בני נוער בסיכון
-
רומי, ש' וגרופר, ע' (2020)
האתגר: הצלחה של ילדים ובני נוער במצבי סיכון במערכת החינוך. בתוך י' הרפז וא' הורביץ (עורכים). חינוך בצומת: סיעור מוחות על עתיד החינוך בישראל (עמ' 375-383). חבל מודיעין : דביר
-
יצחק-מקונן, ב', ינון, א' (2015)
השפעת תכנית "מורשת יהדות אתיופיה" על זהות תרבותית, עמדות תרבות והסתגלות לימודית וחברתית בקרב בני נוער יוצאי אתיופיה בחינוך הפנימייתי. מתוך: ע' גרופר וש' רומי (עורכים), ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל. כרך ב: קולם של בני הנוער וסוגיות מעולמם של עובדים בשדה החינוכי-טיפולי (ע"מ 163-192), ת"א : מכון מופ"ת
-
גולדנברג, ג', אורנן, א' ורומי, ש' (2014)
בית הספר כמסגרת לשינוי של מתבגרים במצבי סיכון. מתוך: גרופר, ע' ורומי ש' (עורכים), ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל. כרך א: תמונת מצב של התחום ותוכני ליבה. (עמ' 508-539), ת"א : מכון מופ"ת
-
גרופר, ע' ורומי, ש' (2014)
נוער במצבי סיכון במשך שנות דור - פרספקטיבה של חוקר (ריאיון עם פרופסור חיים אדלר, חתן פרס ישראל לחינוך). מתוך: גרופר, ע' ורומי, ש' (עורכים), ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל. כרך א: תמונת מצב של התחום ותוכני ליבה. (עמ' 53-66), ת"א : מכון מופ"ת
-
מנור-מולדון, א' ורומי, ש' (2009)
האינטרנט כמשאב לעבודה עם נוער בסיכון: עמדות של נוער בסיכון ונוער נורמטיבי כלפי השימוש באינטרנט. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית , 29, 143-170
-
רומי, ש' וכהן, י' (2007).
תכניות אתגריות ומסעות הישרדות ככלי חינוכי-טיפולי בעבודה עם בני נוער בסיכון. בתוך ש' רומי ומ' שמידע (עורכים), החינוך הבלתי פורמלי בחברה משתנה (עמ' 469-488). ירושלים: מגנס.
-
בנולול,נ' ורומי, ש' (2002)
השפעת התערבות טיפולית באמצעות ספורט על גורמי אישיות בקרב צעירים מנותקים . מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית , 16, 49-65
-
רומי, ש' וטל-בר-לב, ל' (2001)
זהות דתית וזהות האני אצל נוער מנותק ונוער נורמטיבי ממוצא אתיופי. חברה ורוחה, 21 (1), 51-68
-
רומי, ש' וכהן, י' (1999)
"מסעות-הישרדות": עקרונות, דרכי יישום והשפעתם על הערכה עצמית ומסוגלות אישית של נוער מנותק בישראל. השתמעויות ליועץ החינוכי. היעוץ החינוכי , 8, 69-98