ספרים חדשים בספריה פברואר - מאי 2022
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בפברואר - מאי 2022
ספר אלקטרוני בר-זוהר, ברק. מרכזי חדשנות בחינוך / ד"ר ברק בר-זוהר וד"ר ליאת יוספסברג בן-יהושע. תל אביב : מכון מופת ; מרכז הידע האקדמי במכון מופת ; ירושלים : משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, אגף מו"פ ניסויים ויזמות, 2022. |
|
152.41 יהב.עז תשפ"ב יהב, רבקה. עזה כמוות אהבה : קשיים ביחסי אהבה ואהבות בלתי-אפשריות / רבקה יהב, אליעזר ויצטום. רמות השבים : אריה ניר, תשפ"ב 2022. |
|
153.42 קני.חש תשפ"ב קניאל, שלמה. חשיבה ביקורתית מדעית. תל אביב : רסלינג, 2022. |
|
155.44 ימי.קו תשפ"א ימי קורונה : ילדים בגיל הרך בעתות משבר / עורכות: עפרה קורת, דבורה גבעון. נתניה : רכס אקדמי, 2021. |
|
370.1 קומ(גרט) תשפ"א + ספר אלקטרוני גרטל, גיל. המצאת החינוך : קריאה בספרי יאן עמוס קומניוס. הרצליה : ספרי ניב, תשפ"א 2021. |
|
370.15 מיי.ול תשפ"ב + ספר אלקטרוני מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים / עורכים: אורן ארגז, עמוס אבישר. תל אביב: מכון מופ"ת, תשפ"ב 2022. |
|
370.711 דרל.חי תשפ"ב דרלינג-המונד, לינדה. חינוך במיטבו : מה אפשר ללמוד ממערכות החינוך הטובות ביותר בעולם / לינדה דרלינג-המונד ; תרגום מאנגלית: תמי אילון-אורטל. חבל מודיעין : דביר, תשפ"ב 2021. |
|
371.391 ומב.רצ תשפ"א ומבר, ולנטין, הרצון לאחריות : הנהגה ארגונית חדשה בבתי ספר ולדורף, על ידי מורים, הורים ותלמידים / ולנטין ומבר ; תרגום מהשפה הגרמנית: גלעד גנבר. ישראל : הפורום הארצי לחינוך וולדורף, 2021 |
|
616.855 הפר.הג תשע"ח הפרעות היגוי בשפה העברית : סוגיות תיאורטיות והשלכות קליניות / עורכות: גילה טובול-לביא, חנה פוטר-כ"ץ. קרית אונו : הקריה האקדמית אונו, תשע"ח 2018. |
|
616.858832 ערן.אס תשע"ח ערן, בנימינה. אספרגר (ASD) - התסמונת המתעתעת : מדריך יישומי לשיקום בוגרים. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, תשע"ח 2018. |
|
618.9285882 בלי(בלי) תשפ"ב + ספר אלקטרוני בלייאר-שטיין, שירלי. שפת אם : סימני דרך להבנת שפת האוטיזם. תל אביב : מטר, תשפ"ב 2022. |
|
A077 שפי.ות תשע"א |
|
B458 טרו.אנ תשפ"ב + ספר אלקטרוני טרומר, פנינה. אני הולך לקרוע את העיר : פועלי תנועה בעברית המדוברת בת ימינו / פנינה טרומר, אבי גבורה, רמה מנור. תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ב 2022. |
|
E307.776 צור-בר.מב תשפ"א צור ברוש, נועה. מבט עכשווי על הגן הקיבוצי : תיאוריה, המלצות ופרקטיקה : תו התקן למערכות חינוך קיבוציות בגיל הרך / כתבו: נועה צור ברוש, ענת בן ארי ; עריכה ויעוץ פדגוגי: אורית דרור. בני ברק : הקיבוץ המאוחד, 2021. |
|
E369.4 האס.תנ תשפ"ב האס, ורד. תנועות הנוער ותנועות הבוגרים : מאידאולוגיה למעשה. ישראל : מועצת תנועות הנוער בישראל, תשפ"ב 2021. |
|
E370.1 פוק(חות) תש"ע חותם שלמה : מאמרים לזכר שלמה (סימור) פוקס פרי עטם של בוגרי מכון מנדל למנהיגות / עורכים: שמואל ויגודה וישראל שורק. ירושלים : קרן מנדל, תש"ע 2009. |
|
E371.103 ללכ.בי תשפ"ב + ספר אלקטרוני "ללכת בין הטיפות" : אסופת מחקרים על השותפות בין הורים למורים / עורכים: עידית טבק ויצחק גילת. תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ב 2021. |
|
E370.115 ריי.לק תשפ"ב + ספר אלקטרוני רייכרט, רביב. לקפוץ בחבל טרזן : מסע בין חינוך דמוקרטי לדמוקרטיה. תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ב 2021 . |
|
E370.193 שחף.בי תשפ"ב + ספר אלקטרוני שחף, אבי. בין כבוד להשפלה : סיפורים מבית הספר. תל אביב : רסלינג, 2022. |
|
E371.2012 עמי.שנ תשפ"ב + ספר אלקטרוני עמית, גיש. שנות לימוד : ממואר. בני ברק: הקיבוץ המאוחד, תשפ"ב. |
|
E371.394 חונ.תי תשפ"א חונכות : תיאוריה, מחקר ומעשה / עורכת: אורנה שץ-אופנהיימר. תל אביב : רסלינג, 2021. |
|
E378 אבו.הש תשפ"ב אבו אלהג'א, יונס פריד. ההשכלה הגבוהה וקבוצות מיעוט בישראל ובעולם : עיון חברתי, כלכלי, פוליטי. תל אביב : רסלינג, 2022. |
|
E378 פאז.הא תשפ"א הפאזל האקדמי : לקראת מפגש ערבי-יהודי בקמפוס / עורכים: ויקטור פרידמן, ישראל סייקס, דניאלה אריאלי, חביאר סימונוביץ, ניזאר ביטאר. תל אביב : רסלינג, 2021 |
|
E378 פור.גב תשפ"ב + ספר אלקטרוני פורצים גבולות באקדמיה : שילוב למידה מבוססת פרויקטים בהוראה / עורכות: אולז'ן גולדשטיין, לאה קוזמינסקי. תל אביב : מכון מופ"ת, תשפ"ב 2022. |
עבודות גמר
371.912 אבר.תמ תשע"ה
אברהמי-וינבר, ענת. DIS3. תמונה משפחתית - אקלים משפחתי בקרב משפחות שלהן ילד עם לקוי שמיעה : הקשר בין אקלים משפחתי לבין הערכה עצמית של ילדים עם לקוי שמיעה בהשוואה למשפחות שלהן ילד שומע. חיפה: אוניברסיטת חיפה. עבודות לתואר שלישי, הפקולטה לחינוך, החוג לחינוך מיוחד, תשע"ה, 2015.
306.872 אול.יח תשפ"א + תזה אלקטרונית
אוליאל, חן. THE2. יחסי הגומלין בין שלבים התפתחותיים בקרב הורים החיים בזוגיות מעורבת עם תפיסות דתיות שונות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
370.711 אור.טי תשפ"א
אורטל-עברי, סיגלית. DIS3. טיפוח אוריינות סביבתית בהכוונה של SRL בקרב סטודנטים לחינוך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
362.3 אלר.נר תשפ"א + תזה אלקטרונית
אלרואי סופר, ליאן. THE2. נרטיבים של סיפורי חיים בקרב בוגרים עם מוגבלות אינטלקטואלית גבולית : זהות אישית, משמעות חברתית, איכות חיים ואוריינטציית עתיד. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
302.2244 בן-צבי.תר תשפ"א
בן צבי, אביה. THE2. התרומה של מקצוע האם ורמת אוריינות הבית להתפתחות ניצני הכתיבה של הילד : השוואה בין אימהות מרפאות בעיסוק לאימהות בעלות מקצועות אחרים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
370.1523 דוי.חו תשפ"א
דוידי סבן, נופר. THE2. החוויות והתפיסות של מורים ותלמידים אשר התנסו במודל הוליסטי רב-ערוצי בשעורי מדע וטכנולוגיה בכיתה ההטרוגנית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
371.92 חאג'.מי תש"ף
ח'אג, עולא. THE2. מיפוי יכולות במעבדים האורתוגרפי-חזותי, הפונולוגי-שמיעתי, וביכולות הזיכרון והקריאה בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית בגילאי 8-15 שנים בעלי רמה נאותה של התנהגות מסתגלת המתקשים בקריאה : (מחקר חלוץ). רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"פ, 2019
153.43 כהן.הש תשפ"א
כהן. אביגיל. DIS3. השפעת הוראה מטפחת חשיבה יצירתית מדעית טכנולוגית והכוונה שיתופית קבוצתית על פתרון בעיות מדעיות טכנולוגיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
371.928 כהן.תר תשפ"א + תזה אלקטרונית
כהן צברי, דקלה. THE2. תרומתה של סדנה לניהול קונפליקטים לפיתוח התנהגויות מקדמות ניהול קונפליקטים בזיקה להון הפסיכולוגי בקרב סטודנטים עם מוגבלות שכלית בהשוואה לסטודנטים עם התפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
618.92855 לוו.יי תשפ"א
לוונטל, יעל. THE2. ייצוג מנטאלי מרחבי בקרב ילדים עם לקות שפה בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה בגיל הגן : השפעת ההיבט המיוצג ורמת מורכבותו. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
(A)E373 מחא.הש תשפ"א
מחאמיד, אחמד פיאד. DIS3. השפעת הדיגלוסיה על הביצועים הקוגניטיביים של תלמידי בית ספר דוברי ערבית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, לימודים בין תחומיים. התכנית ללימודי פרשנות ותרבות. תשפ"א, 2021
E370.11 עמו.מד תשפ"א
עמוסי ניסן, אמור. DIS3. מדיניות של קידום מצוינות בפריפריה : ניתוח עלויות ואפקטיביות של התוכנית הלאומית 'מצוינגב' באילת. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
618.9285882 שמש.קש תשפ"א
שמש, ענבל. THE2. הקשר בין מוטוריקה אישית למוטוריקה דיאדית-תאום תנועתי חברתי, בזיקה לתפקודים ניהוליים וחומרת לקות בקרב ילדים עם ASD בילדות המוקדמת, טרום מתבגרים ומתבגרים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
616.85889 AVR m + ETHESIS
Avraham, Ilanit. THE2. Macrostructure and microstructure in narratives of adult students with intellectual disabilities. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
155.4123 DAY m
Dayan Pinus, Hagar, THE2. Mothers’ prenatal belief in toddlers’ need for external motivation and monitoring, and Its association with child maladaptive non-compliance : the mediational role of parental control. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
407.1 ELI e + ETHESIS
Elias, Dorit. THE2. The effect of the study method (retrieval practice versus restudying) and medium (paper versus screen) on vocabulary learning. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
153.93083 FUS a + ETHESIS
Fussman, Shanie. THE2. Assessment of pragmatic abilities in adolescents with typical development. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
372.4 HOL l + ETHESIS
Hollander, Chagit. DIS3. Literacy attainments in second graders of low-socioeconomic status : the effect of a 'pre-exam warm-up' and associations with a grapho-motor skill-learning task. PhD. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
370.711 SHA e + ETHESIS
Shaer, Anat. DIS3. Examining organizational citizenship behavior and organizational misbehavior phenomena in educational career development processes by means of team-based simulations. PhD. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
E-BOOK Barkley, Russell A. Attention-deficit hyperactivity disorder : a handbook for diagnosis and treatment. 4th Ed. New York : Guilford Press, 2018 |
|
E-BOOK Hale, James B. School neuropsychology : a practitioner's handbook / James B. Hale, Catherine A. Fiorello. New York : Guilford Press, 2004 |
|
E-BOOK Miller, Daniel C. Essentials of school neuropsychological assessment / Daniel C. Miller, Denise E. Maricle. 3rd Ed. Hoboken, NJ : Wiley, 2019 |
|
E-BOOK Valk, John. Worldviews : a comprehensive approach to knowing self and others. Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, 2021 |
|
E-BOOK Yitzhaki, Dafna. Activist Pedagogy and Shared Education in Divided Societies : International Perspectives and Next Practices / Dafna Yitzhaki, Tony Gallagher, Nimrod Aloni, Zehavit Gross. Leiden; Boston : Brill, 2022 |
|
306.432 MAC-MAH e McMahon, Walter W. Education and development : measuring the social benefits. Oxford : Oxford University Press, 2008
|
|
338.47374013 NEO 2021 Neoliberalism and education systems in conflict : exploring challenges across the globe / edited by Khalid Arar, Deniz Örücü and Jane Wilkinson. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2021. |
|
371.33 RET 2020 Rethinking pedagogy for a digital age : principles and practices of design / edited by Helen Beetham and Rhona Sharpe. New York, NY : Routledge, 2020 |
|
371.384 OUT 2021 Outdoor environmental education in higher education : International perspectives / Glyn Thomas, Janet Dyment, Heather Prince, Editors. Cham : Springer, 2021 |
|
371.39 INT 2021 International handbook of inquiry and learning / edited by Ravit Golan Duncan and Clark A. Chinn. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2021. |
|
378.125 MAJ t2 Major, Claire Howell. Teaching for learning : 101 intentionally designed educational activities to put students on the path to success / Claire Howell Major, Michael S. Harris and Todd D. Zakrajsek. New York ; London : Routledge, 2021. |
|
378.33 ZHA b Zhadko, Olena. Best practices in designing courses with open educational resources / Olena Zhadko and Susan Ko. New York, NY : Routledge, 2020. |
|
379.110973 OWI a3 Owings, William A. American public school finance / William A. Owings and Leslie S. Kaplan. New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2020 |
|
508.071 SKI l Skilbeck, Malcolm. Loving and studying nature : celebrating the earth through history, culture and education. Cham : Springer, 2021 |
|
570.71 TEA 2018 Teaching biology in schools : global research, issues, and trends / edited by Kostas Kampourakis and Michael J. Reiss. New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. |
|
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
A12 עם.ישר תשס"ה עם ישראל חי : הכוונה אמונית, חינוכית וחברתית נוכח תכנית ההתנתקות / עורך: הרב ד"ר יוחאי רודיק. ירושלים : מחלקת הפרסומים, מינהל החינוך הדתי, מינהל חברה ונוער, משרד החינוך, התרבות והספורט, תשס"ה 2005 |
|||||||||||||||||
D07 אקש.מס תשע"ט אקשטיין, חיים. מסביב לעולם ב- 3,300 שנה : ממעמד הר סיני למדינת ישראל - עוקבים אחרי מסלולי הנדודים של העם היהודי / כתיבה: חיים אקשטיין ; איורים: נעמה להב. בני ברק : קרוב ללב, תשע"ט 2019. |
|||||||||||||||||
D642 נרי(לזר) תשע"ט
|