ספרים חדשים יוני 2020 -
ספרים חדשים יוני 2020 -
155.422 אור.תי תש"ף |
|
370.1 חגי.חי תשע"ח חגי, אתי. חינוך רואה מורכבות . תל אביב : רסלינג, 2018 | |
371.1024 באב.פס תשע"א באבד, אלישע. הפסיכולוגיה החברתית של הכיתה. אבן יהודה : רכס, פרויקטים חינוכיים, 2011 | |
616.891425 אפל.כו תשע"ז אפל, נעמי. כוחו של CBT בטיפול זוגי : טיפול התנהגותי קוגניטיבי בקונפליקטים זוגיים. קרית ביאליק : אח, 2017 | |
618.928 דור.יל תשע"ח הילד עם קושי בוויסות קשבי-חושי-רגשי / הלית דורי ; עריכה: קרן דור ; ציורים: אוהד דורי. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, 2018 | |
618.9285882 רוג'.הת תשע"ט רוג'רס, סאלי ג'. התערבות מוקדמת לטיפול בילדים עם אוטיזם : נצלו את פעילויות היומיום כדי לעזור לילדכם להתחבר, לתקשר וללמוד. קרית ביאליק : אח, 2019 | |
618.928914 דות.לש תשע"ט דותן, נעמי. לשנות באמת : תכנית 10 צעדים לטיפול בקשיי ויסות רגשי בילדים. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ט 2018 | |
901 דור.לק תש"ף דוראנט, ויל. לקחי ההיסטוריה. חבל מודיעין : כנרת, זמורה, 2020 | |
E371.911 מיכ.רו תשע"ח מיכלסון, מנחם. רואים את הקולות : ספר המאה של בית חינוך עיוורים. ירושלים. ירושלים : ראובן מס, 2018 | |
|
|
|
|
|
|
Electronic Book Teaching students to drive their brains : metacognitive strategies, activities, and lesson ideas / Donna Wilson and Marcus Conyers. Alexandria, VA : ASCD, 2016 | |
|
|
371.1 INT 2018 International Handbook of Teacher Quality and Policy / edited by Motoko Akiba and Gerald K. LeTendre. New York, NY : Routledge, c 2018. | |
371.912092 SIC(KEN) a Abbé Sicard's deaf education : empowering the mute, 1785-1820 / Emmet Kennedy. New York, NY : Palgrave Macmillan, c 2015.
|
|
עבודות לתואר שני ושלישי
152.4 פרג.דפ תשס"א פרג, דנה. THE3. דפוסי התקשרות ועולם הרגש. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי,המחלקה לפסיכולוגיה. 2000
155.413 חיי.יכ תשע"ט חיימוב, מיכל. THE2. היכולות הקוגניטיביות התורמות ליצירתיות מילולית ואמנותית בקרב ילדים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
364.15 גפן.בר תשע"ט גפן, עמיר. THE3. בריונות ברשת בקרב בני נוער : מאפייני הקורבנות, אפיונה כמצב דחק, משאבי חוסן ממתנים ובהתייחס לאוריינות דיגיטלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.
371.26 בור.הש תשע"ט בורנשטיין, אריק. THE2. ההשפעה של משוב מרחיב טהור על למידה ממבחנים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
372.35 ישר.הש תשע"ט ישראלי, נעמה. THE2. השפעת אופני תיעוד שונים על שיחזור והבנת התנסות מדעית וסקרנות מדעית אצל ילדי גן. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
372.60785 גור.הא תשע"ט גורל, דיקלה. THE2. האם הרחבה בספר אלקטרוני תורמת להבנת הסיפור אצל ילדי גן ממיצב נמוך מעבר לגורמים אינדיווידואליים?רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
372.7 גור.מו תשע"ט גורביץ, רבקה. THE2. מופעי חשיבה מטקוגניטיבית במהלך פתרון בעיות הנדסיות בקרב ילדי גן מרקע תרבותי שונה והקשר לפתרון בעיות מתמטיות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
615.8516 קור.תר תשע"ז קוריאל, רונית. THE3. תרומתם של תהליכים חינוכיים דינמיים להשתנות הנרטיב של האדם : חקר מקרה: תכנית סמ"ל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ז ,2017.
616.85882 אחי.סי תשע"ט אחימאיר-כרמל, אסנת. THE2. סיפורי חיים מפי מבוגרים עם ASD : זהות אישית, איכות החיים העכשווית ואוריינטציית העתיד. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
D470.7 ריצ'.יד תשע"ט ריצ'לר-פרידמן, יעל. THE3. ידע התוכן הפדגוגי ותחושת המסוגלות של המורים בהוראת השואה בבתי הספר היסודיים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.
E371.106 פלי.קש תשע"ט פליישמן, ליאור. THE2. הקשרים בין סגנון מנהיגות בית ספרית, הכוונה אישית וקולקטיבית בלמידה של מורים ואפקטיביות בית ספרית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
(A)E372.21 גור.לי תשע"ט גורן חטיב, עביר. THE2. לימוד הבנת רגשות על-ידי ציור מבעי פנים בקרב ילדי גן חובה בחברה הערבית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019
E377 אבר.צי תשע"ח אברהם, עדי. THE2. ציפיות, סנקציות ותמריצים בעולמו של הדתי האידאלי כאמצעי להבנת הבדלי דתיות מגדריים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018