ספרים חדשים יוני 2020 - 

ספרים חדשים יוני 2020 - 

 

ניכ

155.422 אור.תי תש"ף
אור, עדנה. תינוקות, נפלאות תבונתם : ההתפתחות הקוגניטיבית בשנים הראשונות לחיים. 
תל אביב : מכון מופ"ת, 2020

 ההנ  370.1 חגי.חי תשע"ח                                                                                                                                        חגי, אתי. חינוך רואה מורכבות . תל אביב : רסלינג, 2018
נ 371.1024 באב.פס תשע"א                                                                                                                               באבד, אלישע. הפסיכולוגיה החברתית של הכיתה. אבן יהודה : רכס, פרויקטים חינוכיים, 2011
sv 616.891425 אפל.כו תשע"ז                                                                                                                אפל, נעמי. כוחו של CBT בטיפול זוגי : טיפול התנהגותי קוגניטיבי בקונפליקטים זוגיים. קרית ביאליק : אח, 2017                               
נג 618.928 דור.יל תשע"ח                                                                                                                                   הילד עם קושי בוויסות קשבי-חושי-רגשי / הלית דורי ; עריכה: קרן דור ; ציורים: אוהד דורי. יהוד מונוסון : אופיר ביכורים, 2018
ב 618.9285882 רוג'.הת תשע"ט                                                                                                                             רוג'רס, סאלי ג'. התערבות מוקדמת לטיפול בילדים עם אוטיזם : נצלו את פעילויות היומיום כדי לעזור לילדכם להתחבר, לתקשר וללמוד. קרית ביאליק : אח, 2019                                                                              
 ההנ 618.928914 דות.לש תשע"ט                                                                                                                      דותן, נעמי. לשנות באמת : תכנית 10 צעדים לטיפול בקשיי ויסות רגשי בילדים. הרצליה : ספרי ניב, תשע"ט 2018                  
ב 901 דור.לק תש"ף                                                                                                                          דוראנט, ויל. לקחי ההיסטוריה. חבל מודיעין : כנרת, זמורה, 2020 
עמיע E371.911 מיכ.רו תשע"ח                                                                                                                                 מיכלסון, מנחם. רואים את הקולות : ספר המאה של בית חינוך עיוורים. ירושלים. ירושלים : ראובן מס, 2018
   
   
   

 

                                                                                                                                                         
 

                           

   
 

 

dfd Electronic Book                                                                                                                                          Teaching students to drive their brains : metacognitive strategies, activities, and lesson ideas / Donna Wilson and Marcus Conyers.  Alexandria, VA : ASCD, 2016
   
 

                                                                                                                             

   
k  371.1 INT 2018                                                                                                                                     International Handbook of Teacher Quality and Policy / edited by Motoko Akiba and Gerald K. LeTendre. New York, NY :  Routledge, c 2018.
cbc

371.912092 SIC(KEN) a                                                                                                                         Abbé Sicard's deaf education : empowering the mute, 1785-1820 / Emmet Kennedy. New York, NY :  Palgrave Macmillan, c 2015.

 

   
   

 

 עבודות לתואר שני ושלישי

152.4 פרג.דפ תשס"א                                                                                                                                                          פרג, דנה. THE3.  דפוסי התקשרות ועולם הרגש.  רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי,המחלקה לפסיכולוגיה. 2000

155.413 חיי.יכ תשע"ט                                                                                                                                                           חיימוב, מיכל. THE2. היכולות הקוגניטיביות התורמות ליצירתיות מילולית ואמנותית בקרב ילדים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

364.15 גפן.בר תשע"ט                                                                                                                                                           גפן, עמיר. THE3. בריונות ברשת בקרב בני נוער : מאפייני הקורבנות, אפיונה כמצב דחק, משאבי חוסן ממתנים ובהתייחס לאוריינות דיגיטלית. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.

371.26 בור.הש תשע"ט                                                                                                                                                        בורנשטיין, אריק.  THE2. ההשפעה של משוב מרחיב טהור על למידה ממבחנים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

372.35 ישר.הש תשע"ט                                                                                                                                                         ישראלי, נעמה. THE2. השפעת אופני תיעוד שונים על שיחזור והבנת התנסות מדעית וסקרנות מדעית אצל ילדי גן. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

372.60785 גור.הא תשע"ט                                                                                                                                                     גורל, דיקלה. THE2. האם הרחבה בספר אלקטרוני תורמת להבנת הסיפור אצל ילדי גן ממיצב נמוך מעבר לגורמים אינדיווידואליים?רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

372.7 גור.מו תשע"ט                                                                                                                                                               גורביץ, רבקה. THE2. מופעי חשיבה מטקוגניטיבית במהלך פתרון בעיות הנדסיות בקרב ילדי גן מרקע תרבותי שונה והקשר לפתרון בעיות מתמטיות. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

615.8516 קור.תר תשע"ז                                                                                                                                                       קוריאל, רונית. THE3. תרומתם של תהליכים חינוכיים דינמיים להשתנות הנרטיב של האדם : חקר מקרה: תכנית סמ"ל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ז ,2017.

616.85882 אחי.סי תשע"ט                                                                                                                                                     אחימאיר-כרמל, אסנת. THE2. סיפורי חיים מפי מבוגרים עם ASD : זהות אישית, איכות החיים העכשווית ואוריינטציית העתיד.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019

D470.7 ריצ'.יד תשע"ט                                                                                                                                                          ריצ'לר-פרידמן, יעל. THE3. ידע התוכן הפדגוגי ותחושת המסוגלות של המורים בהוראת השואה בבתי הספר היסודיים בישראל.  רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019.

E371.106 פלי.קש תשע"ט                                                                                                                                                    פליישמן, ליאור. THE2. הקשרים בין סגנון מנהיגות בית ספרית, הכוונה אישית וקולקטיבית בלמידה של מורים ואפקטיביות בית ספרית.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019  

(A)‏E372.21 גור.לי תשע"ט                                                                                                                                                     גורן חטיב, עביר. THE2. לימוד הבנת רגשות על-ידי ציור מבעי פנים בקרב ילדי גן חובה בחברה הערבית בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019  

E377 אבר.צי תשע"ח                                                                                                                                                             אברהם, עדי. THE2. ציפיות, סנקציות ותמריצים בעולמו של הדתי האידאלי כאמצעי להבנת הבדלי דתיות מגדריים בישראל.  רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018