ספרים חדשים פברואר - מאי 2020
ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים פברואר - מאי 2020
ספר אלקטרוני רימון-אור, ענת. אדם זה שאינו אחד: תורתו של זיגמונד פרוד ויישומיה בחינוך. פרדס, תש"ף, 2020 | |
153.4 גול.פס תשע"ט גולדשטיין, ברוס, פסיכולוגיה קוגניטיבית / ברוס גולדשטיין ; עריכה מדעית של המהדורה העברית: דקל שלו ; תרגום: עדנה רון, ענבל שגיב-נקדימון ; עריכה: רקפת שכנר-לביא. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, 2019 |
|
153.42 קני.אפ תשע"ט קניאל, שלמה. אפקט העגבנייה המתפוצצת : דרכים להתמודדות עם טעויות בחשיבה. הרצליה : ספרי ניב, 2019 | |
362.8292 כרמ.לכ תשע"ט כרמל, יפעת. "לכודים": ילדים חשופים לאלימות ביתית: מתיאוריה ליישום. חיפה : מרכז המחקר לטיפול באמצעות אמנויות ע"ש אמילי סגול, בית הספר לטיפול באמצעות אמנויות, אוניברסיטת חיפה, 2019 | |
370.117 ישר.בר תשע"ח ישראלי, ליאורה. הברווזון המכוער - לאן? : חינוך לסובלנות ולתפקוד בונה בחברה הטרוגנית ורב-תרבותית : חוברת חידה לצעירים ולמבוגרים מגיל 9 - 90 + / ליאורה ישראלי ; איורים: רונלדו סנטוס. ישראל : ליאורה ישראלי, 2018 | |
370.973 גרי.לש תש"ף גרין, מקסין. לשחרר את הדמיון : מאמרים על חינוך, אומנות ושינוי חברתי / מקסין גרין ; מתרגמת: תמי אילון-אורטל ; עורך מדעי: נמרוד אלוני. תל אביב : הקיבוץ המאוחד ; סמינר הקיבוצים ; מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות | |
618.928553 קוה.לה תשע"ט קוה, גתית. להבין דיסלקסיה. רעננה: למדא - ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה, 2019 | |
780.1 איז.צל תשע"ט איזקסון, עטרה. צלילו של השיר בקונצ'רטו הרומנטי. ירושלים: כרמל, 2019 | |
A125 ברנ.על תשע"ט ברנדס, יהודה, על פי דרכו : אסופת מאמרים על ערכו של היחיד וחינוכו / יהודה ברנדס ; עריכה והתקנה: מתן גלידאי. אלון שבות : מכללת הרצוג - תבונות. 2019 |
|
(438)D481 שלו.שנ תשע"ט שלושים שנה למשלחות הנוער לפולין : ספר המסע / עורכים: אלי שיש, יובל דרור, ישראל קרצנר. תל אביב : אוניברסיטת תל אביב, בית הספר לחינוך על שם חיים וג'ואן קונסטנטינר, הקתדרה לחינוך. 2019 |
|
E092 דור.כל תשע"ח דורון, יהונתן . כל מה שילד צריך : מיומנו של איש חינוך / יהונתן דורון ; עריכה: יונה דורון. מהדורה שניה, ישראל : יהונתן דורון, 2018 |
|
E155.5 נשי.וג תשע"ח נשיות וגבריות בגיל ההתבגרות" : יום העיון השלושים : לקט הרצאות מימי העיון השנתיים לזכרו של צבי סטיסקין ז"ל, מנכ"ל ראשון של מכון סאמיט / עורך: יוני בוגט. ירושלים : מכון סאמיט - עמותה לשירותי טיפול שיקום פסיכוסוציאלי ורווחה, 2018 | |
E362.74 הרץ.חי תשע"ט הרץ, גל. חינוך-טיפול בקידום נוער: תפישה, הלכה ומעש: ספר הנחייה לעובדי חינוך-טיפול. מהד' 2. ירושלים : משרד החינוך - אגף א' לחינוך ילדים ונוער בסיכון - המחלקה לקידום נוער-היל"ה, 2019 | |
E371.2011 ליפ.מנ תשע"ט ליפשיץ, אברהם, מנהיגי חינוך / אברהם ליפשיץ ; עריכה: איתן אברמוביץ', איתן הכהן. תל אביב : גף הפרסומים, משרד החינוך, תשע"ט, 2018 |
|
E378 סיכ.פע תשע"ט ישראל. צה"ל. פיקוד מרכז. המועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון. סיכום פעילות : כ"א באייר תשנ"ב - י באדר א תשע"ט : 15.2.2019 - 24.5.1992. המועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון. אריאל : המועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון, 2019
|
|
Electronic Book Usage-based studies in modern Hebrew : background, morpho-lexicon, and syntax / edited by Ruth A. Berman ; with the assitance of Elitzur Dattner ; cooperate editors: Eitan Grossman, Bracha Nir, Yael Reshef. Studies in language companion series ; 210. Amsterdam ; Philadelphia : John Benjamins Publishing Company, 2019 |
|
Electronic Book Dickinson, David K., Morse, Ann B. Connecting Through Talk: Nurturing Children’s Development With Language. Brookes Publishing | |
Electronic Book Game-based assessment revisited / Dirk Ifenthaler, Yoon Jeon Kim, editors. Cham : Springer, 2019 |
|
Electronic Book Teaching students to drive their brains : metacognitive strategies, activities, and lesson ideas / Donna Wilson and Marcus Conyers. Alexandria, VA : ASCD, 2016 | |
Electronic Book Dynamic perspectives on creativity : new directions for theory, research, and practice in education / Ronald A. Beghetto, Giovanni Emanuele Corazza, editors. Cham, Switzerland : Springer, 2019 | |
Electronic Book International perspectives on the theory and practice of environmental education : a reader / edited by Giuliano Reis, Jeff Scott. Cham : Springer, 2018 |
|
Electronic Book Practical guide to transcranial direct current stimulation : principles, procedures and applications / Helena Knotkova, Michael A. Nitsche, Marom Bikson, Adam J. Woods, editors. Cham, Switzerland : Springer, 2019 | |
371.1 INT 2018 International Handbook of Teacher Quality and Policy / edited by Motoko Akiba and Gerald K. LeTendre. New York, NY : Routledge, c 2018. | |
371.912092 SIC(KEN) a Abbé Sicard's deaf education : empowering the mute, 1785-1820 / Emmet Kennedy. New York, NY : Palgrave Macmillan, c 2015.
|
|
616.891562 MOR c Morgan, Mary. A couple state of mind : psychoanalysis of couples and the Tavistock relationships model. London : Routledge, c 2019. | |
618.928 AYR sa Ayres, A. Jean. Sensory integration and the child : understanding hidden sensory challenges / by A. Jean Ayres, with assistance from Jeff Robbins. Los Angeles, CA : WPS, c 2018 | |
A079 SJE v.15 The oral and the textual in Jewish tradition and Jewish education / editor, Jonathan Cohen ; co-editors, Matt Goldish and Barry Holtz. Studies in Jewish education ; v. 15. Jerusalem : Hebrew University, Magnes Press, c 2019. |
עבודות לתואר שני ושלישי
155.5 הר-מלך.גי תשע"ט הר-מלך, רועי, DIS3 . גיבוש זהות בקרב מתבגרים : תרומת הקשר עם ההורים והחבר הטוב בתיווך סגנון עיבוד תהליכי זהות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.
(AD)155.8 אבו-רוכ.זה תשע"ט אבו-רוכן חדיד, סאוסן. DIS3. זהות אתנית, תפיסה עצמית-לימודית ואוריינטציית עתיד כמנבאים מעורבות בית-ספרית, הישגים לימודיים והתנהגויות סיכון בקרב מתבגרים דרוזים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2018.
371.1 צדו.מנ תשע"ט צדוק, אילה. THE2. מנהיגות מעצבת בקרב מנהיגי הביניים בבתי הספר : גורמים והשלכות על מחויבות מקצועית וארגונית של מורים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
371.395 לוי.הש תשע"ט לוי, מירי. THE2. השפעת טיפוח הכוונה משותפת קבוצתית בלמידת חקר על: הכוונה עצמית בלמידה, הכוונה בינאישית, הכוונה משותפת קבוצתית בלמידה, ידע תוכן ומיומנויות חקר מדעי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
371.9019 ארן.הש תשע"ט ארן ארנרייך, יוסי, DIS3. ההשפעה של גרייה מוחית תוך גולגולתית (tDCS) בזרם ישר על למידה שמיעתית והבנת הנקרא של בוגרים עם לקות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2018.
372.218 גדס.תר תשע"ט גדסי, זוהר. THE2. תרומתה של תמיכה משולבת מטה-קוגניטיבית ורגשית לעומת תמיכה מטה-קוגניטיבית בפתרון שאלות מילוליות במתמטיקה באמצעות "סיפור מפעיל חשבוני" בגן הילדים. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
372.60785 בר-צבי.דפ תשע"ח בר-צבי שקד. קארין. THE2. דפוסי תנועות עיניים המאפיינים ילדים עם וללא קשיי קריאה במצבי הארה שונים בספר אלקטרוני-חינוכי. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018,
372.60785 דוש.חק תשע"ט דושניצקי-אפלבוים, גילה.DIS3. חקר דרכי התערבות מטה-קוגניטיביות עם ספר אלקטרוני לקידום אוריינות בקרב תלמידים צעירים בסיכון ללקות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2018.
372.60785 חסו.הש תשע"ט חסון, מורן. THE2. השפעת סוג התמיכה המילונית בספר הדיגיטאלי ורמת אוצר המילים התחילית על למידת מילים חדשות בקרב ילדים ממיצב חברתי-כלכלי נמוך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
616.8553 ואז.למ תשע"ט ואזנר, יפעה. THE2. למידה סטטיסטית סמויה ומפורשת במטלת דקדוק מלאכותי : השוואה בין קוראים בוגרים בעלי התפתחות תקינה לבין קוראים בעלי דיסלקסיה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
618.9285882 מוש.תפ תשע"ט מושקוביץ, שלהבת. THE2. תפיסת המוות בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה בהשוואה להתפתחות תקינה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
618.9285882 שפר.הת תשע"ט שפר, אנהליה. DIS3. התנהגות חברתית תקשורתית במצבי אינטראקציה טבעיים של ילדים ברצף האוטיזם בתפקוד גבוה בגיל הרך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.
658.4038 פינ.מו תשע"ט פינטו, איריס. DIS3. מודל קוגניטיבי להקניית מיומנות ניהול אפקטיבי של עומס מידע, לשם שיפור איכות הפתרונות של בעיות מורכבות ולא מובנות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.
(A)E370 סרס.אפ תשע"ט סרסור, פתינה, THE2. האפקטיביות ויחס עלות אפקטיביות של שילוב טכנולוגית מידע (תקשוב) בלימודי המדעים בקרב תלמידי כיתה ה הלומדים במסגרת החינוך הערבי בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
E370.711 אלד.קש תשע"ח אלדד, שלום. THE2. הקשר בין הכשרת המורים לבין החינוך לויסות רגשי בבתי הספר. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018
E371.2012 סור.כנ תשע"ט סוריה, עפרה. DIS3. כניסת מנהלים חדשים לתפקיד והמיקרו-פוליטיקות הבית-ספריות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019
(63)E982.1 ללו.סו תשע"ט ללו, עדי. THE2. סוד ההצלחה הלימודית שלהם : גורמי הגנה לפיתוח חוסן אקדמי בקרב גברים בני הקהילה האתיופית מסיימי תואר ראשון. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,
ספרים שהתקבלו בספריית המכון הפדגוגי
292.1303 אנצ.של תשע"ג האנציקלופדיה של המיתולוגיה : המיתולוגיה היוונית והרומית : בריאת העולם והאדם, אלי האולימפוס, האלים המשניים, גיבורים, סיפורי עלילה / כתיבה: ע. פלד, ש. לבני, רותי פישמן [ושני אחרים] ; תרגומים לעברית: סמדר קוגו, ס. עלי ; עריכה: א. בן מרדכי. הוד-השרון :אסטרולוג ; ידיעות אחרונות : ספרי חמד, c 2013. | |
428.24 קיר.דק תשס"ח קירשנברג, לאה. דקדוק אנגלי לדוברי עברית : המדריך הפרטי למורה ולתלמיד. שראל : לאה קירשנברג. 2008 | |
530.07 מסא.פי תשע"ט מסאלחה, טאהא. פיזיקה בגובה העיניים / טאהא מסאלחה, רחל שגיא. תל אביב : מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ולפיתוחתכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, 2019 | |
C5 פדר.תכ תשע"ט פדר, אושרת. התכשיט המיוחד שלנו. ישראל : אושרת פדר, 2019 | |
E370.1 מור.פד תשע"ט מורגנשטרן, עופר. פדגוגיה מוטת עתיד 2 : מגמות, עקרונות, השלכות ויישומים / כתיבה: עופר מורגנשטרן, איריס פינטו [ו-3 אחרים] ; עריכה: ריבי ארצי, טלי אשר, שמוליק לוטטי. ירושלים : משרד החינוך, המנהל הפדגוגי, אגף מו"פ ניסויים ויזמות, 2019 |
|
428.0071 SCHO t Teaching reading comprehension skills in ESL/EFL : a practical teachers' guide / Miriam Schcolnik, Tamar Feuerstein. Raʼanana, Israel : University Publishing Projects, c 2018 | |
428.24 RUS r Russak, Susie. Rescue : a student support program / Susie Russak, Judy Dobkins with Fiona Ben Ami, Lynn Gamadi ; edited by Judy Dobkins. Tel-Aviv : University Publishing Projects and the Center for Heterogenous Teaching and Multicultural Education Beit Berl College, c1997 |