ספרים חדשים יולי - אוקטובר 2021
ספרים חדשים יולי - אוקטובר 2021
ספר אלקטרוני הובלת שינוי במערכת החינוך : חילוץ עקרונות מניסיון העבר / דלית שטאובר, חנה קדרון, עומר זליבנסקי אדן. ירושלים : המכון הישראלי לדמוקרטיה, 2020 |
|
ספר אלקטרוני פרידמן יצחק. דגימה במחקרי חינוך וחברה : עקרונות, אסטרטגיות ותהליכי ביצוע. ירושלים : מכון הנרייטה סאלד - המכון הארצי למחקר, 2020 |
|
ספר אלקטרוני מודל סאלד לתסלום של תוכניות חברתיות וחינוכיות : סקירת מחקרים, חקר מקרים ומודל לתסלום אפקטיבי של תוכניות בישראל / פרופ' יצחק פרידמן, ד"ר רינת יצחקי וד"ר רחל זורמן. ירושלים : מכון הנרייטה סאלד, תשפ"א 2020 |
|
ספר אלקטרוני קוהרנטיות בתוכניות להכשרת מורים : מודלים נבחרים / ד"ר עמליה רן וד"ר ליאת יוספסברג בן-יהושע. תל אביב : מרכז המידע הבין-מכללתי, מכון מופ"ת, 2020 |
|
150.1952 פרו(צור) תשפ"א צור מהלאל, ענת, אנליזה מן העבר האחר : מטופלי פרויד כותבים. תל אביב : רסלינג, 2021. |
|
330.948 ליי.כל תשפ"א לייקי, ג'ורג'.כלכלה ויקינגית : איך הסקנדינבים עשו את זה - ואיך גם אנחנו יכולים. בני ברק : הקיבוץ המאוחד : תשפ"א 2020 |
|
370.1 חינ.כמ תשפ"א + ספר אלקטרוני חינוך כמערכת מורכבת / עורכים: ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי. חיפה : פרדס, 2021 |
|
371.26019 אפל.חר תשפ"א אפל, נעמי. חרדת בחינות : פרוקטול לטיפול התנהגותי-קוגניטיבי על פי מודל זה"ב. אבן יהודה : שיטות הוצאת ספרים, תשפ"א 2020 |
|
507 קהי.מק תשפ"א קהילות מקצועיות לומדות של מורים למדעים ולמתמטיקה : אסופת מאמרים / עורכת אקדמית: ליאת יוספסברג בן-יהושע. תל-אביב : מכון מופ"ת, 2021 |
|
616.855406 טל.טיפ תשפ"א טל, איריס. טיפול בגמגום ממוקד משחק : לילדים בגיל בית-ספר יסודי. מנדלי מוכר ספרים ברשת, 2021 |
|
618.9285882 נוט.עש תשפ"א נוטבום, אלן, עשרה דברים שילדים עם אוטיזם רוצים שתדעו. תל אביב : מטר, תשפ"א 2021 |
|
636.019 גיל.או תשפ"א גילשטרום, רחל, אובדן חיות מחמד במשפחה : סיום החיים, המשך הקשר. רחל גילשטרום, תשפ"א 2021. |
|
C2 אופ.שי תשפ"א אופלטקה, יזהר. שישה ימים אחרונים. הרצליה : מנדלי מוכר ספרים ברשת, 2021 |
|
E303.49 פסי.מפ תשפ"א פסיג, דוד, המפלה החמישית : כיצד מדינת ישראל יכולה להימלט בעתיד מהמלכוד של ההיסטוריה היהודית. ראשון לציון : ידיעות אחרונות : ספרי חמד, 2021 |
|
E333.7071 בר-לבי.יר תשפ"א בר-לביא, ב"צ. ירוק, כחול-לבן : חינוך סביבתי ישראלי. הרצליה : ספרי ניב, 2021 |
|
E361.37 הימ.דר תשפ"א הימן-זהבי, רקפת. דרך ערך : התנדבות לשנת שירות בתנועות הנוער כדרך למעורבות בחברה הישראלית. מועצת תנועות הנוער בישראל, תשפ"א 2021. |
|
E361.7 בר.התנ תשע"ה בר, רונית. התנדבות במציאות משתנה : למען החברה, למען הזולת / רונית בר ומשה גרומב. כפר סבא : נדב ספרים, 2015 |
|
E370 חינ.בצ תש"ף חינוך בצומת : סיעור מוחות על עתיד החינוך בישראל / עורכים: יורם הרפז ואלי הורביץ. חבל מודיעין : דביר, 2020 |
|
E371.1023 איז.יצ תשפ"א איזקסון, עטרה. יצירתיות בהוראה : מורה ותלמיד בעולם משתנה. ירושלים : כרמל, תשפ"א 2021 |
|
E371.2012 צן.בסך תש"ף צן, שלומי, בסך הכול היה לנו יום טוב : הצצה מרתקת למהפך חינוכי. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, תש"פ 2020 |
|
E371.9 לסר.לח תש"ף לסרי, עליזה. לחזק כנפיים ולעוף. הרצליה : ספרי ניב, 2020 |
E-BOOK Living like a girl : agency, social vulnerability and welfare measures in Europe and beyond / edited by Maria A. Vogel and Linda Arnell. New York : Berghahn Books, 2021 |
|
E-BOOK Bauminger-Zviely, Nirit & Eytan, Dganit. Preschool Peer Social Intervention in Autism Spectrum Disorder: Social Communication Growth via Peer Play Conversation and Interaction. Springer, 2021 |
|
E-BOOK Kowalski, Theodore J. Effective Communication for District and School Administrators. 2nd Ed. Rowman & Littlefield Publishers, 2015 |
|
E-BOOK Schalock, Robert L. & Luckasson, Ruth. Intellectual Disability: Definition, Diagnosis, Classification, and Systems of Supports. American Association on Intellectual and Developmental Disabilities AAIDD, 2021 |
|
E-BOOK Tzuriel, David. Mediated learning and cognitive modifiability. Springer, 2021 |
|
155.25 RYA s Ryan, Richard M. Self-determination theory : basic psychological needs in motivation, development, and wellness / Richard M. Ryan, Edward L. Deci. New York : Guilford Press, 2018 |
|
333.7071 EDU 2021 Reimers, Fernando. Education and climate change : the role of universities. Cham, Switzerland : Springer, 2021 |
|
371.3 JUK r Jukes, Ian. Reinventing learning for the always-on generation : strategies and apps that work / Ian Jukes, Ryan L. Schaaf, Nicky Mohan. Bloomington, IN : Solution Tree Press, 2015 |
|
372.357 QUE 2021 Russell, Josh. Queer ecopedagogies : explorations in nature, sexuality, and education. Cham, Switzerland : Springer, 2021 |
|
418.4019 WOL r Wolf, Maryanne. Reader, come home : the reading brain in a digital world. New York : Harper, 2019 |
|
630.954 HAY l Haydock, Karen. Learning and sustaining agricultural practices : the dialectics of cultivating cultivation in rural India / Karen Haydock, Abhijit Sambhaji. Cham, Switzerland : Springer, 2021 |
עבודות גמר
616.8553 בן-יוס.כש + תזה אלקטרונית
בן יוסף, אורית. THE2. כשל המרכזיות בקרב קוראים עם דיסלקציה : עדות ממחקר חשיבה בקול. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2021
B412 דאי.הש תשפ"א + תזה אלקטרונית
דאי עדרי, אסתר. THE2. השפעת שכיחות הופעת המילים בשפה העברית על התפתחות קריאת מילים מנוקדות ולא מנוקדות ובניקוד שגוי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
155.51 קלר.בח תש"ף + תזה אלקטרונית
קלרשטיין, עידן, THE2. בחינת מטרות הישג חברתיות בקרב תלמידים בבית הספר היסודי כמנבאים של התנהגות סיכון בתיכון. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשפ"א, 2020
372.218 שרי.הש תש"ף + תזה אלקטרונית
שריר, טל. DIS3. השפעת תכנית התערבות מטה-קוגניטיבית על היכולת של ילדי בית ספר וגן להתמקד ספונטנית במבנים מתמטיים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
370.1523 ELH c + E-THESIS
Abd ElHadi, Duaa. THE2. Comparing learning of two modalities of a grapho-motor task by kindergarteners and adults. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
153.95 GRE a + E-THESIS
Green, Hadas. THE2. Artificial grammar learning is facilitated by distributed practice : evidence from a production task. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
153.95 HAZ s + E-THESIS
Hazema, Hnade. THE2. Self-regulated learning and motivation among gifted and high achieving students in STEM discipline. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
616.8521 PER i + E-THESIS
Perel, Ariel. THE2. The interactive effect of cognitive flexibility and playing a visuospatial game (i.e. ‘tetris’) on the tendency to develop PTSD symptoms following exposure to traumatic incidents. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2021
371.1 ZAV e + E-THESIS
Zavelevsky, Erez. DIS3. Ecological school culture for novice teachers' retention. PhD. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
ספרים שהתקבלו בספרייה הפדגוגית
028 חדי(סנצ') תש"ף סנצ'ס ורגארה, איסבל. זהא חדיד. יפו : צלטנר ספרים, 2020 |
|
028 מונ(סנצ') תש"ף סנצ'ס ורגארה, איסבל. מריה מונטסורי. יפו : צלטנר ספרים, 2020 |
|
C5 גול.ננ תשע"ח גולדברג, מאיר. ננו קומיקס הדור השני : עלילות מדעיות עם חיוך / כותבים: מאיר גולדברג ויבשם עזגד. רחובות : מכון ויצמן למדע, תשע"ח |
|
C5 הור.הר תשע"ג |
|
C5 עגנ(גול) תשע"ט גולן, אבירמה. ש"י עגנון. יפו : צלטנר, בית מלאכה לספרי ילדים, 2020 |
|
C5 ילן(גני) תשע"ט מרים ילן-שטקליס. יפו : צלטנר, בית מלאכה לספרי ילדים, 2019 |
|
D478 מצל.חב תשע"ה מצליח-ליברמן, גילה, חבוק של אהבה. ספר זה מציע פתרון מיטבי לקונפליקט בין הרצון למסור לילדים ידע על השואה ובין הרצון לגונן עליהם מפני זוועותיה. 3 כרכים: ספר ילדים, מדריך למספר, ערכה למספר. חולון : יסוד, 2015 |
|
370.711 THA t |