ספרים חדשים פברואר - מאי 2020

ספרים חדשים שהתקבלו בספרייה לחינוך בחודשים  פברואר  - מאי 2020

המ ספר אלקטרוני                                                                                                                                   רימון-אור, ענת. אדם זה שאינו אחד: תורתו של זיגמונד פרוד ויישומיה בחינוך. פרדס, תש"ף, 2020
כנ  153.4 גול.פס תשע"ט                                                                                                                            
גולדשטיין, ברוס, פסיכולוגיה קוגניטיבית / ברוס גולדשטיין ; עריכה מדעית של המהדורה העברית: דקל שלו ; תרגום: עדנה רון, ענבל שגיב-נקדימון ; עריכה: רקפת שכנר-לביא. רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, 2019
כרענ 153.42 קני.אפ תשע"ט                                                                                                                              קניאל, שלמה. אפקט העגבנייה המתפוצצת : דרכים להתמודדות עם טעויות בחשיבה. הרצליה : ספרי ניב, 2019 
סה 362.8292 כרמ.לכ תשע"ט                                                                                                                       כרמל, יפעת. "לכודים": ילדים חשופים לאלימות ביתית: מתיאוריה ליישום. חיפה : מרכז המחקר לטיפול באמצעות אמנויות ע"ש אמילי סגול, בית הספר לטיפול באמצעות אמנויות, אוניברסיטת חיפה, 2019                                                   
סב 370.117 ישר.בר תשע"ח                                                                                                                                  ישראלי, ליאורה. הברווזון המכוער - לאן? : חינוך לסובלנות ולתפקוד בונה בחברה הטרוגנית ורב-תרבותית : חוברת חידה לצעירים ולמבוגרים מגיל 9 - 90 + / ליאורה ישראלי ; איורים: רונלדו סנטוס. ישראל : ליאורה ישראלי, 2018              
נמב 370.973 גרי.לש תש"ף                                                                                                                                    גרין, מקסין.  לשחרר את הדמיון : מאמרים על חינוך, אומנות ושינוי חברתי / מקסין גרין ; מתרגמת: תמי אילון-אורטל ; עורך מדעי: נמרוד אלוני. תל אביב : הקיבוץ המאוחד ; סמינר הקיבוצים ; מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ולפיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות
ה 618.928553 קוה.לה תשע"ט                                                                                                                     קוה, גתית. להבין דיסלקסיה. רעננה: למדא - ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה, 2019
גע 780.1 איז.צל תשע"ט                                                                                                                               איזקסון, עטרה. צלילו של השיר בקונצ'רטו הרומנטי. ירושלים: כרמל, 2019
   סה A125 ברנ.על תשע"ט                                                                                                                                      ברנדס, יהודה, על פי דרכו : אסופת מאמרים על ערכו של היחיד וחינוכו / יהודה ברנדס ; עריכה והתקנה: מתן גלידאי. 
אלון שבות : מכללת הרצוג - תבונות. 2019
חי

(438)‏D481 שלו.שנ תשע"ט                                                                                                                        שלושים שנה למשלחות הנוער לפולין : ספר המסע / עורכים: אלי שיש, יובל דרור, ישראל קרצנר. תל אביב : אוניברסיטת תל אביב, בית הספר לחינוך על שם חיים וג'ואן קונסטנטינר, הקתדרה לחינוך. 2019 

סה E092 דור.כל תשע"ח                                                                                                                                       דורון, יהונתן . כל מה שילד צריך : מיומנו של איש חינוך / יהונתן דורון ; עריכה: יונה דורון. מהדורה שניה, 
ישראל : יהונתן דורון, 2018
שב E155.5 נשי.וג תשע"ח                                                                                                                              נשיות וגבריות בגיל ההתבגרות" : יום העיון השלושים : לקט הרצאות מימי העיון השנתיים לזכרו של צבי סטיסקין ז"ל, מנכ"ל ראשון של מכון סאמיט / עורך: יוני בוגט. ירושלים : מכון סאמיט - עמותה לשירותי טיפול שיקום פסיכוסוציאלי ורווחה, 2018
נב E362.74 הרץ.חי תשע"ט                                                                                                                           הרץ, גל. חינוך-טיפול בקידום נוער: תפישה, הלכה ומעש: ספר הנחייה לעובדי חינוך-טיפול. מהד' 2. ירושלים : משרד החינוך - אגף א' לחינוך ילדים ונוער בסיכון - המחלקה לקידום נוער-היל"ה, 2019
סנסנ E371.2011 ליפ.מנ תשע"ט                                                                                                                             
ליפשיץ, אברהם, מנהיגי חינוך / ‏ אברהם ליפשיץ ; עריכה: איתן אברמוביץ', איתן הכהן. תל אביב : גף הפרסומים, משרד החינוך, תשע"ט, 2018
גע E378 סיכ.פע תשע"ט                                                                                                                                     ישראל. צה"ל. פיקוד מרכז. המועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון. סיכום פעילות : כ"א באייר תשנ"ב - י באדר א תשע"ט : 15.2.2019 - 24.5.1992.‏ המועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון. אריאל : המועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון, 2019

 

                                                                                                                                                         
dfgd

Electronic Book                                                                                                                                  Usage-based studies in modern Hebrew : background, morpho-lexicon, and syntax / edited by Ruth A. Berman ; with the assitance of Elitzur Dattner ; cooperate editors: Eitan Grossman, Bracha Nir, Yael Reshef. Studies in language companion series ; 210. Amsterdam ; Philadelphia : John Benjamins Publishing Company, 2019                                

bb Electronic Book                                                                                                                                           Dickinson, David K., Morse, Ann B. Connecting Through Talk: Nurturing Children’s Development With Language. Brookes Publishing
n,n

Electronic Book                                                                                                                                      Game-based assessment revisited / Dirk Ifenthaler, Yoon Jeon Kim, editors. Cham : Springer, 2019

dfd Electronic Book                                                                                                                                          Teaching students to drive their brains : metacognitive strategies, activities, and lesson ideas / Donna Wilson and Marcus Conyers.  Alexandria, VA : ASCD, 2016
fgbf Electronic Book                                                                                                                                      Dynamic perspectives on creativity : new directions for theory, research, and practice in education / Ronald A. Beghetto, Giovanni Emanuele Corazza, editors. Cham, Switzerland : Springer, 2019
עמכ

Electronic Book                                                                                                                                    International perspectives on the theory and practice of environmental education : a reader / edited by Giuliano Reis, Jeff Scott. Cham : Springer, 2018

dgd Electronic Book                                                                                                                                    Practical guide to transcranial direct current stimulation : principles, procedures and applications / Helena Knotkova, Michael A. Nitsche, Marom Bikson, Adam J. Woods, editors.  Cham, Switzerland : Springer, 2019
k  371.1 INT 2018                                                                                                                                     International Handbook of Teacher Quality and Policy / edited by Motoko Akiba and Gerald K. LeTendre. New York, NY :  Routledge, c 2018.
cbc

371.912092 SIC(KEN) a                                                                                                                         Abbé Sicard's deaf education : empowering the mute, 1785-1820 / Emmet Kennedy. New York, NY :  Palgrave Macmillan, c 2015.

 

xv 616.891562 MOR c                                                                                                                               Morgan, Mary.  A couple state of mind : psychoanalysis of couples and the Tavistock relationships model. London : Routledge, c 2019.
bc 618.928 AYR sa                                                                                                                                     Ayres, A. Jean. Sensory integration and the child : understanding hidden sensory challenges / by A. Jean Ayres, with assistance from Jeff Robbins. Los Angeles, CA :  WPS, c 2018
bm A079 SJE v.15                                                                                                                                       The oral and the textual in Jewish tradition and Jewish education / editor, Jonathan Cohen ; co-editors, Matt Goldish and Barry Holtz.  Studies in Jewish education ; v. 15. Jerusalem : Hebrew University, Magnes Press, c 2019.

 

 עבודות לתואר שני ושלישי

155.5 הר-מלך.גי תשע"ט                                                                                                                                                      הר-מלך, רועי, DIS3 . גיבוש זהות בקרב מתבגרים : תרומת הקשר עם ההורים והחבר הטוב בתיווך סגנון עיבוד תהליכי זהות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.

(AD)‏155.8 אבו-רוכ.זה תשע"ט                                                                                                                                              אבו-רוכן חדיד, סאוסן. DIS3. זהות אתנית, תפיסה עצמית-לימודית ואוריינטציית עתיד כמנבאים מעורבות בית-ספרית, הישגים לימודיים והתנהגויות סיכון בקרב מתבגרים דרוזים בישראל. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2018.

371.1 צדו.מנ תשע"ט                                                                                                                                                             צדוק, אילה. THE2. מנהיגות מעצבת בקרב מנהיגי הביניים בבתי הספר : גורמים והשלכות על מחויבות מקצועית וארגונית של מורים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

371.395 לוי.הש תשע"ט                                                                                                                                                         לוי, מירי. THE2. השפעת טיפוח הכוונה משותפת קבוצתית בלמידת חקר על: הכוונה עצמית בלמידה, הכוונה בינאישית, הכוונה משותפת קבוצתית בלמידה, ידע תוכן ומיומנויות חקר מדעי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

371.9019 ארן.הש תשע"ט                                                                                                                                                    ארן ארנרייך, יוסי, DIS3. ההשפעה של גרייה מוחית תוך גולגולתית (tDCS‏) בזרם ישר על למידה שמיעתית והבנת הנקרא של בוגרים עם לקות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2018.

372.218 גדס.תר תשע"ט                                                                                                                                                        גדסי, זוהר. THE2. תרומתה של תמיכה משולבת מטה-קוגניטיבית ורגשית לעומת תמיכה מטה-קוגניטיבית בפתרון שאלות מילוליות במתמטיקה באמצעות "סיפור מפעיל חשבוני" בגן הילדים. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

372.60785 בר-צבי.דפ תשע"ח                                                                                                                                              בר-צבי שקד. קארין. THE2.  דפוסי תנועות עיניים המאפיינים ילדים עם וללא קשיי קריאה במצבי הארה שונים בספר אלקטרוני-חינוכי. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018,  

372.60785 דוש.חק תשע"ט                                                                                                                                                   דושניצקי-אפלבוים, גילה.DIS3.  חקר דרכי התערבות מטה-קוגניטיביות עם ספר אלקטרוני לקידום אוריינות בקרב תלמידים צעירים בסיכון ללקות למידה. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2018.

372.60785 חסו.הש תשע"ט                                                                                                                                                 חסון, מורן. THE2. השפעת סוג התמיכה המילונית בספר הדיגיטאלי ורמת אוצר המילים התחילית על למידת מילים חדשות בקרב ילדים ממיצב חברתי-כלכלי נמוך. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

616.8553 ואז.למ תשע"ט                                                                                                                                                       ואזנר, יפעה. THE2. למידה סטטיסטית סמויה ומפורשת במטלת דקדוק מלאכותי : השוואה בין קוראים בוגרים בעלי התפתחות תקינה לבין קוראים בעלי דיסלקסיה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

618.9285882 מוש.תפ תשע"ט                                                                                                                                              מושקוביץ, שלהבת. THE2. תפיסת המוות בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה בהשוואה להתפתחות תקינה. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,        

618.9285882 שפר.הת תשע"ט                                                                                                                                     שפר, אנהליה. DIS3. התנהגות חברתית תקשורתית במצבי אינטראקציה טבעיים של ילדים ברצף האוטיזם בתפקוד גבוה בגיל הרך. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019.

658.4038 פינ.מו תשע"ט                                                                                                                                                      פינטו, איריס. DIS3. מודל קוגניטיבי להקניית מיומנות ניהול אפקטיבי של עומס מידע, לשם שיפור איכות הפתרונות של בעיות מורכבות ולא מובנות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019. 

(A)‏E370 סרס.אפ תשע"ט                                                                                                                                                       סרסור, פתינה, THE2. האפקטיביות ויחס עלות אפקטיביות של שילוב טכנולוגית מידע (תקשוב) בלימודי המדעים בקרב תלמידי כיתה ה הלומדים במסגרת החינוך הערבי בישראל. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

E370.711 אלד.קש תשע"ח                                                                                                                                                    אלדד, שלום. THE2.  הקשר בין הכשרת המורים לבין החינוך לויסות רגשי בבתי הספר. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ח, 2018

E371.2012 סור.כנ תשע"ט                                                                                                                                                     סוריה, עפרה. DIS3. כניסת מנהלים חדשים לתפקיד והמיקרו-פוליטיקות הבית-ספריות. רמת-גן; אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שלישי, בית הספר לחינוך, תשע"ט ,2019 

(63)‏E982.1 ללו.סו תשע"ט                                                                                                                                                 ללו, עדי. THE2. סוד ההצלחה הלימודית שלהם : גורמי הגנה לפיתוח חוסן אקדמי בקרב גברים בני הקהילה האתיופית מסיימי תואר ראשון. רמת-גן;  אוניברסיטת בר אילן, עבודות לתואר שני, בית הספר לחינוך, תשע"ט, 2019,  

 

ספרים שהתקבלו בספריית המכון הפדגוגי

 

ב נב 292.1303 אנצ.של תשע"ג                                                                                                                             האנציקלופדיה של המיתולוגיה : המיתולוגיה היוונית והרומית : בריאת העולם והאדם, אלי האולימפוס, האלים המשניים, גיבורים, סיפורי עלילה / כתיבה: ע. פלד, ש. לבני, רותי פישמן [ושני אחרים] ; תרגומים לעברית: סמדר קוגו, ס. עלי ; עריכה: א. בן מרדכי. הוד-השרון :אסטרולוג ; ידיעות אחרונות : ספרי חמד, c 2013.
 ב ב 428.24 קיר.דק תשס"ח                                                                                                                                   קירשנברג, לאה. דקדוק אנגלי לדוברי עברית : המדריך הפרטי למורה ולתלמיד. שראל : לאה קירשנברג. 2008
 בנ 530.07 מסא.פי תשע"ט                                                                                                                                       מסאלחה, טאהא. פיזיקה בגובה העיניים / טאהא מסאלחה, רחל שגיא. תל אביב : מכון מופ"ת, בית ספר למחקר ולפיתוחתכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות, 2019
מתמ C5 פדר.תכ תשע"ט                                                                                                                                            פדר, אושרת. התכשיט המיוחד שלנו. ישראל : אושרת פדר, 2019 
חת

E370.1  מור.פד תשע"ט                                                                                                                                   מורגנשטרן, עופרפדגוגיה מוטת עתיד 2 : מגמות, עקרונות, השלכות ויישומים / כתיבה: עופר מורגנשטרן, איריס פינטו [ו-3 אחרים] ; עריכה: ריבי ארצי, טלי אשר, שמוליק לוטטיירושלים : משרד החינוך, המנהל הפדגוגי, אגף מו"פ ניסויים ויזמות, 2019 

עח 428.0071 SCHO t                                                                                                                                        Teaching reading comprehension skills in ESL/EFL : a practical teachers' guide / Miriam Schcolnik, Tamar Feuerstein. Raʼanana, Israel : University Publishing Projects, c 2018
   hjgj 428.24 RUS r                                                                                                                                               Russak, Susie. Rescue : a student support program / Susie Russak, Judy Dobkins with Fiona Ben Ami, Lynn Gamadi ; edited by Judy Dobkins. Tel-Aviv : University Publishing Projects and the Center for Heterogenous Teaching and Multicultural Education Beit Berl College, c1997