ספרים חדשים יוני - אוגוסט 2020
ספרים חדשים שהתקבלו בספריה בחודשים יוני - אוגוסט 2020
ספר אלקטרוני איזנברג, אלי. התאמת מערכת החינוך למאה ה-21/ אלי איזנברג, עומר זליבנסקי אדן . ירושלים : המכון הישראלי לדמוקרטיה, 2019 |
|
001.2 פוק.אר תשס"ה פוקו, מישל. הארכיאולוגיה של הידע. תל אביב : רסלינג, 2005 |
|
150.1952 פרו(רימ) תש"ף רימון-אור, ענת, אדם זה, שאינו אחד : תורתו של זיגמונד פרויד ויישומיה בחינוך. חיפה : פרדס, תש"ף 2020 |
|
153.4 קני.נפ תש"ף קניאל, שלמה, נפלאות הטיפשות : מה הם מעשים טיפשיים וכיצד נוכל לזהות אותם ולהימנע מהם? בני ברק : מטר, 2020 |
|
155.422 אור.תי תש"ף אור, עדנה. תינוקות, נפלאות תבונתם : ההתפתחות הקוגניטיבית בשנים הראשונות לחיים. תל אביב : מכון מופ"ת, 2020 |
|
155.924 מגד.מש תשס"ד מגד, אמתי. משפחה כן בוחרים : זוגיות ומשפחה מבעד לעדשה רוחנית / אמתי מגד (בדיאלוג עם אילה אילון). טבעון : נורד |
|
158.1 מגד.לה תשע"ט מגד, אמתי. להיות ראוי : מה שמאפשר ומה שחוסם אותנו מלהיות אותנטיים, מובחנים וראויים. תל אביב : מרקם, 2019. |
|
194 פוק.הט תש"ע פוקו, מישל. הטרוטופיה : על מרחבים אחרים. מהדורה מחודשת. תל אביב : רסלינג, 2010 |
|
306.7 איל.סו תש"ף אילוז, אוה, סופה של האהבה : סוציולוגיה של יחסים שליליים. מושב בן שמן : כתר, 2020 |
|
306.877 הבר.לו תש"ף הברון, אפרת, לומר זאת אחרת : לדבר על גילוי עריות בשפת הספרות. תל אביב : מכון מופ"ת, תש"ף, 2019 |
|
370.1 חגי.חי תשע"ח חגי, אתי. חינוך רואה מורכבות . תל אביב : רסלינג, 2018 |
|
370.1 ויג(צלר) תשע"ט צלרמאיר, מיכל, לב ויגוצקי והתאוריה החברתית-תרבותית : אתגרים בחינוך - אז ועכשיו. תל אביב : מכון מופ"ת, 2019 |
|
371.1024 באב.פס תשע"א באבד, אלישע. הפסיכולוגיה החברתית של הכיתה. אבן יהודה : רכס, פרויקטים חינוכיים, 2011 |
|
401 וור.שפ תשס"ד וורף, בנג'מין לי. שפה, מחשבה, מציאות. תל אביב : אוב - זעפ, תשס"ד |
|
616.891425 אפל.כו תשע"ז אפל, נעמי. כוחו של CBT בטיפול זוגי : טיפול התנהגותי קוגניטיבי בקונפליקטים זוגיים. קרית ביאליק : אח, 2017 |
|
618.928 דור.יל תשע"ח הילד עם קושי בוויסות קשבי-חושי-רגשי / הלית דורי ; עריכה: קרן דור ; ציורים: אוהד דורי. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, 2018 |
|
618.9285882 רוג'.הת תשע"ט רוג'רס, סאלי ג'. התערבות מוקדמת לטיפול בילדים עם אוטיזם : נצלו את פעילויות היומיום כדי לעזור לילדכם להתחבר, לתקשר וללמוד. קרית ביאליק : אח, 2019 |
|
618.928914 דות.לש תשע"ט דותן, נעמי. לשנות באמת : תכנית 10 צעדים לטיפול בקשיי ויסות רגשי בילדים. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ט 2018 |
|
901 דור.לק תש"ף דוראנט, ויל. לקחי ההיסטוריה. חבל מודיעין : כנרת, זמורה, 2020 |
|
909 גלא.מס תש"ף גלאור, עודד, מסע האנושות : מפץ הציוויליזציות הגדול. חבל מודיעין : דביר, 2020 |
|
E370.711 לפת.דל תש"ף לפתוח דלת : יוזמות לאחריות חברתית בהכשרת מורים / עורכות: אורנה שץ-אופנהיימר, זמירה מברך. תל אביב : מכון מופ"ת, 2020 |
|
E370.92 תדמ(תדמ) תשע"ח תדמור, ישעיהו, חינוך - מהו לי. פתח תקוה : סטימצקי, 2018 |
|
E371.04 ביא.בת תש"ף ביאליק, גדי, בתי ספר ייחודיים : האומץ להרהר ולערער על המובן מאליו. תל אביב: מכון מופ"ת, תש"ף 2020 |
|
E371.1023 צבר.מק תש"ף צבר, בועז. מקרב ומרחיק : עיון בדמות המחנך המשמעותי בבית הספר הציבורי. תל אביב : מכון מופ"ת, תש"פ 2019 |
|
E371.911 מיכ.רו תשע"ח מיכלסון, מנחם. רואים את הקולות : ספר המאה של בית חינוך עיוורים. ירושלים. ירושלים : ראובן מס, 2018 |
|
E379.26 איל.אי תש"ף אילון, חנה. אי שוויון בחינוך : ממחקר למדיניות / חנה איילון, נחום בלס, יריב פניגר, יוסי שביט. ירושלים : מרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל, 2019 |
|
|
Electronic Book Agarwal, Pooja K. & Bain, Patrice M. Powerful Teaching: Unleash the Science of Learning, John Wiley & Sons, 2019 |
|
Electronic Book Breaux, Annette L. Quick Answers for Busy Teachers : Solutions to 60 Common Challenges / Annette Breaux, Todd Whitaker. Hoboken : Jossey-Bass, 2015 |
|
Electronic Book Cascio, M. Ariel editor. Research involving participants with cognitive disability and differences : ethics, autonomy, inclusion, and innovation. Oxford : Oxford University Press, 2019 |
|
Electronic Book Couros, George. The innovator's mindset : empower learning, unleash talent, and lead a culture of creativity. San Diego, CA : Dave Burgess Consulting, Inc., 2015 |
|
Electronic Book Mooney, Carol Garhart. Theories of childhood : an introduction to Dewey, Montessori, Erikson, Piaget, and Vygotsky. 2nd Ed. t. Paul, MN : Redleaf Press, 2013 |
|
Electronic Book Reed, Stephen K. Cognitive skills you need for the 21st century. New York, NY : Oxford University Press, 2020 |
|
Electronic Book Siller, Michael editor. Handbook of parent-implemented interventions for very young children with autism / Michael Siller, Lindee Morgan, editors. Cham : Springer, 2018 |
|
Electronic Book Vivanti, Giacomo. Implementing the group-based early start Denver model for preschoolers with autism / Giacomo Vivanti, Ed Duncan, Geraldine Dawson, Sally J. Rogers. Cham, Switzerland : Springer, 2017 |
|
Electronic Book |
|
Electronic Book Zajda, Joseph (Ed.). Globalisation, Ideology and Neo-Liberal Higher Education Reforms. Springer, 2020 |
|
Electronic Book Zajda, Joseph (Ed.). Human Rights Education Globally. Springer, 2020 |
|
153.43 STA r Stanovich, Keith E. Rationality and the reflective mind. New York : Oxford University Press, 2011. |
|
300.72 COU b Court, Deborah. A brief history of knowledge for social science researchers : before method. London : Routledge, 2020 |
|
371.102 TEA 2014 Richardson, Paul W. Teacher motivation : theory and practice / edited by Paul W. Richardson, Stuart A. Karabenick, Helen M.G. Watt. New York, NY : Routledge, 2014. |
|
371.2 BRI e |
|
808.02 PUB 2020 American Psychological Association. Publication manual of the American Psychological Association : the official guide to APA style. 7th Edition. Washington, DC : American Psychological Association, 2020 |
עבודות לתואר שני ושלישי
152.4 פרג.דפ תשס"א
פרג, דנה. THE3. דפוסי התקשרות ועולם הרגש. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי,המחלקה לפסיכולוגיה. 2000
155.413 חיי.יכ תשע"ט
חיימוב, מיכל. THE2. היכולות הקוגניטיביות התורמות ליצירתיות מילולית ואמנותית בקרב ילדים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
155.5 בוק.גו תש"ף
בוקובזה, גילה. THE2. גורמי חוסן והגנה המנבאים רווחה נפשית ותפקודית בקרב בני נוער בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
305.2352 לב.מעב תשע"ט
לב, שיר. THE2. המעבר מבית הספר היסודי לחטיבה בעידן הרשתות החברתיות : הקשר בין תמיכה חברתית לתחושת הבדידות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
331.70235 סטר.גו תשע"ט
סטרימבאום-ארליך, גרטה. THE2. הגורמים המשפיעים על סטודנטים לכימיה בבחירת קריירה בכימיה : הקשר בין הגורמים והשפעת המגדר. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
332.024 חדד.הש תשע"ט
חדד, יניב. THE2. השפעת החינוך הפיננסי על תרבות הצריכה של ילדים צעירים. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
364.15 גפן.בר תשע"ט
גפן, עמיר. THE3. בריונות ברשת בקרב בני נוער : מאפייני הקורבנות, אפיונה כמצב דחק, משאבי חוסן ממתנים ובהתייחס לאוריינות דיגיטלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.
371.26 בור.הש תשע"ט
בורנשטיין, אריק.THE2. ההשפעה של משוב מרחיב טהור על למידה ממבחנים. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
372.35 ישר.הש תשע"ט
ישראלי, נעמה. THE2. השפעת אופני תיעוד שונים על שיחזור והבנת התנסות מדעית וסקרנות מדעית אצל ילדי גן. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
372.60785 גור.הא תשע"ט
גורל, דיקלה. THE2. האם הרחבה בספר אלקטרוני תורמת להבנת הסיפור אצל ילדי גן ממיצב נמוך מעבר לגורמים אינדיווידואליים?רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
372.7 גור.מו תשע"ט
גורביץ, רבקה. THE2. מופעי חשיבה מטקוגניטיבית במהלך פתרון בעיות הנדסיות בקרב ילדי גן מרקע תרבותי שונה והקשר לפתרון בעיות מתמטיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
615.8516 קור.תר תשע"ז
קוריאל, רונית. THE3. תרומתם של תהליכים חינוכיים דינמיים להשתנות הנרטיב של האדם : חקר מקרה: תכנית סמ"ל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ז ,2017.
616.858445 גול.תפ תשע"ט
גולדנברג, שיר אסתר. THE2. תפקיד תמיכת המורה ואיכות היחסים עם ההורים בקשר להתנהגויות של פגיעה עצמית לא-אובדנית בקרב בני נוער. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
616.85882 אחי.סי תשע"ט
אחימאיר-כרמל, אסנת. THE2. סיפורי חיים מפי מבוגרים עם ASD : זהות אישית, איכות החיים העכשווית ואוריינטציית העתיד. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
618.9285882 כפי.אט תשע"ט
כפיר, אדוה, THE2. אטרקטיביות ותפיסת פנים בקרב טרום מתבגרים עם אוטיזם בתפקוד גבוה בהשוואה לטרום מתבגרים עם התפתחות תקינה. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
A509.2 פרנ(אוי) תשע"ט
אוירבך, נתנאל. THE2. דת, חברה ומדינה במשנתו ההלכתית של הרב צבי פסח פראנק. רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
D47 ארל.יה תשע"ט
ארלן, פנינה. THE2. יהודים בעלי תפקידים במחנות הריכוז וההשמדה : עדויות של ניצולים ועמדותיהם השיפוטיות ממרחק הזמן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019. 2 כרכים
D470.7 ריצ'.יד תשע"ט
ריצ'לר-פרידמן, יעל. THE3. ידע התוכן הפדגוגי ותחושת המסוגלות של המורים בהוראת השואה בבתי הספר היסודיים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.
(A)E305.23 דקה.הא תשע"ט
דקה, דועאא. THE2. האם תסמיני דיכאון מתווכים את הקשר בין תמיכה חברתית ובין מחשבות אובדניות ופגיעה עצמית לא אובדנית? רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E362.734 כץ.תהל תשע"ט
כץ גור, דניאל THE2. תהליכי עיצוב תחושת הקוהרנטיות וגיבוש הזהות כפי שנתפשים בעיני בוגרים מאומצים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E371.02 קרו.בת תשע"ט
קרובינר, אורית, THE2. בתי הספר הייחודיים בישראל : מחקר מדיניות לאורך שלושה עשורים (1985 - עד היום). מת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E371.1 מעו.טש תש"ף
מעודה, מעיין. THE2. טשטוש גבולות הזמן המוקצה לעבודה ולמשפחה בקרב מורות בחינוך היסודי בישראל : גורמיו והשלכותיו. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
(A)E371.1 עיש.קש תשע"ט
עישאן, גמאל. THE3. קשר בין האמונה הפדגוגית ותחום מקצוע ההוראה לבין תפיסת המסוגלות העצמית, המוטיבציה, שביעות הרצון והשחיקה בקרב מורים : השוואה בין מורים ערביים דתיים למקצועות האסלאם ומורים ערביים חילוניים למתמטיקה בבתי ספר תיכוניים במגזר הערבי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.
E371.106 פלי.קש תשע"ט
פליישמן, ליאור. THE2. הקשרים בין סגנון מנהיגות בית ספרית, הכוונה אישית וקולקטיבית בלמידה של מורים ואפקטיביות בית ספרית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E371.782 צדק.זי תשע"ט
צדקה, ליאור. THE2. זיהוי קורבנות לאלימות בבית הספר : תרומת הקשר בין מורים לתלמידיהם. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
(A)E372.21 גור.לי תשע"ט
גורן חטיב, עביר. THE2. לימוד הבנת רגשות על-ידי ציור מבעי פנים בקרב ילדי גן חובה בחברה הערבית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E371.3 אור.אפ תשע"ט
אורן, שני-מיכל, THE2. אפקט המבחן המקדים בקרב ילדים בכיתות ב ו-ה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E377 אבר.צי תשע"ח
אברהם, עדי. THE2. ציפיות, סנקציות ותמריצים בעולמו של הדתי האידאלי כאמצעי להבנת הבדלי דתיות מגדריים בישראל.רמת-גן;אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018
370.1523 SER d
Serhan, Amira. THE2. Does fixed/variable motor practice improve literacy achievements in second grade students? M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2019
371.9 KAS s
Kasnett, Tova. THE2. Staff members' perceptions of "learning from success" in a special education school for students with severe intellectual disabilities. M.A. Bar-Ilan University, School of Education, 2019
ספרים שהתקבלו בספריית המכון הפדגוגי
540.712 יעק.וע תשע"ד יעקבי, דבורה. ...ועכשיו כימיה : כימיה לכיתה י"א. אבן יהודה : רכס, פרויקטים חינוכיים, 2014 |
||
791.4307 קימ.יו תש"ף קימל, מולי. יוצרים קולנוע בבית הספר התיכון : מדריך למורה לקולנוע מעשי. אלון שבות : תבונות - מכללת הרצוג, תש"ף. |
||
510.76 גבע.מת תש"ע גבע, יואל, מתמטיקה - שאלונים 804 ו-806 : (כיתה י) : 4 ו-5 יחידות לימוד / יואל גבע, אריק דז'לדטי. 2 כרכים. ראשל"צ : יואל גבע, 2010 |
||
912 אטל(שיח) תשס"ה |
||
B44 אבנ.מל תש"ס אבניאון, איתן. מילה במילה הראשון שלי : האוצר המאוייר של מילים נרדפות וניגודים. תל אביב : איתאב, 2000 |
||
E113.2 הר.המר תשס"ב בן-אליהו, איל. ההר המרכזי : יהודה, שומרון, השפלה, בקעת הירדן : לחטיבה העליונה. ירושלים : משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, האגף לתכניות לימודים : יד יצחק בן צבי, המרכז לחקר ארץ, תשס"ב |
||
|
||
E372.64 טרפ.עי תשע"ה טרפיקנט, אנה. העיקר שהבנו : קוראים, כותבים ונהנים : עברית לכיתה ג'. 2 כרכים. יבנה : יבנה : בונוס |
428.24 COD u Coddington, Harriet. Unseens practice 2 / by Harriet Coddington and Jacqueline Pnina Cohen. Ra'anana : Eric Cohen Books |
|
428.24 COH u Cohen, Jacqueline Pnina. Unseens practice 3 / by Jacqueline Pnina Cohen and Gloria Spielman. Ra'anana : Eric Cohen Books, 2019 |
|
428.24 PEL g Peleg, Sharon. Go ahead. Ra'anana : University Publishing Projects, 2019 |