חינוך ממלכתי-דתי
-
אילוז, ש', לוין, א', ווייס, א' (2017)
תוכנית הלימודים בספרות לחינוך הממלכתי דתי: - עמדות מורים דו"ח מחקר. רמת גן : הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת בר אילן,
-
אילוז, ש', לוין, א', ווייס, א' (2017)
תוכנית הלימודים בספרות לחינוך הממלכתי דתי: - עמדות מורים דו"ח מחקר. רמת גן : הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת בר אילן,
-
אילוז, ש', לוין, א', ווייס, א' (2017)
תוכנית הלימודים בספרות לחינוך הממלכתי דתי: - עמדות מורים דו"ח מחקר. רמת גן : הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת בר אילן,
-
אילוז, ש', לוין, א', ווייס, א' (2017)
תוכנית הלימודים בספרות לחינוך הממלכתי דתי: - עמדות מורים דו"ח מחקר. רמת גן : הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת בר אילן,
-
ליפשיץ, ח' וגלובמן, ר' (2007).
היבטים התנהגותיים, קוגניטיביים ורגשיים-הניעתיים של דתיות בקרב תלמידים בעלי מוגבלות שכלית ובעלי רמת משכל גבולית בחינוך הממלכתי-דתי. מגמות, מה (2), 330-369.
-
ליפשיץ, ח' וגלובמן, ר' (2007).
היבטים התנהגותיים, קוגניטיביים ורגשיים-הניעתיים של דתיות בקרב תלמידים בעלי מוגבלות שכלית ובעלי רמת משכל גבולית בחינוך הממלכתי-דתי. מגמות, מה (2), 330-369.
-
ליפשיץ, ח' וגלובמן, ר' (2007).
היבטים התנהגותיים, קוגניטיביים ורגשיים-הניעתיים של דתיות בקרב תלמידים בעלי מוגבלות שכלית ובעלי רמת משכל גבולית בחינוך הממלכתי-דתי. מגמות, מה (2), 330-369.
-
ליפשיץ, ח' וגלובמן, ר' (2007).
היבטים התנהגותיים, קוגניטיביים ורגשיים-הניעתיים של דתיות בקרב תלמידים בעלי מוגבלות שכלית ובעלי רמת משכל גבולית בחינוך הממלכתי-דתי. מגמות, מה (2), 330-369.
-
מסלובטי, נ' וגזיאל, ח' (2006).
מערכות הערכים של המורים בחינוך הממלכתי-דתי. בתוך ש' רז (עורך), מאה שנות חינוך ציוני דתי (עמ' 283-306). ירושלים: המחלקה לחינוך, הסתדרות המזרחי.
-
מסלובטי, נ' וגזיאל, ח' (2006).
מערכות הערכים של המורים בחינוך הממלכתי-דתי. בתוך ש' רז (עורך), מאה שנות חינוך ציוני דתי (עמ' 283-306). ירושלים: המחלקה לחינוך, הסתדרות המזרחי.
-
שכטר, א', ריץ, י' ורובין, א' (2006).
דיוקן: פתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך.
-
שכטר, א', ריץ, י' ורובין, א' (2006).
דיוקן: פתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך.
-
שכטר, א', ריץ, י' ורובין, א' (2006).
דיוקן: פתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך.
-
שכטר, א', ריץ, י' ורובין, א' (2006).
דיוקן: פתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך.
-
גרוס, ז' (2004)
החינוך הממלכתי- הדתי בישראל: בין מסורת למודרנה. בתוך ז' גרוס וי' דרור (עורכים), חינוך כאתגר חברתי (עמ' 85-99). תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב
-
גרוס, ז' (2004)
החינוך הממלכתי- הדתי בישראל: בין מסורת למודרנה. בתוך ז' גרוס וי' דרור (עורכים), חינוך כאתגר חברתי (עמ' 85-99). תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב
-
גרוס, ז' ודרור, י', עורכים (2004)
חינוך כאתגר חברתי: אסופת מאמרים על החינוך הממלכתי-הדתי ועל החינוך הבלתי-פורמלי : לזכרו של פרופ’ מוטי בר-לב. תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב
-
גרוס, ז' ודרור, י', עורכים (2004)
חינוך כאתגר חברתי: אסופת מאמרים על החינוך הממלכתי-הדתי ועל החינוך הבלתי-פורמלי : לזכרו של פרופ’ מוטי בר-לב. תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב
-
כץ, י' (2004)
החינוך הממלכתי-הדתי בישראל: מגמות התפתחות בעידן הציונות. בתוך ז' גרוס וי' דרור (עורכים), חינוך כאתגר חברתי (עמ' 73-83). תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב.
-
כץ, י' (2004)
החינוך הממלכתי-הדתי בישראל: מגמות התפתחות בעידן הציונות. בתוך ז' גרוס וי' דרור (עורכים), חינוך כאתגר חברתי (עמ' 73-83). תל-אביב : רמות, אוניברסיטת תל אביב.
-
שכטר, א' וריץ, י' (2004).
דיוקן: פרויקט לפתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך
-
שכטר, א' וריץ, י' (2004).
דיוקן: פרויקט לפתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך
-
שכטר, א' וריץ, י' (2004).
דיוקן: פרויקט לפתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך
-
שכטר, א' וריץ, י' (2004).
דיוקן: פרויקט לפתוח מדדים למדידת תהליכים חינוכיים מעצבי זהות בחינוך הממלכתי-דתי. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, המכון לחקר החינוך הדתי ולקידומו, בית-הספר לחינוך
-
שמידע, מ' ועירם, י' (2004)
החינוך הבלתי פורמלי במערכת החינוך הממלכתי-הדתי בישראל: פרספקטיבה היסטורית-פילוסופית. בתוך ז' גרוס וי' דרור (עורכים), חינוך כאתגר חינוכי (עמ' 101-109). תל-אביב : רמות