אפרתי, י' (2023). הפורנוגרפיה של ההתבגרות. בתוך י', הרפז וא', הורביץ (עורכים). להציל את חטיבת הביניים: הצעות למסגרת חינוכית תואמת גיל ההתבגרות (עמ' 147-161). דביר.
חמי, א', ריץ', י', ומדג'ר, נ' (2023). תפיסת מטרות הישג של מורים ושל קבוצת השווים בכיתה קשרים עם מטרות הישג לימודיות של תלמידים. מעיינות, א', 193-225.
אפרתי, י'. (2018). האם אני נורמלי?! : מועדות להתנהגות מינית קומפולסיבית בקרב מתבגרים : [מתוך המדור: מן המחקר]. הכל על אלכוהול, 98, 4-5.
נכונות לפנות למקורות סיוע בבעיות אישיות: מתבגרים במצבי סיכון ומתבגרים נורמטיביים . חברה ורווחה, 34(3), 385-409
טיפול חינוכי מטה-קוגניטיבי בזהות האני בגיל ההתבגרות. טללי אורות: שנתון מכללת אורות ישראל , ג', 111-121