ספרים חדשים יוני - אוגוסט 2020

ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בחודשים יוני - אוגוסט 2020 

 

ע ספר אלקטרוני
איזנברג, אלי. התאמת מערכת החינוך למאה ה-21/ אלי איזנברג, עומר זליבנסקי אדן . ירושלים : המכון הישראלי לדמוקרטיה, 2019
 נ 001.2 פוק.אר תשס"ה
פוקו, מישל. הארכיאולוגיה של הידע. תל אביב : רסלינג, 2005
המה 150.1952 פרו(רימ) תש"ף
רימון-אור, ענת, אדם זה, שאינו אחד : תורתו של זיגמונד פרויד ויישומיה בחינוך. חיפה : פרדס, תש"ף 2020
ה 153.4 קני.נפ תש"ף
קניאל, שלמה, נפלאות הטיפשות : מה הם מעשים טיפשיים וכיצד נוכל לזהות אותם ולהימנע מהם? 
בני ברק : מטר, 2020
ניכ 155.422 אור.תי תש"ף 
אור, עדנה. תינוקות, נפלאות תבונתם : ההתפתחות הקוגניטיבית בשנים הראשונות לחיים. 
תל אביב : מכון מופ"ת, 2020
הג 155.924 מגד.מש תשס"ד
מגד, אמתי. משפחה כן בוחרים : זוגיות ומשפחה מבעד לעדשה רוחנית / אמתי מגד (בדיאלוג עם אילה אילון). טבעון : נורד
בד 158.1 מגד.לה תשע"ט
מגד, אמתי. להיות ראוי : מה שמאפשר ומה שחוסם אותנו מלהיות אותנטיים, מובחנים וראויים. תל אביב : מרקם, 2019.
ע 194 פוק.הט תש"ע
פוקו, מישל. הטרוטופיה : על מרחבים אחרים. מהדורה מחודשת. תל אביב : רסלינג, 2010
מעהה 306.7 איל.סו תש"ף
אילוז, אוה, סופה של האהבה : סוציולוגיה של יחסים שליליים. מושב בן שמן : כתר, 2020
 ה 306.877 הבר.לו תש"ף
הברון, אפרת, לומר זאת אחרת : לדבר על גילוי עריות בשפת הספרות. תל אביב : מכון מופ"ת, תש"ף, 2019
 ההנ  370.1 חגי.חי תשע"ח
 חגי, אתי. חינוך רואה מורכבות . תל אביב : רסלינג, 2018
כע 370.1 ויג(צלר) תשע"ט
צלרמאיר, מיכל, לב ויגוצקי והתאוריה החברתית-תרבותית : אתגרים בחינוך - אז ועכשיו. תל אביב : מכון מופ"ת, 2019
נ 371.1024 באב.פס תשע"א
באבד, אלישע. הפסיכולוגיה החברתית של הכיתה. אבן יהודה : רכס, פרויקטים חינוכיים, 2011
דב 401 וור.שפ תשס"ד
וורף, בנג'מין לי. שפה, מחשבה, מציאות. תל אביב : אוב - זעפ, תשס"ד
sv 616.891425 אפל.כו תשע"ז
אפל, נעמי. כוחו של CBT בטיפול זוגי : טיפול התנהגותי קוגניטיבי בקונפליקטים זוגיים. קרית ביאליק : אח, 2017 
נג 618.928 דור.יל תשע"ח
 הילד עם קושי בוויסות קשבי-חושי-רגשי / הלית דורי ; עריכה: קרן דור ; ציורים: אוהד דורי. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, 2018
ב 618.9285882 רוג'.הת תשע"ט
רוג'רס, סאלי ג'. התערבות מוקדמת לטיפול בילדים עם אוטיזם : נצלו את פעילויות היומיום כדי לעזור לילדכם להתחבר, לתקשר וללמוד. קרית ביאליק : אח, 2019                                                                              
 ההנ 618.928914 דות.לש תשע"ט
דותן, נעמי. לשנות באמת : תכנית 10 צעדים לטיפול בקשיי ויסות רגשי בילדים. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ט 2018  
ב 901 דור.לק תש"ף
דוראנט, ויל. לקחי ההיסטוריה. חבל מודיעין : כנרת, זמורה, 2020 
געה 909 גלא.מס תש"ף
גלאור, עודד, מסע האנושות : מפץ הציוויליזציות הגדול. חבל מודיעין : דביר, 2020
b E370.711 לפת.דל תש"ף
לפתוח דלת : יוזמות לאחריות חברתית בהכשרת מורים‏ / עורכות: אורנה שץ-אופנהיימר, זמירה מברך. 
תל אביב : מכון מופ"ת, 2020
נ E370.92 תדמ(תדמ) תשע"ח
תדמור, ישעיהו, חינוך - מהו לי. פתח תקוה : סטימצקי, 2018
 ה E371.04 ביא.בת תש"ף
ביאליק, גדי, בתי ספר ייחודיים : האומץ להרהר ולערער על המובן מאליו. תל אביב: מכון מופ"ת, תש"ף 2020
גע E371.1023 צבר.מק תש"ף
צבר, בועז. מקרב ומרחיק : עיון בדמות המחנך המשמעותי בבית הספר הציבורי. תל אביב : מכון מופ"ת, תש"פ 2019
עמיע E371.911 מיכ.רו תשע"ח
 מיכלסון, מנחם. רואים את הקולות : ספר המאה של בית חינוך עיוורים. ירושלים. ירושלים : ראובן מס, 2018
ה E379.26 איל.אי תש"ף
אילון, חנה. אי שוויון בחינוך : ממחקר למדיניות / חנה איילון, נחום בלס, יריב פניגר, יוסי שביט. ירושלים : מרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל, 2019
   
 

 

ספרים באנגלית

nf Electronic Book
Agarwal, Pooja K. & Bain, Patrice M. Powerful Teaching: Unleash the Science of Learning, John Wiley & Sons, 2019
nm Electronic Book
Breaux, Annette L. Quick Answers for Busy Teachers : Solutions to 60 Common Challenges / Annette Breaux, Todd Whitaker. Hoboken : Jossey-Bass, 2015
re Electronic Book
Cascio, M. Ariel editor. Research involving participants with cognitive disability and differences : ethics, autonomy, inclusion, and innovation. Oxford : Oxford University Press, 2019
book cover image place holder Electronic Book
Couros, George. The innovator's mindset : empower learning, unleash talent, and lead a culture of creativity. San Diego, CA : Dave Burgess Consulting, Inc., 2015
 
 c Electronic Book
Mooney, Carol Garhart. Theories of childhood : an introduction to Dewey, Montessori, Erikson, Piaget, and Vygotsky. 2nd Ed. t. Paul, MN : Redleaf Press, 2013
book cover image place holder Electronic Book
Reed, Stephen K. Cognitive skills you need for the 21st century. New York, NY : Oxford University Press, 2020
e Electronic Book
Siller, Michael editor. Handbook of parent-implemented interventions for very young children with autism / Michael Siller, Lindee Morgan, editors. Cham : Springer, 2018
book cover image place holder  Electronic Book
Vivanti, Giacomo. Implementing the group-based early start Denver model for preschoolers with autism / Giacomo Vivanti, Ed Duncan, Geraldine Dawson, Sally J. Rogers. Cham, Switzerland : Springer, 2017
nb

Electronic Book
Zajda, Joseph (Ed.). Globalisation, Ideology and Education Reforms: Emerging Paradigms, Springer, 2020

gj Electronic Book
 Zajda, Joseph (Ed.). Globalisation, Ideology and Neo-Liberal Higher Education Reforms. Springer, 2020
tu Electronic Book
 Zajda, Joseph (Ed.). Human Rights Education Globally. Springer, 2020 
sc 153.43 STA r
Stanovich, Keith E. Rationality and the reflective mind. New York : Oxford University Press, 2011.
dg 300.72 COU b
Court, Deborah. A brief history of knowledge for social science researchers : before method. London : Routledge, 2020
dv 371.102 TEA 2014
Richardson, Paul W.  Teacher motivation : theory and practice / edited by Paul W. Richardson, Stuart A. Karabenick, Helen M.G. Watt. New York, NY : Routledge, 2014.
vb

371.2 BRI e
Brighouse, Harry. Educational goods : values, evidence, and decision making / Harry Brighouse, Helen F. Ladd, Susanna Loeb, Adam Swift. HoldingsItems. Chicago : The University of Chicago Press, 2018.

n, 808.02 PUB 2020
American Psychological Association. Publication manual of the American Psychological Association : the official guide to APA style.  7th Edition. Washington, DC : American Psychological Association, 2020

 

 עבודות לתואר שני ושלישי

152.4 פרג.דפ תשס"א
פרג, דנה. THE3.  דפוסי התקשרות ועולם הרגש.  רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי,המחלקה לפסיכולוגיה. 2000

155.413 חיי.יכ תשע"ט
חיימוב, מיכל. THE2. היכולות הקוגניטיביות התורמות ליצירתיות מילולית ואמנותית בקרב ילדים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

155.5 בוק.גו תש"ף
בוקובזה, גילה. THE2. גורמי חוסן והגנה המנבאים רווחה נפשית ותפקודית בקרב בני נוער בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

305.2352 לב.מעב תשע"ט
לב, שיר. THE2. המעבר מבית הספר היסודי לחטיבה בעידן הרשתות החברתיות : הקשר בין תמיכה חברתית לתחושת הבדידות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

331.70235 סטר.גו תשע"ט
סטרימבאום-ארליך, גרטה. THE2. הגורמים המשפיעים על סטודנטים לכימיה בבחירת קריירה בכימיה : הקשר בין הגורמים והשפעת המגדר. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

332.024 חדד.הש תשע"ט
חדד, יניב. THE2. השפעת החינוך הפיננסי על תרבות הצריכה של ילדים צעירים. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

364.15 גפן.בר תשע"ט
גפן, עמיר. THE3. בריונות ברשת בקרב בני נוער : מאפייני הקורבנות, אפיונה כמצב דחק, משאבי חוסן ממתנים ובהתייחס לאוריינות דיגיטלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.

371.26 בור.הש תשע"ט
בורנשטיין, אריק.THE2. ההשפעה של משוב מרחיב טהור על למידה ממבחנים. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

372.35 ישר.הש תשע"ט
ישראלי, נעמה. THE2. השפעת אופני תיעוד שונים על שיחזור והבנת התנסות מדעית וסקרנות מדעית אצל ילדי גן. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

372.60785 גור.הא תשע"ט
גורל, דיקלה. THE2. האם הרחבה בספר אלקטרוני תורמת להבנת הסיפור אצל ילדי גן ממיצב נמוך מעבר לגורמים אינדיווידואליים?רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

372.7 גור.מו תשע"ט 
גורביץ, רבקה. THE2. מופעי חשיבה מטקוגניטיבית במהלך פתרון בעיות הנדסיות בקרב ילדי גן מרקע תרבותי שונה והקשר לפתרון בעיות מתמטיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

615.8516 קור.תר תשע"ז 
קוריאל, רונית. THE3. תרומתם של תהליכים חינוכיים דינמיים להשתנות הנרטיב של האדם : חקר מקרה: תכנית סמ"ל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ז ,2017.

616.858445 גול.תפ תשע"ט
גולדנברג, שיר אסתר. THE2. תפקיד תמיכת המורה ואיכות היחסים עם ההורים בקשר להתנהגויות של פגיעה עצמית לא-אובדנית בקרב בני נוער. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

616.85882 אחי.סי תשע"ט 
אחימאיר-כרמל, אסנת. THE2. סיפורי חיים מפי מבוגרים עם ASD : זהות אישית, איכות החיים העכשווית ואוריינטציית העתיד.  רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

618.9285882 כפי.אט תשע"ט
כפיר, אדוה, THE2. אטרקטיביות ותפיסת פנים בקרב טרום מתבגרים עם אוטיזם בתפקוד גבוה בהשוואה לטרום מתבגרים עם התפתחות תקינה.  רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

A509.2 פרנ(אוי) תשע"ט
אוירבך, נתנאל. THE2. דת, חברה ומדינה במשנתו ההלכתית של הרב צבי פסח פראנק.  רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

D47 ארל.יה תשע"ט
ארלן, פנינה. THE2.  יהודים בעלי תפקידים במחנות הריכוז וההשמדה : עדויות של ניצולים ועמדותיהם השיפוטיות ממרחק הזמן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019. 2 כרכים

D470.7 ריצ'.יד תשע"ט
ריצ'לר-פרידמן, יעל. THE3. ידע התוכן הפדגוגי ותחושת המסוגלות של המורים בהוראת השואה בבתי הספר היסודיים בישראל.  רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.

 (A)‏E305.23 דקה.הא תשע"ט
דקה, דועאא. THE2. האם תסמיני דיכאון מתווכים את הקשר בין תמיכה חברתית ובין מחשבות אובדניות ופגיעה עצמית לא אובדנית? רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

E362.734 כץ.תהל תשע"ט
כץ גור, דניאל THE2. תהליכי עיצוב תחושת הקוהרנטיות וגיבוש הזהות כפי שנתפשים בעיני בוגרים מאומצים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

E371.02 קרו.בת תשע"ט
קרובינר, אורית, THE2. בתי הספר הייחודיים בישראל : מחקר מדיניות לאורך שלושה עשורים (1985 - עד היום). מת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

E371.1 מעו.טש תש"ף
מעודה, מעיין.  THE2. טשטוש גבולות הזמן המוקצה לעבודה ולמשפחה בקרב מורות בחינוך היסודי בישראל : גורמיו והשלכותיו. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

(A)‏E371.1 עיש.קש תשע"ט
עישאן, גמאל. THE3. קשר בין האמונה הפדגוגית ותחום מקצוע ההוראה לבין תפיסת המסוגלות העצמית, המוטיבציה, שביעות הרצון והשחיקה בקרב מורים : השוואה בין מורים ערביים דתיים למקצועות האסלאם ומורים ערביים חילוניים למתמטיקה בבתי ספר תיכוניים במגזר הערבי.  רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.

E371.106 פלי.קש תשע"ט
פליישמן, ליאור. THE2. הקשרים בין סגנון מנהיגות בית ספרית, הכוונה אישית וקולקטיבית בלמידה של מורים ואפקטיביות בית ספרית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019  

E371.782 צדק.זי תשע"ט
צדקה, ליאור. THE2. זיהוי קורבנות לאלימות בבית הספר : תרומת הקשר בין מורים לתלמידיהם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019 

(A)‏E372.21 גור.לי תשע"ט 
גורן חטיב, עביר. THE2. לימוד הבנת רגשות על-ידי ציור מבעי פנים בקרב ילדי גן חובה בחברה הערבית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019  

E371.3 אור.אפ תשע"ט
אורן, שני-מיכל, THE2. אפקט המבחן המקדים בקרב ילדים בכיתות ב ו-ה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019  

E377 אבר.צי תשע"ח 
אברהם, עדי. THE2. ציפיות, סנקציות ותמריצים בעולמו של הדתי האידאלי כאמצעי להבנת הבדלי דתיות מגדריים בישראל.רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018 

370.1523 SER d
Serhan, Amira. THE2. Does fixed/variable motor practice improve literacy achievements in second grade students? M.A. Bar-Ilan University, School of Education,  2019

371.9 KAS s
Kasnett, Tova. THE2. Staff members' perceptions of "learning from success" in a special education school for students with severe intellectual disabilities. M.A. Bar-Ilan University, School of Education,  2019

 

ספרים שהתקבלו בספריית המכון הפדגוגי

 

נב 540.712 יעק.וע תשע"ד
יעקבי, דבורה. ...ועכשיו כימיה : כימיה לכיתה י"א. אבן יהודה : רכס, פרויקטים חינוכיים, 2014
כקק 791.4307 קימ.יו תש"ף
קימל, מולי. יוצרים קולנוע ‏ב‏בית הספר התיכון‏ : ‏מ‏דריך למורה לקולנוע מעשי. אלון שבות : תבונות - מכללת הרצוג, תש"ף.
 ההנ 510.76 גבע.מת תש"ע
גבע, יואל, מתמטיקה - שאלונים 804 ו-806 : (כיתה י) : 4 ו-5 יחידות לימוד / יואל גבע, אריק דז'לדטי. 2 כרכים. 
ראשל"צ : יואל גבע, 2010
 

912  אטל(שיח) תשס"ה
שיחור, אמיראטלס אנציקלופדי : נופים, ארצות, ערים, מפות. 5 כרכיםרמות השבים : שיחור, 2005

סהב B44 אבנ.מל תש"ס
אבניאון, איתן. מילה במילה הראשון שלי : האוצר המאוייר של מילים נרדפות וניגודים. תל אביב : איתאב, 2000
ק E113.2 הר.המר תשס"ב
בן-אליהו, איל. ההר המרכזי : יהודה, שומרון, השפלה, בקעת הירדן : לחטיבה העליונה. ירושלים : משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, האגף לתכניות לימודים : יד יצחק בן צבי, המרכז לחקר ארץ, תשס"ב
מ
E113.3 פלג.נג תשס"דפלג, רות. הנגב : אדם וסביבה לאורך הדורות : לחטיבה העליונה / רות פלג, גילה זוהר, שלומית ברוכי. ירושלים : משרד החינוך - המזכירות הפדגוגית - האגף לתכנון ופיתוח תכניות לימודים ; יד יצחק בן-צבי , 2004
כי E372.64 טרפ.עי תשע"ה
טרפיקנט, אנה. העיקר שהבנו : קוראים, כותבים ונהנים : עברית לכיתה ג'. 2 כרכים. יבנה : יבנה : בונוס

 

fh 428.24 COD u
Coddington, Harriet. Unseens practice 2 / by Harriet Coddington and Jacqueline Pnina Cohen. 
Ra'anana : Eric Cohen Books
fn 428.24 COH u
Cohen, Jacqueline Pnina. Unseens practice 3 / by Jacqueline Pnina Cohen and Gloria Spielman. Ra'anana : Eric Cohen Books, 2019
mn 428.24 PEL g
Peleg, Sharon. Go ahead. Ra'anana : University Publishing Projects, 2019