ספרים חדשים שהתקבלו בספריות חינוך והמכון הפדגוגי בחודשים דצמבר 2020 -פברואר 2021
ספרים חדשים שהתקבלו בספריות חינוך והמכון הפדגוגי בחודשים דצמבר 2020 - פברואר 2021
153.15 לאו.למ תש"ף |
|
155.413 שתי.פע תשע"ז שתיל, יונתן. פענוח ציורי ילדים : מה מספר לנו הילד בציוריו? : שיטת הגרפו-דרמה. ישראל : יונתן שתיל, 2017 |
|
170 בר-לב.סו תש"ף בר לב, אלחנן, הסולם החבוי בתוכנו : מהותם של ערכים ודרכי הטמעתם. הרצליה : ספרי ניב, 2020 |
|
370.114 אסו.קו תשפ"א בן-יהושע, ליאת יוספסברג, אסופת קודים בנושא אתיקה של אנשי חינוך והוראה / עורכת ראשית: ד"ר ליאת יוספסברג בן-יהושע. תל אביב : מכון מופ"ת, 2020 |
|
371.33 אדם.הל תש"ף האדם הלומד בעידן הדיגיטלי : ספר הכנס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס : שלישי, ט"ז בשבט תש"ף, 11 בפברואר 2020 / עורכים: אינה בלאו [ו-6 אחרים]. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, 2020. נגיש גם אלקטרונית |
|
371.391 שטי.ער תש"ף שטיינר, רודולף. ערכים אנושיים בחינוך. לפיד : כחותם, 2019. |
|
378 אלמ.כל תש"ף אלמוג, תמר. כל שקרי האקדמיה : מה שהתקלקל במודל האוניברסיטאי ומה יחליף אותו / תמר אלמוג, עוז אלמוג. ראשון לציון : ידיעות אחרונות, ספרי חמד, 2020. |
|
615.85156 איי.של תש"ף איים של סיפורים : נרטיבים אישיים ומקצועיים של מטפלות ומטפלים באמצעות אומנויות / עורכת: נורית דביר. תל אביב : מכון מופ"ת, [תש"ף] 2020. נגיש גם אלקטרונית |
|
616.89 הול.פס תש"ף הולי, ג'יל מ'. פסיכופתולוגיה / ג'יל הולי, ג'יימס בוצ'ר, מתיו ק' נוק, סוזן מינקה ; מהדורה 17. עריכה מדעית של המהדורה העברית: פרופ' רות בייט-מרום ; תרגום: תמי דומאי. רעננה : למדא - ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה, תש"ף-תשפ"א 2020. 2 כרכים |
|
649.1 לבו.הו תשע"ז לבוב, איתן. ההורה כמגדלור : שיטת 'איכה' להורות מיטיבה / איתן לבוב, הילה אלקיים. מושב בן-שמן : מודן, 2017 |
|
658.31125 הכנ.למ תשס"ט גרוס, אורית, הכנה למבחני מיון לעבודה / עריכה: אורית גרוס. מהדורה חדשה. ישראל : מכון נועם - הכנה למבחני מיון וראיונות עבודה, 2011 |
|
A077 מיט.כל תש"ף מיטלמן, משה בן נתן. כל מה שמחנך צריך לדעת : מדריך ראשון מסוגו לניהול מעשי של כתה / משה מיטלמן, מרדכי שטוב. ירושלים : טקסטרץ, 2020 |
|
E113.121 הר-נוי.צפ תשפ"א הר נוי, שמואל. צפת בצבת החינוך : יובל שנים של תמורות ומאבקים לעיצוב דמותה של מערכת החינוך העברי בעיר צפת 1920-1870. כרמיאל : שמואל הר נוי, תשפ"א 2020 |
|
E362.734 בן-חיים(בן-חיים) תש"ף בן-חיים, פ. במעלה ההר : סיפורו של הורה-מאמץ. בני ברק : נקודה, 2020 |
|
E369.4 ויז.קש תשפ"א ויזל, מיה, קשר כפול : מהתנועה לכיתה. רמת אפעל : מועצת תנועות הנוער, 2020 |
|
E369.4 תנו.הנ תש"ף תנועות הנוער בישראל : ייחודיות חינוכית בת מאה / עורכים: ניר מיכאלי, גיל גרטל. תל אביב : רמת אפעל : מכון מופ"ת ; [תש"ף] 2020. נגיש גם אלקטרונית |
|
E370.73 ריכ.סי תש"ף רייכל, נירית. סיפורה של הכשרת המורים הישראלית והשתקפותה במכללה האקדמית גורדון / נירית רייכל ואורית עובד. רמת אביב : אוניברסיטת תל אביב, תש"ף 2020. |
|
E371.1 ביא.מט תש"ף ביאליק, גדי. מטביעים חותם : מורים ומורות מובילים שינוי חברתי / גדי ביאליק, גוני גורדין יוסקוביץ, נועה זנדבנק רהט. רמת אביב : אוניברסיטת תל אביב, תש"ף 2020 |
|
E371.20285 תלם.טכ תש"ף תלם, משה. טכנולוגיית מידע ופדגוגיה בבית הספר : תיאוריה ופרקטיקה. ישראל : משה תלם, 2020 |
333.7071 STE d Stewart, Alistair. Developing place-responsive pedagogy in outdoor environmental education : a rhizomatic curriculum autobiography. Cham, Switzerland : Springer, 2020 |
|
370.1523 WEI u Weinstein, Yana. Understanding how we learn : a visual guide / Yana Weinstein and Megan Sumeracki. Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2019. |
|
371.102 POL r5 Pollard, Andrew. Reflective teaching in schools / Andrew Pollard with Kristine Black-Hawkins [and nine others]. London : Bloomsbury Academic, 2019. |
|
371.102 RES 2019 The Research ED guide to education myths : an evidence-informed guide for teachers / edited by Craig Barton. (Melton, Woodbridge : John Catt, 2019. |
|
371.102 WHI w3 Whitaker, Todd. What great teachers do differently : nineteen things that matter most. New York : Routledge, 2020. |
|
371.1024 CAS c Cassetta, Gianna. Classroom management matters : the social-emotional learning approach children deserve / Gianna Cassetta, Brook Sawyer. Portsmouth, NH : Heinemann, 2015 |
|
371.2 LEA s Leading holistically : how schools, districts, and states improve systemically / edited by Haim Shaked , Chen Schechter and Alan J. Daly. New York, NY : Routledge, 2019. |
|
371.207 WOR 2017 |
|
371.826912 MIG 2020 Gross, Zehavit. Migrants and comparative education : call to re/engagement / edited by Zehavit Gross. Leiden : Brill, 2020 |
|
372.60285 INT 2021 Rohlfing, Katharina J. International perspectives on digital media and early literacy : the impact of digital devices on learning, language acquisition and social interaction / edited by Katharina J. Rohlfing and Claudia Müller-Brauers. Abingdon, Oxon : Routledge, 2021 |
|
519.5 SAL s7 Salkind, Neil J. Statistics for people who (think they) hate statistics / Neil J. Salkind, Bruce B. Frey, University of Kansas. Los Angeles : Sage, 2020. |
|
519.5 SAL s Salkind, Neil J. Statistics for people who (think they) hate statistics using R / Neil J. Salkind and Leslie A. Shaw. Los Angeles : SAGE, 2020. |
|
616.8522 ZAW s Zawatzky, Joan. Stop family anxiety : a guide for anxiety disorders in parents, grandparents, teenagers and children of all ages. Melbourne : Veritax, 2015 |
|
658.4063 KEL t Kelley, Tom. The ten faces of innovation : IDEO's strategies for beating the devil's advocate & driving creativity throughout your organization / Tom Kelley with Jonathan Littman. New York : Currency/Doubleday, 2005 |
עבודות לתואר שני ושלישי
E372.634 אדד.בח תש"ף
אדדי בר, יעל. THE2. בחינת מנגנוני תרומה ישירה, חיזוק ופיצוי הדדי בין תפקודים ניהוליים ואינטגרציה ויזומוטורית בכתיבה בילדים בכתה ב ובכתה ג. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020 נגיש גם אלקטרונית
371.9 ברא.הת תשע"ט
בראינין, עינת. DIS3. התערבות טכנולוגית לקידום שפה ותפיסה מרחבית בקרב ילדים עם התפתחות תקינה וילדים בסיכון ללקות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019. נגיש גם אלקטרונית
תזה אלקטרונית
זמשמן, ארתור. THE2. פיתוח סביבת למידה המבוססת רובוטיקה ופתרון בעיות להעמקת חשיבה גיאומטרית והבניית הרגלי חשיבה הנדסית בקרב תלמידי בית ספר יסודי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
תזה אלקטרונית
נחום, נטע. THE2. הצפה רגשית אמהית, ויסות רגשות של האם וסגנונות הורות כמנבאים ויסות רגשות אצל ילדים מודל של תיווך כפול ורציף. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
תזה אלקטרונית
עדילה, מג'דולין. THE2. יחידאות בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית במגזר הערבי השוואה בין נשים לבין גברים מפרספקטיבה של תיאוריות פסיכולוגיות (התקשרות,אינטימיות), תיאוריות מודרניות של יחידאות (בחירה, היעדר הזדמנויות) והבדלים באינטליגנציה הרגשית בין שתי הקבוצות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020
תזה אלקטרונית
פרנקל, מיכל, DIS3. השיקולים בבחירת השירים בימי הזיכרון לחללי צה"ל, בתחנות הרדיו הממלכתיות ובאירועים ציבוריים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.
570.712 שקד.הש תש"ף
שקד, דנה. THE2. השפעת סגנון חקר מדעי: מעשי, רעיוני, ווירטואלי : על מיומנויות חקר, ידע מדעי, הכוונה קבוצתית משותפת, ועמדות תלמידי תיכון כלפי ביצוע חקר מדעי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020 נגיש גם אלקטרונית
תזה אלקטרונית
תמרי-הוכמן, רעות. DIS3. שיפור יכולתם של מגני סייבר לזהות דפוסים חזותיים משתנים בזמן-אמת בסביבה עתירת מידע באמצעות טכנולוגית מציאות מדומה בתלת-ממד. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תש"ף, 2020.
Electronic Thesis
Bros, Eliana. THE2. Coherence between policy makers and school leaders : exploring pedagogical reform in Israel. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
Electronic Thesis
Halevy, Meran. THE2. Collective learning from success among middle school English teachers : factors that foster or inhibit the process of learning from success. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
Electronic Thesis
Perry (Biran), Netta. THE3. What did you discover today in preschool? the physical learning environment design that promotes inquiry and discovery - perceptions and attitudes of teachers, parents and preschoolers. PhD. Bar-Ilan University, School of Education, 2019
Electronic Thesis
Shechter-Maimon, Taly. DIS3. Development of engineering thinking, metacognition and self-regulation in learning environments that promote engineering activities in preschool. PhD. Bar-Ilan University, School of Education, 2019
Electronic Thesis
Yeshayahu, Hadas. THE2. Suicidal ideation and attempts in broader autism phenotype. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2020
ספרים שהתקבלו בספריית המכון הפדגוגי
530 רוב.שב תשע"ז |
|
A37 רמו.תפ תשע"ז |
|
E372.634 גול.כך תשע"ב |
|
T107 מיו.ספ תשע"ז מיוחס, רפאל. ספר השיאים של התנ"ך. בני ברק : קרוב ללב, תשע"ז |
371.102 ASH b Ashley, Justin. The balanced teacher path : how to teach, live, and be happy. Minneapolis MN : Free Spirit Publishing, 2017 |
|
371.102 RIC j Richards, Jack C. Jack C. Richards' 50 tips for teacher development / Jack C. Richards ; edited by Scott Thornbury. Cambridge : Cambridge University Press,2017 |
|
372.476 STU t Stuart, Dave. These 6 things : how to focus your teaching on what matters most. Thousand Oaks, Calif. : Sage, 2019 |
|
418.007 FRE ea Freeman, Yvonne S. ESL teaching : principles for success / Yvonne S. Freeman, David E. Freeman, Mary Soto, and Ann Ebe. Portsmouth, NH : Heinemann, 2016 |
|
428.2 PAT h Paterson, Ken. A handbook of spoken grammar : strategies for speaking natural English / Ken Paterson, Caroline Caygill and Rebecca Sewell. Peaslake, England : Delta Publishing, 2012 |
|
428.24 ENG p2g Engelhardt, Diane. Perfect phrases for ESL : conversation skills : hundreds of ready-to-use phrases that help you express your thoughts, ideas, and feelings in English conversations of all types. New York : McGraw-Hill Education, 2017 |
|
428.24 MEL j Melamud, Michal. Jet 2 / Michal Melamud with Judi Alexander. Ra'anana : Eric Cohen Books, 2020. 2 vols |
|
428.24 NOR h Norman, Anya. Here and now / writing and editing team: Anya Norman, Nicholas Rose, Ellen Zelenko. Ra'anana : Eric Cohen Books, 2020. 2 vols |
|
428.34 NEW 2019 Vorholt, Julie. New ways in teaching speaking / Julie Vorholt, editor. Alexandria, Virginia : TESOL International Association, 2019 |