שילוב ילדים בעלי צרכים מיחדים במוסדות חנוך רגילים

  • קליין, פ"ש וסובלמן-רוזנטל, ו' (2010)

    ,ביחד ולבד,שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במסגרות חינוך רגילות לגיל הרך. רמת-גן : רכס הוצאה לאור. 

  •  לייזר,י'  ורומי, ש' (2005)

    הקשר בין דתיות, לאום ומשתני רקע נוספים של פרחי הוראה על עמדות כלפי שילוב: השלכות לתכניות הכשרה. סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 20 (2), 39-54

  • ליפשיץ, ח' וגלובמן, ר' (2002)

    עמדות של סטודנטים דתיים וחילוניים כלפי שילוב התלמיד בעל הצרכים המיוחדים בחינוך הרגיל. בתוך נ' מסלובטי וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 253-273). תל-אביב : רמות

  • רומי, ש' ודניאל, א' (2001)

    שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה רגילה: עמדותיהם של סטודנטים להוראה במכללות בישראל. בתוך ר' זוזבסקי, ת' אריאב וע'  קינן (עורכות), הכשרת מורים והתפתחותם המקצועית (עמ' 259-285). תל אביב : מכון מופ"ת

  • רנד, י' (1994)

    שילובו של השונה: תפיסה חברתית ועשייה חינוכית. דפים , 19: 82-89