. E371.192 . ניהול משתף כמתערב בקשר בין תפיסת מעורבות הורים בקרב המורים ובין שביעות רצון המורה ממקום העבודה, היעדרויות ותפיסת דחק. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
155.5 צבר.תו תש"ף + תזה אלקטרונית
צברי, מירב. THE2. תוכנית התערבות מקוונת לשינוי תפיסות סמויות אודות אינטליגנציה, מטרות הישג ומסוגלות עצמית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תש"ף, 2020
E320 קור.חי תשפ"ב + תזה אלקטרונית
קורש, מידן. THE2. חינוך והשסע הדתי-חילוני: בין הסדריות למשבריות : בחינת המאבק סביב יישום תוכנית הליבה בחינוך החרדי בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה למדעי החברה, תשפ"ב, 2021
618.928 קמל.קש תשפ"א + תזה אלקטרונית
קמלמן קוליק, אמטל. THE2. הקשר בין קשיים בעיבוד חושי של ילדים צעירים לבין יכולות ההסתגלות שלהם ומידת ההצפה הרגשית שחוות אימותיהם . רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2020
372.218 קסט.הש תשפ"א + תזה אלקטרונית
קסטוריאנו, משה. THE2. השפעת פעילות בחווה החקלאית על תפיסת ילדי גן את המושג חקלאות, על הידע העובדתי והיבטים רגשיים בציורי הילדים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
618.9285882 שטר.תר תשפ"א + תזה אלקטרונית
שטרן, בינה. THE2. התרומה של תיאום מוטורי משותף ליצירת מכנה משותף בשיח בזיקה לתאוריית המיינד בקרב ילדים ומתבגרים בספקטרום האוטיסטי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, הפקולטה לחינוך, תשפ"א, 2021
(A)E372.6 שיב.הש תשפ"א + תזה אלקטרונית
שיבל, סוהא, סבאח. DIS3. השפעת הדיגלוסיה על רכישת שפה דבורה וכתובה בערבית : הפקת שיח נרטיבי ואקספוזיטורי דבור וכתוב. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
371.10019 BAR i + ETHESIS
Barry, Ilana. THE2. Increasing optimism levels, ability to cope with stressful situations, life satisfaction, and self-esteem among elementary school teachers by neurofeedback training . M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
371.262 HEM + ETHESIS
Hemi, Ella. DIS3. Relationships between teachers' and peers' perceived academic achievement goals and adolescents' academic achievement goals. PH.D, Bar-Ilan University, School of Education, 2021
618.9285882 KED i + ETHESIS
Kedar, Maayan. THE2. Individual differences in response to peer-oriented social intervention in minimally verbal children with ASD . M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
155.2 MAZ c + ETHESIS
Mazer, Gila THE2. The contributions of functions of volunteering to identity formation among volunteers in a mental health center. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
370.1523 BUT d Butler, Debora L. Developing self-regulating learners / Deborah L. Butler, Leyton Schnellert,Toronto : Pearson Canada Inc., 2017 |
|
372.21 DEV 2022 Developmentally appropriate practice in early childhood programs : serving children from birth through age 8 / volume editors and contributing editors Susan Friedman, Sue Bredekamp, Marie Masterson, Barbara Willer, Brian L. Wright. Washington : National Association for the Education of Young Children 2022 |
|
378.0072 LEV g Levine, Arthur. The great upheaval : higher education's past, present, and uncertain future / Arthur Levine and Scott Van Pelt.. Baltimore, Maryland : Johns Hopkins University Press 2021 |
|
A092 ZUS w Zussman, Shirley. What's Age Got to Do with It? / Shirley Zussman .No Place of Publication : Dr. Shirley Zussman 2017 |
|
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
|