תפיסות ערכיות והשתקפותן בתכניות הלימודים להוראת הספרות בחטיבה העליונה. בתוך נ' מסלובטי, וי' עירם (עורכים), חינוך לערכים בהקשרים הוראתיים מגוונים (עמ' 335-349). תל אביב : רמות
שירה צעירה ודרכי הוראתה. רמת-גן : קרן ואן גלדר להוראת ספרות השואה וביה"ס לחינוך של אוניברסיטת בר אילן
בין חילון למיסטיקה: גישה מקוטבת לנושא השואה ב"שירה" וב"הסימן". בתוך ה' וייס וה' ברזל (עורכים), חקרי עגנון : עיונים ומחקרים ביצירת ש"י עגנון (עמ' 337-340). רמת-גן : אוניברסיטת בר אילן
דרגות בעידן האימה: עיצוב נושא השואה בספרות (למבוגרים, בני נוער וילדים). עיונים בספרות ילדים , 4, 11-16
ההשפעה של הוראת נושא השואה בספרות על האמפתיה של התלמידים אל העם היהודי בסבלו ואל ניצולי השואה. עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך , 43-44, 219-228
נושא השואה בשירה הישראלית הצעירה ודרכי הוראתו. מעגלי קריאה: כתב-עת לעיון ולהדרכה בספרות ילדים , 12, 81-86
פרשנות אמפאתית בהוראת הספרות והשתקפותה ביצירות על נושא השואה. בקורת ופרשנות: כתב-עת למחקר ספרות עם-ישראל , 17, 85-91