פרחי הוראה

  • אילוז, ש', יבלון, י"ב, דגמי, ש', ולורט-מגיאל, נ', וסרי, נ' (2022). התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט ביו-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים. בתוך  י.ב., יבלון, ש., אילוז, ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 103-121). מכון מופ"ת. 

  • וסרמן-גוטויליג, ת', אילוז, ש', ומברך, ז' (2022). השפעת ההתנסות הסימולטיבית על מיקוד שליטה ורגשות בקרב פרחי הוראה. בתוך י.ב., יבלון, ש., אילוז ומ., איזנהמר (עורכים). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים (עמ' 186-208). מכון מופ"ת. 

  •  רומי, ש',  מוסלר, ר'  ולייזר, י'  (2009)

    ‫ עמדות כלפי שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים ותפיסת מסוגלות עצמית בקרב מתכשרים להוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במכללות ובאוניברסיטאות. ‫ סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (1), 15-34

  • מברך, ז' (1986).

    עלייתם ונפילתם של מבחני IQ בחיזוי הצלחתם של פרחי הוראה. בתוך י' איזנברג (עורך), הבטים בחינוך (עמ' 179-189). רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן.

  • שטרן, א' ומברך, ז' (1986).

    פרופיל אישיותי של פרחי הוראה. בתוך ד' שטרן וד' רפל (עורכים), עיון ומעשה בחינוך הדתי (עמ' 175-193). תל-אביב: צ'ריקובר.